Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti tavsiyeleri

Doğrudan bana sormamışsınız ama kendimce sebeplerini açıklayayım. Bir tanesi, başka bir forumdaşın da söylediği gibi Scott bisikletlerin fiyatı yurtdışında ne ise, burada da odur. Diğer markalarda bazen böyle olmuyor, Türkiye satış fiyatı daha yüksek oluyor.
Bir başka sebep, satıcı mağaza ile yıllardır tamir, bakım, yedek parça gibi ihtiyaçlarda hiç sorun yaşamamamdır. Birçok eşe dosta da aynı mağazayı tavsiye ettim, hepsi memnun kaldılar.
Diğer markaların mağazalarına da gittim, bisiklet almak niyetinde idim, pek frekansımız uyuşmadı diyeyim.
Burada kimseyi kötülemek ya da yüceltmek niyetinde değilim. Benim olumlu deneyimler yaşadığım mağazada başkaları da çok kötü deneyimler yaşamış olabilir, tam tersi de olabilir. Saydıklarınızın hepsi premium markalar. Ama bazılarının satıcıları ile sorun yaşayanlar, yaşadıklarını paylaşanlar da oldu.
Bütün bunları ve kişisel zevkinizi göz önünde tutarak karar verebilirsiniz.
Mesela Canondale bisikletleri kadronun çok yerinde marka yazdığı için ben sevemiyorum. Bana sadelikten uzak geliyor.
Siz daha çok satış sonrası destek konusunu önemsiyorsunuz gibi anladım. Birkaç mesaj üstte mesela @StanicEnemy memnuniyetsizliğini dile getirdi.
(link)

ben de bol yazılı , karmaşık renkleri sevmiyorum, ama yeni bisikletimi beğenerek aldım
 
Scudo
Hayırlı günler dilerim,
Günde en az 40 km yol yapmayı hedefliyorum. Sadece asfalt zeminde kullanacağım. Hem spor hem de kilo verme amaçlı kullanabileceğim yol/yarış bisikleti arıyorum.
Boy: 174
Kilo: 81
Bütçe: 18.500
Görüşleriniz ve önerileriniz içi şimdiden teşekkür ederim.
 
uzun yol bence aero kadro bisikletlerle de yapılır :) defy kullandım, gayet güzel bir bisikletti ancak bir süre sonra biraz ağır gelmeye başlamıştı bana. ben olsam daha aero bir bisiklet alırdım. en azından ben öyle yaptım. uzun yol gidince ağrı illa oluyor. endurance demek sıfır ağrıyla gitmek demek değil diye düşünüyorum ben. o yüzden acılı ve hafif bir bisiklet seçtim, pişman değilim 😅 😅
ben canyon endurace 7.0 al almıştım ilk bisiklet olarak... alır almaz hemen daha binmeden bike fit yaptırdım. sonrasında alıştıkça mesafelerim arttı, +100k kullandım hiç ağrı çekmedim. Önemli olan bike fit bence, kadro boyu gidon genişliği sele boyu çok önemli markadan ziyade... Ama şimdi değiştirdim cannondale supersix evo 4 aldım gayet memnunum, ama maalesef sonu yok. Motivasyon için insana iyi geliyor bisiklet değiştirmek, rotalarınız içinde yokuşlar da varsa, bence aero dışında bir kadro size iyi gelir, sonrası zevk renk ve model ayrıntıları vs. hepsi de güzel markalar
O da güzel bir seçenek ama sprint daha cazip geliyor

Boyum 1,69 iç bacak 78 cm. 53 kadro öneriliyor ama büyük gelecek gibi. Çünkü sitesinde iç bacak boyunu 77 yapınca 50 kadro öneriyor
kesinlikle büyük kadroyu almayın, küçük gelse bile sele ayarı vs ile dengelenebilir ama eğer kadronuz büyükse maalesef satmak durumunda kalırsınız , ama dikkat
 
Son düzenleme:
Hayırlı günler dilerim,
Günde en az 40 km yol yapmayı hedefliyorum. Sadece asfalt zeminde kullanacağım. Hem spor hem de kilo verme amaçlı kullanabileceğim yol/yarış bisikleti arıyorum.
Boy: 174
Kilo: 81
Bütçe: 18.500
Görüşleriniz ve önerileriniz içi şimdiden teşekkür ederim.
Sora setli bir tane buldum. Sıfır olarak bundan iyisi olmaz. 52 kadro size muhtemlen olur. Emin olmak için bisanı arayıp bilgi alabilirsiniz. Bütçenize uyuyorsa kaçırmayın.

