Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet Dünyasından Haberler

Ayrıca, bu iğrenç eylemi gerçekleştirmesi için onu teşvik etmiş olabilecek karısının, suçtaki rolü nedeniyle sorumlu tutulmayacağından da derin endişe duyuyorum.
Anlatım bozukluğu var burada
 
Scudo
Yapay zekayı kınıyorum ve ona laflar hazırladım.
 

Avustralya'da adam 4560 Amerikan dolarına karbon fiber gövde Scott bisiklet almış, kısa sürede pedal dişlisi göbek rulmanları dağılmış.

Adam dağılan göbek rulmanlarını güçlükle çıkarmış. Yaptığı ışık kontrolü ile göbek rulman yuvasının silindirik olmadığı, elips olduğunu gösteriyor.

Bu kadar pahalı bisiklette böyle bir kusur kabul edilemez, kadro plastik gibi, ucuz Çin üretimi diyor.

Videda kadro adi plastik gibi görülüyor. Scott kaliteden çok markasını satıyor gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: el Cezeri

Avustralya'da adam 4560 Amerikan dolarına karbon fiber gövde Scott bisiklet almış, kısa sürede pedal dişlisi göbek rulmanları dağılmış.

Adam dağılan göbek rulmanlarını güçlükle çıkarmış. Yaptığı ışık kontrolü ile göbek rulman yuvasının silindirik olmadığı, elips olduğunu gösteriyor.

Bu kadar pahalı bisiklette böyle bir kusur kabul edilemez, kadro plastik gibi, ucuz Çin üretimi diyor.

Videda kadro adi plastik gibi görülüyor. Scott kaliteden çok markasını satıyor gibi.
@Scott_Bisikletli

Kusura bakmayin ama bence bu yorum bos bir yorum ve su cümlenizse gercekten biraz tuaf olmus "Videda kadro adi plastik gibi görülüyor. Scott kaliteden çok markasını satıyor gibi" videodan plastigi gectim, hemde adi plastik gibi oldugunu nasil anladiniz gercekten müthis bir olay ki zaten karbonda celik degil. Arti Cin mali da olsa merdiven alti üretimi de olsa yine plastikten degil karbondan yapiyorlar.

Bu adam youtuber oldugu icin böylebir video da scottu kötülemis olabilir onun maksati like, follower vs. elde edip para kazanmak. Yoksa Scott degil Ferrari, Rols Royce vs. dünya markalari bile üretim hatasi yapiyor ama aninda da hatalarini bildirince telafi ediyorlar. Bunu ayni sekilde Scott da yapiyor ve 4560$ bir bisiklette hic terdütsüz hal ederler.

Kisa ve öz olarak size ablamin 1992 senesinde basina geleni anlatayim.
Ablamin kaynatasi rahmetli Mehmet amca Stuttgarta Mercedes de calisiyordu ve ozamanlar %25 mi 30mu simdi bilmiyorum araclari indirmli aliyorlardi ve bir tane izine yakin sifir km W124 kasa 250 Diesel aldilar. Mercedesin tavsiye si ise sehir icinlerinde 1000-1500km yapmadan uzun yola gitmeyin derdi. Ablam o Arabayla yaklasik 1500km yol yaptiktan sonra türkiye ye gitmek icin yola ciktilar ve yaklasik 600km sonra Avusturyanin viyana sehrinde araba motor yakti. Yani mercedesin motoru daha 2500km demeden yandi. Sonuc Mercedes arabayi geri aldi ve yerine yeni araba verdi. Simdi motoru yanan araba cin mali miydi ve mercedes bu durumda kalite degilde sadece markasinimi satiyor oluyor?

Böyle bir yorum bence Scottu kötülemek den baska bir sey degil. Arti o Youtuberin de reklamini yapmak gibi bir sey olmus.

Neyse bos bir yorum oldugunu yazmistim ve gördügünüz gibi 5-6 Saatir de kimse yorum yazmamis.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
@Scott_Bisikletli

Kusura bakmayin ama bence bu yorum bos bir yorum ve su cümlenizse gercekten biraz tuaf olmus "Videda kadro adi plastik gibi görülüyor. Scott kaliteden çok markasını satıyor gibi" videodan plastigi gectim, hemde adi plastik gibi oldugunu nasil anladiniz gercekten müthis bir olay ki zaten karbonda celik degil. Arti Cin mali da olsa merdiven alti üretimi de olsa yine plastikten degil karbondan yapiyorlar.

