Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan Grand Tour Satın Aldım

...Daha önce yazmıştım ama bir daha yazayım. İnternette 100 TL'ye 9lu fonte marka zincir buldum. Sizce Shimano Sora grupsette ve Altus rd m371, deore fd m590 ve acera m3010 aynakollu bisikletlerimde kullanabilir miyim?...

Fonte, Shinko gibi model numarası olarak Shimano'nun model numaralarını kullanan belirgin taklit zincirlerden uzak durmakta fayda var.
 
Scudo
Fonte zinciri ilk defa duydum. açıklamasında kullanılabilir yaziyor . ama ben tercih etmezdim. yine de satici adk bike iyi bir bisikletçidir. onları arayıp sorabilirsiniz. hatalı ürün satmazlar. arka aktarıcıda da büyük bir problem olacağını düşünmüyorum . bahsettiğiniz bisikletçiye götürseniz kolaylikla çözebilir . bisikletiniz çok güzel bir model ve üzerinde ki set de gayet kaliteli ve yeterli. bir vites ayarı ve genel kontrolle keyfini sürmeye devam
😉😉😉
Bakım vakti geldi bisikletin ama Mayıs gibi İzmir'e gitme işim var. O zaman bakıma sokacağım inşallah.
Fonte, Shinko gibi model numarası olarak Shimano'nun model numaralarını kullanan belirgin taklit zincirlerden uzak durmakta fayda var.
Hocam altuslu için fonteyi alsam sora setliye de şunu alsam
(link)
Böylece ortalama fiyatı düşürmüş oluyorum. Sizce fonte altusluda sorun çıkartır mı? Ayrıca nedense hiç kmc zincir bulamadım. (Altuslunun stok zinciri ybn idi hiç sorun çıkarmadı. Sora setlinin de kmc zincir vardı)
 
Bakım vakti geldi bisikletin ama Mayıs gibi İzmir'e gitme işim var. O zaman bakıma sokacağım inşallah.

Hocam altuslu için fonteyi alsam sora setliye de şunu alsam
(link)
Böylece ortalama fiyatı düşürmüş oluyorum. Sizce fonte altusluda sorun çıkartır mı? Ayrıca nedense hiç kmc zincir bulamadım. (Altuslunun stok zinciri ybn idi hiç sorun çıkarmadı. Sora setlinin de kmc zincir vardı)

İki sistemin kullanabileceği zincirler aynı. 9x Altus'lu olanda sorun çıkarmıyorsa 9x Sora'lı olanda da sorun çıkarmaz. İkisini de Fonte alınca ortalama daha da düşüyor :)

Ben uyum ve uzun ömür açısından vites sisteminde aynı teknolojinin ürünlerini kullanmayı tercih ediyorum. HG ise her şey HG şeklinde. Belki de gereksiz kuruntu. Ancak Fonte zincirler çok kaba ve zayıf işçilikli görünüyor gözüme. Herhangi bir teknoloji uyumu gözettiklerini de sanmıyorum, sadece kalınlığı tutuyordur. Aslında kullanmış olan birini bulup görüş almak en iyisi. Gerçi (link)iki yorumdan birisi "Zincir kaliteli bir zincir değil. İş görüyor mu görüyor fakat shimano set üzerinde atlamalar yapıyor. Bu ürün yerine biraz daha para ekleyip daha kaliteli birşey alın." olunca çok da başka yorum aramaya gerek yok sanki. Sistem 6'lı-7'li nispeten kaba bir sistem olsa iş görür belki ama 9'luda iyi düşünmek lazım. Yaşatacağı sorunlar yeniden zincir almayı, daha kötüsü ruble-aynakol-makara dişlisi değiştirmeyi gerektirirse çok pahalıya gelir.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
altusa Tec marka zincir alsan bile daha iyi olur .
 
