Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

B'twin Triban Serisi Kullanıcıları Kulübü (3-5ler buraya)

Ön aktarıcı 1. dişlideyken zincirin aktarıcıya sürtmemesi için yarım bir vites var bu sadece ön aktarıcıyı zincirden uzaklaştırıp sürtmesini engelliyor. Bende bTwin Triban3 var kendi gözlemim ve kullanımım bu şekilde.
 
Scudo
Arkadaşlar bianchi mi önerirsiniz triban mı brinin alırsam 500 bianchi alırsam slr200
 
@Warhead1 Bildiğim kadarıyla Triban500 slr200den daha iyi bir bisiklet ama daha iyi bilen arkadaşlar daha doğru bir yönlendirme yapacaktır.
 
Aynen hocam bu fiyat aralığında alınabilecek en iyi bisiklet bence ama tam anlamıyorum yinede
 
Bende Triban3 var on dişlinin 3lü olması yokuslarda baya kolaylık sağlıyor mesela bu önemli bir detay. Bide benim Triban3 secmemin bi sebebide maşanin ince ve kavisli oluşu daha guzel duruyor bence :)
 
Hocam triban 5 ile 3 arasında çok fark varmı acaba
 
Ya bu 3 ler 5 ler buraya demişiniz ana başlığa dünya sayfa olmuş. Ney nerede kaybolmuş, aranan belkide cevaplanan sorular kaybolup gitmiş. Ana başlık model ismi olsa daha iyi olmazmı yahu...Neyse .
 
Arkadaşlar bende rs-31 jant seti var. Uzun yol için 25 28 boyutlarında lastik takmayı düşünüyorum. Acaba bu konuda tecrübeli olanınız var mı? Daha önce en büyük 25 takılabiliyor diye okumuştum forumda. Acaba daha 28 deneyen var mı? Ön tarafa port bagaj takılabiliyor mu?
 
@Fırat Çetin 28'lik lastiklerde sıkıntı olmuyor ben Schwalbe Marathon kullanıyorum. 1300 km oldu bir sıkıntı yaşamadım. Ancak çamurlu yollara girmemenizi tavsiye ederim :harika:
 
Arkadaşlar merhaba.
Bir süredir kullandığım Triban3 üm var.
Sorunumu kısaca anlatmak gerekirse eğer;
Bildiğiniz üzere Triban3 lerin 3'lü aynakolları var. Zincir ön dişlide 1. kademedeyken arka dişliyi 1-2-3-4 kademelerde sorunsuz şekilde kullanıyorum. Arka dişliyi 5'e attığımda ön aktarıcıya zincir sürtmeye başlıyor. İşte bunun içinde ön aktarıcı için yarım bir vites mevcut bunu attırarak sorunu çözüyorum ve sorunsuz şekilde 5-6-7-8. vitesleri kullanıyorum.
Fakat sorun bundan sonra başlıyor;
Öndeki vitesi ortadaki dişliye almak istediğimde yani ön 2 arka 8 olduğunda sorun olmuyor fakat ön taraf 2'de arka taraf 4'te olduğunda zincirim ön aktarıcıya sürtmeye başlıyor. Bu sorunun çözümü varmıdır? Ben işin içinden çıkamadım. Yoksa bu normal bir durummudur? Yani ön 1'deyken arkayı 8'e kadar sorunsuz kullanıyorum. Fakat önü 2'ye attığımda arkayı 4-5-6-7-8 olarak kullanabiliyorum. Varsa bilgisi deneyimi olan yardımlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler...
 
@hamzaurun çapraz vites kullandığınız için böyle bir sorunla karşılaşıyorsunuz. Normal kullanımda ön 1 deyken arka 1-2-3; ön 2 deyken arka 3-4-5; ön 3 teyken de arka 5-6-7-8 kullanmalısınız. Hem zincirinizin ömrü uzar daha az aşınır hem de daha az yorulursunuz.
 