(link)
 
merhaba herkese,öncelikle hem buradan hem dm'den yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim.Bugün hollanda da ki satıcılarla görüşüp istedigim bisikletleri sordum maalesef sorduklarımın yarısından fazlası ya yok ya da belirttikleri ebatlar yok.Daha sonra bana ebatı mevcut olanları söylediler ve onlardan bir kaç tane seçtim.Üyeligim yeni oldugu için buraya copy paste edip değerli fikirlerinizi alamıyorum.Rica etsem bir arkadaşımıza mesaj olarak yollasam burada paylaşabilir mi?böylece herkesin değerli fikirlerini alıp yarın siparişimi verebilirim.Teşekkürler
 
merhaba herkese,öncelikle hem buradan hem dm'den yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim.Bugün hollanda da ki satıcılarla görüşüp istedigim bisikletleri sordum maalesef sorduklarımın yarısından fazlası ya yok ya da belirttikleri ebatlar yok.Daha sonra bana ebatı mevcut olanları söylediler ve onlardan bir kaç tane seçtim.Üyeligim yeni oldugu için buraya copy paste edip değerli fikirlerinizi alamıyorum.Rica etsem bir arkadaşımıza mesaj olarak yollasam burada paylaşabilir mi?böylece herkesin değerli fikirlerini alıp yarın siparişimi verebilirim.Teşekkürler
Neden kopyalayıp yapıştıramıyorsun buraya? Link yerine direkt marka modellerini yazabilirsin. Yada özelliklerini.
 
link paylaşmak için daha eski olmam gerekiyormuş forumda.Aslında eskiyim ama eski hesabımın şifresini mailini unuttum.Tekrar denedim üyeliginiz link paylaşmak için yeterli degil gibisinden bişiler yazyor.Birisi yardımcı olmazsa öyle yapacağım
Ridley Kanzo AGRX400/600 1290€

  • Frame: Kanzo A Adventure, Triple-Butted 6061 - T6 Alloy
  • Fork: Oryx Disc Adventure 12mm TA
  • Groupset: Shimano GRX400 2x10sp
  • Crankset: Shimano GRX600, 46-30T
  • Front derailleur: Shimano GRX400 2sp
  • Rear derailleur: Shimano GRX400 10sp max 36T
  • Brakes: Shimano GRX400
  • Cassette: Shimano HG50 10sp, 11-36T
  • Chain: KMC X-10
  • Handlebar: Forza Stratos
  • Handlebar stem: Forza Stratos
  • Seat post: Forza Stratos
  • Saddle: Selle Italia Model X
  • Wheels: Shimano RS171 DB
  • Tires: Vittoria Terreno Dry 700x38
  • Weight: 9Kg

Raymon Gravelray 1349€

Cockpit
Bremsen
Kurbelgarnitur:FSA Omega Modular, 40T
Schalthebel:SRAM Apex
Kassette:SRAM PG-1130, 11-42 T
Schaltwerk:SRAM Apex 1, 11-S
Griffe:R Raymon Tape
Lenker:R Raymon Drop 31,8 mm, 440 mm, Drop: 116 mm
Vorbau:R Raymon 31.8, 6 °
Steuersatz:FSA Orbit IS42/52
Bremse vorne:SRAM Apex, 2-Kolben, Hydraulische Scheibenbremse
Bremsscheibe vorne:SRAM Centerline, 160 mm, 6-Loch
Bremse hinten:SRAM Apex, 2-Kolben, Hydraulische Scheibenbremse
Bremsscheibe hinten:SRAM Centerline, 160 mm, 6-Loch

