Scudo Sports

Ankara

ankara kara yolu
arkadaşlar bir ankaralı olarak hepinize hoşgeldiniz diorum :D
tm
ankara kara yolu

tm
tn
Continental çok güzel bir lastik. Yumuşak ve konforlu. Ama bunun yanında sizin söyleminize katılamıyorum @Eser Sevinç Bey. Ultra sport 3 kullanıyorum. 2 günde bir mutlaka bir patlağım oluyor. Çünkü last,k yumuşacık.
Çevremden gördüğüm kadarıyla Schwalbe Marathon, Marathon Plus, Marathon GreenGuard gibi modeller bu işte çok başarılı. ben kullanmadım ve tecrübem yok. Mitas önerilerini çok duydum ama nedense marka olarak çok uzağım.
yok
 
Scudo
ankara kara yolu

tm

tn

yok

Bunlar tek mesaj olarak sayılmış, boşa gitmiş.

Amaca ulaşmak için böyle şeyler yapmanıza gerek yok. 50 mesaja ulaşınca konu açıp yazacağınız her ne ise arama aracını kullanarak ilgili bir konu bulun, oraya yazın. Anlaşılır, cevap verilebilir bir şeyse mutlaka cevap veren olur.
 
Mosso cavalier 700 claris,

arkadaşlar yaklaşık 1 aydır keyifle, zevkle kullanıyorum bisikletimi. keşke daha önce alsaydım ve kullanmaya başlasaydım...

fabrikasyon çıkışlı 700c x 25 mitas lastiklerim yeterli ama ANKARA da yol kenarlarına atılan(emniyet şeridi) şişeler, cam parçaları saçma sapan montajlanan ızgaralar keyfimizi kaçırıyor. lastiklerimiz patlıyor. kaza yapmamıza sebep oluyor. (elinden gelse kaldırıma çıkacak şoförleri saymıyorum bile :|)

tek ihtiyacım, zırhlı, patlamaya dirençli bir lastik.(kullananlar deneyimlerini, önerilerini bekliyorum.)

700c x 23mm geçiş yapmayı düşünüyorum. ileriki süreçte kuru zeminde kullanacağım. bunun için jantların değişmesi gerekir mi?

ilginize tşk.
Nereden aldınız hocam?
 
Continental çok güzel bir lastik. Yumuşak ve konforlu. Ama bunun yanında sizin söyleminize katılamıyorum @Eser Sevinç Bey. Ultra sport 3 kullanıyorum. 2 günde bir mutlaka bir patlağım oluyor. Çünkü last,k yumuşacık.
Çevremden gördüğüm kadarıyla Schwalbe Marathon, Marathon Plus, Marathon GreenGuard gibi modeller bu işte çok başarılı. ben kullanmadım ve tecrübem yok. Mitas önerilerini çok duydum ama nedense marka olarak çok uzağım.
İlginç bende uzun süredir patlamıyor :) hatta Ultra Sport 2 kullanmıştım bir çift eskittim onda da çok az patlak sorunu yaşadım.
"Schwalbe Marathon, Marathon Plus, Marathon GreenGuard" evet bu lastiklerin patlamaya direnci çok iyi ama fazlaca ağırlar, yol bisikletinde bu kadar ağır lastik kullanmak istemem şahsen.
 
Continental Ultra Sport 3 serisi lastikleri kullanmadım ama Continental Super Sport serisinden 2 çift eskittim ve şunu söyleyebilirim kendi hatam dışında yol tutuşu ile patlama sorunu yaşamadım dersem yeridir.
Ama zırhlı olduğunda lastiklerin ağır olduğunu belirtmekte fayda var.
 
Nereden aldınız hocam?

Emin bisiklet, Biliyorsanız, Etimesgut-Eryaman araç muayene istasyonuna çok yakın. aynı cadde üzerindeler. Yetkili satıcı ve tamir/bakımcı memnunum.

Lastik olarak Schwalbe Durano Dd 700x25 Korumalı Lastiğe yoğunlaştım.

yaklaşık 295-300 gr. profesyonel-yarış kullanıcısı değilim iş/ev ve hafta sonları orta uzaklık max 25-50 km arası kullanıyorum.

verilere göre koruma seviyesi üst düzey görünüyor. bana yeter gibi...


kullananlar olduysa onların görüşleri elbette önemli...

tşkler
 
  • Beğen
Tepkiler: Eray BAYĞAR
Emin bisiklet, Biliyorsanız, Etimesgut-Eryaman araç muayene istasyonuna çok yakın. aynı cadde üzerindeler. Yetkili satıcı ve tamir/bakımcı memnunum.