Herkese selamlar arkadaşlar, yaklaşık 3 ay önce bisan grandtour model bisiklet aldım. Bundan önce carraro sportive 327 model bisikletle 3000 km yol yapmıştım. Bisan Grandtour benim ilk yol bisikletim oldu. Tur bisikletinden yol bisikletine geçmiş olmanın konforsuzluğunu hissettim ama bisikletin akıcılığı bana bunu unutturdu. Bisikleti almadan önce bu başlıkta ki neredeyse tüm yorumları okudum. Çoğu kişi lastik patlamasından sıkıntı çekmiş, bende buna önceden önlem aldım ve schwalbe'nin kumaş jant bandını taktırdım (önce ki çıkan jant bandı elektrik bandından daha kötü kondisyondaydı). Lastik sorununu sık yaşamama ümidi ile bisiklet turlarıma başladığımda lastiğim her sürüş sonrası patlıyor, bazen 1 turda 2 kere iç lastik değiştirdiğimi biliyorum. Bu arada bisikleti 500 km dir kullanıyorum 15'den fazla arka lastiği patlatmışımdır. (kilom normal) Gel gelelim lastiklere, Cst czar 700x23c lastiklerle geliyor. Yol bisikletinde geçtiğimde lastik patlamasına kendimi hazırlamıştım zaten ince lastik olduğundan ötürü ama bu kadar da sık patlayacağını tahmin etmiyordum ki önceki carraro tur bisikletimde 3000 km'de 2 belki 3 kere lastik patlatmışımdır. Artık dayanamadım bu kadar lastik patlamasına ve paraya kıyacağım arkadaşlar. Öncelikle lastik genişliğini arttırmak istiyorum 25c veya 28c lastik düşünüyorum, 28c lastik stok haldeki bisiklete uyar mı?
Ayrıca arkadaşlar bu ebatlarda ki zırhlı lastik tavsiyelerinizi bekliyorum, cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Herkese selamlar arkadaşlar, yaklaşık 3 ay önce bisan grandtour model bisiklet aldım. Bundan önce carraro sportive 327 model bisikletle 3000 km yol yapmıştım. Bisan Grandtour benim ilk yol bisikletim oldu. Tur bisikletinden yol bisikletine geçmiş olmanın konforsuzluğunu hissettim ama bisikletin akıcılığı bana bunu unutturdu. Bisikleti almadan önce bu başlıkta ki neredeyse tüm yorumları okudum. Çoğu kişi lastik patlamasından sıkıntı çekmiş, bende buna önceden önlem aldım ve schwalbe'nin kumaş jant bandını taktırdım (önce ki çıkan jant bandı elektrik bandından daha kötü kondisyondaydı). Lastik sorununu sık yaşamama ümidi ile bisiklet turlarıma başladığımda lastiğim her sürüş sonrası patlıyor, bazen 1 turda 2 kere iç lastik değiştirdiğimi biliyorum. Bu arada bisikleti 500 km dir kullanıyorum 15'den fazla arka lastiği patlatmışımdır. (kilom normal) Gel gelelim lastiklere, Cst czar 700x23c lastiklerle geliyor. Yol bisikletinde geçtiğimde lastik patlamasına kendimi hazırlamıştım zaten ince lastik olduğundan ötürü ama bu kadar da sık patlayacağını tahmin etmiyordum ki önceki carraro tur bisikletimde 3000 km'de 2 belki 3 kere lastik patlatmışımdır. Artık dayanamadım bu kadar lastik patlamasına ve paraya kıyacağım arkadaşlar. Öncelikle lastik genişliğini arttırmak istiyorum 25c veya 28c lastik düşünüyorum, 28c lastik stok haldeki bisiklete uyar mı?
Ayrıca arkadaşlar bu ebatlarda ki zırhlı lastik tavsiyelerinizi bekliyorum, cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
Ben olsam ortalama bir jant seti ile bir çift iç+dış lastik alırdım.
 
Aynı model bende de var ama benimki michelin lithion2 700x25. Stok jantlı. 23ü 25 yapabilirsiniz. Bu arada dış lastiğiniz ne marka.
 
Herkese selamlar arkadaşlar, yaklaşık 3 ay önce bisan grandtour model bisiklet aldım. Bundan önce carraro sportive 327 model bisikletle 3000 km yol yapmıştım. Bisan Grandtour benim ilk yol bisikletim oldu. Tur bisikletinden yol bisikletine geçmiş olmanın konforsuzluğunu hissettim ama bisikletin akıcılığı bana bunu unutturdu. Bisikleti almadan önce bu başlıkta ki neredeyse tüm yorumları okudum. Çoğu kişi lastik patlamasından sıkıntı çekmiş, bende buna önceden önlem aldım ve schwalbe'nin kumaş jant bandını taktırdım (önce ki çıkan jant bandı elektrik bandından daha kötü kondisyondaydı). Lastik sorununu sık yaşamama ümidi ile bisiklet turlarıma başladığımda lastiğim her sürüş sonrası patlıyor, bazen 1 turda 2 kere iç lastik değiştirdiğimi biliyorum. Bu arada bisikleti 500 km dir kullanıyorum 15'den fazla arka lastiği patlatmışımdır. (kilom normal) Gel gelelim lastiklere, Cst czar 700x23c lastiklerle geliyor. Yol bisikletinde geçtiğimde lastik patlamasına kendimi hazırlamıştım zaten ince lastik olduğundan ötürü ama bu kadar da sık patlayacağını tahmin etmiyordum ki önceki carraro tur bisikletimde 3000 km'de 2 belki 3 kere lastik patlatmışımdır. Artık dayanamadım bu kadar lastik patlamasına ve paraya kıyacağım arkadaşlar. Öncelikle lastik genişliğini arttırmak istiyorum 25c veya 28c lastik düşünüyorum, 28c lastik stok haldeki bisiklete uyar mı?
Ayrıca arkadaşlar bu ebatlarda ki zırhlı lastik tavsiyelerinizi bekliyorum, cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
cst xpedium . patlaması çok zor lastik. 700.25 al ve yarışlara katılmayacaksan keyfine bak
 
Önerebileceğiniz zırhlı dış lastik var mı?
Hafif lastik ve jantın avantajını tercih ediyorum.

