Bende de 3 yıldır Vittoria Rubino Pro var. Kendisinden oldukça memnunum, ıslak zemin performansı da güzel. Lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Biraz daha ucuz olduğu için Ultrasport 3 aklımı çelmeye başladı. Tavsiye eder misiniz?Ultrasport 3 kullanıyorum 1500 kilometreye yaklaştık ve hiç patlağım olmadı. Aşırı yağış altında, yeni ıslanmaya başlayan asfaltta kullandım ve ıslak performansını test etmek için sert fren ve ani manevra yaptım ve çok güven verdi bana açıkçası. Bahsettiğiniz gibi 23mm olmasına rağmen bana çok konforlu geldi. Bence ucuz fiyata kesinlikle tercih edilmesi gereken lastikler. Zırhlı lastiklerin tanesi en aşağı 500 gram olduğu için emin olun o eziyete katlanmaya değmez. Kendi lastiklerinizi kontrol edin veya sürdüğünüz rotaları temiz yollardan oluşturun belki patlak işine çözüm bulabilirsiniz. Öncesinde de ultrasport 2 kullanıyordum onda da çok az patlak yaşamıştım.
Bu kadar iyi yanlarını söyledik. Bir tane de hiç sevmediğim kötü bir yanı var. Lastiği takarken levyemi kırdım ve yarım saatten fazla uğraştım. Parmaklarımın ağrısı 3 gün geçmedi. Başka da kötü yanını görmedim ben.
3000 kilometreye dogru gidiyoruz ultrasport 3'lerle. Lastigi hala patlatamadim(umarim patlamaz cunku nasil sokup takarim bilemiyorum cunku cok zor ) 500+ kilometredir soguk asfaltli koy yollarinda kullaniyorum. Lastikte en ufak bir asinma ibaresi goremiyorum. Sanirim 15000 kilometreye varacak omru. Hiz konusunda da herhangi bir problemim yok. Patlak zaten dedigim gibi yasamadim. Eger ucuza bulabiliyorsaniz kesinlikle tavsiye ederim. Rubino prolar da guzel lastikler hatta ultrasporttan bir gomlek ustun galiba. Yine de ultrasporttan rahatsiz olacaginizi dusunmuyorum. Ben hala tavsiye ediyorum.Bende de 3 yıldır Vittoria Rubino Pro var. Kendisinden oldukça memnunum, ıslak zemin performansı da güzel. Lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Biraz daha ucuz olduğu için Ultrasport 3 aklımı çelmeye başladı. Tavsiye eder misiniz?
Red Bisiklet ,Taner.Ankarali hemserilerim jant duzeltme ve akord ayari icin bisiklet servisi onerisi ve fiyat bilgisi olan var mi aranizda
Heyecan başladı başlamasına ama Konya yolu üzerinde yol kenarındaki başı boş köpekler akşam yatarken sabah için bende stres yaratıyor. Bu sabah biraz tempolu çıkayım diye kafamı gömmüş çalışıyordum. Bir anda yol kenarından bana koşan köpekleri (8 arkadaş) gördüm. Allah'tan irkilip şeride kaçmadım yoksa araba çarpacaktı. Bir türlü geçirmediler geri dönüp 100.yıl yokuşundan dolaşıp geçtim tekrar Konya yoluna. Bu durumlardan sonrada belediyeye mi haber vermek gerek acaba?Bu hafta sonu cumartesi de pazarda herkes kepeklideydi gruplar bireyseller
granfondo heyecanı başlamış demek ki
Herkese selamlar, bisikletle tanışalı neredeyse 30 sene, nispeten bilinçli ve aktif kullanalı 10, buraya üye olalı 7-8 olmuş bir selam vermek istedim
GOP- Eymir -Gop şeklinde son bir kaç yıldır kullandığım genel bir antrenman rotam var denk gelen dostlar olursa birlikte de pedallayalım
Köpekseverler yüzünden belediye birşey yapamıyor.Heyecan başladı başlamasına ama Konya yolu üzerinde yol kenarındaki başı boş köpekler akşam yatarken sabah için bende stres yaratıyor. Bu sabah biraz tempolu çıkayım diye kafamı gömmüş çalışıyordum. Bir anda yol kenarından bana koşan köpekleri (8 arkadaş) gördüm. Allah'tan irkilip şeride kaçmadım yoksa araba çarpacaktı. Bir türlü geçirmediler geri dönüp 100.yıl yokuşundan dolaşıp geçtim tekrar Konya yoluna. Bu durumlardan sonrada belediyeye mi haber vermek gerek acaba?
