Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Assioma favero powermetre kullanıcıları ve tecrübeleriniz

bir süredir bir şey paylaşmamıştım. Bir kaç farklı bisiklet sürüp işe gidiş rotamda sürüşler yaptım.

canyon endurace herşey dahil 6,75 kg 24mm Dura ace C24 jant sürüş verileri: 34,9 ort 143 nabız ort ve güç 191w (link)
spec allez sprint 7,3 kg 50mm prime jant Sürüş verileri : 36,1 ort 150 nabız ort ve güç 193w (link)
soulrider titanıum 7,8kg 3t 35mm jant Sürüş verileri: 35,1 orta 151 nabız ort ve güç 173w (link)


bu sürüşler farklı günler olmasına rağmen klimatın verilerine göre rüzgar yönleri aynı yönde ve neredeyse eşit.
buradan bir sonuç çıkarmak için farklı kadroları aynı jant ile testini yapılabilseydi çok daha iyi olurdu tabi. çok ekstrem kasmamama rağmen soulrider ile 1 dakikalık en yüksek watt rekorumu kırmışım. spec ile yaptıgım tur daha da yüksek de olabilirdi diye düşünüyorum çünkü bisikleti yeni almıştım ve gidon boğazı bana 2-3 cm kısa gelmişti.

bu arada 3 bisikletin mataryeli de farklı. hepsinin geometrisi yüzünden farklı tepkileri ve sürüş dinamiği var. Boya uyan çelik bisiklet bulursam onu da denerim artık :)
şimdi fark ettim de forum gecici olarak kapanınca burada yazılanların da bir kısmı gitmiş bende 3 haftalık yokuş antremanlarımdan bir kesit sunayım. burada nabıza dayalı antremanın sizi nasıl yanıltabileceği de yorumlanabilir. 217453 dosyayı görüntüle

şuanlık bura için hedefim 400lü wattlara çıkıp 4,15-4,30 arasında bir yer edinmek.


bu arada bu segmentte de 408w basarak 4:07 derecele ile 12. sıraya kadar yükseldim. Doğru çalışma ile fark yaratılıyor.
 
Scudo
Şu powermetreler ucuzlasın artık! 😇🤪😁😁😁
 
  • Beğen
Tepkiler: hamlet2006
Euro olmuş bilmem kaç, dolar olmuş kaf dağı ucuzlasa bile biz hissedemiyoruz ne yazık ki. Yurtdışı birşey almaya niyetlendiğimizde kenara parayı euro olarak biriktirmeye başlamak lazım.
 
markette 2500 lira krank kolu pm satan biri vardı. düşünen için iyi fiyat. onun dışında beklediğim soruları ve yorumları alamadım diyebilirim. Karbon-titanıum ve üst seviye alü kadrolarının sürüş verilerini aynı rotada paylaştım. mesela soulrider ile daha az basmama rağmen diğerlerine göre daha hızlı gitmiş , specin canyondan hızlı olmasını zaten bekliyordum.

Zamanında izlediğim bir incelemede tt bike ile endurance bike ile bir karşılaştırma yapılmıştı , aynı güçte 1 saatte (40km hızlarda) aralarında 2-3 dakika oynuyor. bir nevi bu testin de ufak bir sağlaması oldu.
 
@srdrmrs Emeğinize sağlık ama bu konularda teknik bilgi sahibi olan forumdaşların çoğu artık forumda değil büyük ihtimalle. Ben de o kadar teknik verilere girecek kapasitede değilim ne yazık ki onun için beklediğiniz soruları soramamış olabilirim. Ben de ilk amaç göbeği eritmek. :) :)
 
beklediğim soruları ve yorumları alamadım diyebilirim
Doğru başlığı atman lazım bunun için. "Karbon çöp çıktı / Titanyum ile hız rekoru" falan yazman lazım dikkat çekmek için :)
Bu arada boşuna mı diyorum ben gofrete binme, metal sür diye :) Bak power metre bile aynı şeyi söylüyor sana :)
Kadans ölçeri, nabız bandını bile sökmüş biri olarak power metre konusuna daha fazla yorum yazıp provakasyon yapmak istemiyorum.
#ridemetal 🤘
 
@srdrmrs Maalesef bu koşullarda ve bu kadar az tekrarla mantıklı bir sonuç çıkarmak mümkün değil. İkna olmak isterseniz, aynı bisikletle aynı güç değerleriyle birkaç sürüş yapıp ne kadar fark oluştuğunu görebilirsiniz.
Rüzgar verileri hemen hemen eşit görünse bile sürüşünüze olan etkisini internet verisinden anlamak bence mümkün değil.
Daha anlamlı bir test için 3 bisikleti de aynı jantla, mümkünse peşpeşe ve en az 3 kere tekrar ederek, kısa yokuşlarda ve ağırlık farklarını mataraya ekstra su koyup eşitleyerek aynı güç değerinde sürmelisiniz.
Düz yol performansı için işler çok daha karışık, o nedenle tekrar sayılarını 2 katına çıkarmanız, sürüş sürelerini en az 10 dakika tutmanız ve pozisyonunuzu hiç bozmadığınızdan emin olmanız gerekli. Yani biraz zahmetli bir iş. Bu arada vermiş olduğum tekrar sayılarını vs, tamamen daha önce görmüş olduğum testlere göre söyledim, bilimsel bir yaklaşımla elde edilen değerler farklı olabilir.
 
