Deniz Duman
Daimi Üye
- Kayıt
- 14 Kasım 2014
- Mesaj
- 220
- Tepki
- 154
- Şehir
- İzmir
@Justice For All 3lü aynakol yokuşta işine yarıyacak. Yokuşu daha rahat çıkmanı sağlıyacak. Birde dikkat edersen öne ve arkaya sele takmak için vida delikleri açılmış yriban 520 de.Çamurluk içinde vidalama yerleri hazır. Yani bisikleti tur bisikletine çevirip yük taşıdığını düşün. Tabiki ağırlığın artmasından pedal ağırlaşacak yokuş performansın iyice düşecek. İşte burada o 3. Ufak dişli iş görecek. Dezavantajı ağırlığı arttırması. Yarışta 3lü kullanan görmedim. Bunun yerine ona yakın 34 disli bulunan aynakol kullanılıyor. Tabi benzer pedal basma kuvveti sağlamak için arkaya da 30-32 diş bulunan ruble takılıyor. 3lü aynakolda sanırım uzun arka vites attırıcı olurken 2lide kısa bacaklı vites attırıcılar görüyorum. (Yanlışsam lütfen düzeltiniz) buda zincirin kısalması bacağın kısalması ağırlık azaltabilir.Bu benim yorumum. Gene bacağın kısalması belki hızlı arka vitrs geçişi sağlaya bilir. Buda uorum. Sonuçta bir yay var ve kolu çek bırak yapacak. Belki serilikte sağlıyor olabilir. Bunuda bilmiyorum. Yorum yapıyorum sadece.Uzun lafın kısası 2li aynakol yarış ruhuna daha yakın. Kendine ve bacağına güvenenler için. Diğeri çok yönlü kullanım sağlıyor gibi... Yazdıklarımda yanlış varsa düzeltilir işallah.