FUJI Gravel Jari 1260€

Frame:A6-SL Super-Butted Aluminium, tapered balhoofd
Voorvork:C10 carbon monocoque, tapered carbon
Balhoofd:FSA, 1 1/8” upper - 1 1/2” lower, integrated
Stuurpen:Oval Concepts 313, 3D-forged 6061, +/-6°
Stuur:Oval Concepts 325, 6061 alloy, 31.8mm clamp, 125mm drop, 25° flare, 4° sweep
Stuurlint:Selle Italia Gran Fondo
Achterderailleur:SRAM Apex 1, 11 speed
Voorderailleur:N.v.t.
Remmen:TRP Spyre, mechanical disc, 160mm schijven
Crank:FSA Omega Adventure BB386 EVO
Kettingbladen:40T
Cassette:SRAM PG-1130, 11-42T
Ketting:KMC X11
Wielen:WTB ST Light i23 TCS 2.0 rims, Formula hubs, 32H
Banden:Maxxis Rambler, SilkShield, tubeless ready, 700 x 40c
Zadel:Selle Italia X3
Zadelpen:Oval Concepts 300, 6061 alloy, 27.2mm
Inclusief gemonteerde pedalen:Shimano SPD

Scott Speedster Gravel 30 EQ 1869€ ( En begendigim ikinci) 1869€

  • Rem
    SRAM APEX HRD Shift-Brake System
  • Remschijven
    SRAM Paceline rotor 160/F and 160/R
  • rear_brake
    SRAM APEX HRD Shift-Brake System
  • Achterrremschijven
    SRAM Paceline rotor 160mm
  • Front Brake
    SRAM APEX HRD Shift-Brake System
  • Voorremschijven
    SRAM Paceline rotor 160mm
    • Ketting / Riem
      SRAM APEX
    • Cassette
      SRAM XPLR PG1231 // 11-44
    • Crankstel
      SRAM APEX 1 WIDE Crankset, 42 T
    • Schakelaar
      SRAM APEX HRD Shift-Brake System
    • Bottom Bracket
      BB DUB BSA 68 ROAD WIDE
    • Achterderailleur
      SRAM APEX XPLR // 12 Speed
    • Kettingbladen
      SRAM XPLR PG1231, 11-44
    • Derailleur
      SRAM APEX XPLR, 12 Speed
    • Aantal versnellingen
      12.0

Cannondale topstone Sram 1830€ ( en begendigim )

Productnaam:Cannondale TOPSTONE - SRAM Apex 1 - Gravelbike - 2024 - mercury
Fabrikant:Cannondale Bikes
Artikelnummer:CAD677128
Activiteit:Fietsen
Geslacht:Heren
Materiaal:Aluminium
Toepassingsgebied:Allroad / Gravel
Naven:Formula
Spaken:Stainless Steel | 14g
Velgen:GXD 1.0 | 28h
Ketting:SRAM Apex
Cassette:SRAM PG-1231 XPLR
Versnellingspook:SRAM Apex
Achterderailleur:SRAM Apex XPLR
Trapas:SRAM DUB BSA Wide
Kettingblad gradatie:40
Crank:SRAM Apex 1 DUB Wide
Remmen:SRAM Apex | 160/160mm
Zadelpen modell:Cannondale 3
Zadel:Fizik Aliante Delta
Stuurlint:Fizik Solocush Soft
Stuur:Cannondale 3 | 16° flare drop
Stuurpen:Cannondale 3 | 31.8mm | 7°
Vork:Topstone Carbon
Balhoofd:Integrated
Frame:SmartForm C2 Alloy
Schakelsysteem (Fabrikant):SRAM

Son olarak sağolsun bilgili arkadaşlar uyardı kadro hariç çok giriş seviye diye ama marka efsane

