Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet önerileri

Sanırım 25kg civarı bir ağırlığı var, elektirikli olsa da ban ağır geldi, benim için bir bisikletteki en önemli kriter ağırlığı
Benim için ağırlığı çok önemli değil. Bu meblağ bu ürüne verilir mi (değer mi) yoksa başka marka ve modellere mi yönelmeliyim onu merak ediyorum. Tasarımları hoşuma gitti. Birde Decathlon'un çoğu yerde mağazası olduğu için tamir, parça vs. gibi durumların daha pratik bir şekilde halledileceği düşüncesindeyim.
 
Scudo
Merhaba
Işe, spora gitmek için bisiklet arıyorum ama az bilgiye sahibim. Ne kadar dogru bilmiyorum ama hidrolik frenli bir bisiklet almam için tavsiyede bulunuldu. Ve kadro boyunun önemi. Bütün bildiklerim bunlar. Kullanacağım yol asfalt ama biraz yokuşlu. Bütçem 12k tl bu da beni Kron XC 150'ye yönlendirdi ama bu konuda kron'un sıkıntılı bir marka olduğunu okudum. Bu yüzden tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
 
Merhaba
Işe, spora gitmek için bisiklet arıyorum ama az bilgiye sahibim. Ne kadar dogru bilmiyorum ama hidrolik frenli bir bisiklet almam için tavsiyede bulunuldu. Ve kadro boyunun önemi. Bütün bildiklerim bunlar. Kullanacağım yol asfalt ama biraz yokuşlu. Bütçem 12k tl bu da beni Kron XC 150'ye yönlendirdi ama bu konuda kron'un sıkıntılı bir marka olduğunu okudum. Bu yüzden tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler

3x8 vitesli (link)'de kullanılan ön attırıcı (link) 3x8'e değil, 3x6/7 vitese uygun. Vites ayar sorunu yaşatır, düzgün bir ayar için değiştirilmesi gerekir. Onun dışında belirgin bir sorunu yok ama yakın fiyata bu sorunu olmayan ve işçiliği daha kaliteli modeller var.

İşe, spora gitmek için arazi ya da çok kötü yollardan geçmiyorsanız MTB yerine 24 vitesli, tercihinize göre düz maşa ya da süspansiyonlu trekking bisikletleri daha iyi olur.
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)

Yukarıda örnek verdiğim bazı modeller bütçenizin üstünde ama başka yerlerde bütçe içinde bulunabilir, kupon indirimiyle daha makul fiyata bulunabilir, başka marka ve modeller daha uyguna bulunabilir.
Mosso modellerinin sayısal grubunda ilk iki basamak model yılını gösteriyor. Gönderdiğim örneklerde ilk iki düz maşalı Mosso 2021 ve 2022, son iki süspansiyonlu mosso 2021 ve 2023 model ama 2021-2024 modeller arasında lastik seçimi ve boya deseni dışında fark yok.
"24 vitesli" diye belirtmemin sebebi de bu:
...Tasarruf etmek adına 21 vitesli modelleri öneremiyorum, çünkü neredeyse tüm markalar 21 vitesli bisikletlerinde standart altı bileşenleri (vidalı ruble, Çin ya da Doğu Avrupa markalı ön-arka-orta göbekler, bazılarında markasız aynakol, düşük kalite frenler, bazılarında düşük kalite/Shimano dışı fren/vites kolları, bazılarında seri dışı attırıcılar v.b.) topladıkları için bütçe yettiği sürece bu grubu geçip bir üst konfigürasyondan itibaren değerlendirilmesini öneriyorum. Carraro Sportive 321, 322, 220, 222, Mosso Legarda xx21'ler ve diğer markalardaki 21 vitesli modellerin neredeyse hepsi bu grupta....
 
Butce sorunu olmadan cok egimli olmayan yokuşlu asfalt yol için sizin tercihiniz hangisi olurdu?
 
Butce sorunu olmadan cok egimli olmayan yokuşlu asfalt yol için sizin tercihiniz hangisi olurdu?

Bu liste için benim tercihim düz maşalılardan biri olurdu ama muhtemeen çoğunluğun tercihi süspansiyonlardan biri olur.

"Bütçe sorunu olmadan" ifadesi "biraz daha yukarı çıkabilirim" anlamındaysa Mosso, Carraro, Bianchi gibi markaların ödeyebileceğim en üst modellerinden biri (çünkü bisiklet dünyasında ne alınsa çok kısa sürede kâr ediliyor); "epey daha yüksek fiyatlara çıkabilirim" anlamındaysa Scott'un (link) modellerinden biri olurdu. Yerli satıcıdan örnekler: (link) , (link)
 
@Spartiat

Sevgili Barış abi fikrini merak etmekteyim.

