Pegasus'la Kapadokya'ya gideceğim için yanımda götüreceğim bisikletle ilgili olarak ne kadar ücret ödemem gerektiğiyle ilgili 'bize ulaşın' bölümünden Pegasus'a mesaj attım. Bir hafta geçmesine rağmen yanıt gelmedi. Bunun üzerine tekrar bilgi istediğimiz yazdım (bunları yazmak için her defasında bütün detayları soruyorlar; adım, mail adresim, cep-sabit numaram, uçuş no, kalkış-varış tarihi vb.). Gelen yanıt aynen şöyle:
"Sayın Misafirimiz,
Talebinize istinaden konuyla ilgili daha detaylı bilgi için Çağrı Merkezimiz 0888 228 12 12 (dakikası 1,5 TL ücretli) ile iletişime geçmenizi rica eder,
İlginize çok teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Pegasus Havayolları Misafir İlişkileri"
Mevcut bir yolcunun bir sorusuna yanıt vermeleri için dakikası 1.5 TL'den para istiyorlar. Bu nasıl bir yaklaşım!