Scudo Sports

Bisiklet önerileri

  • Beğen
Tepkiler: salim64
Scudo
Arkadaşlar bu aralar Fuji Touring'i, gözüme kestirdim. Bu konuda yazıp duruyorum ama anlayamadığım bir durumla karşılaştım.

(link)

Touring'in Ltd diye daha pahalı bir versiyonunu piyasaya sürmüşler. Ben disk frenlisini bile almam belki diyorum. Hatta bu sitede, geçen seneki modelin uygun boyunu bulsam 699 euroyu onu alırım. Ama çözemediğim konu şu oldu. Aynakol ve ruble oranlarıyla ilgili okuduklarımdan 48/36/26 aynakolun ve 11-36 rublenin turcular için ideal olduğu sonucuna ulaştım. Bunlar klasik Fuji Touring oranları. LTD ise 50/39/30 aynakol oranlarına ve 11-34 rubleye sahip. Bu değişikliğin nedenini çözemedim? Ayrıca LTD Sora ağırlıklı parçalardan oluşurken standart Touring Deore kullanıyor. Lastiklerde de LTD 700X38 ile daha kalın bir lastik kullanıyor. Bir de LTD 100 euro pahalı. Bu LTD'nin mantığını anlayan var mı?
 
@Serbun
serbun bey, bizim köyde olsan sana soracakları ilk soru:
hangi dilde konuşuyosun :))

inşallah bir gün bende senin söylediğin ayrıntılara kadar irdeleyecek kadar iyi bi bisiklet müdavimi olurum...
 
@salim64

Hocam sorun sizde değil, anlatmayı beceremeyen bende. :) Daha doğrusu cevap verecek arkadaşlara kolaylık olsun diye bisikletlerin temel özelliklerini buraya yazdım. Ard arda ekleyince biraz karışık görünmüş. Bisikletin üstadları arasında adımı anmanızı hoş bir latife sayıyorum. Ama bu arada gerçekten merak ettim bunu. Disk frensizinden 400 euro, disk frenlisinden 100 euro daha fazla olmasını gerektirecek ne var bu bisiklette çözemedim. Daha doğrusu bu modelin diskli ve disksiz olanları ne bağlamda aştığını ve neden böyle bir tasarımın gerektiğini anlayamadım.

Hayat dehşetli gizemlere gebe hocam. :)

Saygılar
 
@Serbun
ESTAĞFURULLAL SERBUN BEY, BEN DE PEK ANLAMAM BİSİKLETLERDEN, YILLARCA, ÜMİT DAĞ BİSİKLETİNE BİNDİM, 7-8 YIL. BUGÜN CARRARO224 ALDIM, ESKİSİ BİSİKLET İSE, BU MERSEDES GİBİ, BU YENİ BİNDİĞİM BİSİKLET İSE; ESKİSİ İÇİN BİR SÖZCÜK BULAMIYORUM..

BEN DİSK FRENLİNİN BİLE, BAKIM VE MALİYETİ + FİYATTAKİ ARTIŞI KARŞILIĞINDA, V FRENE NAZARAN GETİRDİĞİ FAZLA Bİ KONFOR OLMAYACAĞI DÜŞÜNCESİNDEYİM. ZAMAN NE GETİRİR BİLMEM. AMA SİZİNDE DEDİĞİNİZ GİBİ
400 EURO FARK FAZLA,
100 EURO BİLE FALA, , BİSİKLET MARKALARI, DAHA FAZLA PARASI OLANDAN TALEP ALMAK, TALEBE KARŞI YENİ MAMULLER ARZ ETMEK ZORUNDALAR. ESKİDEN DİSK FREN DEYİN OOOOOOOO DİYODUK, ŞİMDİ İSE MMMMM DİYORUZ.. İLERDE SENİN 400 EORULUK FARK NEYSE, MMMMM DERİZ. AMA ŞİMDİ OOOOO DEME ZAMANI.
400 EURO OOOO :)
 
@salim64 Yeni bisiklet hayırlı olsun. Fuji kullanıcısı bir arkadaş çıkıp aydınlatır bizi illaki. Ama ben Fuji olsun isterse V olsun diyorum. MMM, OOO filan da diyorum. :)
 
@salim64

Hocam sorun sizde değil, anlatmayı beceremeyen bende. :) Daha doğrusu cevap verecek arkadaşlara kolaylık olsun diye bisikletlerin temel özelliklerini buraya yazdım. Ard arda ekleyince biraz karışık görünmüş. Bisikletin üstadları arasında adımı anmanızı hoş bir latife sayıyorum. Ama bu arada gerçekten merak ettim bunu. Disk frensizinden 400 euro, disk frenlisinden 100 euro daha fazla olmasını gerektirecek ne var bu bisiklette çözemedim. Daha doğrusu bu modelin diskli ve disksiz olanları ne bağlamda aştığını ve neden böyle bir tasarımın gerektiğini anlayamadım.

Hayat dehşetli gizemlere gebe hocam. :)

Saygılar

Vites sisteminin farklı olmasının yanında, LTD olanda far ve dinamolu göbek var.
 
  • Beğen
Tepkiler: salim64
@Murat B. Aaa evet. @salim64 'ün de dediği gibi LTD diye ayrı bir seri olarak adlandırmaya değecek bir şey yok, pazarlama stratejisi galiba. Ama aynakol ve rubledeki değişiklik, beni bu işte mutlak doğru olmadığına ikna etti.
 
@Murat B. @Serbun
dinamolu göbek ve far için
400 euroya değer mi??

ekonomim çok iyi olsaydı, dinamolu göbek alır ve o parayı verirdim.
Atalarımızın da dediği gibi; Atına göre NAL,,, Parana Göre MAL alırsın.
 