Bu adam youtuber oldugu icin böylebir video da scottu kötülemis olabilir onun maksati like, follower vs. elde edip para kazanmak. Yoksa Scott degil Ferrari, Rols Royce vs. dünya markalari bile üretim hatasi yapiyor ama aninda da hatalarini bildirince telafi ediyorlar. Bunu ayni sekilde Scott da yapiyor ve 4560$ bir bisiklette hic terdütsüz hal ederler.

Kisa ve öz olarak size ablamin 1992 senesinde basina geleni anlatayim.
Ablamin kaynatasi rahmetli Mehmet amca Stuttgarta Mercedes de calisiyordu ve ozamanlar %25 mi 30mu simdi bilmiyorum araclari indirmli aliyorlardi ve bir tane izine yakin sifir km W124 kasa 250 Diesel aldilar. Mercedesin tavsiye si ise sehir icinlerinde 1000-1500km yapmadan uzun yola gitmeyin derdi. Ablam o Arabayla yaklasik 1500km yol yaptiktan sonra türkiye ye gitmek icin yola ciktilar ve yaklasik 600km sonra Avusturyanin viyana sehrinde araba motor yakti. Yani mercedesin motoru daha 2500km demeden yandi. Sonuc Mercedes arabayi geri aldi ve yerine yeni araba verdi. Simdi motoru yanan araba cin mali miydi ve mercedes bu durumda kalite degilde sadece markasinimi satiyor oluyor?

Böyle bir yorum bence Scottu kötülemek den baska bir sey degil. Arti o Youtuberin de reklamini yapmak gibi bir sey olmus.

Neyse bos bir yorum oldugunu yazmistim ve gördügünüz gibi 5-6 Saatir de kimse yorum yazmamis.
Videoyu izlemedim ama o kadar para verilip alınan kadroların , yeterli özenle hazırlanmadığını düşünüyorum,sadece bisiklet değil,giyim ve diğer ürünler içinde geçerli bu dediğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Videoyu izlemedim ama o kadar para verilip alınan kadroların , yeterli özenle hazırlanmadığını düşünüyorum,sadece bisiklet değil,giyim ve diğer ürünler içinde geçerli bu dediğim.
O sizin düsünceniz ve düsüncenize saygi duyuyorum.
Bosverin özenle yapilmasin. Nasil olsa türkiye deki yasayanlar o pahali seyleri alamiyorlar. Bunu ben demiyorum, bunu forumun bazi üyeleri, yani gurbetci düsmanlari serefsizler bana diyor. Benimle alakasi yok, yanlis anlamayin. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sahrana
Bu videoda sadece Scott'ı değil, tüm karbon kadroları kötülemiş. :) Tırnağıyla tıklatıp gelen sese plastik gibi, diğer pahalı markalar da böyle diyor. E kimse VW kapı tokluğunu vaadetmiyor karbon kdaro satarken zaten :) Bir yerde hem pahalılar hem de hafif değiller diye belirtmiş. Ve birkaç yerde daha , karbon kadroların kalıp üretim tekniği ile yapılmasından dolayı bbte (özellikle pressfit, threaded da genelde orada diş açılmış bilezik oluyor farklı malzemeden) ölçüsel kaçıklıkların olduğunu; bunun çelik, titanyum aluminyumda işlenerek açıldığını ve asla olmayacağını söylemiş ki bu da çok doğru değil, onlarda da olabiliyor. Yorumlarda yazanlar olmuş zaten.

2dk da anlatılacak meramını, 17dk 36sn ye sündürmüş ve asıl önemli noktadan uzaklaşmış. Scott bu hatanın arkasında durdu mu, durmadı mı? Bir taraftaki fazlalığı 30sn de traşlayıp göbeği oturtmuş, belki garanti için claim açsa değişecekti.
 
@Scott_Bisikletli

Kusura bakmayin ama bence bu yorum bos bir yorum ve su cümlenizse gercekten biraz tuaf olmus "Videda kadro adi plastik gibi görülüyor. Scott kaliteden çok markasını satıyor gibi" videodan plastigi gectim, hemde adi plastik gibi oldugunu nasil anladiniz gercekten müthis bir olay ki zaten karbonda celik degil. Arti Cin mali da olsa merdiven alti üretimi de olsa yine plastikten degil karbondan yapiyorlar.

