Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti tavsiyeleri

Eski özellikler sıfırı 40.000 ₺, yeni özelliklerle 30.000 ₺ civarı.

Birkaç görsel atıyorum yeni halinin...

Eski halinin linki: (link)

Ruble değişimi iyi olmuş. Aynakol kişiye bağlı, ben eski 52-36'yı tercih ederdim (52-42 kullanıyorum). Rotorun 160'lık olmasını tercih ederdim, önü 160 yapmışlar. Yabancı bisikletlerde Wilier rotor çok görüyorum ama kalite farkını bilmiyorum. Ultegra daha iyiyse sonraki değişimde tekrar ona dönülebilir.
Bisiklet genel olarak çok temizmiş. Görünmeyen bir kusuru yoksa fiyat güzel bence.
 
Scudo
Ruble değişimi iyi olmuş. Aynakol kişiye bağlı, ben eski 52-36'yı tercih ederdim (52-42 kullanıyorum). Rotorun 160'lık olmasını tercih ederdim, önü 160 yapmışlar. Yabancı bisikletlerde Wilier rotor çok görüyorum ama kalite farkını bilmiyorum. Ultegra daha iyiyse sonraki değişimde tekrar ona dönülebilir.
Bisiklet genel olarak çok temizmiş. Görünmeyen bir kusuru yoksa fiyat güzel bence.

Çok teşekkür ederim yorumlarınız için. Keşke iki rotor arasındaki farkı bilen birileri de bilgilendirebilse :)
 
carraro rc012 hakkında yorumunuz var mı ? triban 500 ile arasında kayda değer fark var mı
 
Merhaba arkadaşlar, ben de borçlardan kurtulduktan sonra yol bisikletine yavaştan geçip yan olarak sporcu olmayı düşünüyorum (yada olmam bilmiyorum).

2015'ten beri DAĞ BİSİKLETİ ile trafik ve trafik dışında da sürüyorum. Aradığım tarz:

-Yokuş vb. alanlarda yormaması
-Bel ağrısı yaratmaması
-Hız ve fren konusunda sorun çıkarmayacak

bisiklet aramaktayım önerilerinizi bekliyorum.
 
Btwinler iyi mi değil mi bilmiyorum hocam

Triban 500 serisi (Karbon maşalıları diyorum) yol bisikletine giriş için ideal bir bisiklet. Microshift süper bir grupset değil ama yolda bıraktığını görmedim. Geometrisi de oldukça dik durmaya izin veriyor (oldukça kısa reachi var)

Bir de... Piyasada o kadar fazla heves edip Decathlon'dan bisiklet alıp satmaya çalışan var ki... Sarı sitede sürüsüne bereket bulabilirsiniz. Hatta bütçenize uygun sora setliler bile var :D
 
  • Beğen
Tepkiler: nusret emre
10 bin 15 bin tl bütçe var aero bir yol bisikleti tavsiyeniz varmı 105 tiagra fark etmez hafif olursa iyi olur
 
10 bin 15 bin tl bütçe var aero bir yol bisikleti tavsiyeniz varmı 105 tiagra fark etmez hafif olursa iyi olur

Aero degil ama satilik Bisan RX9500 model bisikletim var. Ikinci el ilanlardan inceleyebilirsiniz.
 
Kısmen yardım ettiğim olsa da bir öneri de ben isteyeyim. Endurance tarzında yurt içinden bulabileceğim marka model neler var? Tabi ki marka ve model bulsam bile büyük ihtimalle kadro boyu uymayacak. 198cm 'e 94cm iç bacak tercihen 60kadro ama 58de zorlar herhalde. En azından aklımda model olsun.

Hali hazır 2 bisikletim var. Yolun hızı, hafifliği ve seriliğine diyeceğim yok ama uzun tırmanışlarda 34 / 28 oranı bir yerden sonra yorucu oluyor. Keza diğer bisikletin lastik genişliğinden gelen konforu, 24 / 42 şeklindeki dişli oranıyla tırmanışı çanta ve bagaj bağlantı noktaları artı yönde olsa da hantal kalıyor olması dezavantaj oluyor.
 
Kısmen yardım ettiğim olsa da bir öneri de ben isteyeyim. Endurance tarzında yurt içinden bulabileceğim marka model neler var? Tabi ki marka ve model bulsam bile büyük ihtimalle kadro boyu uymayacak. 198cm 'e 94cm iç bacak tercihen 60kadro ama 58de zorlar herhalde. En azından aklımda model olsun.