@hamzaurun yanlış anlamadiysam on 1deyken arkada 8e kadar cikiyorsaniz zinciri capraz halde kullanirsiniz.Bu da aynakol dahil vites sistemlerine zarar verdirir.Tavsiyem on 1de 4e kadar cikin ardindan 2de hepsini kullanabilirsiniz 3de ise 8,7,6 en son 5i kullanin.On 1deyken arka 5e gecirdiginizde zincir surtmesi normaldir.
 
  • Beğen
Tepkiler: HamzaUrun
@-Ertuğrul Peki sizce rs-31 jant seti uzun yolda sıkıntı yaratır mı? Çok fazla yüklenmem ama ağırlıkta ne kadar ne kadar dayanır hiç bilmiyorum.
 
@hamzaurun

Sorunu tam anlamadım ama önde 3 arkada 8 var sanırım bu durumda 8/3= 2.6(düz hesap 3)
Yani 1-2-3'ncü viteslerde ön vites 1de olacak
4-5-6'ncı viteslerde ön vites 2de olacak
7-8'nci viteslerde ön vites 3de olacak
 
  • Beğen
Tepkiler: HamzaUrun
Triban 520 aldım bugün. Merak ettiğiniz birşey olursa cevaplamaya çalışırım. Tabi ilk izlenimlerim olucak bu.. Zamanla daha olgun cevaplar yazabilirim. Ön aydınlatma yolda uçtu kırıldı. Ayna kolda hafif bir boşluk oldu. Bunlar 18 km kullanım sonunda oldu. Kaliperli pedalın performansa etkisini göremedim. Yol tutuşu iyi. Çok dengeli düz bir hatta gitmek hiç zor değil. Selesi rahat değil diye yorumlar okumuştum. Sünger kılıf aldım. Bilmem bunun etkusi varmı ama sele bana oldukça rahat geldi. Hiç ağrı sızı yok. Frenleri v frenle kıyaslarsam daha kotü. Seri bir bisiklet. Vites geçişleri benim hibi amatör ve yarışmayacaklar için yeyerli seviyede. Servisin daha tecrübeli olmasını beklerdim. Kırılan ön aydınlatmayı yerine güzel oturtamamıştı. Çıktıktan sonra farkettim ama geri dönmek istemedim. Kendim oturtmaya çalıştım ama olmadı. Vites geçişlerini arka vites için iyi ayarladı ama ön aynakol aynı başarıya sahip değil. Biraz pedallamadan sonra gecis oluyor. Bunu kendim daha iyi ayarlayabilirim.Ayna kolda oluşan boşluk tamamen şanssızlık. Ürün kalitesiz değil. Aklınıza bi sey gelmesin. Jantlar benim için gayet yeterli akıcılıkta. Konforlu bir bisiklet olfuğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bundan önce şehir bisikleti vardı lastik ince olmasına rağmen ondan konforlu. Frene boynuzdan ulaşmak ilk etapta zor gibi görünsede alıştım. 1 saat 20 dk sehuriçi dolaşmafan sonra ne elimde ne ayağimda nede sırtımda ağrı oldu.Yaşım 42 ona göre değerlendiriniz. Rahat olmadığını söyleyen varsa kesinlikle inanmayın. Taytsız kullanıyorum. Sünger(jel degil) kılıf aldım olmadada rahat binerim. Rabi daha uzun sürüşler ağrı yapabilir ama insan 2 saat busiklette degil koltukta da otursa agri yapar...Ben bunu aldım daha güzeli sizlerin olsun kazasız belasız keyifli sürüşler herkeze
 
@Kaan.Özçelik
52 daha iyi olacaktır 171 boyda 54 kullanıyorum uzun turlarda bel ve boyun ağrısı yapıyor
 
@Kaang96
Aynakol ve rubleyi aynı anda değiştirmeyeceğiniz için mutlaka rublede ortak dişli olmalı. 1-2-3 / 3-4-5 / 5-6-7-8 gibi mesela.

Aynakol 1'deyken ruble 1-2-3, sonra aynakol 2'ye, sonra ruble 3-4-5, sonra aynakol 3'e, sonra ruble 5-6-7-8

Tapatalk kullanılarak gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaang96
Triban 520'nin, aynakolu 3'lümüş avantajları ve dezavantajları nelerdir?
 
Geri