Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Amazon

@Saim Deveci Amazon'dan sanal kart ile yapılan aşılverişlerde bu problemi yaşayan çok arkadaş var ama mağdur olmazsınız o konuda içiniz rahat olsun.

Bankayla bir görüşme sağlamanızda fayda var ancak o konuda bir şikayet kaydı oluşturursanız süreç hızlanır bu sebeple bankanızı bir arayın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Saim Deveci
Scudo
@hlksnrr hemen arıyorum bankayı. Teşekkürler.

Bankayla görüştüm fakat kendileriyle ilgili bir durum olmadığı ve yapabilecekleri bir şey olmadığı söylendi. Amazon.com ile irtibata geçmem gerekiyormuş.
 
Böyle durumlarda amazon-banka arası gidip gelmeler çok oluyor. Başka forumdaki birisinden hatırlıyorum, iki firma da birbirine atıyordu topu fakat sonunda parasını almıştı. Merak etmeyin amazon sizi üzmez.
 
@Saim Deveci

Bankaya faks gönderip harcamalardan birisi için bana ait değildir "onay vermediğim bir harcamadır" şeklinde yazın. Banka müdahale eder. Bankanın size vermiş olduğu cevap normal değil. Ya derdinizi tam anlatamadınız ya da onlar anlamadı.
 
Amazon.com Live Chat'te müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede temsilci bana sadece bir çekim gördüğünü söyledi. Ben kabul etmeyip mükerrer çekim olduğunu tekrarladım ve temsilci konu ile ilgili departman ile görüşebilmem için benimle iletişime geçebilecekleri bir telefon numarası istedi, numaramı verdim. Arama geldikten sonra Chat penceresini kapatmamı rica etti, tamam dedim fakat dakikalarca beklememe rağmen arama gelmedi. Sonunda temsilci bana, meşgul göründüğümü, müsait olduğum bir zamanda iletişime geçebileceklerini ifade eden bir mesajla birlikte cevap vermemi dahi beklemeden chat penceresini kapattı ve Live Chat sonlanmış oldu. Akabinde bankayı tekrar aradım, bankanın müşteri temsilcisine en son durumu özetledim ve temsilci bana, bankanın internet sitesinde 'kredi kartı harcama itirazı' diye arama yapmamı ve karşıma çıkan dilekçe formunu doldurup imzaladıktan sonra bu formu şubeye elden vermemi ya da mail yoluyla gönderebileceğimi söyledi. Şu anda bu aşamadayım. Hayırlısı..
 
@Saim Deveci

Ben de zaten bunu yapmanızı ifade etmiştim. Boşuna amazon temsilcileriyle görüşüp vakit kaybetmenize gerek yoktu. Sonuçta izniniz olmayan bir para çekimi yapılmış.
 
ben şurdan kendime bi rezerve alayımda sonucu izleyeyim... bu tarz konulr hep ilgi odağım olmuştur :) sonucu yazarsın inşaAllah unutmazsın
 
  • Beğen
Tepkiler: Saim Deveci
@salih.polat bankanın müşteri temsilcisinin söylediğine göre 30 ila 60 gün arası bir sürede sonuçlanıyormuş. Sonucu yazarım.
 
Amazon.com siparis anında değil kargolama anında çekim yapıyor bilginiz olsun kargolarken çekim yapmıştır. Ama bilmeden siz niye bunu çekti demiş olamazsiniz değil mi?
 
Merhaba arkadaşlar,

Bankaya e-posta yoluyla yapmış olduğum karttan mükerrer para çekimi ile ilgili müracaatıma dün akşam bankadan cevap geldi. Gelen cevapta kartımdan mükerrer para çekimi olmadığı, dolayısıyla müracaat ile ilgili dosyanın kapandığı yazıyordu. Hemen bankanın müşteri hizmetlerini tekrar aradım, sırasıyla üç farklı müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşme sonucunda, amazon.com'un kartımdan yaptığı çekimin provizyon çekimi olduğunu nihayet öğrenebildim. Bilenler mutlaka vardır fakat daha önce karşılaşmamış olanlar için, öğrendiğim kadarıyla söyleyeyim, amazon.com'un yaptığı bu mükerrer çekim gibi görünen bu provizyon çekimi ödeme ile ilgili bir güvenlik önlemiymiş. Tam olarak neye yaradığını ben de anlamadım. Bankanın müşteri temsilcisi bana firmayla iletişime geçerek bu provizyon çekiminin geri yatırılması için firmaya hatırlatmada bulunabileceğimi söyledi. Ben de Amazon.com'a tekrar Live Chat ile bağlandım, müşteri hizmetleri temsilcisine konuyu söyledim, temsilci bana çekilen provizyon tutarının 30 Eylül'de hesabıma geri yatırılacağını, endişe edilecek bir durum olmadığını, bunun normal bir prosedür olduğunu söyledi. Sonuç olarak beklemeye devam arkadaşlar :)
 
Peki chatteki çinli önceden niye provizyon olduğunu prosedür olduğunu söylememiş en gıcık olduğum şey
 
  • Beğen
Tepkiler: Saim Deveci
@Owlknife evet ilk görüştüğüm firma müşteri hizmetleri temsilcisi bana provizyon çekimi olduğunu söylemeliydi. Boşuna uğraştırdı beni o kadar..
 
@Saim Deveci
Gidonunuz geldi mi bullhorn gidon kullanışlı mı?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@Owlknife gidon geldi evet fakat kullanamadım onu da.. Fren/vites kolları uymadı. Gidon çapı benim kullanmakta olduğum gidon çapı ile aynı ölçülerde (25,4 mm) olmasına rağmen fren/vites kollarının takılması gereken gidon kısımları 22,2 mm olması gerekiyordu aslında ama yanılmışım. Gidonun, gidon boğazına denk gelen kısmı uygun fakat drop dedikleri kısımlar 22,2 mm incelikte değil, daha kalın. Bu bilgi gidonun satış sayfasında da yer almıyor. Bunu gerekçe göstererek ücretsiz başka bir marka gidon ile değişim teklif edebilir miyim, onu düşünmekteyim şu an.. Ücretsiz değişimden kastım nakliye ücreti ödemeden değişimi kastediyorum.

Siz de bullhorn gidon almayı mı düşünüyorsunuz?
 
Geri