Lastik olarak Schwalbe Durano Dd 700x25 Korumalı Lastiğe yoğunlaştım.

yaklaşık 295-300 gr. profesyonel-yarış kullanıcısı değilim iş/ev ve hafta sonları orta uzaklık max 25-50 km arası kullanıyorum.

verilere göre koruma seviyesi üst düzey görünüyor. bana yeter gibi...


kullananlar olduysa onların görüşleri elbette önemli...

tşkler
Schwalbe lastiklerin patlamaya karşı koruma seviyeleri genelde yüksek olur ama ıslak zemin performansı genelde düşük olur. Olur ki Ankara da kaldırımlara döşenen sarı çizgilerin üzerinden geçerseniz bu dediğimi daha iyi test edersiniz.
Yarış veya hızlı gitmek gibi bir düşünceniz yoksa 700x28 lastiklerin size daha faydalı olacağını düşünüyorum.
Bu arada lastik arayışınızda Erdoğanlar Bisikletin sayfasına bakmayı ihmal etmeyin .
Kolay gelsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Anonim
Continental çok güzel bir lastik. Yumuşak ve konforlu. Ama bunun yanında sizin söyleminize katılamıyorum @Eser Sevinç Bey. Ultra sport 3 kullanıyorum. 2 günde bir mutlaka bir patlağım oluyor. Çünkü last,k yumuşacık.
Çevremden gördüğüm kadarıyla Schwalbe Marathon, Marathon Plus, Marathon GreenGuard gibi modeller bu işte çok başarılı. ben kullanmadım ve tecrübem yok. Mitas önerilerini çok duydum ama nedense marka olarak çok uzağım.
Ultrasport 3 kullanıyorum 1500 kilometreye yaklaştık ve hiç patlağım olmadı. Aşırı yağış altında, yeni ıslanmaya başlayan asfaltta kullandım ve ıslak performansını test etmek için sert fren ve ani manevra yaptım ve çok güven verdi bana açıkçası. Bahsettiğiniz gibi 23mm olmasına rağmen bana çok konforlu geldi. Bence ucuz fiyata kesinlikle tercih edilmesi gereken lastikler. Zırhlı lastiklerin tanesi en aşağı 500 gram olduğu için emin olun o eziyete katlanmaya değmez. Kendi lastiklerinizi kontrol edin veya sürdüğünüz rotaları temiz yollardan oluşturun belki patlak işine çözüm bulabilirsiniz. Öncesinde de ultrasport 2 kullanıyordum onda da çok az patlak yaşamıştım.

Bu kadar iyi yanlarını söyledik. Bir tane de hiç sevmediğim kötü bir yanı var. Lastiği takarken levyemi kırdım ve yarım saatten fazla uğraştım. Parmaklarımın ağrısı 3 gün geçmedi. Başka da kötü yanını görmedim ben.
 
  • Beğen
Tepkiler: Anonim
Arkadaşlar Schwalbe Durano Dd 700x25 için fiyat araştırmasına başladım.
Bisikleti satın aldığım işletme 2023 tarihli ürüne 1800,00TL - Ad. fiyat verdi.
İki lastiğin toplam maliyeti: 3600,00 + Montaj + Kargo ile 4000,00TL buluyor.
@EsQaRe Erdoğanlar bisiklet sayfasında bu ürün yok :(

Amazon gibi alış-veriş sitelerinde 1000,00TL - Ad. fiyatı. İnternetten getirtmek daha avantajlı gibi duruyor.

fiyat almamı istediğiniz tanıdık bildik işletmeler varsa onlardan da fiyat alabilirim.

keyifli haftalar.
 
Selaamlarr var mı Ankara'da tur yapmak için çıkan bir ekip/topluluk?
 
