Sinyor
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 14 Haziran 2020
- Mesaj
- 475
- Tepki
- 280
- Yaş
- 25
- Şehir
- Pisiklet diyarı
- İsim
- Can
- Başlangıç
- 2016—17
- Bisiklet
- Peugeot
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Beğenmeyeni çoktur ama bence iyi lastiktir. Lastiğin hafifliğine göre (25 mm 215 gr sanırım) patlama direnci gayet iyi. Yuvarlanma direnci de en düşük lastiklerden biri. Ben sorun yaşamasam da yanaklarının zayıf olduğu söyleniyor. Yeni çıkan tubeless uyumlu "tr" modelinde yanakları ekstra güçlendirilmişler. Ama fiyat olarak daha yüksek tabi ki. Şu an İneos takımı dahil olmak üzere 3-4 tane world tour takımı gp 5000 kullanıyor.Herkese keyifli forumlar.. Continental gp5000 kullanan arkadaşların deneyimlerini merak ediyorum.. Patlama, yuvarlanma dirençleri.. Daha önce hangi lastikte geçiş yaptınız? Kağıt üzerinde teknik detaylardan öğrendiklerimiz oluyor ancak deneyim de önemli.. Soruma rastlayan kullanıcılar varsa, paylaşacakları içerikler için şimdiden çok teşekkür ederim..
Beğenmeyeni çoktur ama bence iyi lastiktir. Lastiğin hafifliğine göre (25 mm 215 gr sanırım) patlama direnci gayet iyi. Yuvarlanma direnci de en düşük lastiklerden biri. Ben sorun yaşamasam da yanaklarının zayıf olduğu söyleniyor. Yeni çıkan tubeless uyumlu "tr" modelinde yanakları ekstra güçlendirilmişler. Ama fiyat olarak daha yüksek tabi ki. Şu an İneos takımı dahil olmak üzere 3-4 tane world tour takımı gp 5000 kullanıyor.
Bir uygun fiyatlı ama iyi alternatif lifeline prime lastikleri. Ona da bakabilirsiniz.Paylaşım için teşekkürler 👍 Kağıt üzerinde iyi gibi duruyor.. Henüz kullanmadım ancak forumda aktif olarak kullanmış özgür bey de paylaşımını sizi destekler nitelikte paylaştı. Zaten adı var lastiğin. Eyvallah.. Ancak, fiyat performans konusunda bence fiyat beklentilerini karşılamıyor. O da ülkenin içinde bulunduğu durumdan ötürü.. Bu yüzden alternatif arayışa girdim. Birebir muadili olmasa da michelin power allseason versiyonu ise tam da fiyat performans ürünü olarak kabul edebiliriz. Her iki lastik için de 700x28 olması şartıyla, aralarında 30 gr kadar conti lehine fark var. Onun dışında, her ikisinde de titreşim sönümleme/zırh/yuvarlanma katmanları bulunsa da değerler yakın seyrediyor. Lastiğin yola en çok temas eden sırt yüzeyi her iki lastik için de silik iken, yanal yüzeylerde michelin su tahliyesine odaklı, continental kuru zeminde viraj dönmeye yönelik tasarıma sahip. Büyük farkları bence bu..
284695 dosyayı görüntüle284696 dosyayı görüntüle
Yarışlara bu lastikle (michelin power allseason) giren olmuş. Sonuç olarak sürücü karakteri ve amaçları için iyi lastik her ikisi de.. Ben michelin den yana kullanacağım gibi duruyor tercihimi.. Tekrar teşekkür ederim paylaşımınıza
Ben michelin den yana kullanacağım gibi duruyor tercihimi.. Tekrar teşekkür ederim paylaşımınıza
Cumartesi günü Milano-Sanremo'da poggio'yu kelle koltukta inerek hem yarışı kazanan ve hem de tarihte poggio'yu en hızlı inen bisikletçi ünvanını alan Mohoric de gp 5000 kullanıyormuş. Continental için bundan büyük bir reklam olamazdı sanırım.Beğenmeyeni çoktur ama bence iyi lastiktir. Lastiğin hafifliğine göre (25 mm 215 gr sanırım) patlama direnci gayet iyi. Yuvarlanma direnci de en düşük lastiklerden biri. Ben sorun yaşamasam da yanaklarının zayıf olduğu söyleniyor. Yeni çıkan tubeless uyumlu "tr" modelinde yanakları ekstra güçlendirilmişler. Ama fiyat olarak daha yüksek tabi ki. Şu an İneos takımı dahil olmak üzere 3-4 tane world tour takımı gp 5000 kullanıyor.