Surly Preamble 1320€

Materiaal:Staal
Toepassingsgebied:Allroad / Gravel
Naven:Novatec
Velgen:Aluminium | 21mm | 32h
Ketting:KMC Z9
Cassette:microSHIFT
Versnellingspook:microSHIFT R400
Achterderailleur:microSHIFT RD-M46S
Trapas:JIS 68
Kettingblad gradatie:40
Crank:Samox
Remmen:Avid BB7 Mechanical | 160/160mm
Zadelpen modell:Kalloy 27.2 x 300mm
Zadel:Selle Italia X-Base
Stuurlint:Black Cork
Stuur:Salsa Cowbell
Stuurpen:Kalloy 31.8
Vork:Surly Preamble | CroMo steel
Balhoofd:VP 1-1/8"
Frame:Surly Preamble | CroMo steel
Schakelsysteem (Fabrikant):microSHIFT
Gradatie cassette:11-36
Aantal versnellingen - vooraan:1
Versnelling:9-voudig
Bediening van Versnelling:Mechanisch
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve Amanita
RC520 sıfır 38 bin TL ikinci el TCA 739'dan daha iyiyken neden ikinci el daha kötüsünü alasınız :)

İkinci el bakacağınız model karbon kadro 105 setin üstü çok eski olmayan gidip görerek alabileceğiniz bir model olmalı ve tabii görmeye gittiğinizde bisikletten anlıyor olup bi hatası var mı yok mu kontrol edebilmelisiniz. Bu kadar tecrübeniz yoksa bence ikinci ele bulaşmayın.
İndirimdeyken ve indirimi bitip 45 bin olmadan RC520'yi eğer görüntüsünü de beğenirseniz kaçırmayın. Yarışlara katılırım seri olsun derseniz M boy, uzun yol yaparım biraz daha rahat olsun derseniz L boyu alın.

Kadro boy seçimi markadan markaya hatta aynı marka içinde modelden modele değişebiliyor. İmkanınız varsa mağazaya gidip deneyerek alın yada marka yetkilileriyle görüşün.
Merhaba. Bende bisan grantour 105 setli bisiklet var. 1,2 kere kısa mesafede kullandım. Üzerinde 700*25 lastik yerine 700*28 greenguard lastik taktım. Muğlada yaşıyorum asfalt çok da düzgün değil çoğu yerde . Sizin grantour ile uzun yolda bozuk asfalt tecrübeniz oldu mu? Burada yolda rahat gitmek için daha kalın lastiğe müsade eden rc520 700*36 ya kadar müsade ediyormuş ve trekking tarzı daha basit bianchi t0011 30v 700*32 lastik mevcut ve daha kalına da müsade ediyor. Bu tarz daha kalın lastiğe müsade eden modeller uzun yolda genel olarak daha iyi olabilir mi diye düşündüm. Yoksa 700*28 yeterli mi sizce?
 
Merhaba. Bende bisan grantour 105 setli bisiklet var. 1,2 kere kısa mesafede kullandım. Üzerinde 700*25 lastik yerine 700*28 greenguard lastik taktım. Muğlada yaşıyorum asfalt çok da düzgün değil çoğu yerde . Sizin grantour ile uzun yolda bozuk asfalt tecrübeniz oldu mu? Burada yolda rahat gitmek için daha kalın lastiğe müsade eden rc520 700*36 ya kadar müsade ediyormuş ve trekking tarzı daha basit bianchi t0011 30v 700*32 lastik mevcut ve daha kalına da müsade ediyor. Bu tarz daha kalın lastiğe müsade eden modeller uzun yolda genel olarak daha iyi olabilir mi diye düşündüm. Yoksa 700*28 yeterli mi sizce?
Bana göre çoğunlukla asfaltta(bozuk, sıcak, soğuk farketmez) sürecekseniz 700x28den kalın lastiğe ihtiyacınız yok. Az bozuk toprak yollarda da yol lastiği bir sorun çıkartmaz ama eğer çamurlu dağ yollarına da gireceğim derseniz o zaman istediğinzle değiştirebilirsiniz. Bisiklet elinizde zaten her türlü yolda sürüp test edin. Daha kalın lastiğe ihtiyacınız varmış gibi hissederseniz o zaman değiştirirsiniz bütçenizin izin verdiği en iyi modele.
link paylaşmak için daha eski olmam gerekiyormuş forumda.Aslında eskiyim ama eski hesabımın şifresini mailini unuttum.Tekrar denedim üyeliginiz link paylaşmak için yeterli degil gibisinden bişiler yazyor.Birisi yardımcı olmazsa öyle yapacağım
Ridley Kanzo AGRX400/600 1290€

