Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan Grand Tour Satın Aldım

Görev yerim Doğu Anadolu Ardahan . O yüzden burdan çıkmak kolay olmuyor. Yani bir bayiye gidip görmem çok zor olacak gibi . Şikâyet sitelerinde genelde bu şekilde yorumlarda yapılmış ama tabi dediğiniz gibi eski tarihli ve başlangıç seviyesi şehir bisikleti modelleri için. Memleketimde ve instagram üzerinden sordum 54 daha iyi olur dediler . Konu başlığı altında arkadaşlar kadro boyu sohbeti yapmışlar onları okuyunca bende bir sormak istedim cevap için tekrar teşekürler. O kadar çok araştırdım ki .bu hafta dağıtılacağını söylemişlerdi. Merakla bekliyorum alan ya da gören arkadaşlar olursa burdan paylaşım yapıp haber verirse memnun olurum.
İyi akşamlar dilerim .
Kadro geometrisi belli olursa daha net bir yorum yaparız hocam. Daha sportif bir duruş için küçük, daha rahat bir duruş için büyük kadro tercih ediliyor yol bisikletinde. Gravel için de benzer bir mantık işler sanırım. Bisan da kadrolar genelde biraz büyük. Normalde 52 kadro size küçük olur derdim ama Bisan için bunu söyleyemiyorum. Simdiye kadar geometri detaylarına ulaştığım bütün bisikletlerde kadro 1-2 beden büyük çıktı. O yüzden siz tam arada kalıyorsunuz. Daha yatar bir pozisyon için 52, daha dik bir pozisyon için 54 gibi düşünebilirsiniz.
 
Scudo
Daha yatar bir pozisyon için 52, daha dik bir pozisyon için 54 gibi düşünebilirsiniz
Hocam yanlışlik olmasin ? 54 için daha yatar , 52 icin daha dik oturus olur . Malum ust boru uzadikca yatiş şekli
 
  • Beğen
Tepkiler: 𝕥𝓪lℍค
Hocam yanlışlik olmasin ? 54 için daha yatar , 52 icin daha dik oturus olur . Malum ust boru uzadikca yatiş şekli
Hocam burası biraz karışık. Ust boru uzuyor ama alın borusu da yükseliyor. Sele borusunu biraz daha kısa tutarak sele-gidon hizasi birbirine yaklaşıyor. Bu yüzden kadro büyüdükçe oturma şekli dikleşiyor.

'By increasing the frame size we raise the bars without radical riser stems and still create balance and proportion with respect to the important knee-to-pedal dynamic. It is important to remember that as frames get larger the top tube effectively shortens. This means that the longer top tube on a larger frame is appropriate because as the bars come "up" and the ratio of saddle to bar drop lessens, the rider achieves a "reach" from the saddle to the handlebars that is just right!'

(link) sayfasından alıntıdır.

Aero kadrolarda mümkün olan en küçük kadro, endurance kadrolarda mümkün olan en büyük kadro mantığı var hocam. Hatta bir örnek vermişler makalenin devamında, competitive fit ( agresif oturuş-aero kadro diyebiliriz.) için 56 kadro uygunken, Eddy Fit (Normal oturus-Race kadrosu diyelim buna da) için 58, French fit (Dik oturus-Endurance kadro) için 60 kadro uygun olabilir demişler. Üst boru efektif olarak kısalır şeklinde bir yorum yapmışlar kadro büyüdükçe. (aero kadrodan - endurance kadroya geçerken.) Dediğim gibi mantığı biraz karışık hocam.

'' Nevertheless, a French Fit can work with traditional, non-sloping frames as well. As an example, a person who might ride a 55cm or 56cm frame to achieve the Competitive Fit, might ride as much as a 59cm or 60cm in the French Fit.''

@mariokaldato Ben de bu mantığı tam oturtamıyorum kafamda. Ama kadroyu küçültüp gidon boğazını uzatmayı tavsiye ediyor Competitive Fitte. O mantık tamam.
 
Son düzenleme:
Ben de. Ama ekonomik olanını.
 
Hocam burası biraz karışık. Ust boru uzuyor ama alın borusu da yükseliyor. Sele borusunu biraz daha kısa tutarak sele-gidon hizasi birbirine yaklaşıyor. Bu yüzden kadro büyüdükçe oturma şekli dikleşiyor.

