enzo
Forum Psikopatı
- Kayıt
- 3 Mayıs 2013
- Mesaj
- 636
- Tepki
- 1.126
- Yaş
- 34
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Enes Ç.
- Başlangıç
- 1994—95
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
garanti kapsamında yenisiyle değiştirilmesini iste bence direk. Sonuçta yeni bisiklet ve bu açık bir şekilde fabrikasyon hatası. insan ağırlığını üzerinde taşıyan bir malzemenin elle tutunca gelmesi imkansız çünkü normal şartlarda.Selamlar,
"Race 062 hakkında başlığına yazmıştım ama kulup grubuna da yazayım"
Bisikletimin selesinin birleşim yerinde bir açılma vardı. Ben de zaten ağır olan sele borusunu değiştirmek için araştırmalara başlamıştım. Hatta carraro'dan sele ölçülerini de aldım, şöyle bir bilgi geldi <SELE SAPI ALÜMİNYUM AERO SELE SAPIL:350mmYH-051(1,6T)PROFİL İÇİN MIN INSTERT ÇİZGİLİ>
Bugün, acaba farklı bir değer yazar mı diye sele borusunun altında bakmak istedim ve sele elimde kaldı: )
Bu açılmayı yaşamış ve çözüm bulmuş biri var mıdır forumda? Yeni bir sele borusu almak ya da carraro'dan sele borusunu yenisiyle değiştirmek vs gibi.
279223 dosyayı görüntüle
garanti kapsamında yenisiyle değiştirilmesini iste bence direk. Sonuçta yeni bisiklet ve bu açık bir şekilde fabrikasyon hatası. insan ağırlığını üzerinde taşıyan bir malzemenin elle tutunca gelmesi imkansız çünkü normal şartlarda.
geri dönüş alabildiniz mi? Sonuçta aynı bisikleti kullanıyoruz. Başımıza benzer olay gelirse ona göre aksiyon alalımÖncelikle karbon bir sele borusu aradım ama bulmak neredeyse imkansız. 2. seçenek olarak ben de sizin gibi düşündüm ve dün servise gittim, durumu anlattım, faturasını verdim. Merkez'e yazdılar ve cevap bekliyorlar. Umarım onaylanır ve değiştirirler.
Gelmiş geçmiş olsun dostum. umarım en kısa zamanda çözülürSelamlar,
"Race 062 hakkında başlığına yazmıştım ama kulup grubuna da yazayım"
Bisikletimin selesinin birleşim yerinde bir açılma vardı. Ben de zaten ağır olan sele borusunu değiştirmek için araştırmalara başlamıştım. Hatta carraro'dan sele ölçülerini de aldım, şöyle bir bilgi geldi <SELE SAPI ALÜMİNYUM AERO SELE SAPIL:350mmYH-051(1,6T)PROFİL İÇİN MIN INSTERT ÇİZGİLİ>
Bugün, acaba farklı bir değer yazar mı diye sele borusunun altında bakmak istedim ve sele elimde kaldı: )
Bu açılmayı yaşamış ve çözüm bulmuş biri var mıdır forumda? Yeni bir sele borusu almak ya da carraro'dan sele borusunu yenisiyle değiştirmek vs gibi.
279223 dosyayı görüntüle
geri dönüş alabildiniz mi? Sonuçta aynı bisikleti kullanıyoruz. Başımıza benzer olay gelirse ona göre aksiyon alalım
geri dönüş alabildiniz mi? Sonuçta aynı bisikleti kullanıyoruz. Başımıza benzer olay gelirse ona göre aksiyon alalım
Aynı diye biliyorum.Arkadaşlar herkese keyifli forumlar.. Doğru yer mi bilmiyorum ancak carraro cr 063 ün jant seti telleri ne marka? Bileniniz var mı? Aero formlu.. Ama ne aero, resmen ekmek bıçağı.. Çok hakim değilim ancak cr 062 nin de jant seti ve göbeği aynı, teller de aynı olabilir diye düşünüyorum. Bu jant telleri ne ise ondan almak istiyorum. Piyasada olanlar fazla ince profilli..
Benim için yeni ancak sanırım bisikleti kullananların bazılarının başına gelen bir sorun yaşıyorum. Sele borusu içeri kayıyor. Bugün kısa bir tur atıp geldim ve 14cm dışarıda olan sele borusu 7cm’e kadar kaymıştı. Ardından forumda yazılan tavsiyeler neticesinde saç jölesini denedim ve bu sefer tüm gücümle sıktım diyebilirim. Kayma olursa bunu da daha iyi tespit etmek için bant çekerek hiza aldım ve tekrar aynı kısa tura çıktım. Turdan geldiğimde sonuç bu şekildeydi. İlk tur kadar kayma olmamış ancak yarım santim kadar gene içeri kaymış. Bu durum uzun turlarda daha çok olabilir. Sizce ne yapmalı? Bisikleti alalı daha 1 gün oldu. Fabrika ile mi görüşmeli yoksa bunun başka bir çözümü var mıdır?
Fotoğrafa bakınca kelepçe sıkabilecek son noktasına gelmiş de daha fazla sıkıştırmak sistemin sıkışmasını sağlamak yerine vidanın zorlanmasına sebep oluyor gibi. Gerçekte de daha fazla sıkışamayacak kadar sona yaslı mı?
Kelepçenin diğer taraftan görünümü nasıl? Carraro sitesindekinden farklı bir kelepçe sanki.
Benim kuvvetim için son nokta diyebilirim. Belki benden daha kuvvetli biri biraz daha sıkabilir ama artık burdan sonrası bence kadroya zarar verebilir.
Kelepçe konusu benimde dikkatimi çekti ancak bu konudaki ilk mesajlara baktım ve bazı arkadaşların kelepçeleri de benimki ile aynı gözüküyor.
Pay var mı peki? Yani güç uyguladıkça gerçekten kelepçe mi sıkılıyor, yoksa kelepçe sona yaslanmış da sadece vida mı zorlanıyor? Fotoda sona yaslanmış gibi çünkü.
Soldan ve sağdan paylar bu şekilde. Fotoğraf çekince farkettim sağ tarafda biraz daha pay var gibi. Ama bu kadar sıkmak sağlıklı mı emin değilim. Acaba diğer arkadaşların kelepçeleri ne kadar sıkılmış durumda
Edit: sağ taraf daha fazla sıkılmıyor. Sıkmak istediğimde diş kaçırıyor.
Belki de asıl mesele diş kaçırıyor olması. Sarsıntıya girince biraz salıyor olabilir.
Şunlardan kullanmak faydalı olabilir:
(link)
(link)
(grama göre fiyat oranı daha iyi büyük paketler de var ama işine göre fiyatı biraz yüksek sanki)
Benimkisi iki taraf da sıfıra sıfır, içe kaçırma yapmıyor, çok az bir açıklık oldu mu kaçırıyor. Sıkma işlemini önce bir taraf sonra diğer taraf şeklinde değil de, biraz sağdan biraz soldan simetrik şekilde sıkarak her iki tarafı da sıfıra sıfır getirebilirsin diye düşünüyorum hocam.Benim kuvvetim için son nokta diyebilirim. Belki benden daha kuvvetli biri biraz daha sıkabilir ama artık burdan sonrası bence kadroya zarar verebilir.
Kelepçe konusu benimde dikkatimi çekti ancak bu konudaki ilk mesajlara baktım ve bazı arkadaşların kelepçeleri de benimki ile aynı gözüküyor.