  • Frame: Kanzo A Adventure, Triple-Butted 6061 - T6 Alloy
  • Fork: Oryx Disc Adventure 12mm TA
  • Groupset: Shimano GRX400 2x10sp
  • Crankset: Shimano GRX600, 46-30T
  • Front derailleur: Shimano GRX400 2sp
  • Rear derailleur: Shimano GRX400 10sp max 36T
  • Brakes: Shimano GRX400
  • Cassette: Shimano HG50 10sp, 11-36T
  • Chain: KMC X-10
  • Handlebar: Forza Stratos
  • Handlebar stem: Forza Stratos
  • Seat post: Forza Stratos
  • Saddle: Selle Italia Model X
  • Wheels: Shimano RS171 DB
  • Tires: Vittoria Terreno Dry 700x38
  • Weight: 9Kg

Raymon Gravelray 1349€

Cockpit
Bremsen
Kurbelgarnitur:FSA Omega Modular, 40T
Schalthebel:SRAM Apex
Kassette:SRAM PG-1130, 11-42 T
Schaltwerk:SRAM Apex 1, 11-S
Griffe:R Raymon Tape
Lenker:R Raymon Drop 31,8 mm, 440 mm, Drop: 116 mm
Vorbau:R Raymon 31.8, 6 °
Steuersatz:FSA Orbit IS42/52
Bremse vorne:SRAM Apex, 2-Kolben, Hydraulische Scheibenbremse
Bremsscheibe vorne:SRAM Centerline, 160 mm, 6-Loch
Bremse hinten:SRAM Apex, 2-Kolben, Hydraulische Scheibenbremse
Bremsscheibe hinten:SRAM Centerline, 160 mm, 6-Loch

FUJI Gravel Jari 1260€

Frame:A6-SL Super-Butted Aluminium, tapered balhoofd
Voorvork:C10 carbon monocoque, tapered carbon
Balhoofd:FSA, 1 1/8” upper - 1 1/2” lower, integrated
Stuurpen:Oval Concepts 313, 3D-forged 6061, +/-6°
Stuur:Oval Concepts 325, 6061 alloy, 31.8mm clamp, 125mm drop, 25° flare, 4° sweep
Stuurlint:Selle Italia Gran Fondo
Achterderailleur:SRAM Apex 1, 11 speed
Voorderailleur:N.v.t.
Remmen:TRP Spyre, mechanical disc, 160mm schijven
Crank:FSA Omega Adventure BB386 EVO
Kettingbladen:40T
Cassette:SRAM PG-1130, 11-42T
Ketting:KMC X11
Wielen:WTB ST Light i23 TCS 2.0 rims, Formula hubs, 32H
Banden:Maxxis Rambler, SilkShield, tubeless ready, 700 x 40c
Zadel:Selle Italia X3
Zadelpen:Oval Concepts 300, 6061 alloy, 27.2mm
Inclusief gemonteerde pedalen:Shimano SPD

