Bence doğrudan diğerlerini silmeyin, yazdıklarımı sadece öneri olarak görün.
Bisiklet seçimde en doğru kararı kullanacak olan kişi verir. Legarda benim için benzer modeller arasında en iyisi olabilir ama belki siz onda değil, dik duruşlu bir şehir bisikletinde rahat edeceksiniz. Belki Legarda'ların tarzı hoşunuza gitmeyecek, görsel olarak daha çok beğendiğiniz bir model aklınızda kalacak. Belki birisi "Mosso'lar kronik sorunlu, Carraro alsaydın" diyecek, başka biri "Carraro'lar gülle gibi, Kron al daha iyi" diyecek.
Farklı görüşleri değerlendirmeye, bisikletleri görüp denemeye, videolarını izlemeye zaman ayırın, emin olunca gidip içinize sineni alın.
Legarda'larda 21 vitesin üstünü tavsiye etmemin nedeni tam olarak şu: 21 viteslilerde teker göbekleri U-Link, arka göbek vidalı rubleye uygun, rublenin dişlileri eski modellerde 14-28, yeni modellerde 14-34, ön attırıcı Tourney, aynakol Tourney, orta göbek Arka attırıcı ve kollar hariç vites sistemi ve göbeklerin olabilecek en hesaplı bileşenlerden seçildiğini söyleyebiliriz. Bu haliyle bile diğer markaların aynı seviyedeki modellerine denk, hatta az daha iyi. 21 vitesin üstünde ise bunların yerine daha "olması gereken" bileşenler gelmeye başlıyor. 24 viteslide ön ve arka göbekler ile ruble değişiyor; 27'de arka attırıcı, orta göbek ve aynakol vites sayısının artışına bağlı olarak mecburen daha iyi modelleriyle değişiyor, 30'da daha da iyileşiyor.
Bunların hepsi "olsa iyi olur" ya da hobi olarak kendini kaptırınca yavaş yavaş olması istenecek şeyler. Kullanıcıya bağlı olarak hiçbir zaman ihtiyaç duyulmama şansı da var.