Almanya'dan forumları da takip ediyorum orada yeni condinental 5000 tr serisinin eski modele göre çok iyileştirildiğinden bahsediyorlar,özellikle yanal darbelerle karşı dahada kuvvetlendirilmiş.Cumartesi günü Milano-Sanremo'da poggio'yu kelle koltukta inerek hem yarışı kazanan ve hem de tarihte poggio'yu en hızlı inen bisikletçi ünvanını alan Mohoric de gp 5000 kullanıyormuş. Continental için bundan büyük bir reklam olamazdı sanırım.
284863 dosyayı görüntüle
Yol bisikleti ise 32 mm lastiği desteklemeyebilir. Öncelikle kadronun genişliğine bakın derim.Merhabalar arkadaşlar şu anda endurance bir yol bisikleti kullanıyorum ve üzerinde 700x28 lastik var soğuk asfaltta rahat etmek için 700x32 ye geçmek istiyorum.Continental gatorskin almak istiyorum sizce çok etkiler mi 28 den 32 ye geçmek?Veya 28 kalırsa michelin pro endurance v2 mi almalıyım yoksa yine gatorskin mi veya gp 5000 mi almalıyım?Gp 5000 in de yanak yarılmasının çok olduğu söyleniyor.Kafam çok karıştı.Teşekkürler şimdiden
Bisikletimin kadrosu ve jant seti 32 mm ye kadar uygun.TeşekkürlerYol bisikleti ise 32 mm lastiği desteklemeyebilir. Öncelikle kadronun genişliğine bakın derim.
28'den 32'ye geçmek epey fark yaratıyor, benim tecrübeme göre 25'ten 28'e geçmeye göre daha fazla fark yaratıyor. Ancak, gatorskin'in düşündüğünüz diğer lastiklere göre oldukça daha yavaş ve sert olduğunu da eklemem gerek.Merhabalar arkadaşlar şu anda endurance bir yol bisikleti kullanıyorum ve üzerinde 700x28 lastik var soğuk asfaltta rahat etmek için 700x32 ye geçmek istiyorum.Continental gatorskin almak istiyorum sizce çok etkiler mi 28 den 32 ye geçmek?Veya 28 kalırsa michelin pro endurance v2 mi almalıyım yoksa yine gatorskin mi veya gp 5000 mi almalıyım?Gp 5000 in de yanak yarılmasının çok olduğu söyleniyor.Kafam çok karıştı.Teşekkürler şimdiden
Merhaba 25c lastik kullanıyorum 28c alsam neler değişir olumlu ya da olumsuz28'den 32'ye geçmek epey fark yaratıyor, benim tecrübeme göre 25'ten 28'e geçmeye göre daha fazla fark yaratıyor. Ancak, gatorskin'in düşündüğünüz diğer lastiklere göre oldukça daha yavaş ve sert olduğunu da eklemem gerek.
Selamlar.Merhaba 25c lastik kullanıyorum 28c alsam neler değişir olumlu ya da olumsuz
Öncelikle cevap için teşekkür ederim.peki hiz ve performans düşüklüğü çok fark edilir bir seviyede mıdır?Selamlar.
Aynı marka model lastik için konuşacak olursak:
28c'ye geçtiğinizde basınç düşeceği için konfor artacaktır. Aynı zamanda lastik genişliği artacağı için yol tutuş da artacaktır.
Ancak 28c de yola temas eden yüzey artacağı için yuvarlanma direnci artacaktır. Dolayısıyla her iki ebatta da aynı efor sarf edildiğinde 25c'ye göre 28c daha yavaş kalacaktır.
(Bu konuda aksini iddia eden görüşler olmasına karşın, ben yukardaki düşünceyi savunan taraftayım.)
Rica ederim.Öncelikle cevap için teşekkür ederim.peki hiz ve performans düşüklüğü çok fark edilir bir seviyede mıdır?
Yuvarlanma direnci konusunda çok yanılıyorsunuz malesef , böyle olsa herkes 23 takar geçerdi. Artık 25 dediğini lastikler bile 28 mm gibi etli .Selamlar.
Aynı marka model lastik için konuşacak olursak:
28c'ye geçtiğinizde basınç düşeceği için konfor artacaktır. Aynı zamanda lastik genişliği artacağı için yol tutuş da artacaktır.
Ancak 28c de yola temas eden yüzey artacağı için yuvarlanma direnci artacaktır. Dolayısıyla her iki ebatta da aynı efor sarf edildiğinde 25c'ye göre 28c daha yavaş kalacaktır.
(Bu konuda aksini iddia eden görüşler olmasına karşın, ben yukardaki düşünceyi savunan taraftayım.)