Klimata çok güvenmemek gerek. Farklar rüzgar ve geometriden kaynaklıdır bence. Bir de sürmüşler solo mu?
 
@srdrmrs Maalesef bu koşullarda ve bu kadar az tekrarla mantıklı bir sonuç çıkarmak mümkün değil. İkna olmak isterseniz, aynı bisikletle aynı güç değerleriyle birkaç sürüş yapıp ne kadar fark oluştuğunu görebilirsiniz.
Rüzgar verileri hemen hemen eşit görünse bile sürüşünüze olan etkisini internet verisinden anlamak bence mümkün değil.
Daha anlamlı bir test için 3 bisikleti de aynı jantla, mümkünse peşpeşe ve en az 3 kere tekrar ederek, kısa yokuşlarda ve ağırlık farklarını mataraya ekstra su koyup eşitleyerek aynı güç değerinde sürmelisiniz.
Düz yol performansı için işler çok daha karışık, o nedenle tekrar sayılarını 2 katına çıkarmanız, sürüş sürelerini en az 10 dakika tutmanız ve pozisyonunuzu hiç bozmadığınızdan emin olmanız gerekli. Yani biraz zahmetli bir iş. Bu arada vermiş olduğum tekrar sayılarını vs, tamamen daha önce görmüş olduğum testlere göre söyledim, bilimsel bir yaklaşımla elde edilen değerler farklı olabilir.

Hocam gcn testi yapmıyoruz ki burada. Sabah 7 de rüzgar çok şiddetli olmuyor dolayısı ile rüzgarının hızını az biraz anlayabiliyorum. (6 aydır haftada 5 kes aynı rotada git gel yapıyorum) sonuçta burada karşıma çıkan verileri paylaşmak istedim.

sürüşler solo işe geliş-gidiş rotamı paylaştım. Yakın zamanda Allez sprint ile aynı jantla bir sürüşler yapacağım. daha dogrulayıcı olacaktır. bu arada burada amacım test yapmak da değildi aslında sadece farklı bisikletlerle sürdüğüm sürüşleri karşılaştırmak istedim.

yoksa bu testlerin en verimlisi rüzgarsız kapalı bir ortamda yapılan testler.
 
Son düzenleme:
Şu powermetreler ucuzlasın artık! 😇🤪😁😁😁
Bunun için doların düşmesi lazım.
Yani Akdeniz'den mi çıkalım,Ayasofya'yı mı boşaltalım büyük oyunu görün artık(!) :snzdglsn:
 
@srdrmrs hocam siz deneyimlerinizi burada bizimle paylaşın... Arkadaşların da dediği gibi çoğumuz powermetre kullan(a)madığımız için sizin verilerinize anlamlı yorumlar yapamıyoruz.
Gerçi ben power verilerini artık yaklaşık kafamda hesaplayabiliyorum. 😁😇
Şöyle ki;
(link)
Siteden ve Strava 'dan mütevellit, yollardaki eğim, hız ve kütleleri de hesaba katarak o anlık yaklaşık ürettiğim gücü tahmin edebiliyorum. 😇

Napalım powermetre paralı, beyin bedava😁😇🚴‍♂️💥💥💥
Ha bir de powermetre ağırlık da yapıyor; ondan... 😁
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
@srdrmrs hocam siz deneyimlerinizi burada bizimle paylaşın... Arkadaşların da dediği gibi çoğumuz powermetre kullan(a)madığımız için sizin verilerinize anlamlı yorumlar yapamıyoruz.
Gerçi ben power verilerini artık yaklaşık kafamda hesaplayabiliyorum. 😁😇
Şöyle ki;
(link)
Siteden ve Strava 'dan mütevellit, yollardaki eğim, hız ve kütleleri de hesaba katarak o anlık yaklaşık ürettiğim gücü tahmin edebiliyorum. 😇

Napalım powermetre paralı, beyin bedava😁😇🚴‍♂️💥💥💥
Ha bir de powermetre ağırlık da yapıyor; ondan... 😁

hocam benim canyon full hali ile 6,65kg. (evet powermetre de dahil) :)

(link)

bu bisiklet 6,30 kilo. (pedal , matara kafesi , yol bilgisayarı tutucusu dahil değil)
 
Son düzenleme:
@srdrmrs sitenin sağlamasını yapmanız mümkün mü? Ne kadar yakın aceba powermetre ile?
 
an itibariyle sipariş vermiş bulunmaktayım :) acaba kac günde gelir ? varmı fikri olan ?
 
en geç 10 güne gelir. hayırlısı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: sinobjk
dhl ile gelmişti benimki. wiggle merlinde ptt ile geliyor genelde ve kapıda vergi veriliyor. tam hatırlayamıyorum ama burada da aynı işleyiş vardı. @sinobjk
 
@srdrmrs bilgi icin tesekkur ederim.

Siparis vermeyi dusunen arkadaslar icin bilgi geceyim. Pedallar fedexle geliyor. Sali oglen siparis verdim persembe aksam gümrükteydi ve ödeme alinmadi bekliyor ibaresiyle karsilastim. Cuma gunu fedexi aradim trfedexvergili@tnt.com mail adresini mail atmami solediler. Maili attim henuz ses cikmadi. Pazartesi tekrar aricam.
 
  • Beğen
Tepkiler: Veto8 ve srdrmrs
Geri