105 kg'a sahip bir arkadaşım için düz yollarda arada sırada kullanacağı ve araç arkasında taşıyacağı Sıfır katlanır bisiklet arıyoruz.
Bu bağlamda F/p olarak hangi bisikleti almak mantıklı olur?
 
@Spartiat

Sevgili Barış abi fikrini merak etmekteyim.

105 kg'a sahip bir arkadaşım için düz yollarda arada sırada kullanacağı ve araç arkasında taşıyacağı Sıfır katlanır bisiklet arıyoruz.
Bu bağlamda F/p olarak hangi bisikleti almak mantıklı olur?

Boyu ne kadar?
105 kg ağırlığa ek olarak boyu çok uzunsa katlanırın her türlüsü riskli. Sele borusu çok dışarı doğru çıkıyor, üst-arkaya doğru aşırı uzanırken sele dikmesi içinde çok az kısmı kalıyor, kadro borunun üst kısmından çatlıyor. Seleyi alçak tutup kullanabilir tabii.
Her durumda 105 kg sürücü, 1 kg aksesuar, 14 kg bisikletin kendisi desek, çoğu model için sınırlarda, bazı modeller için sınırın üstünde. Kullansa bile çok dikkatli olması, çukurlardan-tümseklerden-sarsıntıdan kaçınması, bagajda-heybede-sırt çantasında ağırlık taşımaması lazım. Bence 100'ün altına düşmeden katlanır düşünmesin. Tern çoğu modelde 105 kg diyor, Dahon 105-108 kg diyor ama sınırı açıklamayan yerli yaygın modeller için durum belirsiz. Hele aslında bisiklet üreticisi olmayan RKS gibi firmaların modelleri düşük ağırlıkta bile kırılıyor. Mutlaka "ben 120 kiloyum, hiç sorun yaşamadım" diyen de olacaktır ama sınırı bilinmeyen bir modeli önermek çok zor.
 
Boyu ne kadar?
105 kg ağırlığa ek olarak boyu çok uzunsa katlanırın her türlüsü riskli. Sele borusu çok dışarı doğru çıkıyor, üst-arkaya doğru aşırı uzanırken sele dikmesi içinde çok az kısmı kalıyor, kadro borunun üst kısmından çatlıyor. Seleyi alçak tutup kullanabilir tabii.
Her durumda 105 kg sürücü, 1 kg aksesuar, 14 kg bisikletin kendisi desek, çoğu model için sınırlarda, bazı modeller için sınırın üstünde. Kullansa bile çok dikkatli olması, çukurlardan-tümseklerden-sarsıntıdan kaçınması, bagajda-heybede-sırt çantasında ağırlık taşımaması lazım. Bence 100'ün altına düşmeden katlanır düşünmesin. Tern çoğu modelde 105 kg diyor, Dahon 105-108 kg diyor ama sınırı açıklamayan yerli yaygın modeller için durum belirsiz. Hele aslında bisiklet üreticisi olmayan RKS gibi firmaların modelleri düşük ağırlıkta bile kırılıyor. Mutlaka "ben 120 kiloyum, hiç sorun yaşamadım" diyen de olacaktır ama sınırı bilinmeyen bir modeli önermek çok zor.
Kendisi diyette düşüyor yavaş yavaş boyu da 175 gibi 20 “ herhangi uygun fiyatlı bir tane alsın diyorum tern dahona çıkmasına gerek yok heralde
 
Kendisi diyette düşüyor yavaş yavaş boyu da 175 gibi 20 “ herhangi uygun fiyatlı bir tane alsın diyorum tern dahona çıkmasına gerek yok heralde

O zaman biraz hafifleyene kadar dikkatli kullanır. Bütçe belli mi? 1x8 - 1x9 modellerden biri iş görür, V frenli olursa maliyet düşer.

Peugeot ve Bianchi'deki yeni karşılıkları güzel, F/P:
(link) ~ (link)
(link) ~ (link)
(link) ~ (link)
Bianchi'lerin fiyatlarını ürün sayfalarına yazmamışlar, kategori sayfasında var: (link)

Peugeot-Bianchi'lerle kıyaslandığında Carraro'lar pahalı kalıyor ama gerçek piyasa fiyatlarına bakmak lazım hepsinin:
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)

Bisan:
(link)
(link)

Dahon'lar böyle:
(link)
(link)

7'li göbekten Nexus vitesliler var, aslında katlanırda daha kullanışlı ama genelde fiyatları biraz daha yüksek ve servis konusunda sorun yaşatabilir:
(link)
(link)
(link)

Bunların dışında 1, 6, 7, 21 vitesliler F/P değil, sadece F.
 