Hali hazır 2 bisikletim var. Yolun hızı, hafifliği ve seriliğine diyeceğim yok ama uzun tırmanışlarda 34 / 28 oranı bir yerden sonra yorucu oluyor. Keza diğer bisikletin lastik genişliğinden gelen konforu, 24 / 42 şeklindeki dişli oranıyla tırmanışı çanta ve bagaj bağlantı noktaları artı yönde olsa da hantal kalıyor olması dezavantaj oluyor.
Komşu merhaba. Yurtiçinde bulabileceğiniz tüm yabancı markaların alt seviyeleri yol modelleri endurance tipidir zaten. Yol yarış kadroları uçuk fiyatlı, TT bisikletinden de daha pahalılar. Endurance bisikletler dayanıklıdır, hafiflik beklentiniz olmasın. Sizi uzun turlarda sorun yaşatmayacak özellikte olurlar. Tam yol bisikleti değildirler, şehir bisikletinin dropbarlısına benzerler. Yol bisikletinin dağ bisikleti tiplerini ekipman taşımayan cyclocrosslar ve ekipman taşıyan gravel tipi olarak ayırabilirsiniz. Bunların hepsi de düz maşalı, her daim çeviktirler.
Bence portbagaj işine girmeyecekseniz daha iyi olur, acaip hantallaştırıyor. O şekilde cyclocross öneririm.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Benim de görüşüm aynı yönde. 15-20k arası bir paraya alınabilecek sıfır bisikletleri bir kenara koyalım. Karşılarına da trek, scott, giant, vs markaların 5-7 yaşında üst donanımlı olanlarını koyalım. Siz olsanız hangisini alırsınız.

Sonuçta bisiklete binen en azından burada bazı kişiler dışında, yarış ya da yılda 20.000km sınırında gezilmediğini düşünüyorum. Bu da alınacak sıfır bisikleti bir kenara bırakın, 5-7 yaşında ortalama yılda 5.000 km yapmış bir bisikletin bile ömrünü tüketmeden uzunca yıllar binilebileceği gerçeğini göz önüne seriyor.

Şöyle düşünelim, 500.000₺ ye Renault nun yeni çıkarttığı taliant mıdır nedir onu mu alırdınız, ya da 2005 model iyi durumda audi a6 quatro allroad mu alırdınız. 350.000 e. Ben audi tercih ederim. Durumu iyiyse tabi 😁
ama maalesef şöyle bir durum var, bu sıfır olarak aldığımız carraroları çoğu insan taksit ile alıyor. bu da peşin vermediği için uygun geliyor.
dediğiniz gibi peşin para verdikten sonra 2. el almak kesinlikle mantıklıdır ama çoğu 2. el bisiklet elden satıldığı için taksit gibi bir imkan olmuyor...
 
ama maalesef şöyle bir durum var, bu sıfır olarak aldığımız carraroları çoğu insan taksit ile alıyor. bu da peşin vermediği için uygun geliyor.
dediğiniz gibi peşin para verdikten sonra 2. el almak kesinlikle mantıklıdır ama çoğu 2. el bisiklet elden satıldığı için taksit gibi bir imkan olmuyor...
Çok haklısınız, tam burada kredi kartından taksitli nakit çekip karta aydan aya ödemek ya da bir bisiklet dükkanında bulunabilecek 2.ep bisiklet gene kredi kartına taksitle almak alternatiflerini değerlendirmek olabilir.

Taksitle carraro alan birisi o meblağı kredi kartına böldürebilecek imkana sahipse karttan kanit avans da çekebilir diye düşünüyorum.

Hele tek sıkışık kurşunu olanların çok iyi düşünmesi lazım çünkü parayı bir şekilde kanalize edip bisikleti aldıktan sonra hemen satayım başka bir tane alayım demek kolay olmuyor...
 
Arkadaşlar herkese merhaba uzun düşünceler ve kafa karışıklığı sonucu sonunda karar vererek biraz da arkadaşların tavsiyesi üzerine TREK FX7.7 full ultegra setli bir yol bisikleti alıyorum arkadaşımdan bu konuda tavsiyeleriniz nedir nelerdir ?
 
