Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Alüminyum vs. Karbon kadro

@rodya
Ucan hali hissi tanimlamasini begendim valla alacak olsam o modeli zorlarim o derece guzel tarif ettin şef
 
  • Beğen
Tepkiler: kerem E ve rodya
Scudo
Çift amörtisörlü mtblerin ortasında neden yaylı bir amörtisör konulduğunu anlıyorum şimdi. Esneye esneye git diye. Şimdi oldu hiç mola vermeden 15 kmsürebilmenin nedeni. Şaka bir yana harbi yarış bisikletleri rahat mı? 15 Km sürdüğüm gerçek
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@mariokaldato
Burası sözün bittiği yer, şahsen yazacak bir şey bulamadım.

@Taner James
Neden karbon paraları sobada yakmak gibi?
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
selam arkadaşlar bende yurtdısında yasıyorum. suan en son bısıkletım karbon aldım.. dıger oncekıler alemınyum kadroluydu. merida scultura vardı bı ara 903 modelı.. onu satıp kendı boyuma uygun S kadro full karbon 49cm White carbon lite RR aldım.. bence farkı yolda titreşim cok az hissediyorsunuz bi o kadar da hafifliği ve kadro nun güzelliği.. fınlandıya da bisiklet sürüşü vıdeolar ızlemek ısteyenlerı kanalıma da beklerım youtube : eray hayta
selamlar.

36995116_378890362515561_292077653236645888_n.jpg


vlcsnap-2018-07-11-22h27m31s241.jpg


vlcsnap-2018-07-11-22h26m37s157.jpg


@çağrı ekşi dalgamı geçiyosun karbon daha dayanıklı ve sert dır.
 
@Murat Cömez

İşin makarası tabi ki, sadece karbonun pahalı olmasından.
 
Karbonun farkını performanstan öte hissiyat noktasında anlayabilir, kavrayabilirsiniz. Karbona geçtikten sonra kolay kolay alüminyuma dönmek istemiyor insan, sebebini soracak olursanız hissiyatı demek zorunda kalacağım diye.
Hatta ve hatta tasarım detayları bile çok derinden işliyor insanın içine, alüminyum kadro görünce beğenmemeye başlıyorsun bir süre sonra. Karbon bir kadrodaki yakışıklılığı alüminyum kadrolarda bulamıyorsunuz ne yazık ki.

Günün sonunda benim gibi kaliperi kopan bir karbon kadroya da sahip olabilirsiniz. Sonradan uğraşacağınız firmayı da iyi seçin, distribütörü iyi araştırın yani. Çarpmaya - düşmeye - çizilmeye gelmiyor. Senede 2 kereden fazla düşen insansanız aman aman, karbondan uzak durun :) Mümkünse hiç düşmeyenler tercih etsin, şahsen karbon ile hiç düşmedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: kerem E
@Gökhan Akkaya aynen katılıyorum yazdıklarınıza karbon a geçtim bıdaha asla alemınyum bısiklet almam şahsen.. denız de dalarken bile zıpkınımı karbon almıştım :) dıkkatli kullananlar ıcın sorun olmaz. bisikleti kesınlıkle düşürmuceksınız elbette.. duzgun kullanmak lazım selamlar.
 
Kadro : alpha platinum lightweight alüminyum
Tekerlek setleri : karbon

En iyisi.
 
Kazayı yapan ucuz atlatmış sanki :eek:
 
Tekerine bir sey takiliyor sanki. Bilemiyorum ama ne kadar karbonda olsa boyle duz yolda, dumduz giderken bu sekilde kirilir mi? Baski yok, etki yok.
 
@Mr. Nose Yerde çözemediğim parçaların üzerinden geçiyor ve jant çemberi ile kadro arasında sıkışıyor sonrası gördüğünüz gibi...
Kadronun kırıldığını göremedim havada döndüğü esnada da sağlam görünüyor, ins. sürücüsü ucuz atlatmıştır çok tehlikeli bir düşüş.
 
Arkadaşlar Giant Propel Advanced 1 bisikletimi haftasonu aldım. Lastikler tubeless imiş. Tubeless lastik kullanmadım daha önce, tamiri normal lastiklere göre sıkıntılı diyorlar. Normal lastiğe geçmemi önerir misiniz?
 
@Mr. Nose
Bu jantlar neden bu kadar hassas acaba? Yol yarışlarındada jantlar küt diye kırılıyor. Hadi ortalama bir yarışçı 70 kilo diyelim, bisikleti de 8 kilo olsa 78 kilo ile jant mı kırılır?
 
@mariokaldato

Bendede titanik gemisinin malzemesinden üretilmiş titanyum bir bisiğlet var kaldato abi. Kaldato abi bisiğletin böyle pedalına bastıkça bi gidiyo aklını yersin. Yani bisiklet mariyo gibi kaldato gibi bir şey.
 
  • Beğen
Tepkiler: serhataltay
@Mr. Nose

Kadro değil maşa kırılmış. Jant telleri ile çatal arasına metal parça girip kırıyor.
 
@KitapSeverSu videoda 2:46 dan sonrasini izlerseniz hafiflik icin nelerden feragat edildigini ve binlerce lira verip neyin ustunde gittigimizi gorebilirsiniz[emoji5]

 
  • Beğen
Tepkiler: Abdülkadir Ergin
Geri