O zaman biraz hafifleyene kadar dikkatli kullanır. Bütçe belli mi? 1x8 - 1x9 modellerden biri iş görür, V frenli olursa maliyet düşer.

Peugeot ve Bianchi'deki yeni karşılıkları güzel, F/P:
(link) ~ (link)
(link) ~ (link)
(link) ~ (link)
Bianchi'lerin fiyatlarını ürün sayfalarına yazmamışlar, kategori sayfasında var: (link)

Peugeot-Bianchi'lerle kıyaslandığında Carraro'lar pahalı kalıyor ama gerçek piyasa fiyatlarına bakmak lazım hepsinin:
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)

Bisan:
(link)
(link)

Dahon'lar böyle:
(link)
(link)

7'li göbekten Nexus vitesliler var, aslında katlanırda daha kullanışlı ama genelde fiyatları biraz daha yüksek ve servis konusunda sorun yaşatabilir:
(link)
(link)
(link)

Bunların dışında 1, 6, 7, 21 vitesliler F/P değil, sadece F.
15K max bütçemiz abi aslında bende bu kadar çıkmışken dahona yüksel dedim de yok diyor, f/p arıyoruz yüzden V frenli bir şey alalım geçelim diyorum bende md falan hiç düşünmedim
 
Boyu ne kadar?
105 kg ağırlığa ek olarak boyu çok uzunsa katlanırın her türlüsü riskli. Sele borusu çok dışarı doğru çıkıyor, üst-arkaya doğru aşırı uzanırken sele dikmesi içinde çok az kısmı kalıyor, kadro borunun üst kısmından çatlıyor. Seleyi alçak tutup kullanabilir tabii.
Her durumda 105 kg sürücü, 1 kg aksesuar, 14 kg bisikletin kendisi desek, çoğu model için sınırlarda, bazı modeller için sınırın üstünde. Kullansa bile çok dikkatli olması, çukurlardan-tümseklerden-sarsıntıdan kaçınması, bagajda-heybede-sırt çantasında ağırlık taşımaması lazım. Bence 100'ün altına düşmeden katlanır düşünmesin. Tern çoğu modelde 105 kg diyor, Dahon 105-108 kg diyor ama sınırı açıklamayan yerli yaygın modeller için durum belirsiz. Hele aslında bisiklet üreticisi olmayan RKS gibi firmaların modelleri düşük ağırlıkta bile kırılıyor. Mutlaka "ben 120 kiloyum, hiç sorun yaşamadım" diyen de olacaktır ama sınırı bilinmeyen bir modeli önermek çok zor.
Dediklerinize ek olarak. dahon hit. Modelini önerebilirim. Daha sağlam ve daha ekonomik. Ve daha fazla kg kapasitesi yazıyor özelliklerinde.
İncelenmesinde fayda var .
Dahon Hit. Sanırım 6 vites. Ama bu vites olayına kafa takmayın bence

Bu arada ben 85 kg + 10 kg takılırdım. Sonra kilo aldım. 94-95 kg oldum. E haliyle bagaja ek kg yüklerimde oldu ara ara. Sırt çantam vs. Ortalama +10 kg oluyordur. Bu sene ilk defa. Akord problemi yaşadım. Ön tekerleğin akordu bozuldu. ( arka tekerlekte de var hafiften )
hafif tümsek çukur vs, kötü yollardan geçtim .
Kilosu yüksek olan. Kaliteli sağlam ürünlere yönelmeli. Ve daha dikkatli olmak. Kötü yolu , tümsek çukur vs .
 
Lüks bir kararsızlık yaşıyorum. Alttaki 3 bisiklet arasında kaldım.
Daha çok endurance veya laylaylom sürüş yapmayı düşünüyorum. 3 bisiklette aşırı iyi bi bisiklet alıp bi ömür kullanmak istiyorum.zaten çok yüksek meblağlar ödüyoruz. siz hangisini tavsiye edersiniz direk en ucuza kaçıp Bianchi Sprint mi almak lazım?

(link)

Screenshot 2024-02-20 211536.png

Bianchi Sprint kargo vs.1900 Euro

20190404_114311.jpg

Infinito xe 2170 euro civarı bulabiliyorum.

s-l1600.jpg
 
Lüks bir kararsızlık yaşıyorum. Alttaki 3 bisiklet arasında kaldım.
Daha çok endurance veya laylaylom sürüş yapmayı düşünüyorum. 3 bisiklette aşırı iyi bi bisiklet alıp bi ömür kullanmak istiyorum.zaten çok yüksek meblağlar ödüyoruz. siz hangisini tavsiye edersiniz direk en ucuza kaçıp Bianchi Sprint mi almak lazım?

