Scudo Sports

Cannondale Kullanıcıları Kulübü

Scudo
@further178. Tam Vision Metron alacakken Giant P Slr0 buldum. Slr0 sahibi arkadaş hiç kullanmadan Zipp Nsv almış. Ben de yeni yeni kullanmaya başladım daha.
 
@Orhan Akarkut Tırmanışlarda yüksek profilin herhangi bir dezavantajı yok. Ağırlığı 1530 gr civarı olduğu için zaten hafif bile diyebiliriz. Slr0'ın göbeği çok iyi olduğu için her koşulda rahat ivmeleniyor. Düz yol yüksek profilin zaten tam yeri. Hız koruma konusunda bacaklara yardımcı oluyor. Yan rüzgara gelince. Henüz jantları fazla kullanmadım. Kullandığım süre boyunca tırmanışlarda ve düz yolda yüksek profilden -55 mm- dolayı yan rüzgar sorunu yaşamadım. Ne rüzgarlı günlerde, ne de kamyon yanımdan geçtiğinde. Ki klasik rotamda kamyon tır çok oluyor. Yanal rüzgar etkisini gösterdiğinde kontrol edilecek seviyede oluyor çünkü. Önden, arkadan, çaprazdan estiğinde zaten sorun yok. Buraya kadar yüksek profil bakımından her şey iyi. Yalnız yüksek hızlı inişlerde, hani pedal çevirmenin artık gereksiz olduğu uzun inişlerde keşke ön jant 35 mm olsaymış dediğim oldu. Çünkü kontrolü zor oluyor. Durum kısaca böyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: Deniz A
Hocam kesinlikle yazdıklarına katılıyorum. Ben rüzgarda kullanma şansı buldum çok yüksek süratlerde kullanmadığım için pek etkilendim denemez. 35/40 ile giderken çapraz rüzgarda kontrol bir miktar daha fazla dikkat istiyor. Yokuşlardaki performansına gelince bence gayet başarılı. Ağırlık konusuna takılmam 1100 gr jant ile 1500 gr jant arasında performans farkı hiç bir zaman göremedim. 2 dolu suluk zaten 1500 gr yapıyor son yıllarda 30 kg verdiğim için bisiklet kadar kullananın da ağırlığı önemli.
 
  • Beğen
Tepkiler: ates88 ve Erhan81
@MehmetAliB.

İletiyi yeni gördüm için hayırlı olsun demekte biraz geç kaldım. Maşallah bisikletiniz harika görünüyor, kazasız keyifle kullanın.

Yanılmıyorsam bir önceki bisikletiniz de Synapse modeliydi. Hatta sizin detaylı incelemeniz üzerine ben de kararı verip aynı modelden almıştım. Zahmet olmazsa supersix'e geçiş sürecinizi ve izlenimlerinizi paylaşır mısınız?
 
  • Beğen
Tepkiler: Engin er.
@Sadettin Z. Teşekkür ederim. Synapse gidon boğazı en dipte, boğazda hiç halka kalmayacak şekilde ve gidon boğazını ters açıyla kullanıyordum. Esnekliğim çoğunluğa göre biraz fazla. Buna rağmen bazen halen daha aşağıda kullanma isteği oluyordu. Zaten bike fit yaptıracaktım ve burada da esnekliğim fazla çıktı. 56 kadro Synapse yerine 54 kadro Süpersix her açıdan daha uygun oluyor. Önceden karbon jant alma düşüncem vardı. Bike fitti, janttı, kadro çantası meselesiydi şuydu buydu Trek Projeckt One dahil onca model arasından Süpersix'i aldım.

Synapse ve Süpersix'i karşılaştırmak biraz uzun sürer, kısaca aktarmaya çalışayım. Süpersix traditional geometrili olduğundan üst boru yerle paralel diğeri ise kompakt geometrili. Görsellik kişisel zevk olduğu için hiç oraya girmeyeceğim. Süpersix başlı başına ayrı model olduğu için tamamen başka bir inceleme konusu. Yine de kısaca aktarmaya çalışayım

Öncelikle Süpersix Hi-mod karbondan, Ultegra setli ve karbon jantlı. Synapse ise standart karbon, 105 setli ve vasat jantlı. Siynapsı sevmekle beraber Shimano RS 10 jantları illallah dedirtmişti. Bu iki modelin aynakol ve tamamlayıcı setleri de farklı. Spidering aynakol görsel güzelliği yanında esnemezliği ile de kendini beğendiriyor. Bütün bu farklılıklar doğal olarak her türlü Süpersix'i öne çıkarır. Dolayısıyla bunların dışında konuşmak gerekiyor.