Bu adam youtuber oldugu icin böylebir video da scottu kötülemis olabilir onun maksati like, follower vs. elde edip para kazanmak. Yoksa Scott degil Ferrari, Rols Royce vs. dünya markalari bile üretim hatasi yapiyor ama aninda da hatalarini bildirince telafi ediyorlar. Bunu ayni sekilde Scott da yapiyor ve 4560$ bir bisiklette hic terdütsüz hal ederler.

Kisa ve öz olarak size ablamin 1992 senesinde basina geleni anlatayim.
Ablamin kaynatasi rahmetli Mehmet amca Stuttgarta Mercedes de calisiyordu ve ozamanlar %25 mi 30mu simdi bilmiyorum araclari indirmli aliyorlardi ve bir tane izine yakin sifir km W124 kasa 250 Diesel aldilar. Mercedesin tavsiye si ise sehir icinlerinde 1000-1500km yapmadan uzun yola gitmeyin derdi. Ablam o Arabayla yaklasik 1500km yol yaptiktan sonra türkiye ye gitmek icin yola ciktilar ve yaklasik 600km sonra Avusturyanin viyana sehrinde araba motor yakti. Yani mercedesin motoru daha 2500km demeden yandi. Sonuc Mercedes arabayi geri aldi ve yerine yeni araba verdi. Simdi motoru yanan araba cin mali miydi ve mercedes bu durumda kalite degilde sadece markasinimi satiyor oluyor?

Böyle bir yorum bence Scottu kötülemek den baska bir sey degil. Arti o Youtuberin de reklamini yapmak gibi bir sey olmus.

Neyse bos bir yorum oldugunu yazmistim ve gördügünüz gibi 5-6 Saatir de kimse yorum yazmamis.

Videoda 3:15 'de adam kadro üst demirine pardon karbon fiberine parmagını tıklatıp "it's basically just plastic made in China" diyor. Ancak parçaları yakından gösterince gerçekten de ucuz Çin plastiği gibi görünüyor. Fakat sadece malzeme değil, işçilik problem. 2:10'da adam, eğik göbek yatağını kaynaklamışlar diyor. Ayda $200 alan Çinlinin eline verilirse olacağı bu.

Yok bu genelde de böyle. Nike Invincible erkek koşu ayakkabısı çifti 6000TL, Çin yada Vietnam'da 5 dolara üretilip 200 dolardan satılıyor. Spor ayakkabılarda baskı deri kullanılıyor artık, parça deriler preste tek parça haline getirilerek üretiliyor. Vietnamda ayda $100 alan işçiler yapıyor. Scott da öyle. Scott Made in USA mı? Değil. Öyle olsa her yere onu yazarlardı. Amerika'daki bir işçi o göbek dişli rulman yatağını kaynak yapsa kesinlikle öyle bir hata yapmazdı.

Youtuber'ın reklamını yapmak değil, içinde bulunduğumuz gerçekler bunlar.
Bu videoda sadece Scott'ı değil, tüm karbon kadroları kötülemiş. :) Tırnağıyla tıklatıp gelen sese plastik gibi, diğer pahalı markalar da böyle diyor. E kimse VW kapı tokluğunu vaadetmiyor karbon kdaro satarken zaten :) Bir yerde hem pahalılar hem de hafif değiller diye belirtmiş. Ve birkaç yerde daha , karbon kadroların kalıp üretim tekniği ile yapılmasından dolayı bbte (özellikle pressfit, threaded da genelde orada diş açılmış bilezik oluyor farklı malzemeden) ölçüsel kaçıklıkların olduğunu; bunun çelik, titanyum aluminyumda işlenerek açıldığını ve asla olmayacağını söylemiş ki bu da çok doğru değil, onlarda da olabiliyor. Yorumlarda yazanlar olmuş zaten.

2dk da anlatılacak meramını, 17dk 36sn ye sündürmüş ve asıl önemli noktadan uzaklaşmış. Scott bu hatanın arkasında durdu mu, durmadı mı? Bir taraftaki fazlalığı 30sn de traşlayıp göbeği oturtmuş, belki garanti için claim açsa değişecekti.