Hocam ben Gölbaşı'nda Ankara Üniversitesinde okuyorum. Oralardan birini bulmuşken sorayım istedim. Hiç Dikmen kavşağından Gölbaşı'na giden otobanı kullandınız mı? Belki bir gün bisikletle giderim diye düşünüyorum da, o yolun inişi pek sorun olmaz ama geri dönerken, çıkışında sağ şeritte hiç uygun yer yok sarı çizgi neredeyse bariyerle birleşik ve tırmanış olduğu için hızım araçlara kıyasla çok düşük kalacaktır. Etimesgut'ra oturuyorum ben bu arada.Öncelikle selamlar. Parkur ve rota işi daha çok oturduğunuz bölgeye yakınlık ve kolay ulaşılabilir olmayla ilgili. Örneğin benim gibi Çankaya Yıldız veya Oran ya da Dikmen taraflarında oturuyorsanız İncek, Gölbaşı, Haymana yolu ve civarındaki köylerde inişli çıkışlı uygun rotalar bulabilirsiniz. Velihimmetli, Topaklı, Halaçlı, Koparan, Oyaca, Subaşı gibi köyler gerek asfalt kalitesi gerek diğer bisiklet gruplarına rastlama olanağı nedeniyle tavsiye edilir.
Çok fazla inip çıkmışımdır. İnişte 5 6 tane rögar kapağına dikkat edilmesi gerekiyor. Şayet genelde sağ şeridin en sağındalar ve biz bisikletliler de sağ şeridin sağından gittiğimizden risk teşkil ediyorlar. Otoban giriş çıkışlarına da dikkat edilmesi gerekiyor. En soldaki araç sinyalsiz otoban bağlantı yoluna girebiliyor.Hocam ben Gölbaşı'nda Ankara Üniversitesinde okuyorum. Oralardan birini bulmuşken sorayım istedim. Hiç Dikmen kavşağından Gölbaşı'na giden otobanı kullandınız mı? Belki bir gün bisikletle giderim diye düşünüyorum da, o yolun inişi pek sorun olmaz ama geri dönerken, çıkışında sağ şeritte hiç uygun yer yok sarı çizgi neredeyse bariyerle birleşik ve tırmanış olduğu için hızım araçlara kıyasla çok düşük kalacaktır. Etimesgut'ra oturuyorum ben bu arada.
Çok teşekkür ederim Hocam. Evet otobüsle hergün geciyorum ordan ve hep bakıyorum oyle, ben burdan çıkabilir miyim diye. Gerçekten çıkış sıkıntılı duruyor. Bu sira sira kulubeleri ( zabita ve su bayilikleri gibi seyler var) gectikten sonra tırmanış bitene kadar asıl sıkıntılı duran yer dediğiniz gibi. Yine de o güzergahı kullanan biri olması beni cesaretlendirdi. Tekrardan teşekkürler, iyi forumlar.Çok fazla inip çıkmışımdır. İnişte 5 6 tane rögar kapağına dikkat edilmesi gerekiyor. Şayet genelde sağ şeridin en sağındalar ve biz bisikletliler de sağ şeridin sağından gittiğimizden risk teşkil ediyorlar. Otoban giriş çıkışlarına da dikkat edilmesi gerekiyor. En soldaki araç sinyalsiz otoban bağlantı yoluna girebiliyor.
Çıkışta gölbaşı evlerini geçtikten sonra şerit dışı alan gittikçe kapanıyor ve birkaç kilometre sağ şeritten düşük hızla gitmek zorunda kalınıyor. Ayrıca şeridin sağında öbeklenen taşlar da işin cabası. En sağda bariyerlerin olduğunu da söyleyeyim. Araçların insafına kalıyorsun. Reflektörlü, fosforlu ve ışıklı olmama rağmen şahsen çıkarken korktuğumdan aynamdan sürekli arkamı izlerim ama olası bir kaza ihtimalinde bariyerden dolayı kendimi sağa atamayacağımı da bilirim. Paradoks burada yatıyor.
İnişini çok seviyorum, çıkışından nefret ediyorum. Acelem yoksa eymirin ormanından keyifle çıkıyorum, varsa mecburen indiğim yoldan çıkıyorum.
Hoş geldiniz.herkese selam, ankara dan 34 yıllık ali ben
çocukluğumda üzerinden inmediğim bisiklet üzerine 15-20 yıl sonra tekrar binmek tarif edilemez bir acı
bu acıyı dindirebilmek için profesyonellerden yardım almaya geldim...