Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yokuşlar hangisiyle kolay veya hızlı çıkılır? dağ, şehir, yol, katlanır.

Rublesine göre bisiklet bakmak yerine ileriye dönük bir bisiklet bakmanızı öneririm. Öncelikle ne tarz bir bisiklet alacağınıza karar verin. Ruble değiştirmek, bisiklet değiştirmekten kolay ve daha ucuz.
Karar verdim gravel aslında ama bütçe yetersiz istediklerim 8 ile 11 bin arası ikinci eli de az ve pahalı yol bisikletlerine o yüzden acaba mı dedim istanbul şehiriçi bide ileride tura çıkarım kondisyon yettiği kadar diyelim
 
Scudo
@Dncr Decathlonun triban rc120 modelini düşüne bilirsin ama biraz ağır dişli oranları 11-34 ruble 50-34 aynakol microshift vites sistemi var
(link)
 
Herkese ii günler ben bisiklete yeni başlayacak biriyim İstanbul Maltepe de yokuşu bol dik ve yaklaşık 3 Km olan (narcity) civarı bir yerde oturuyorum yol bisikleti veya gravel tarzından birini almak istiyorum asıl merak ettiğim ruble oranı 11-32/11-34 olanlar genelde yol bisikletler graveller 11-34 hatta 11-42 rubleye sahip yeni başlayacağım çocukken kullandık bisiklet kondisyonuma suan için güvenemiyorum yaş 33 spor hep hayatım da oldu ama hemen yokuştan dolayı bisikletten soğumak istemiyorum yardım istediğim konu bütçe 4-5 bin TL başlangıç için ve graveller çok pahalı güzel mosso veya carraro yol bisikleti ile başlamalımıyım yoksa gravel alt seviyesi g0-goat1 mi almalıyım onlarında 11-34 zaten rublesi uzattım k.bakmayın öncelik yokuş çıkmak benim için fikirleriniz söylerseniz memnun olurum aynakol etkisini ne kadar önemli tam kavrayamadım o yüzden bahsetmedim hatta bildiğiniz su bisikleti alın yokuş için mantıklıdır tarzı da fikiriniz varsa daha bilgi sahibi olurum)
Ben de 33 yaşımda Narcity'de başladım yol bisikletine. 50-34 aynakol 11-34 rublem yanında da dizimde kondromalazi patella sorunu vardı. Başlarda mola vere vere, mahalle içlerinden eğimi azaltarak çıka çıka, çok kısa sürede sorunsuz çıkmaya başladım o yolu. Bir süre sonra oradan Taksim'e işe gidip gelmeye başladım hatta. Yaz, kış her gün gidip geldim o hatta. Kondisyon size ve düzenli çalışmanıza bağlı.
Rubleleri sadece yokuş için hesaplıyorsanız aynakol işini atlamayın derim. Gravellerin özellikle bu fiyat bantlarında çok daha ağır olacağını da unutmayın. Taviyem 50-34 / 11-34, alabileceğiniz en hafif yol bisikletine bakın.
 
Ben de 33 yaşımda Narcity'de başladım yol bisikletine. 50-34 aynakol 11-34 rublem yanında da dizimde kondromalazi patella sorunu vardı. Başlarda mola vere vere, mahalle içlerinden eğimi azaltarak çıka çıka, çok kısa sürede sorunsuz çıkmaya başladım o yolu. Bir süre sonra oradan Taksim'e işe gidip gelmeye başladım hatta. Yaz, kış her gün gidip geldim o hatta. Kondisyon size ve düzenli çalışmanıza bağlı.
Rubleleri sadece yokuş için hesaplıyorsanız aynakol işini atlamayın derim. Gravellerin özellikle bu fiyat bantlarında çok daha ağır olacağını da unutmayın. Taviyem 50-34 / 11-34, alabileceğiniz en hafif yol bisikletine bakın.
Ocean glukozomin tavsiye ederim
 
yazanların hepsini okudum :)))
sizde bunu okuyun :))