Bisan RX9300 ile Bisan Grand Tour Eco arasında kaldım jant markası ve lastik ebat farkı var. Ne kadar etkiler acaba? Grand tour eco 700x28 rx9300 700x23 birde rx9300 bisan jantlı grand tour eco alexrıms jantlı.
Mosso cavailer 700 clarismi almak mantıklı bisan rx9200 mü fiyatı hesaba katmadan
 
Ben trek marka satın alınsın mı dedim veya trek olması gerekiyor diye bir yorum mu yazdım da trek üstünde böyle bir yorum yazıyorsun? 15 bin TL ye alabileceğinin en iyisini alsın diyorum. Carraro kendine güveni olan has bir marka olsaydı ilk başta bisikletin ağırlığını kendi sitelerine yazarlardı.
Acaba giant yazıyor mu?
 
Tam olarak bunu kastetmiştim.
Bence müşterisini gayet ciddiye almayan bir yaklaşım. Düşünsenize araba almaya gidiyorsunuz, 800.000₺ vereceksiniz, 100km de kaç lt yakar dediğinizde bırakın satış danışmanını arabanın broşüründe "yakıt tüketiminin az olması her şey demek değildir" yazıyor. 😏
 
Bence müşterisini gayet ciddiye almayan bir yaklaşım. Düşünsenize araba almaya gidiyorsunuz, 800.000₺ vereceksiniz, 100km de kaç lt yakar dediğinizde bırakın satış danışmanını arabanın broşüründe "yakıt tüketiminin az olması her şey demek değildir" yazıyor. 😏

USA sitesinde en azından benzer metni "Yerel satıcıdan tartmasını isteyin" (The most accurate way to determine any bike’s weight is to have your local dealer weigh it for you.) yönlendirmesiyle vermişler. Yerel Giant ya da ağırlık vermeyen diğerleri talep gelince tartar mı acaba?

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Uğurlu
Bence müşterisini gayet ciddiye almayan bir yaklaşım. Düşünsenize araba almaya gidiyorsunuz, 800.000₺ vereceksiniz, 100km de kaç lt yakar dediğinizde bırakın satış danışmanını arabanın broşüründe "yakıt tüketiminin az olması her şey demek değildir" yazıyor. 😏
Zamanında sıfır bisiklet ararken giant almak istemiştim, o zaman farkettim bu durumu. Hatta ilk zamanlar ağırlıklarını veriyorlardı, sonradan bir modele bakmak istediğimde ağırlık bilgisini kaldırdıklarını farkettim. Zaten başka bir markadan aldım bisikleti, ağırlıktan daha önemli şeyler var ama müşteri olarak aldığım bisikletin ağırlığını bilmek en önemli haklarımdan birisi diye düşünüyorum.
 
USA sitesinde en azından benzer metni "Yerel satıcıdan tartmasını isteyin" (The most accurate way to determine any bike’s weight is to have your local dealer weigh it for you.) yönlendirmesiyle vermişler. Yerel Giant ya da ağırlık vermeyen diğerleri talep gelince tartar mı acaba?

(link)

Showroomda alışveriş yaparken ağırlığını öğrenmek istiyorum dediğimizde tartmamaları ilginç olur açıkçası. Şahsen bisiklet alacak olsam değil giant ha gi marka olursa olsun tartmayız derse peki deyip çıkar giderim. Yanımda kendi kantarımı da götürmem yani saçma olur.

Zamanında sıfır bisiklet ararken giant almak istemiştim, o zaman farkettim bu durumu. Hatta ilk zamanlar ağırlıklarını veriyorlardı, sonradan bir modele bakmak istediğimde ağırlık bilgisini kaldırdıklarını farkettim. Zaten başka bir markadan aldım bisikleti, ağırlıktan daha önemli şeyler var ama müşteri olarak aldığım bisikletin ağırlığını bilmek en önemli haklarımdan birisi diye düşünüyorum.

Tamam marka ağırlık dışında başka özelliklere de bakın sadece ağırlıkla olmuyor diye bir tez sunabilir. Ama bıraksınlar da neye göre bisikleti seçeceğine müşteri karar versin. Bence de ağırlık tek başına herşey değildir, bisiklet çok hafif olur ama grupset dandik olur ya da kadro kalitesiz olur. Vardır bir bildikleri diyesim var ama demeyeceğim 😁 bence pazarlama stratejileri yanlış. Ben olsam avantaj ya da dezavantaj ne varsa hiç bir şeyi saklamam. Saklayınca daha da dikkat cezbediyor.
 
Geri