Jantlara bakın, tel sayısı fazla.Kron neden daha fazla ağırlık taşıyabiliyor?
Jantlara bakın, tel sayısı fazla.Kron neden daha fazla ağırlık taşıyabiliyor?
Merhaba,Merhaba abilerim ablalarım ilk kez yol bisikleti kullanacak biri olarak iki ilan arasında kaldım. Sizlerin fikirlerini öğrenmek istiyorum.
1028120877 carraro race 052 bisiklet tiagra olması beni cezbetti ama eski model olması ve arka tekere akord ayarı yapılmış olması, kaza yapma olasılığına karşı beni düşündürdü.
1017915519 kron rc 3000 diğerine göre bir düşük vites sistemi olan soraya sahip ama hem 2016 yerine 2021 model hem de çok az kullanıldığı resimlerden belli oluyor.
Fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Arkadas zaten Akordu yapilmis diyor, neden yeniden akord yapilmasi gerekiyor?Bisikleti sürmeden önce akortunu yapmanız gerekiyor. Yoksa frenler tutmaz ve jant yamulabilir. Doğrusu bu.
Yol bisikleti ile yüksekten neden atlasin? Yoksa siz yol bisikleti ile ED-DH vs mi sürüyorsunuz?Bisiklet eskiyen birşey değil. Hangisi temiz kullanılmışsa o iyidir. Ankara'da bile arka attırıcıya zinciri ters geçiren, makaraları ters çalıştıranlar mevcut.
İkisini de güzel güzel kullanırsınız. Kron sadece daha çok ağırlık taşıyabilir, Carraro ile hafif süreceksiniz, yüksekten atlamayacaksınız.
Tel sayisi fazla olan jant daha cok agirlik mi tasiya biliyor, tel sayisinin fazlaligi bunu gösteriyor. Ben size 12 veya 16 telli jantlar göstereyim bakin ne agirliklar tasiya biliyor, 110kg de banamisin demiyorlar.Jantlara bakın, tel sayısı fazla.
Sebebi anlamamanız.Yani uzun lafin kisasi her konuda her soruya cevap veriyorsunuz ama cevaplarinizin cogu gercekten cok sacma ve yaniltici.
Öyle demiyor, akordu yapılmış bisikleti defolu ürün zannediyor. Bunu düzeltiyorum.Arkadas zaten Akordu yapilmis diyor, neden yeniden akord yapilmasi gerekiyor?
Ben yol bisikleti sürmüyorum ama teker setlerinin ağırlık sınıfları olduğunu biliyorum. Keşke siz de bilseniz, böyle tartışmasanız. Hakikaten bilmiyorsanız bilmiyorsunuzdur, üzerine yorum yapmak gerekmiyor.Yol bisikleti ile yüksekten neden atlasin? Yoksa siz yol bisikleti ile ED-DH vs mi sürüyorsunuz?
Evet?Tel sayisi fazla olan jant daha cok agirlik mi tasiya biliyor, tel sayisinin fazlaligi bunu gösteriyor.
Bu bir yarış değil. Açın bakın neyi garanti ettiklerine. ASTM F2043-13 diye standardı var.Ben size 12 veya 16 telli jantlar göstereyim bakin ne agirliklar tasiya biliyor, 110kg de banamisin demiyorlar
Sebebi anlamamanız.
Öyle demiyor, akordu yapılmış bisikleti defolu ürün zannediyor. Bunu düzeltiyorum.
Ben yol bisikleti sürmüyorum ama teker setlerinin ağırlık sınıfları olduğunu biliyorum. Keşke siz de bilseniz, böyle tartışmasanız. Hakikaten bilmiyorsanız bilmiyorsunuzdur, üzerine yorum yapmak gerekmiyor.
Evet?
Bu bir yarış değil. Açın bakın neyi garanti ettiklerine. ASTM F2043-13 diye standardı var.
Kimi jant ile 10 santimden atlayabileceğinizi teyit ediyorlar, kimisi 60cm, kimisiyle ise sıçrayamazsınız.
Bu şekilde sanki anlamak istemeyen birine zorla anlatıyorum gibi oluyor. O kadar bilseniz, heralde evet hayır şeklinde sormazdınız.
Ben @Eyyüp İsa 2 beye akort etmek kötü değildir dedim. Kendisi akort etmek gerekir şeklinde anladı."Anlamamanız" dediğiniz adamın evinin garajında TR'deki bisikletçilerin %90'ında olmayan atölye ekipmanları var ve elinden sayısız ,üst düzey yol bisikleti geçti. Her konunun altındaki içerik olarak faydasız mesajlarınızdan forum okuru olarak ben de rahatsız oluyorum maalesef. Murat Ağabey de çoğu kişinin demeye erindiğini üşenmeyip demiş burada. Yol bisikleti kullanmayan bir forumdaşımız olarak yol bisikleti konusu altında bu kadar aktif olmaya çalışmanız başlı başına yanlış zaten.
