@ahmetözkan 93 gördüm max ama üstündeki jantlarlamıydı hatırlamıyorum. Üstünde gelen lastikler vardı ama, ondan eminim. Orjinal jant lastikle 86-87 km yapmıştım. Jant lastikten yana sıkıntı yok düzgün takıldıktan, havası şişirildikten sonra. Ama hızlandıkça gidona sağlam tutunmak lazım
@basak10 sık patlama var diye direk zırh falan gereksiz. Kesin sebep bulmak gerek önce. Normal bi lastik gayet iyi iş görebilir. Bende Michelin dynamic var mesela o yüzeyi ile hiç bir sorun çıkartmadı bana..
@Sinan Ş Resimleri bekliyoruz . Eski kullandıgın spacerların boyunda kesmeni yada kestirmeni tavsiye ederim yoksa acı degişicek sürüş pozisyonun degişicek belki daha rahat edebilirsin ama muhtemelen agrı sızı olur . alıstıgın boyda devam et bence. Kendin keserkende malzeme cok asırı sert bi malzeme degil sonucta ufak bi yamukluk olursa zımpara ile cok rahatlıkla düzeltirsin 1-2 mm kadar fark olur ki buda spacerlerle kapanır yada fark edilmez kapak otursun yeter . Merakla HALA bekliyorum
@ahmetözkan geçen bende atilla bisiklete goturdum. sesden dolayı. göbeği söktü sökerken fark ettik hiç sıkıştırılmamışdı. yağladı tekrar sıkıştırdı göbeği. ses sonra sol pedal dan gelmeyi başladı ona muamelesini yaptılar şuan gayet yerinde fakat geçenlerde arka aktarıcıyı yada göbeği tam görmedim basamağa çarptım bazı viteslerde ses geliyor göbekte 1. vitese geçmiyor canım sıkıldı. üstelik arka jantım her hafta düzenli olarak yamuluyor bu beni en çok yoran mesele hiç düzelmiyor ne kadar akor yaptırsam bile. değiştiricek durumumda şuan yok sürekli akor parssı gidiyor
Arkadaşlar belki defalarca yazılmıştır ama bulamadım bizim triban 3 lerin lastik ölçüleri tam olarak ne(54 kadro için soruyorum), km saatim fazla gösteriyor da bir yanlış mı yapıyorum acaba