Siynapsın jantları değiştirmiş ve deneme maksatlı karbon jantları ona aktarmıştım. Bu şekilde karşılaştırma imkanı buldum. Süpersix geommetri farlılığından dolayı daha atak davranıyor. Her harekete daha tepkili. Tekerler arası mesafe, alın borusu açısı gibi şeyler hemen kendini belli ediyor. Yahut bunların dışında bu model kesinlikle daha tepkili. Açı değişimleri nedeniyle Süpersix daha çabuk davranırken Synapse daha dengeli cevap veriyor. Tırmanırken her yönden hafif kadrolu Süpersix'i tercih ederim. Uzun inişlerde ise trail'den dolayı Synapse bir öden öne çıkıyor sanki. Süpersix virajlarda adeta kendisi yatıyor, Synapse ise rahvan davranıyor. Synapse her açıdan rakatlık odaklı olmakla berbaber Süpersix ''Bundan ben de de var, başka ne istersin'' diyor.

Biri yarış odaklı olduğu için aero duruşa daha müsait, diğeri ise yüksek alın borusundan dolayı dik duruşa da müsade ediyor. Lastik genişliği aynı olan her model aynı yola girer. Bu yüzden ikisi de aynı yolların adamı olmakla berber Synapse bozuk yollarda kendini evinde hissediyor. İşe gidip gelirken Siynapsi kullanbiliyordum ama Süpersiksi kullanmak Aman bişey olmasın diye cesaret istiyor:)

Benim gibi kadro ve bisiklet teknolojisi meraklısı biri için tek başına kadroyu anlatmak bile dna'larına girmek olacağı için iki kadroyu karşılaştırmak başlı başına inceleme konusu olacacağından; kadro özellikleri, hafiflik, sertlik gibi şeyleri bir kenara bırakırsak durum kısaca bu.

-bu arada süpersixin top cap 25 mm olduğundan hala yüksek kalıyor, tapkapi tam ortasından kestirmem gerekiyor, yapan eden varsa haberim olsun-
 
(link)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Quick 4 M beden hangi boy aralığına denk geliyor acaba?
 
IMG_2679.JPG Elimde cannondale flash 26 kadro kulağı olan var mı
 
  • Beğen
Tepkiler: Groims
Cannondale synapse için; 178 cm boy 76 cm bacak boyu ölçülere göre hangi kadro tercih etmeliyim arkadaşlar.
 
Merhabalar arkadaşlar...finansal durumu düzelttim sonunda çoluk çocuğun rızkını ayırdıktan sonra sıra geldi cannondale'e...Ancak son birkaç soruyu netleştirmem gerekiyor..yardımını zaman ihtiyacım var...
images.jpg
KADRO:CAAD8, Optimized 6061 Alloy, SAVE, BB30
MAŞA/AMORTİSÖR:Cannondale Ultra, Carbon blades, 1-1/8"
FURÇ TAKIMI:Tange Seiki Integrated, 25mm top cap
ARKA VİTES:Shimano 105 5800
ÖN VİTES:Shimano 105 5800, 31.8 clamp
VİTES KOLLARI:Shimano 105 5800
ARKA FREN:Tektro R741, dual pivot, cartridge pad
ÖN FREN:Tektro R741, dual pivot, cartridge pad
FREN KOLLARI:Shimano 105 5800
RUBLE:Shimano 105 5800, 11-28, 11-speed
ZİNCİR:Shimano HG600, 11-speed
AYNAKOL:FSA Gossamer, BB30, 50/34
ORTA GÖBEK:FSA BB30
ARKA GÖBEK:Formula, RB-56 front
ÖN GÖBEK:Formula, RB-5711 rear
JANT:Maddux RS 2.0 Speed, 32-hole
JANT TELLERİ:Stainless Steel, 15g
LASTİK:Schwalbe Lugano, 700x25c
BOYUN:Cannondale C3, 6061 Alloy, 31.8, 6 deg.
GİDON:Cannondale C3, butted 6061 Alloy, Compact
SELE:Cannondale Stage Ergo w/ Crmo Rails
SELE BORUSU:Cannondale C3, Alloy, 27.2x300mm

1-173 cm boy, 76 cm., iç bacak, 90kg. 54cm. kadro ideal midir?
2-caad optimo ile caad 8 arasında bir karşılaştırma yapsak hangisi tercih edilmeli?
3-shimano 105 serisinde 5700 vs. 5800 farkı?
4-furç takımı markalarından tange seiki ile fsa markalarının karşılaştırılması?
5-delta bisikletten verilen internet siparişlerinde paketten pedal çıkıyor mu? yoksa ayrıca mı sipariş verilmeli?

bu paraya değer mi?

zaman ayırırsanız çok mutlu olacağım.şimdiden teşekkürler.
 
@Maradona 54 kadro %100 büyük gelecektir sana hocam, 51-52-53 tavsiye edilir genelde ama bence 51 kadro almalısın. Tabi denemek bu işin kesin kuralı.
 
22255145_1954006428171039_5499194755733847175_o.jpg


İyi akşamlar arkadaşlar bisikletin modeli ve yıllı hakkında bilgi verebilecek var mı acaba
 
Geri