Enes kardesim, beni gercekten onure ettin, tesekkürler. Yazdiklarini kesinlikle anlamayacak bir kisiye yaziyorsun. O kisiye @can_celik arkadasimizda yazdi ama malesef kendisi hep üstün cikmak icin hic bir zaman ben hataliyim demedi. Yani böyle kisilerle tartismak cok zor ve anlamsiz. Bak ben tek degilmisim demmekki o kisinin her konuya anlamsiz sekilde yazdigini okuyan ve sinir olan."Anlamamanız" dediğiniz adamın evinin garajında TR'deki bisikletçilerin %90'ında olmayan atölye ekipmanları var ve elinden sayısız ,üst düzey yol bisikleti geçti. Her konunun altındaki içerik olarak faydasız mesajlarınızdan forum okuru olarak ben de rahatsız oluyorum maalesef. Murat Ağabey de çoğu kişinin demeye erindiğini üşenmeyip demiş burada. Yol bisikleti kullanmayan bir forumdaşımız olarak yol bisikleti konusu altında bu kadar aktif olmaya çalışmanız başlı başına yanlış zaten.
Ben dogru anladim, sen milleti salakmi sandin.Ben @Eyyüp İsa 2 beye akort etmek kötü değildir dedim. Kendisi akort etmek gerekir şeklinde anladı.
Çok merak ediyorsanız hiçbir şeyi değiştirmedim, sizin için ASTM F2043-13 standardını kopyaladım ama sizin zaten amacınız anlamak değil.kendi yazdigini düzeltse de ben alinti yaptim oradan göre bilirsiniz
Ben ne diyorum, siz nediyorsunuz. Ben yazdiginiz bir seyden konusuyorum, siz ise milletin de gördügünü öyle degilde böyle yazdim diyorsunuz ama hic orali olmadan hala ASTM den konusuyorsunuz, konuyla ne alakasi varsa.@Murat Cömez ben bu seviyede konuşamam üzgünüm.
Çok merak ediyorsanız hiçbir şeyi değiştirmedim, sizin için ASTM F2043-13 standardını kopyaladım ama sizin zaten amacınız anlamak değil.
En sonunda da yorumunu komple degistirdi ve ben söyle dedim dedi.Eyyüp İsa 2, bu gönderisinde "tiagra olması beni cezbetti ama eski model olması ve arka tekere akord ayarı yapılmış olması, kaza yapma olasılığına karşı beni düşündürdü." demiş.
Sonrasında, Murat Cömez bu gönderisinde "Arkadas zaten Akordu yapilmis diyor, neden yeniden akord yapilmasi gerekiyor?" demiş.
Siz de karşılık olarak, "Öyle demiyor, akordu yapılmış bisikleti defolu ürün zannediyor. Bunu düzeltiyorum." demişsiniz.
Şimdi bi karar verin, Eyyüp İsa 2 tiagralı bisiklete akort yapılmış diyor mu, demiyor mu? Forum kullanmak, insanlarla etkileşime girmek için yeterli muhakeme yetisine sahip gibi gözükmüyor çizdiğiniz profil.
İşi gücü bırakıp benle uğraşıyorsunuz da, ben sizin nasıl bisiklet binicisi olduğunuzu bilmiyorum. Bana tecrübeli bir bisiklet binicisi olarak gözüme çarpmadınız @Murat Cömez Bey. Madem çok meraklısınız, bunu da ille duymaya çalışıyorsunuz,Ben yazdiginiz bir seyden konusuyorum
İşi gücü bırakıp benle uğraşıyorsunuz da, ben sizin nasıl bisiklet binicisi olduğunuzu bilmiyorum. Bana tecrübeli bir bisiklet binicisi olarak gözüme çarpmadınız @Murat Cömez Bey. Madem çok meraklısınız, bunu da ille duymaya çalışıyorsunuz,
Siz nasıl bisiklet biniyorsunuz? Her sürüşten önce frenlerinizi kontrol etmeniz gerektiğini bilmiyor musunuz! Tekerlerinizi kontrol etmeniz gerektiğini bilmiyor musunuz! Bence bisikletçiyim diyenin, her sürüşte bunları sular seller gibi yapıyor olması gerek. Nasıl kask sizi koruyor, fren-akort da sizi aynı şekilde koruyor.
Ben zaten her bisikletçinin yapması gerekendir bu diyorum. Bisikletin akordu oldu diye bunu dile getiren satıcı samimidir benim gözümde.