Karbon fiber iyi olabilir ancak Amerikalı Avrupalı yaparsa iyi, ancak herşeye maydanoz gibi atlayan $ 200-300 aylıklı Çinli yaparsa durum değişir, bu Scott örneğinde görüldüğü gibi durumlar er geç yaşanır. Çin ürünleri saatli bomba gibi. Etiket Scott, fiyat USA fiyatı, kalite ucuz Çin kalitesi.
Videoyu izlemedim ama o kadar para verilip alınan kadroların , yeterli özenle hazırlanmadığını düşünüyorum,sadece bisiklet değil,giyim ve diğer ürünler içinde geçerli bu dediğim.

Ben de onu demek istiyorum. Artık ürünlerde "birşeyler" var. 2000'lerin başlarında büyük para vererek Kappa marka palto almıştım.Yıllarca giydim, giydiğimde sıcacık yapıyor ancak km'lerce yürüsem bile terletmiyordu. Yıllarca kullanmaktan yaka içleri, kol yüzeyi karardı. 2016'da yine en iyi olsun diye büyük para vererek Jack & Jones palto aldım. Değil km'ler bir 500m yürüsem vıcık vıcık terletiyordu, özellikle omuzlar, kollarım sırıl sıklam oluyordu. Öyle bir yapmışlar ki, kollar sımsıkı o yüzden terletiyor diye düşündüm ancak değil. İçeriğine (dolgu malzemesi) baktım, polyester fiber yazıyordu. Eski Kappanın dolgu malzemesi %70 Duck Down, %30 Feather yani ördek ve kuş tüyü, palto o yüzden terletmiyor. Jack & Jones 'un polyester fiber kullanmasını atılmış kazık olarak değerlendiriyorum. Yeni bir ürün alacağımda markaya değil hep içeriğine ayrıntısına bakıyorum artık.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: sahrana
02:10'da "My estimation is, this bike has got a misshapen bottom bracket shell, so basically when they molded this frame the shell that they molded into the frame 'except bottom bracket' was warped, misshapen". Meali: "Orta göbekteki rulman borusu en baştan hafif çarpık, kusursuz silindir olmayan bir boruymuş. İskelet hafif kusurlu bir borunun üstüne örülmüş. Bu sebeple fabrikada rulmanlar preslendiğinde çok zorlanarak preslenmiş olmuş, ve şu anda da çıkmıyor".

Çok büyük dert gibi bahsetmiş, yuva hangi eksende dar ise orayı zımpara kağıdıyla azıcık ovuşturursun çözülür sorun. Saçma sapan 17 dakikalık video. Bi de başlık açmıştın bunun için. "Başlık açayım da toplaşılsın bu başlıkta. Başka başlığa yazmak olmaz. Önderliğini yaptığım, altında tartışmalara yer açtığım bir başlık olsun. Ehehe". Donanımhaber ergenlerinde var bu mantık. Burda görünce insan şaşırıyor.

Kaynak demişsin, karbon elyafa ne kaynağı? Ne saçmalıyorsun? Ayrıca, "fabrikası Çinde = dandik ürün" mantığın ayrı komik. Iphonelar da Çinde yapılıyor. Dünyanın en büyük markalarının fabrikası Çin'de. Veya Çin'deki fabrikalarda yapılıyorlar. Ürünün kalitesini nerede üretildiği değil, o markanın kalite standartları belirliyor. Fabrika nerede olursa olsun, markanın üst seviye kalitecileri (kalite kontrol departmanı) fabrikanın olduğu ülkede yaşarlar ve çıkan ürünün istenen seviyede olup olmadığı sürekli kontrol edilir. Çin'de üretimi olan bir sürü alman markası var mesela. Ve bunlar Çin'de üretilmesine rağmen "alman kalitesi"nin hakkını veriyorlar. Çünkü fabrikanın kontrolü, çıkan ürünlerin denetimi yine markanın en tepe insanlarında. Tek fark işçiler Alman değil de Çin'li. Fark bu.

Bakarak, koklayarak, tırnağını üstünde tıkırdatarak, bir materyalin iç yapısını, karbon elyaf mı yoksa plastik mi olduğunu anlayan bu bisikletçiyi ve onu mantıklı bulan seni tebrik ediyorum bu arada. Karpuza şaplak atınca çıkan sesten tatlı mı kelek mi olduğunu anladığını iddia edenlerdensinizdir kesin.

