İkinci el aldığım(henüz 2 yıl dolmadı) Triban500 bisikletin sol ön vites fren kolunda(microshift) sorun çıktı.
Ön vites 3ten 1e düşme sorunu.
Bu başlıklarda bahsetmiştim.
Ön vites ayarı
Ön aktarıcıda vitesin çift düşmesi
Ki bu sorun kronikmiş, forumda birçok arkaşın başına da gelmiş. Bunlardan birkaçı
@Owlknife
Bisikleti Ankara'daki 2 ayrı mağazaya götürdüm. Sorunu kullanıcı hatasına bağladılar, hor kullanmışsın dediler.Tamir edemediler, ekstra ücret karşılığında parça değişimi olması gerektiğini söylediler. Müşteri hizmetlerini aradım.Beni merter decathlon merkez şubesine yönlendirdiler. Oradaki atölyeyle görüştüm. Bana" Ben de olsam öyle derdim. Hatalı kullanımdan olmuştur.Bu sorun tüm alt düzey microshiftlerde var. Kullanım ömrü ancak doğru kullanıldığında uzun oluyor." dendi.Nasıl yanlış kullanabilirim dediğimde çapraz kullanmışsındır dendildi. Microshift parça tedariğini de çekti ama elimde parça varsa değişim olsun, ben Ankara'yı arıyayım (daha bisikletin hangi mağazada olduğunu bilmeden) gibi laflarla adeta sadaka verilir gibi geçiştirildim. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım e-mail yaz dediler.
Daha önce de başka bir sorun yaşamıştım ona da kullanıcı hatası denilmişti. Uğraşmak istemeyip kendi cebimden yeni parça almıştım. Decathlon sitesine triban500 için 2 yıldızlı bir yorum bırakmıştım, yorumda bisikletin bu sorunu e decathlonun tutumundan bahsetmiştim, bunu da silmişler.
Satılırken garanti ön plana çıkarılarak satılıyor ama sorun çıkınca bunun arkasında durulmuyor.
Sadece hakkım olan garanti değişimini talep ediyorum.
Bu süreçte müşteri hizmetleriyle (birçok kez) telefon hattı ve whatsapp üzerinden görüştüm. Bu mesajımın bir benzerini email olarak yolladım. Hafta içi genel merkezle de görüşeceğim. Gerekirse bu işi tüketici hakem heyetine götüreceğim.
Sizce başka ne yapabilirim bu sorunumun çözülmesi için?