Selam Arkadaşlar bu hafta sonu Karagöl turu yaptık 154 km lik bir tur oldu. Rotayı bilmeyen ve şehir içi tur yapmak isteyen arkadaşlar için birkaç bilgi vermek istedim.
75 km gidiş 75 km geliş olan turun dönüş yolu daha kolay öncelikle onu belirteyim.
Ortalama hızınıza göre geliş gidiş saatlerinizi muhakak ayarlayın. Mola yerlerini ve sürelerini önceden belirlemek size avantaj sağlar.
Merkezden Pursaklar istikametine tünelden geçerek gidiyorsunuz ve yolda bakım çalışması var dikkatli olmanızı tavsiye ederim. protokol yolu ve yoğun bir güzergah kaldırımlar da gidişe pek imkan vermiyor.
Güzergahta birçok benzinlik var biz afiyet fırınını tercih ettik orda ikmal yaptık. sabah 4.30 başladığımız için çok fazla açık mekan bunmamaktaydı. Pursakları tırmandıktan sonra çok sert olmayan bi eğimle neredeyse çubuk ayrımına kadar ulaştık.
Çubuk istikametine döndükten sonra hava alanı sağınızda düz gibi görünen fakat %1-2-3 lük eğimleri bulunan bir yoldan çubuğa kadar geldik. Çubukta çay molası verip kara göl istikametine devam ettik. yolun yaklaşık 50 km lik kısmı bitmişti fakat asıl parkur çubuktan sonra başladı. 10 km ye yakın bir tırmanış ardından yalancı bir iniş ve sonrasında tekrar bi tırmanış geliyor. Sonrasında kışlacık köyüne kadar 5 6 km lik eğlenceli bir iniş yaptık. Parkurun en zor kısmı bence buradan sona başlıyor %15 leri göreceğiniz ser ama çok uzun olmayan yaklaşık 7 8 km li bir çıkış sonrası Karagöle varıyorsunuz. girişinde gözlemeciler var 1 2 tane içeride bir tesis yapılmış büfesi var gölün etrafı çevrilmiş temiz ve ailece gidile bilinecek bir yer.
Dönüş yolu gidişini 2/3 kadar bir süre alıyor. İnerken bu yokuşları nasıl çıkmışım diye aklınızdan geçiyor. Güzergah boyu çeşmeler mevcut özellikle çubuktan çıkışta ilk yokuşun sonlarına doğru olan çeşmenin suyu çok güzel. Yolda kendiliğinden yetişmiş yada teredilmiş meyve ağaçları var. Vişne elma armut ağaçları sürüşe keyif veriyor. bahçelerin yanında ikram eden güzel insanlarda sürüşe keyif katıyor.
Güzergahta sıkıntılı kısımlar Pursaklar Ankara arası olan kısım trafik varyant geçişlerinde zorluk oluşturabiliyor. Karagöle gidişte İkmal için Son nokta Çubuk merkez sonrasında ana yol güzergahında alışveriş imkanı yok.
 
Selam Arkadaşlar bu hafta sonu Karagöl turu yaptık 154 km lik bir tur oldu. Rotayı bilmeyen ve şehir içi tur yapmak isteyen arkadaşlar için birkaç bilgi vermek istedim.
75 km gidiş 75 km geliş olan turun dönüş yolu daha kolay öncelikle onu belirteyim.
Ortalama hızınıza göre geliş gidiş saatlerinizi muhakak ayarlayın. Mola yerlerini ve sürelerini önceden belirlemek size avantaj sağlar.
Merkezden Pursaklar istikametine tünelden geçerek gidiyorsunuz ve yolda bakım çalışması var dikkatli olmanızı tavsiye ederim. protokol yolu ve yoğun bir güzergah kaldırımlar da gidişe pek imkan vermiyor.
Güzergahta birçok benzinlik var biz afiyet fırınını tercih ettik orda ikmal yaptık. sabah 4.30 başladığımız için çok fazla açık mekan bunmamaktaydı. Pursakları tırmandıktan sonra çok sert olmayan bi eğimle neredeyse çubuk ayrımına kadar ulaştık.
Çubuk istikametine döndükten sonra hava alanı sağınızda düz gibi görünen fakat %1-2-3 lük eğimleri bulunan bir yoldan çubuğa kadar geldik. Çubukta çay molası verip kara göl istikametine devam ettik. yolun yaklaşık 50 km lik kısmı bitmişti fakat asıl parkur çubuktan sonra başladı. 10 km ye yakın bir tırmanış ardından yalancı bir iniş ve sonrasında tekrar bi tırmanış geliyor. Sonrasında kışlacık köyüne kadar 5 6 km lik eğlenceli bir iniş yaptık. Parkurun en zor kısmı bence buradan sona başlıyor %15 leri göreceğiniz ser ama çok uzun olmayan yaklaşık 7 8 km li bir çıkış sonrası Karagöle varıyorsunuz. girişinde gözlemeciler var 1 2 tane içeride bir tesis yapılmış büfesi var gölün etrafı çevrilmiş temiz ve ailece gidile bilinecek bir yer.
Dönüş yolu gidişini 2/3 kadar bir süre alıyor. İnerken bu yokuşları nasıl çıkmışım diye aklınızdan geçiyor. Güzergah boyu çeşmeler mevcut özellikle çubuktan çıkışta ilk yokuşun sonlarına doğru olan çeşmenin suyu çok güzel. Yolda kendiliğinden yetişmiş yada teredilmiş meyve ağaçları var. Vişne elma armut ağaçları sürüşe keyif veriyor. bahçelerin yanında ikram eden güzel insanlarda sürüşe keyif katıyor.
Güzergahta sıkıntılı kısımlar Pursaklar Ankara arası olan kısım trafik varyant geçişlerinde zorluk oluşturabiliyor. Karagöle gidişte İkmal için Son nokta Çubuk merkez sonrasında ana yol güzergahında alışveriş imkanı yok.
Biraz daha yokuşlu olsa da Pursaklar tarafına Ufuktepe üzerinden de gidilebilir tünel çalışmasından etkilenmemek için.
 