Bilip bilmeden, sırf can sıkıntısından yazmayın şu foruma. Veya yaz, bozarız sıkıntı değil :harika:
 
Valla insanlar karbonfiberden ne bekliyor tam bilemiyorum ama düşündürdüğü kadar kaliteli hissettiren bi görseli olmadığını söyleyebilirim. 2011 senesinde Sebastian Vettel önümde kaza yaptığında kopan kabonfiber parçalarını toplamıştım ufak tefek bi kaç parça şeklinde, baya bildiğin sanayide bundan daha kaliteli parçalar yapılıyor dersin, Formula 1 bu mu dersin :)

Bu arada şöyle parmak boyutlarındaki parçaları takımın mekanikerleri gelip didik didik toplamıştı, biz daha ufak bi kaç parça anca kaçırmayı başarmıştık..
 
Salcano cyclcros bisikletim var, Salçano diyen var(aşağılamak için)Solnago diyen var(şaşırtan özelliklerinden dolayı).. Ön maşa, furş seti dahil karbon.. Ama nasıl karbon? 2. Sahibinden aldım ve hafif, tıfıl bir kardeşimizdi.. Vücutçuların camiasında zargana tip. Yani, neden bundan bahsediyorum? Kadroyu üzecek, ayna Kol kıracak, ruble ve ayna kol yapraklarını aşındıracak bir havada değildi. Ben işe gidip gelmek için ve ağır olmasından dolayı yol bisikletine göre, antrenman yaparım diye ve yaygın imajından dolayı, sırf ezmeye almıştım. Hala da kullanıyorum. Maşada, kırılmayı geçtim, boya atması, disk frenin sabitleme vidalarının kökünden kopması gibi şeyler yaşamadım. Wienmann üretimi kadro..Çin malı ve Trek değil, Salcano..

Pinarello F 12 kadro aldım, zipp 454 nsw jant ile kullanıyorum. (Bunu da kaldıramayanlar var forumda. ) Orjinalliğini ödediğimiz parayla ölçtüğümüz kadro kalitesine diyecek laf yok.. Karacabey - Erdek arası arka patlak üstünde 90 kg Luk halimle gittim. Hani orjinal değil ya, çakma ya, jantın teli kopmadı, balansı kaçmadı... Lastiği onardım, yoluma devam ettim...Hala da kullanırım... SCOTT addict 20 kullanan arkadaşımda göbek dağıldığını gördüm, başka arkadaşımda De rosa 90 model , tık yok... Carrotech 94 model bisiklet kullanan var tık yok... Ancak bunların hiç biri bence ölçü olamıyor..
 
Salcano cyclcros bisikletim var, Salçano diyen var(aşağılamak için)Solnago diyen var(şaşırtan özelliklerinden dolayı).. Ön maşa, furş seti dahil karbon.. Ama nasıl karbon? 2. Sahibinden aldım ve hafif, tıfıl bir kardeşimizdi.. Vücutçuların camiasında zargana tip. Yani, neden bundan bahsediyorum? Kadroyu üzecek, ayna Kol kıracak, ruble ve ayna kol yapraklarını aşındıracak bir havada değildi. Ben işe gidip gelmek için ve ağır olmasından dolayı yol bisikletine göre, antrenman yaparım diye ve yaygın imajından dolayı, sırf ezmeye almıştım. Hala da kullanıyorum. Maşada, kırılmayı geçtim, boya atması, disk frenin sabitleme vidalarının kökünden kopması gibi şeyler yaşamadım. Wienmann üretimi kadro..Çin malı ve Trek değil, Salcano..

Pinarello F 12 kadro aldım, zipp 454 nsw jant ile kullanıyorum. (Bunu da kaldıramayanlar var forumda. ) Orjinalliğini ödediğimiz parayla ölçtüğümüz kadro kalitesine diyecek laf yok.. Karacabey - Erdek arası arka patlak üstünde 90 kg Luk halimle gittim. Hani orjinal değil ya, çakma ya, jantın teli kopmadı, balansı kaçmadı... Lastiği onardım, yoluma devam ettim...Hala da kullanırım... SCOTT addict 20 kullanan arkadaşımda göbek dağıldığını gördüm, başka arkadaşımda De rosa 90 model , tık yok... Carrotech 94 model bisiklet kullanan var tık yok... Ancak bunların hiç biri bence ölçü olamıyor..
Man is the measure of all things: of the things that are, that they are, of the things that are not, that they are not. Protagorasın da dediği gibi, özetle dediğiniz çok doğru her şeyin ölçüsü insandır, başka birşey değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
İlginç ve yaratıcı bir örnek:
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Çok geç kalınmış ama güzel bir haber,ehliyet sınavlarında bisiklet ile ilgili sorular olmalı,mesela bisiklet yanından araçla geçerken enaz kaç mt mesafe olmalı gibi.