Scott Speedster Gravel 30 EQ 1869€ ( En begendigim ikinci) 1869€

  • Rem
    SRAM APEX HRD Shift-Brake System
  • Remschijven
    SRAM Paceline rotor 160/F and 160/R
  • rear_brake
    SRAM APEX HRD Shift-Brake System
  • Achterrremschijven
    SRAM Paceline rotor 160mm
  • Front Brake
    SRAM APEX HRD Shift-Brake System
  • Voorremschijven
    SRAM Paceline rotor 160mm
    • Ketting / Riem
      SRAM APEX
    • Cassette
      SRAM XPLR PG1231 // 11-44
    • Crankstel
      SRAM APEX 1 WIDE Crankset, 42 T
    • Schakelaar
      SRAM APEX HRD Shift-Brake System
    • Bottom Bracket
      BB DUB BSA 68 ROAD WIDE
    • Achterderailleur
      SRAM APEX XPLR // 12 Speed
    • Kettingbladen
      SRAM XPLR PG1231, 11-44
    • Derailleur
      SRAM APEX XPLR, 12 Speed
    • Aantal versnellingen
      12.0

Cannondale topstone Sram 1830€ ( en begendigim )

Productnaam:Cannondale TOPSTONE - SRAM Apex 1 - Gravelbike - 2024 - mercury
Fabrikant:Cannondale Bikes
Artikelnummer:CAD677128
Activiteit:Fietsen
Geslacht:Heren
Materiaal:Aluminium
Toepassingsgebied:Allroad / Gravel
Naven:Formula
Spaken:Stainless Steel | 14g
Velgen:GXD 1.0 | 28h
Ketting:SRAM Apex
Cassette:SRAM PG-1231 XPLR
Versnellingspook:SRAM Apex
Achterderailleur:SRAM Apex XPLR
Trapas:SRAM DUB BSA Wide
Kettingblad gradatie:40
Crank:SRAM Apex 1 DUB Wide
Remmen:SRAM Apex | 160/160mm
Zadelpen modell:Cannondale 3
Zadel:Fizik Aliante Delta
Stuurlint:Fizik Solocush Soft
Stuur:Cannondale 3 | 16° flare drop
Stuurpen:Cannondale 3 | 31.8mm | 7°
Vork:Topstone Carbon
Balhoofd:Integrated
Frame:SmartForm C2 Alloy
Schakelsysteem (Fabrikant):SRAM

Son olarak sağolsun bilgili arkadaşlar uyardı kadro hariç çok giriş seviye diye ama marka efsane

Surly Preamble 1320€

Materiaal:Staal
Toepassingsgebied:Allroad / Gravel
Naven:Novatec
Velgen:Aluminium | 21mm | 32h
Ketting:KMC Z9
Cassette:microSHIFT
Versnellingspook:microSHIFT R400
Achterderailleur:microSHIFT RD-M46S
Trapas:JIS 68
Kettingblad gradatie:40
Crank:Samox
Remmen:Avid BB7 Mechanical | 160/160mm
Zadelpen modell:Kalloy 27.2 x 300mm
Zadel:Selle Italia X-Base
Stuurlint:Black Cork
Stuur:Salsa Cowbell
Stuurpen:Kalloy 31.8
Vork:Surly Preamble | CroMo steel
Balhoofd:VP 1-1/8"
Frame:Surly Preamble | CroMo steel
Schakelsysteem (Fabrikant):microSHIFT
Gradatie cassette:11-36
Aantal versnellingen - vooraan:1
Versnelling:9-voudig
Bediening van Versnelling:Mechanisch
Pek indirim yok gibi hocam ama sonuçta TR'de bulamayacağınız ürünler. Scott diğerlerine göre daha iyi gibi geldi bana. Tabii gerisi sizin göz zevkinize kalmış artık.
 
Son düzenleme:
Herkese merhaba.
İşe gidip gelmek-haftada 3 gün- (20 km) , arada haftasonları 100 km yi geçmeyecek şekilde yol yapmak için Yol bisikleti almak istiyorum.
Boy : 168 cm
Kilo : 68 kg
Bütçe : 30.000 TL

Not: 11 kg üstü istemiyorum.
 
Herkese merhaba.
İşe gidip gelmek-haftada 3 gün- (20 km) , arada haftasonları 100 km yi geçmeyecek şekilde yol yapmak için Yol bisikleti almak istiyorum.
Boy : 168 cm
Kilo : 68 kg
Bütçe : 30.000 TL

Not: 11 kg üstü istemiyorum.
Merhabalar,

Bir dönem kullanmıştım, çok memnun kaldığım bir bisiklet
(link)
 
lapierre sensium 2.0 kullanıyorum oldukça memnunum.
 
