Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisan Grand Tour Satın Aldım

Scudo
@MertV en iyisi ölelim, adamlar düşünüpte düşük kadro boyu yapmıştır. Hata bende 1.92 boy mu olur
:koptum::komik: Sen corelli ürünlere bak istersen. Uygun fiyatta uygun boy bulabilirsin diye düşünüyorum
 
@ulasjazz olabilir bakayım, toplumdan dışlanmak bu demek işte. Bisan ın bir departman müdürüyle görüştüm. Bu bedenler bitince büyük beden kalıplara çalışacaklarmış ama o zaman kadar sabredebilir miyim bilemiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
İçime sinsin fiyat çok önemli değil abartı olmadıkça. Bisan grand tour çok hoşuma gitti. Bu olmadı gravel bakarım. Olur yani bir şeyler. Sağolun.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
@MertV en iyisi ölelim, adamlar düşünüpte düşük kadro boyu yapmıştır. Hata bende 1.92 boy mu olur
Ölmenize gerek yok, genel olarak ülkede zaten 58 veya üzeri kadro bulması bizim için ölüme eş değer. Birde 50 - 48 kadro arayanlar sıkıntı yaşıyor. Beni kullandığım btwin uta 700 af L kadro boyum 198 bana uygun geliyor. Hani yol bisikleti yerine daha tur tarzı bir bisiklet olsaydı 60 veya üzeri kadro çok daha iyi olurdu. 58 kadro veya üzeri bakın durumunuz iyiyse hiç ülke içinde kendinizi kasmayın yurt dışı fırsatlarını değerlendirin.

Wiggle uygun fiyatlı karbon kadrolar var. Büyük boylar düşünülebilir.
(link)

(link) Misal şu kadro disk frenli ve neredeyse aliexpressteki karbon kadro fiyatları ile aynı paraya satılıyor. Bu wiggle'da hack olayı falan vardır o durum geçti mi?
 
Bu wiggle'da hack olayı falan vardır o durum geçti mi?
Hack olayı mı? duymadım. Olsa bile uzun süre devam etmez. Bu kadrolar kaç gündür bu fiyatlardan satılıyor.
wiggle ve merlinde ara ara özellikle yeni modeller çıkmadan önce ucuz kadro/bisiklet satışları oluyor. çok şaşırılacak bişey yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Buradaki bisan bayiiye gittim. Bayii de fabrikayı aramış. Fabrika üretim planı yapıyormuş bu bisiklet için.
 
Son düzenleme:
Abi hani şu bisikletin dümeni var ya (dümen mi acaba o?) onun yanındaki kıvrımlar içe doğru falan o ne işte:)
Bir adı var mı sonradan takılıyomu falan ne işe yarıyor?
 
Arkadaşlar 173 boy ve 78 bacak boyundayım. Şimdi benim vücut ölçülerime göre ST kaç, TT kaç olması gerekiyor?
Hani konunun başından beri Bisan'ın diğer kadrolara göre bir iki tık daha büyük kadrosu olduğu, dolayısı ile 52 kadronun bile bana büyük gelebileceği ihtimali söyleniyordu! Ancak şuan tam aksi olduğu fikrine kapıldım ve içim rahat değil :) Çünkü 52 kadro Grand Tour Eco'nun Seat Tube borusu tam olarak 52 cm. Yani büyük değil. Effective Top Trube uzunluğu da tam olarak 54 cm. Şimdi benim kadro hesaplayan sitelerden baktığım kadarı ile benim almam gereken kadro boyu 54 -55 cm arası çıkıyor? Yani küçük kadro almışım gibi görünüyor. İlk defa yol bisikletine geçmiş biri olarak soruyorum, yanlış hesaplar mı yapıyorum arkadaşlar?
Bu konuda bilgi verebilecek bir arkadaş var mı?
Ya da buradan teklif yapıyorum. İstanbul'da olan ve 54 kadro Grand Tour Eco sahibi arkadaşlar. Kadrosunun kendisine büyük geldiğini düşüneniniz var ise, buluşup karşılıklı kadroları deneyelim diyorum.
 
Son düzenleme:
Herkese merhaba şu Grand Tour'u katalogda gördüğüm an aşık oldum diyebilirim. Bayiye kanlı canlı gelince ve dokununca zaten kendimden geçtim resmen ve aksilik olmazsa yarın almayı planlıyorum. Bayinin elinde bir adet mevcut 52 kadro. Benim boyum 178 veya 179 o civarlar anladığım kadarıyla boydan kurtarırım. Yorumların hepsini tek tek okumadığım için soracam üzerinde Michelin all season lastikler var bu lastiklerin patlamaya karşı koruma durumu nedir. İlk yol bisikletim olacak çünkü.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@suyunsesi selamlar. 178 boy 80 81 cm bacak boyu ile bana oldu ama bilemedim..
Belki de ben boş yere işgilleniyorumdur :D . Yani yol bisikletini ilk kez kullanan biri olarak kadro boyu hesaplamada da çok acemiyim çünkü. Ama internet sitelerinden bakıyorum, insanların yorumlarından ve hesaplama şekillerinden bakıyorum, bana 54 kadro görünüyor. Ne bileyim, buradan bilgili bir arkadaş benim boyuma göre top tube ve seat tube hesabını yazabilirse öğreneceğiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@suyunsesi Hocam seat tube değerine çok takılmayın. Şimdiki bisikletler kompakt geometride. Yani sele borusunun başladığı nokta Furç başlangıcının epey aşağısında bir çok kadroda. Eski kadrolarda ayni seviyede oluyormuş. Kadro boyu da genellikle seat tube ile belirleniyormus. Ama şu anda oyle değil. Effective top tube daha önemli bir değer....