@Murat B. @Serbun
dinamolu göbek ve far için
400 euroya değer mi??

ekonomim çok iyi olsaydı, dinamolu göbek alır ve o parayı verirdim.
Atalarımızın da dediği gibi; Atına göre NAL,,, Parana Göre MAL alırsın.
dinamo sürtünmeyi bi miktar artırıyo diyolar onun yerine gidona ucuz bi pilli yada şarjlı fener sabitlenebilir. gece sürüşü zaten kaç defa yapılacak ki :) tehlikeli oluyor gece. ben bu hafta gezeyim dedim giderken 1 tane köpek denk geldi dönüşte 4 :) erken karardığı için hava geceye kaldım eve zor attım kendimi :D
 
Arkadaşlar bu aralar Fuji Touring'i, gözüme kestirdim. Bu konuda yazıp duruyorum ama anlayamadığım bir durumla karşılaştım.

(link)

Touring'in Ltd diye daha pahalı bir versiyonunu piyasaya sürmüşler. Ben disk frenlisini bile almam belki diyorum. Hatta bu sitede, geçen seneki modelin uygun boyunu bulsam 699 euroyu onu alırım. Ama çözemediğim konu şu oldu. Aynakol ve ruble oranlarıyla ilgili okuduklarımdan 48/36/26 aynakolun ve 11-36 rublenin turcular için ideal olduğu sonucuna ulaştım. Bunlar klasik Fuji Touring oranları. LTD ise 50/39/30 aynakol oranlarına ve 11-34 rubleye sahip. Bu değişikliğin nedenini çözemedim? Ayrıca LTD Sora ağırlıklı parçalardan oluşurken standart Touring Deore kullanıyor. Lastiklerde de LTD 700X38 ile daha kalın bir lastik kullanıyor. Bir de LTD 100 euro pahalı. Bu LTD'nin mantığını anlayan var mı?
Hocam ben senin dertlerine son vereyim, bu LTD denen arkadaşın zaten farklarını biliyorsun onu anlatmama gerek yok, yeni bir sınıf olarak adlandırılmasının tek nedeni bu güne kadar toringler barend shifterlar ile gelirken bu LTD modeli bildiğimiz yol bisikletlerindeki standart sti kollar kullanmış sora parçaların tek sebebi o. Hiç kafan bulanmasın barend shifterlı en ucuz modelini al geç bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Gökay Akçay Hocam cevabın bu kadar basit olacağını tahmin etmiyordum. Ben de aynı kafadayım. "Olmuşken en iyisi olsun." diye fazladan bir şey katmayacak bir bisiklete para vermeye gerek yok. Peki hocam ruble ve aynakoldaki değişikliklere ne diyorsun? Sence uzun yolda olumsuz etkisi olur mu?
 
@Gökay Akçay Hocam cevabın bu kadar basit olacağını tahmin etmiyordum. Ben de aynı kafadayım. "Olmuşken en iyisi olsun." diye fazladan bir şey katmayacak bir bisiklete para vermeye gerek yok. Peki hocam ruble ve aynakoldaki değişikliklere ne diyorsun? Sence uzun yolda olumsuz etkisi olur mu?
Hocam ikisininde vites oranları gayet yeterli, deore sistem ve barend shifter ikilisi sağlamlık, bakım kolaylığı ve yedek parça bulma anlamında “TUR bisikleti” özelinde sora sisteme göre çok ama çok daha önde.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Serbun bu sitede 2018 modeli var 774 euro indirimli fiyatı. Ellerinde 52, 56 ve 58 kadro boyu var. Kadro boyları sana uygun ve almak istersen özelden iletişime geç, yardım ederim yollanmasında.

(link)
 
Hocam ikisininde vites oranları gayet yeterli, deore sistem ve barend shifter ikilisi sağlamlık, bakım kolaylığı ve yedek parça bulma anlamında “TUR bisikleti” özelinde sora sisteme göre çok ama çok daha önde.
Ben tur bisikletinde "Yol" donanimini mantikli bulmuyorum. Her turlu problem cikarir yedek parca bulma vs anlaminda. Dureysli bir tur bisikletindense alivyolu bir tur bisikletini tercih ederdim. Ama deore daha mantikli bi sistem ayri mesele .
 
@mariokaldato Merhaba abi, tur bisikleti olarak forumda genel olarak Sedona 410 öneriyorsun fakat ben bulamadım uygun kadro boyu. Önerebileceğin bisikletler var mı? Birçok firma yeni model sunmuş piyasaya, önerilerini bekliyorum
 
@mariokaldato Merhaba abi, tur bisikleti olarak forumda genel olarak Sedona 410 öneriyorsun fakat ben bulamadım uygun kadro boyu. Önerebileceğin bisikletler var mı? Birçok firma yeni model sunmuş piyasaya, önerilerini bekliyorum
Selamlar ;
Peugeot un yeni guzel sehir tur bisikletleri var onlara bakabilirsin.
Butcene bağlı tabi merida speeder yada scott sub serileride iyidir
 
Oğlana sedona 410, kızıma Peugeot t11 aldım.. Kendimde de merida speeder var. Ucude kendi çapında iyi.😉😉😉😉
 
Merhaba, 2500 tl civarında hangi yol bisikletini önerirsiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: slckats
@Berkayugur Mosso, Bisan, Corelli markalarindan en az Claris setli gözüne hoş geleni alabilirsin.
Ben Mosso Cavalier Claris kullaniyorum memnunum.
 
Geri