Mesajınız için teşekkür ederim.
Bu modele baktım. Sora setli.

Carraro Cr-52 Tiagra setlisi bu fiyata yakın. Bu model hakkında bilginiz var mı acaba?
0 mı istiyorsunuz 2. el mi çünkü bu fiyata 0 cr042 benzeri bisikletler alacağınıza paranızı çöpe atmak daha mantıklı oluyor çünkü çoğu ağır. Onun yerine 30 bin tlye hafif aliminyum 8.5 kilolara kadar inen hafif bisikletler bulabilirsiniz. Hem de 105 setli!! Yani 30 bin tl verip 11 kilo cr052 veya 042 almak çok saçma onların 2. eli zaten 18 bin tl ye bulursunuz yine temiz kullanılmışlarını. Yine de size kalmış. Yani 30 bin tl verip maşasına kadar aliminyum olan bisiklet almazdım.
 
0 mı istiyorsunuz 2. el mi çünkü bu fiyata 0 cr042 benzeri bisikletler alacağınıza paranızı çöpe atmak daha mantıklı oluyor çünkü çoğu ağır. Onun yerine 30 bin tlye hafif aliminyum 8.5 kilolara kadar inen hafif bisikletler bulabilirsiniz. Hem de 105 setli!! Yani 30 bin tl verip 11 kilo cr052 veya 042 almak çok saçma onların 2. eli zaten 18 bin tl ye bulursunuz yine temiz kullanılmışlarını. Yine de size kalmış. Yani 30 bin tl verip maşasına kadar aliminyum olan bisiklet almazdım.
Cr52 nin kaç kilo olduğunu bulamadım. Bazı yerlerde 10.50 kg yazıyor. O yüzden onu yazdım.
Dediğiniz kesinlikle doğru. İkinci ele de bakıyorum ama kafama tam yatan olmadı.
Bazısı lastik değişmesi lazım falan deyince bende soğudum. O yüzden sıfır bakmaya başladım. Önerdiğiniz bir model varsa sevinirim.
 
Cr52 nin kaç kilo olduğunu bulamadım. Bazı yerlerde 10.50 kg yazıyor. O yüzden onu yazdım.
Dediğiniz kesinlikle doğru. İkinci ele de bakıyorum ama kafama tam yatan olmadı.
Bazısı lastik değişmesi lazım falan deyince bende soğudum. O yüzden sıfır bakmaya başladım. Önerdiğiniz bir model varsa sevinirim.
Aero CR052, standart CR052'den ağırdır. Standardı 9,5 - 10 Kg arası. Boyunuz kurtarsa idi, kendi sattığım bisikleti İzmir'de gösterebilirdim size.
 
Aero CR052, standart CR052'den ağırdır. Standardı 9,5 - 10 Kg arası. Boyunuz kurtarsa idi, kendi sattığım bisikleti İzmir'de gösterebilirdim size.
Anladım.
Ben Hepsiburada da buldum 50 Kadro Carraro Race 052 Tiagra Olarak yazıyor. Bu model Aero değildir diye düşünüyorum.
 
Anladım.
Ben Hepsiburada da buldum 50 Kadro Carraro Race 052 Tiagra Olarak yazıyor. Bu model Aero değildir diye düşünüyorum.
Maalesef aero bu. Piyasada aero olmayan yok sanırım. Idefix'te görünüyor, ancak siteye girince yok diyor.
 
Aero olduğunu nasıl anlıyoruz.
Önereceğiniz bisiklet var mı?
O modeller Aero olarak tasarlanıyor artık. Standart olanını inceleyin, farkını anlayacaksınız.

Bütçenize göre alttaki modeli önerebilirim. Biraz daha yükseltirseniz R0013 de bakılabilir.
(link)
 
Geri