'By increasing the frame size we raise the bars without radical riser stems and still create balance and proportion with respect to the important knee-to-pedal dynamic. It is important to remember that as frames get larger the top tube effectively shortens. This means that the longer top tube on a larger frame is appropriate because as the bars come "up" and the ratio of saddle to bar drop lessens, the rider achieves a "reach" from the saddle to the handlebars that is just right!'

(link) sayfasından alıntıdır.

Aero kadrolarda mümkün olan en küçük kadro, endurance kadrolarda mümkün olan en büyük kadro mantığı var hocam. Hatta bir örnek vermişler makalenin devamında, competitive fit ( agresif oturuş-aero kadro diyebiliriz.) için 56 kadro uygunken, Eddy Fit (Normal oturus-Race kadrosu diyelim buna da) için 58, French fit (Dik oturus-Endurance kadro) için 60 kadro uygun olabilir demişler. Üst boru efektif olarak kısalır şeklinde bir yorum yapmışlar kadro büyüdükçe. (aero kadrodan - endurance kadroya geçerken.) Dediğim gibi mantığı biraz karışık hocam.

'' Nevertheless, a French Fit can work with traditional, non-sloping frames as well. As an example, a person who might ride a 55cm or 56cm frame to achieve the Competitive Fit, might ride as much as a 59cm or 60cm in the French Fit.''

@mariokaldato Ben de bu mantığı tam oturtamıyorum kafamda. Ama kadroyu küçültüp gidon boğazını uzatmayı tavsiye ediyor Competitive Fitte. O mantık tamam.
Anladimsa yoldan katlanira geceyim hocam :D
 
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Biz istanbulda hala sevkiyat bekliyoruz ama normal çalışmaya geçildiği için çok sürmez gibi geliyor düşününce.
 
Dostlar, Kayseri Zirve Bisiklette 52 kadrosu sıfır bir şekilde duruyor. İhtiyacı olan iletişime geçsin, 180 altıysanız eğer bence ideal bir bisiklet diyebilirim.
 
@Anonim sizin teslimat ne durumda?
 
@Anonim Benim konuştuğum bayide cumartesi sevkiyatı beklediğini söyledi. Umalım gelsin..
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@özgür duygu umalım hocam, birçok şey sipariş ettim netten (kask, tayt, matara, ışık, eldiven vs.vs.) hiç birisi gelmedi daha. Tayt kargoya verilmiş ama decathlon siparişlerim henüz çıkmamış.
 
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Biz istanbulda hala sevkiyat bekliyoruz ama normal çalışmaya geçildiği için çok sürmez gibi geliyor düşününce.
Kendime düzeltme: Çok sürermiş, bugün aradığımda sevkiyatların ancak haziran sonu olacağı bilgisini verdiler. Ayrıca telefonu açan hanımefendi her kimse çok nazik ve özverili şekilde hem sevkiyat hem kredi konusunda bilgilendirdi. Kendisine forum ortamından da teşekkür ederim.
 
@Cambaz ben zannetmiyorum hocam, 52 kadrosu şu an zirve bisiklette mevcut. Sipariş verildi en geç 7 Haziran gibi elimde olacağı söylendi, bakalım bekliyorum.
 
@Cambaz benim bayiye cuma ilk sevkiyatların yapılacağının bilgisini verdiler.
Az evvel bisikletimi sattım, vallahi ay sonuna geçmez.
 
Evet arkadaslar gormeden etmeden forumdaslarima guvendim, ben de ilk yol bisikletim olarak bisan gt siparisimi verdim. Bisikletcim bisan satis temsilcisi ile gorustu ayin 5i sevkiyatlara basliyoruz artik dedi. Bakalim gelsin kavusalim ve paylasalim burdan :) Ozellikle michelin lastigimi istiyorum dedim :)
 
Insanlar genelde maddiyatsizliktan guzel bisikletler alamadiklarini anlatir , dertlenirler ama tuhaf bir sekilde Bisan yol bisikletleri farkli bir havali imaja burundu sanki bu bekletme surecinde yav . Turkiye'nin yerli Canyon'u gbi bsey herhalde paranda olsa ulaşamiyorsun :D
 
Sevgili dostlar,

Bisan Grand Tour lastik ölçüleri 700 x 28 - aşağıdaki lastik markası sizce nasıl? Bisiklet için ideal mi? Ağırlık yapar mı?

(link)
 
Geri