Bisikletin trafikteki yeri artık müfredatta
Türkiye Bisiklet Federasyonu, sürücü kursu müfredatına "Bisiklet ve Trafik" adlı bir dersin eklendiğini duyurdu. Açıklamada, "Ülkemizde motorlu araç sürücüleri tarafından az bilinen bu konu, sürücü kurslarında verilecek dersler ile pekiştirilecek ve farkındalığın artması sağlanacaktır" denildi
link;
(link)
 
Çok geç kalınmış ama güzel bir haber,ehliyet sınavlarında bisiklet ile ilgili sorular olmalı,mesela bisiklet yanından araçla geçerken enaz kaç mt mesafe olmalı gibi.

Bisikletin trafikteki yeri artık müfredatta
Türkiye Bisiklet Federasyonu, sürücü kursu müfredatına "Bisiklet ve Trafik" adlı bir dersin eklendiğini duyurdu. Açıklamada, "Ülkemizde motorlu araç sürücüleri tarafından az bilinen bu konu, sürücü kurslarında verilecek dersler ile pekiştirilecek ve farkındalığın artması sağlanacaktır" denildi
link;
(link)
İstanbul Anadolu yakasında sürüş yapan arkadaşlar; Tepeören - Akfırat arasında direksiyon sınavı yapılıyor biliyorsunuz. Öncelikle hafta sonu sınav zamanları bu bulvarı kullanmanızı tavsiye etmem çünkü hepsi sınav stresiyle yüklenmiş sürücü adayı.
Ben görevim gereği sınav komisyonuna başkanlık ediyorum. Benim aracımda bisikletliyi görünce yavaşlamayan veya kenara sıkıştıran birinin sınavdan başarılı olma ihtimali "0"
 
İstanbul Anadolu yakasında sürüş yapan arkadaşlar; Tepeören - Akfırat arasında direksiyon sınavı yapılıyor biliyorsunuz. Öncelikle hafta sonu sınav zamanları bu bulvarı kullanmanızı tavsiye etmem çünkü hepsi sınav stresiyle yüklenmiş sürücü adayı.
Ben görevim gereği sınav komisyonuna başkanlık ediyorum. Benim aracımda bisikletliyi görünce yavaşlamayan veya kenara sıkıştıran birinin sınavdan başarılı olma ihtimali "0"
Bu haberde müfredata eklenen bir biliçlendirmeden bahsediliyor,siz tecrübenizden bahsetmişsiniz doğrudur.Fakat ehliyet kurslarında bisiklet ile ilgili,sürücülere ekstra bilgilendirme yapılması,bu konuda çekirdekten uyarıların olması,ehliyet alcak olan geleceğin sürücüsü arkadaşların bisikletliler konusunda daha duyarlı ve bilinçli olması adına iyi bir şey değilmi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Atasoy ve Samet M.
Bu haberde müfredata eklenen bir biliçlendirmeden bahsediliyor,siz tecrübenizden bahsetmişsiniz doğrudur.Fakat ehliyet kurslarında bisiklet ile ilgili,sürücülere ekstra bilgilendirme yapılması,bu konuda çekirdekten uyarıların olması,ehliyet alcak olan geleceğin sürücüsü arkadaşların bisikletliler konusunda daha duyarlı ve bilinçli olması adına iyi bir şey değilmi?
Kesinlikle katılıyorum, farklı bir düşüncem yok benim de. Her şeyden öte bisikletin bir ulaşım aracı-spor aleti ne derseniz trafiğin bir unsuru olarak içselleştirilmesi gerekiyor. Motorlu taşıtlara yapılamayacak davranışlar bisikletlerle karşı yapılıyor maalesef.
Umarım müfredata eklenen konular bu bilincin kazandırılmasında etkili olur.
 
Geri