Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikletine geçtikten sonra yaşadığınız değişimler

Benim aldığım yer bu ama tükenmiş: (link)
Böyle aratınca epey çıkıyor: (link)
Bazıları klasik ayak tabii ama bunun benzerlerinin hangileri olduğu belli oluyor.
unknown.png
Benim aldığım yer bu ama tükenmiş: (link)
Böyle aratınca epey çıkıyor: (link)
Bazıları klasik ayak tabii ama bunun benzerlerinin hangileri olduğu belli oluyor.
unknown.png
Merhabalar ben bu tür park ayağını house of bike'tan buldum ama bisikletime uyar mı bilmiyorum (triban rc500) sizce almalımılıyım
(link)
 
Scudo
Merhabalar ben bu tür park ayağını house of bike'tan buldum ama bisikletime uyar mı bilmiyorum (triban rc500) sizce almalımılıyım
(link)

Uyar. QR sökülüyor, QR mili bunun sabit duracak parçasının içinden geçirilip tekrar takılıyor. Aliexpress'teki benzerlerinde montaj videosu var, bunun da mantığı aynı.
 
Uyar. QR sökülüyor, QR mili bunun sabit duracak parçasının içinden geçirilip tekrar takılıyor. Aliexpress'teki benzerlerinde montaj videosu var, bunun da mantığı aynı.
Çok teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
17 yıl önce ilk yola başladığımdan bu yana çok şey değişdi hayatımda.
 
lastik patladığında 700x25 lastiği özellikle schwalbe ise ZULÜM. sırf bu sebepten gravele geçesim var. O lastiğin son kısmı girmiyor abi girmiyor.
Önce lastiğin bir yüzünü jant kenarına taktıktan sonra lastiği jant kenarından iterek lastiği ortalıyoruz. Sonra ikinci yüzü janta geçiriyoruz, lastiğin oturtulacak son inatçı kısımları geldiğinde ise lastiği ovalayarak yine jant kenarından uzaklaştırarak ortalıyoruz ve lastik kolayca oturuyor.Ortalamaktan kasıt lastiğin iki yüzünü jantın iç yüzeyinden eşit miktarda uzaklaştırmak.Lastiği ovalamak da önemli. Sökerken de aynı mantık geçerli, ovalayarak ortala.
 
lastik patladığında 700x25 lastiği özellikle schwalbe ise ZULÜM. sırf bu sebepten gravele geçesim var. O lastiğin son kısmı girmiyor abi girmiyor.
Jant setınız nedır? Jant genışlığı de etkıleyebılır.
 
Mtb den geçenlerin önce "gidona hakim olmak baya zor, çok hızlı kaçıyor, çok hafif, boynu ağrıtıyor, yoldaki engebeler baya hissediliyor" gibi yorumlarına maruz kaldım ve sıkça da kulak misafiri oldum.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Sürmesi çok daha zevkli olduğunu düşünüyorum ama konfor az tabii.
 
Uzun süredir küçüklükten kalma amortisörlü bisikletten sonra geçince farkı cidden fark ettim. Gidona alışmamda hiç zor olmadı. 2-3 defa bindikten sonra alıştım.
 
Yol bisikletine geçiş harika bir değişim olacaktır.
 
Seneye kısmet olursa bende geçiş yapacağım yol bisikletine. Kendi bisikletim ile bir şikayetim yok lakin belli bir hızdan sonra pedalı boş döndürüyorum gibi hissediyorum, buna sebep olan dişli yetersizliği sanırım değil mi?

Alışana kadar beni en çok korkutacak şey virajları flat bar daki gibi rahat alamamak.

1662283299717.png
 
Seneye kısmet olursa bende geçiş yapacağım yol bisikletine. Kendi bisikletim ile bir şikayetim yok lakin belli bir hızdan sonra pedalı boş döndürüyorum gibi hissediyorum, buna sebep olan dişli yetersizliği sanırım değil mi?

Alışana kadar beni en çok korkutacak şey virajları flat bar daki gibi rahat alamamak.

293937 dosyayı görüntüle

Aynakol'un 46 olması yüzünden oluşuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: StanicEnemy
Aynakol'un 46 olması yüzünden oluşuyor.
Bir bisiklet topluyorum ve aynakolda kararsız kaldım. Sizce dura-ace 53-39 aynakol mu yoksa ultegra 50-34 aynakol mu daha iyi performans verir?
 
Bir bisiklet topluyorum ve aynakolda kararsız kaldım. Sizce dura-ace 53-39 aynakol mu yoksa ultegra 50-34 aynakol mu daha iyi performans verir?
Bana sormamışsınız ama yine de fikrimi belirtmek istedim.Gönül tabiki de en üst seviye parçaları kullanmak ister ama 53-39 aynakolun hakkını verecek şekilde kullanabilmek zordur.Ultegradaki oranlar bence daha rahat ve kolay bir sürüş imkanı sunabilir size.Ha tabi bu birazda size kalmış.Ben olsam gider Dura-Ace alırım performansımı da ona göre geliştiririm
 
  • Beğen
Tepkiler: BloodBela
Bir bisiklet topluyorum ve aynakolda kararsız kaldım. Sizce dura-ace 53-39 aynakol mu yoksa ultegra 50-34 aynakol mu daha iyi performans verir?

Neden (link) değil?
Fiyat/performans önemli değilse ve tek konu performans ise neden "dura-ace 53-39 vs dura-ace 50-34" değil?
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
Neden (link) değil?
Fiyat/performans önemli değilse ve tek konu performans ise neden "dura-ace 53-39 vs dura-ace 50-34" değil?
Aslında şöyle dura-ace aynakol olursa diğer komponentler sora tiagra vs olucak ama ultegra olursa full set 6700 ultegra olucak neden diye sormayın 😅😅
 
Aslında şöyle dura-ace aynakol olursa diğer komponentler sora tiagra vs olucak ama ultegra olursa full set 6700 ultegra olucak neden diye sormayın 😅😅
O zaman cevap basit. Komple Ultegra. Dura Ace 11, Sora 9, Tiagra da 10 dişli desteklediğinden oldukça uyumsuz bir setiniz olabilir.
 
Aslında şöyle dura-ace aynakol olursa diğer komponentler sora tiagra vs olucak ama ultegra olursa full set 6700 ultegra olucak neden diye sormayın 😅😅
Buna verilebilecek tek bir yanıt var onu da yazmama gerek dahi olmadığını düşünüyorum.
 
Soruyu bana sormuşsunuz ancak burada çok bilgili insanlar var ve cevaplamışlar. Ben setleri ve serileri bilmiyorum.
 
Merhaba. 2017 de Carraro Sportive 224 bisikletimin çalınmasından sonra uzun süre bisiklete binmedim. Bu yıl bir yol bisikleti ile geri döndüm. İlke kez bir yol bisikleti ve karbon bir kadro kullanıyorum. Bisikleti tek elinizde 4-5 kat yukarı taşıyabilmeniz muhteşem bir şey, zira bisiklet çok hafif. Oturuş pozisyonu değişikliğine alışmam fazla uzun sürmedi, sağ bileğimde arıza olmasından dolayı tutuş şekli bileğime bir süre sonra ağrı veriyor. Bisikletin doğası gereği daha hızlı sürüyorsunuz. Şimdilik aklıma gelen bunlar.


IMG_4093.jpeg
 
Geri