Dağ bisikleti kullanıyordum (ağırlıklı olarak şehir içi yollarda (hatta çoğunlukla)). Yokuş yolları seviyordum (okurken burada fon müziği canlansın aklımızda (şöyle şiir okunurken çalanlardan)) sabit çıktığım yokuşlar vardı....... ilk denemelerde 20 dk süren, zamanla sürenin 15 dakikalara kadar düştüğü (1.21 km %8.7 eğim 105 m yükselti (cinnah mesela) ........
Ve çok mutluydum...... taa ki bir gün...... bir gravel alana kadar. Aynı yokuşta sürem 10 dakikanın altına indi ve 1 ay içerisinde 7 dakikaya düştü...
şimdi korkum iyi bir yol bisikletine binerek bu yollarda gitmek çünkü 10.000 tl vermek istemiyorum çünkü param yok (burada fon müziği muzip bir müzikle değişsin)
Bide dağ bisikletim satılık :)) Anka Bikeda şuan :))))

Velhasıl kelam yokuş aynı adam aynı, bacaklarda yakın yorgunluk belirtileriyle yokuşu gravel daha hızlı çıktı. Hatta dağ bisikletimle tekrar aynı yokuşları çıkmaya gittiğimde süre hala 11 12 dakika civarı oluyor. Ve nefesim gene aynı kalp atışım aynı.
Ben mühendislik hesaplarını, sürtünme katsayısını, aero dinamik sürtünmeyi, hafifliği ağırlığı bilmem. Yokuşu bilirim yorgunluğu bilirim nabzı bilirim. Bisiklet ne kadar yol bisikletine yakınsa o kadar hızlısın. Arkadaşlar sonuçta 40 a merdiven dayamış bir arkadaşınız olarak söylüyorum iki bisiklete de torpil yapmadım gücümün yettiğince bastım.
(Bisikletler Rock Rider 540 ve Carraro Gravel g4 biri 11-36 biri 11-34 iki sinide 30 olan ayna kolda sürdüm, genelde rublede 34 30 arasında geziniyor iki bisiklette de).
 
Son düzenleme:
@BerkEvren verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim bende zamanla forma tutacağım inş:))
@Clal çok teşekkür ederim yorumlarınız için gravel tarzına çok övgü var baya popülerleşmeye başladı istanbul içinde çok ideal olduğuna inanıyorum ama sizin g4 falan fiyatları uçtu resmen
 
Teşekkürler. Düzenli egzersizle birlikte ağrı sızı yaşamıyorum artık. Neredeyse hiç kullanmadım bu tip takviye ürünleri :harika:
Ben farklı ürün kullanmıştım Bu inanılmaz iyi geldi. Sonuçta rahatsızlığınız kıkırdak dokunun hasar görmesinden Kaynaklanıyor. Bu yenilenmesine yardımcı oluyor.
 
Ben farklı ürün kullanmıştım Bu inanılmaz iyi geldi. Sonuçta rahatsızlığınız kıkırdak dokunun hasar görmesinden Kaynaklanıyor. Bu yenilenmesine yardımcı oluyor.
Ek olarak ürün vegan değil. Bu sebeple zaten kullanmayı düşünmem.
Ama dediğim gibi artık dizimle ilgili bir sıkıntım yok.
 
Merhabalar ben bisiklete yeni başlamış birisiyim ve şuanki altımdaki mtb ile yüzde 9 çıkarken falan inmek zorunda kalıyorum öndeki en kucuk dişli 24 ve arka 11-28 yazın yol bisikleti almayı planlıyorum mtb ye göre daha zor değil mi ve önerileriniz nedir
 
Yokuşlar da yol alırken en iyi silah dişlilerden ziyade kondisyondur. Dişliler bu işi kolaylaştırır. Çıkışı yapan bacaklardır. Bazen düz ve temiz bir yolda aldığınız kafa rüzgarı yüzünden en küçük dişliye teslim olursunuz.
Kendinize zaman tanıyın. Bedeninizin güçlenmesine izin verin. Bir zaman sonra yokuş probleminiz çok dert olmayacak. Antremanları yaparken genel spor disiplininden taviz vermeyin. Bacaklarınıza çok yüklenmeyin. Daha sonra telafisi mümkün olmayan sorunlara davetiye çıkarmayın.
MTB kullanıcısıyım.Yol bisikletinin dişlileri daha büyük ve daha çok kondisyon istiyor sanırım. Ağırlık olarak yol bisikleti daha hafif tabi. Planlı anremanlarla bu işi kısa sürede çözersiniz ve yol bisikleti için hazır olursunuz.
Bu arada %9 eğim bir çoğumuzu zorluyor. :) Sağlık ve güç dolu günlerin olsun bakalım.:harika:
 
Geri