Olayı hiç bilmeden, 'binmeden önce akort etmesi gerekir dedi' olarak yorumluyorsunuz.
@can_celik olayı özetlemiş yukarıdaki mesajıyla, bir daha alıntıya gerek görmüyorum.
Ben önceden akort yapılmış bisiklet bakımı yapılmış bisiklettir demeye erindiğimden doğrusu bu diyorum, sizin bunu benden duymak zorunda beni bırakmanızdan da eriniyorum.
Akort, kaza olasılığı değildir. Basit bisiklet terimlerini tartışma mevzusu yapıyorsunuz. Konuya geldiyseniz, kaynağı okuyun. Herşeyi kendinize tercüme edilmesini beklemeyin.
Beni ilgilendirmiyor, konumuz o değil. Benim için bisikletin akordu gerekir, bunda bir yanlış yoktur lafını yanlış yorumlayan kullanıcı bisikletten anlamıyordur.Ben merakli degilim aslan komsum siz beni merak etmeyin. Benim nasil bisiklet sürücüsü oldugumu ve bisikletlerimin nasil bir titizlikle bakimlarini yaptigimi biliyorum, öyle sizin gibi wax, parafin vs kullanmadan, en iyisi neyse onlari kullanarak yapiyorum. Hani sizin google den okuyup sadece aklinizda tutugunuz Park Tool markasi varya, iste ben en ince datayina kadar olan aletlerimi komple o markadan alarak bisikletlerime bakim yapiyorum. Ayrica forumda da bilenler var, ha merak ediyorsaniz profilime bir göz atin.
bu alıntıdaki cümleyi kullanıyorsan, ifadesel yeteneğin gelişmemiş diyebilirim. Kabul edersin ki buradaki beyanımız yazdıklarımızdır, telepati yoluyla "ne yazdığını" değil de "aslında ne demek istediğini" anlayamıyoruz maalesef.Bisikleti sürmeden önce akortunu yapmanız gerekiyor.
Ben öyle demiyorum."Bisikletin akortlu olmasında bir sorun yok" demek için,
bu alıntıdaki cümleyi kullanıyorsan, ifadesel yeteneğin gelişmemiş diyebilirim. Kabul edersin ki buradaki beyanımız yazdıklarımızdır, telepati yoluyla "ne yazdığını" değil de "aslında ne demek istediğini" anlayamıyoruz maalesef.
Cevap verdiğim metin de bu;Bisikleti sürmeden önce akortunu yapmanız gerekiyor. Yoksa frenler tutmaz ve jant yamulabilir. Doğrusu bu.
Her bisikletin akordu yapılır. Carraro 052 alınabilir sorun yoktur diyorum.1028120877 carraro race 052 bisiklet tiagra olması beni cezbetti ama eski model olması ve arka tekere akord ayarı yapılmış olması, kaza yapma olasılığına karşı beni düşündürdü.
'Bir sorun yok' demek ile 'zaten doğrusu bu' 'akortlu gelmesi gerek' demek, farklı.Mete Can Karahasan kullanıcı adlı kişi, " "Bisikletin akortlu olmasında bir sorun yok" dedin" lafıma, "Ben öyle demiyorum." diyerek karşılık verdi. Yani, sorun varmış kendince.
Sonrasında ise, aynı gönderide, "Carraro 052 (bahsi geçen akortlu bisiklet) alınabilir sorun yoktur diyorum." dedi.
Söyleyeceklerim bu kadar.
Cevap olarak, bir sorun yok dersem anlam düşüklüğü oluyor. Bunun yerine 'doğrusu bu' ile biten cümleyi kullanıyorum.kaza yapma olasılığına karşı beni düşündürdü.
Sizce bu zamanda başlangıç-orta düzey bir yol bisikleti almak için ne kadar bütçe ayırmak gerekli?
Yani bisiklet entropiyi yener diyorsunuz 😁. Şaka bir yana haklılık payınız olmakla birlikte fiyat performans karşılaştırması yapınca eski bir grup setli bisiklet alıp daha sonra ister istemez aynakol yaprağı ruble değişimine vereceğim parayla daha güncel daha az kullanılmış bir bisiklet tercih sebebidir benim açımdan.Bisiklet eskiyen birşey değil. Hangisi temiz kullanılmışsa o iyidir. Ankara'da bile arka attırıcıya zinciri ters geçiren, makaraları ters çalıştıranlar mevcut.
İkisini de güzel güzel kullanırsınız. Kron sadece daha çok ağırlık taşıyabilir, Carraro ile hafif süreceksiniz, yüksekten atlamayacaksınız.