(link)

314998 dosyayı görüntüle

Bianchi Sprint kargo vs.1900 Euro

314992 dosyayı görüntüle

Infinito xe 2170 euro civarı bulabiliyorum.

314995 dosyayı görüntüle
Allah başka dert vermesin kardeşim. Hayat çok zor.
 
Merhabalar ikinci el btwin rockrider 340 alinirmi 2700 TL fiyatı var sizce nasıl fiyatına göre
 
Arkadaşlar daha önce carraro sportive 327, 27 vites, V fren, sıfır bisiklet almıştım, sizlerin, özellikle @Spartiat arkadaşımızın tavsiyelerinden sonra. 3-4 ay olmasına rağmen henüz kullanma imkanı bulamadım. İnşallah havalar düzelir düzelmez kullanmaya başlayacağım. Şimdi de bana eşlik edecek bir arkadaşım için bir bisiklet almak istiyoruz, onun bütçesi biraz daha düşük, sarı sitede bir ilan gördük sıfır bisiklet, kullanılmamış. Sizlerin görüşlerinizi almak istiyorum. Fiyatı çok uygun, alınır mı? Ümit Quebec 50 kadro 21 vites V fren bir bisiklet. Teşekkürler. Acil cevap bekliyorum. 1.80 boyunda arkadaşım. İnce uzun.
 
Lüks bir kararsızlık yaşıyorum. Alttaki 3 bisiklet arasında kaldım.
Daha çok endurance veya laylaylom sürüş yapmayı düşünüyorum. 3 bisiklette aşırı iyi bi bisiklet alıp bi ömür kullanmak istiyorum.zaten çok yüksek meblağlar ödüyoruz. siz hangisini tavsiye edersiniz direk en ucuza kaçıp Bianchi Sprint mi almak lazım?

(link)

314998 dosyayı görüntüle

Bianchi Sprint kargo vs.1900 Euro

314992 dosyayı görüntüle

Infinito xe 2170 euro civarı bulabiliyorum.

314995 dosyayı görüntüle
Carbon fiber takintin yok ise direk titanium. Endurance suruslerde titaniumu tek gecerim. Ustundeki komponentler degisir begenmessen ama fiyatida iyi. Titanium sade kadrolar bile 1500 2000 euro arasi degisiyor oda en ucuzlari
 
2 sene önce bisikletim çalınmıştı mosso wildfire, özledim tekrar başlayacağım. Bu sefer mtb değil de orta ayar bir trekking bisiklet almak istiyorum böyle pedala düz yolda abanınca hız yapabilceğim, mtb gibi hantal kalmayacak ama toprak toz çamurda da sıkıntı çıkarmayacak bir bisiklet arıyordum şunu buldum, sizce uygun mudur?

w.hepsiburada.com/salcano-city-sport-27s-hd-full-shimano-deore-alivio-mat-siyah-21-p-HBCV000046DL2P

Boyum 183cm, bacak iç ölçüm de 83cm. Trekking kadro tercih ederken mtb hesabı mı yapıyoruz yoksa düz şehir kadrosu ölçüsü olarak 21 iyi midir?

Ayrıca yakınımda aynı bisikleti satan birini de buldum, sizce ikinci el almak mı yoksa biraz fiyat farkıyla taksitli şekilde sıfırını almak mı? Daha arayıp pazarlık etmedim, ilanda 11.500tl yazmış yani 3000tl gibi bir fark var, fotoğrafları temiz çok kullanılmamış gibi duruyor.

Not: Foruma yeni kaydolduğum için linkteki www den 2 w çıkardım ekleyip yapıştırınız.
 
Carbon fiber takintin yok ise direk titanium. Endurance suruslerde titaniumu tek gecerim. Ustundeki komponentler degisir begenmessen ama fiyatida iyi. Titanium sade kadrolar bile 1500 2000 euro arasi degisiyor oda en ucuzlari
hocam Bianchi Sprint aldım. bi bisiklet ya celeste renk olmalı ya da titan. Bekarlığın verdiği yetkiye dayanarak piyasanın altında olduğunu da katarak Bianchi aldım. Yine de pahalı şeyler ama sıfır masraf yaşayan biriyim zaten.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: specific
Arkadaşlar merhaba 180 boy 125kg için (kendime) 10-12bin lira bandında bisiklet arıyorum. Genellikle şehir içinde kullanacağım. Nasıl bir bisiklet ve hangi marka modeli tercih etmeliyim ?
 
125 kg için, amortisörsüz (şehirde kullanılacaksa amortisör gereksiz ağırlık), arka maşası dayanıklı bir MTB gerekiyor. Jantları telsiz (magnezyum jant yani) olursa iyi olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: SerdarCYCoo2Bursa
Geri