Burada kadronun büyüklüğü sadece seat tube ve top tube değil, ayni zamanda alin borusu ile de alakali. Hem 52 hem de 54 kadroda 170 mm alın borusu mevcut. Ben su anda 50 kadro kullanıyorum 122 mm alin borusu 48 cm seat tube, 535 mm effective top tube. Kadro 50 gözükmesine rağmen bana büyük, 80 mm gidon boğazı ile kullanabiliyorum ancak. 170 cm boy 78 cm iç bacak. Kiyaslayinca sizin kadro epey dik ve rahat oturuş sağlıyor demek.


54 kadronun size büyük gelecek olmasının asıl sebebi effective top tube uzunluğunun 560 mm olması. Kafanızı karıştırmayın. 52 bile yeterince büyük bir kadro iken 54 e hiç heves etmeyin. Zaten effective top tube 540 mm olduğu için yaklaşık 54 kadro kullanmış oluyorsunuz 52 kadro alarak.

Bu arada arkadaş için bakarken 54 kadro grand tourla birlikte 80 mm gidon boğazı geldiğini ölçmüştüm yanlış hatırlamıyorsam. 80 mm çok kısa bir değer 54 kadro için. Muhtemelen top tube uzun geldiği için gidon boğazını kısa tutarak dengelemisler bisikleti.

@Chef&Bike patlamaya karşı koruması çok iyi. Hatta kış lastiği sayılabilir, yere tutunması da gayet güzel. Ama yuvarlanma direnci düşük, hız lastiği değil.
 
Son düzenleme:
Eco modelini alıp jant bandını değiştiren arkadaşların lastik patlama durumu nedir?Sorun çözüldü galiba kimse yazmıyor, bisikletin keyfini çıkarıyorlar sanırım 😂
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
@suyunsesi Hocam seat tube değerine çok takılmayın. Şimdiki bisikletler kompakt geometride. Yani sele borusunun başladığı nokta Furç başlangıcının epey aşağısında bir çok kadroda. Eski kadrolarda ayni seviyede oluyormuş. Kadro boyu da genellikle seat tube ile belirleniyormus. Ama şu anda oyle değil. Effective top tube daha önemli bir değer....

Burada kadronun büyüklüğü sadece seat tube ve top tube değil, ayni zamanda alin borusu ile de alakali. Hem 52 hem de 54 kadroda 170 mm alın borusu mevcut. Ben su anda 50 kadro kullanıyorum 122 mm alin borusu 48 cm seat tube, 535 mm effective top tube. Kadro 50 gözükmesine rağmen bana büyük, 80 mm gidon boğazı ile kullanabiliyorum ancak. 170 cm boy 78 cm iç bacak. Kiyaslayinca sizin kadro epey dik ve rahat oturuş sağlıyor demek.


54 kadronun size büyük gelecek olmasının asıl sebebi effective top tube uzunluğunun 560 mm olması. Kafanızı karıştırmayın. 52 bile yeterince büyük bir kadro iken 54 e hiç heves etmeyin. Zaten effective top tube 540 mm olduğu için yaklaşık 54 kadro kullanmış oluyorsunuz 52 kadro alarak.

Bu arada arkadaş için bakarken 54 kadro grand tourla birlikte 80 mm gidon boğazı geldiğini ölçmüştüm yanlış hatırlamıyorsam. 80 mm çok kısa bir değer 54 kadro için. Muhtemelen top tube uzun geldiği için gidon boğazını kısa tutarak dengelemisler bisikleti.

@Chef&Bike patlamaya karşı koruması çok iyi. Hatta kış lastiği sayılabilir, yere tutunması da gayet güzel. Ama yuvarlanma direnci düşük, hız lastiği değil.

Bilgiler için çok teşekkür ediyorum. İçimi rahatlattınız. Bisiklet sürmek büyük bir keyif. Sonuna kadar keyif almaya bakalım, hiç bir şeyi abartıp dert etmeyelim. :kyfmyrn:
Eco modelini alıp jant bandını değiştiren arkadaşların lastik patlama durumu nedir?Sorun çözüldü galiba kimse yazmıyor, bisikletin keyfini çıkarıyorlar sanırım 😂

Arkadaşlar jant içi şerit sorunu önceki mesajlarımda da anlattığım gibi daha kalın ve geniş bir jant şeridi ile çözüldü. Şeritleri değiştirdiğimden beri kullandığım bozuk, üzeri minik çakıllar, taşlar ve kasislerle dolu sözde asfaltta 40 km kadar kullandım. (Bugün de o yoldan işe bisikletimle geldim). Henüz patlamadı. Sorunun jant şeridi ile tamamen çözüldüğünü rahatlıkla söyleyebilirim.
 
Son düzenleme:
Dün eco modeli aldım. Burada görüp, alırken jant şeridi değiştirmek istedim ama ellerinde uygun şerit yoktu. Mevcut şerit üzerine elektrik bandıyla güçlendirme yaptılar. Nispeten bozuk yollar da dahil yaklaşık 15 km yol yaptım herşey yolunda gibi. Nazar değmesin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Dün eco modeli aldım. Burada görüp, alırken jant şeridi değiştirmek istedim ama ellerinde uygun şerit yoktu. Mevcut şerit üzerine elektrik bandıyla güçlendirme yaptılar. Nispeten bozuk yollar da dahil yaklaşık 15 km yol yaptım herşey yolunda gibi. Nazar değmesin :)
Maaşallah diyelim. Güle güle kullanın, tekerinize toz bile değmesin. :)
 
Herkese merhaba. Çıt seti geliyor demiştim daha önce. Bugün buldum kaynağı. Aynakol! Şimdi tatildeyim diye detay ilgilenemiyorum ama bir de vida düştü bugün soğuk asfaltta giderken ona da bakacağım tekrar.
 
Geri