  • Beğen
Tepkiler: Clal
Bin yıldır yapılmayan metro yapılsa havalarına kadar en azından çubuk ayrımına kadar havaalanına yaldır yaldır giden arabaların tehlikesi olmazdı. Metroyla çıbığa kadar gider ordan mis gibi takılırdınız. Dünyada önünden içinden yanında yönünden metro geçmeyen nadide havaalanı dahası 60 yıldır falan orda.
 
  • Beğen
Tepkiler: Clal
Ankaranın tren hattında ciddili genişletme-düzenlenme ihtiyacı var. Yapılırsa ulaşım trafiği çok rahatlar. Şu sıralar otobüslerde de düzensizlik başladı. Sabah körüklü ego otobüs sayısını azalttılar, işe geç kalmamak için normalden 20 dk erken çıkıyorum. Hep dolu geliyor otobüsler
 
  • Beğen
Tepkiler: Clal
Bin yıldır yapılmayan metro yapılsa havalarına kadar en azından çubuk ayrımına kadar havaalanına yaldır yaldır giden arabaların tehlikesi olmazdı. Metroyla çıbığa kadar gider ordan mis gibi takılırdınız. Dünyada önünden içinden yanında yönünden metro geçmeyen nadide havaalanı dahası 60 yıldır falan orda.
Yıllardır köprülü kavşak tipi günü kurtarma projeleri yerine metroya ağırlık verilseydi hem bisikletler hem arabalar için çok daha iyi olurdu. Şu durumda da bisikletçiler için havaalanı yönünde 486 hattının kullandığı Saray-Kurusarı yolu güzel bir alternatif olabilir.
Bu aralar Batıkent yönüne sıklıkla bisiklet kullanıyorum dikkatimi çeken bir durum var. Etlik hastanesinden itibaren neredeyse Atlantis'e kadar olan trafik ışıklarında sanırım sinyalizasyon kablolarıyla alakalı ince çizgi şeklinde çukurlar var. Lastiklere zarar gelmesin diye hız kesmek durumunda kalıyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Clal
Yıllardır köprülü kavşak tipi günü kurtarma projeleri yerine metroya ağırlık verilseydi hem bisikletler hem arabalar için çok daha iyi olurdu. Şu durumda da bisikletçiler için havaalanı yönünde 486 hattının kullandığı Saray-Kurusarı yolu güzel bir alternatif olabilir.
Bu aralar Batıkent yönüne sıklıkla bisiklet kullanıyorum dikkatimi çeken bir durum var. Etlik hastanesinden itibaren neredeyse Atlantis'e kadar olan trafik ışıklarında sanırım sinyalizasyon kablolarıyla alakalı ince çizgi şeklinde çukurlar var. Lastiklere zarar gelmesin diye hız kesmek durumunda kalıyoruz.

Benzer çukurlar bakanlıklara doğru da var, her yerde var. Son dönemlerde yağmurdan kaynaklı oluşan çöküntüler de onarılmadı, artık hava karardıktan sonra çıkamaz oldum bisiklete. Bir başkentin ulaşım altyapısı bu kadar kötü olmamalı :/
 
  • Beğen
Tepkiler: Clal
Benzer çukurlar bakanlıklara doğru da var, her yerde var. Son dönemlerde yağmurdan kaynaklı oluşan çöküntüler de onarılmadı, artık hava karardıktan sonra çıkamaz oldum bisiklete. Bir başkentin ulaşım altyapısı bu kadar kötü olmamalı :/
Çok haklısınız çoğu yerde dikkatimi çekmeye başladı son zamanlarda.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazm
Internet için kazılan çukurlar, çok baştan sağma iş yapıyorlar normalde o çukurların düzlenmesi lazım yol ile ama zor geliyor agalarıma yapmıyorlar.

Sadece Ankara değil tüm Türkiye de sanki aynı firma ve aynı ekip yapıyor gibi aynı çukurlar görebilirsiniz.

Ciddi tehlike yaratıyor bisiklet ve motorlara....
 
Bugün yapılacak olan "Cumhuriyet'in 100.Yılı Bisiklet Turu" için bazı yollar kapatılacak...
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Clal
Ankarali hemserilerim jant duzeltme ve akord ayari icin bisiklet servisi onerisi ve fiyat bilgisi olan var mi aranizda
 
Geri