Amacınız tamamen koruma özelliğiyse eğer schwalbe marathon Green guard, biraz daha veririm derseniz marathon plus 700x25 olabilir.
(ben plus olmayanı kullandım, patlak görmedim)
 
Aynı model bende de var ama benimki michelin lithion2 700x25. Stok jantlı. 23ü 25 yapabilirsiniz. Bu arada dış lastiğiniz ne marka.
Cst Czar 700x23c
cst xpedium . patlaması çok zor lastik. 700.25 al ve yarışlara katılmayacaksan keyfine bak
Mantıklı bir seçenek siz kullandınız mı?
Hafif lastik ve jantın avantajını tercih ediyorum.

Amacınız tamamen koruma özelliğiyse eğer schwalbe marathon Green guard, biraz daha veririm derseniz marathon plus 700x25 olabilir.
(ben plus olmayanı kullandım, patlak görmedim)
Evet, internette inceledim biraz. Schwalbe zaten çok iyi bir lastik markası tamamen keyfi sürüş yapacağım bu bisikletle yarışlara katılma amacım yok marathon plusın fiyatı biraz bütçemi aşıyor ve 700x25c bulamadım internette. Şuan Green guardla cst xpedium arasında kaldım. Cevabınız için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Cst Czar 700x23c

Mantıklı bir seçenek siz kullandınız mı?

Evet, internette inceledim biraz. Schwalbe zaten çok iyi bir lastik markası tamamen keyfi sürüş yapacağım bu bisikletle yarışlara katılma amacım yok marathon plusın fiyatı biraz bütçemi aşıyor ve 700x25c bulamadım internette. Şuan Green guardla cst xpedium arasında kaldım. Cevabınız için teşekkürler.
ben sattığım önceki ve şimdiki yol bisikletinde kullanıyorum. çok memnunum . bıçağın sırtında surmezseniz patlaması zor. yol bisikletinde şehir içi için ideal . fiyatı da uygun.
ama antrenman ve performans yapmak ve yarışlara katılmak isterseniz uygun değil. o işler için silik güzel bir lastik alır ve o lastikleri hem şehir içinde heba etmezsiniz hem ay patladı patlıcak diye düşünmezsiniz.
 
ben sattığım önceki ve şimdiki yol bisikletinde kullanıyorum. çok memnunum . bıçağın sırtında surmezseniz patlaması zor. yol bisikletinde şehir içi için ideal . fiyatı da uygun.
ama antrenman ve performans yapmak ve yarışlara katılmak isterseniz uygun değil. o işler için silik güzel bir lastik alır ve o lastikleri hem şehir içinde heba etmezsiniz hem ay patladı patlıcak diye düşünmezsiniz.
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, büyük ihtimal dediğiniz lastiği tercih edeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Merhaba, GTE modeli için 56 kadro var en fazla. Carraro g2 55 denemiştim ufak gelmişti. 189 boy 84 iç bacak için 56 kadro bisanda uygun mudur? En geniş hangi ebatta lastik takılabilir? 32 olur mu? Yoksa en fazla 28 mi olur?
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Merhaba, GTE modeli için 56 kadro var en fazla. Carraro g2 55 denemiştim ufak gelmişti. 189 boy 84 iç bacak için 56 kadro bisanda uygun mudur? En geniş hangi ebatta lastik takılabilir? 32 olur mu? Yoksa en fazla 28 mi olur?
Kadro boyu olarak deneyimlemen gerek .
kumpas fren olduğu için ve kadro aralığı izin veriyorsa eğer en fazla 700.28 lastik takılabilir . kadro da yeterli boşluk yoksa 700.25
***
Deniz kullandığım 3. Bisan olduğu için varsayimda bulunuyorum . Bisan ların orta göbeği genelde yerden daha yüksekte olduğu için kadroları daha büyük hissettiriyor . Carraro da 58 kullanıp Bisan da 56 oldu bana diyenleri duydum . yine de mutlaka dene
onun dışında yerli markaların alüminyum bisikletleri arasında tek endurance model . Kadro kaynak işçiliği yerliler arasında muazzam. resimlere bakinca 700.28 kurtarmaz gibi duruyor kadroda
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Bir deneyebilsem 56 hemen bakacağım da bulamıyorum. Gecen sene bana bisan satmaya çalışan bayiye gittim. Adam artık bisan satmıyorum geçen sene 180 iade oldu dedi. GTE de öyle mi diyorum. Eskiden iyiydi bozdular sonradan diyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Bir deneyebilsem 56 hemen bakacağım da bulamıyorum. Gecen sene bana bisan satmaya çalışan bayiye gittim. Adam artık bisan satmıyorum geçen sene 180 iade oldu dedi. GTE de öyle mi diyorum. Eskiden iyiydi bozdular sonradan diyor.
2020 ve 2021 Bisanların hepsi 2022 ve 23 lerden kadro boya işçiliği bakımından daha iyi. o konuda doğru söylemiş . 180 iade tek bir bayi için geçerli ise inanılması güç bir rakam. Benim kullanıp sattığım Bisan lar 2020 ve 2021 di . şu an T11 le beraber 2 Bisan var bizde . rx 9200 ve trx 8300 . memnunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Geri