Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Flexi 121

@warrior4582 kaymalar derken nasıl bir durum video ile desteklerseniz daha sağlıklı yorum yapaliriz. Hayırlı olsun bu arada :) carraro ailesine hoş geldiniz
 
Scudo
@wsiwsi biraz aceleyle cevap vermişim ,daha iyi araştırmalıydım.çeşitler var hepsi burada da.

@Yagizz2 dostum video da çekerim müsait bi zamanda.nasıl anlatayım,yani bisiklete biniyosun,bi süre gidiyosun,sonra ön lastikle o elciklerin olduğu yer eksenini kaybetmiş ,sağa ya da sola kaymış oluyo.biraz fazla sıkmış da olabilirim bisikletin boğazını :) uzun seneler sonra binince heyecandan :)
@appendix ah o fiyat farkları :)
 
  • Beğen
Tepkiler: appendix
@warrior4582 kauçuk olan elcikler kendini dışarıya doğru atıyor doğrumu tutma yerleri
 
@0M42
Yeni tüm Carraro Flexi kullanıclarına hoş geldinzi diyorum, öncelikle. bisiklet tek kelimeyle harika, bir kaç ufak modifiye sonrası tabi. vites sistemi elcik sistem mutlaka değiştirilmeli. istanbul yokuşları için birebir. hiç zorlanmadan çıkarsınız. eşim moda yokuşunu birinci viteste hiç ayağa kalkmadan çıkıyor.

Sele yuksekliğinin yanı sıra selenin pozisyonu, diz kapağınız ile ilgili çok önemli bir ayarı daha mevcut.
videounun 1:30-1:40 snlerinde bir uygulama gösteriyor, bu da çok öenmli bir ayar ve bir çoğumuzun bu ayarı tam yapılmış olmuyor genelde. bu ayarda pedalları yere paralel şekilde tutarak bu ölçümü yapıyor. böylece diz en doğru açıya gelebiliyor.


@warrior4582
Gidondan sorun oluyor sanırım, nasıl kaymalar oluyor biraz daha konuyu açabilirmisiniz.

@warrior4582

Flexi 121 de çon ince çaplı bir gidon kullanmışlar. ben barnedli elcik taktım ama elcikler sürüş sırasında öne arkaya kaymalar yapıyordu. sbt durmuyorlardı. warriorda sanırım buna benzer bir sorun yaşıyor. gidon yukseltme vidasını tam sıkamıyor olabilirsiniz. dilerseniz gidonu tam sbtlediğiniz noktaya, siyah elektrik bandı dolayınız ve tam üstünde vidalayınız. aslında bant yerine bulabilirseniz ince kauçuklar vardır. bisikletlerda bazı parçaların kadroya sbtlenmesi için , kadroyu çizmesin diye bağlantı noktalarına ince kauçuk yada plastikler eklenir. siz eski bir iç lastikten ince bir şerit keserekte gidonun sıkışması, yada kayan mekanizmaları sbtlenemk için kullanabilirsiniz. çokmu karışık oldu bilemedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: FoldingRider
ayrıca az önce paylaştığım videoda sele yüksekliği ile ilgili çok doğru bir teknik gösteriyor. türkçe bir çok videoda sele ayarı yapımı yanlış.
ilk kural pedalı sele borusuyla aynı açıda yere doğru çevirmek, ardından toğunuzla pedala baslamısınız ve diz kapağağınız düz olmalı, vücüdunuzu düz tutmalısınız. (kırık yada çok gerginde olmamalı)
kesinlikle topukla ölçüm yapılmalı ve topuk ölçümünde diz kırık olmamalı! normal sürüş pozisyonuna aldığınızda ayağınızı zaten hafifi kırık pozisyona gelecektir diz kapağınız.
 
ben videodan birşey anlamadım açıkçası :)
 
  • Beğen
Tepkiler: muratcelen
@muratcelen çok teşekkürler verdiğiniz bilgiler için...yapmaya çalışacağım sizin dediklerinizi.nasıl bişeyin başıma geldiğini fotoğraf atacağım .
 
  • Beğen
Tepkiler: muratcelen
@Yagizz2
aslında çok basit bir ayarlama yapıyor. belki tr altyazı açarsanız daha anlaşılır olabilir. videoyu takip etseniz aslında gerçekten çok basit bir ayarlama.
Diz kapağınız pedalın aynakola bağlandığı vidasıyla dikey olarak aynı hizaada olacak. ileri yada gerideyse diz kapağınız, seleyi altındaki vidalardan gevşetip seleyi ileri ya da geri hareket ettirerek ayarlamayı yapmak.
 
Soran arkadaşlar için katlanması uzun sürüyormu katlama mekanizması dandikmi katlanınca pazar arabası gibi elde sürükleniyormu ve daha pek çok sorularınızın cevabı videoda :)) instagramda destek olmayı unutmayın :) İnstagram= flexi_121 Kanal ismi: Katlanamıyorum
İyi seyirler :)
 
Bende de bianchi folding 21 var ama vitesler çok kötü. Sizlerde de öyle mi? Ön vites bazen iyi geçiyor bazen kötü anlamadım. Arka bir şekilde geçiyorda ön viteste sorun var gibi. 3'lü aynakoldan dolayı mı acaba?
 
@parathoner ön vites 3 kademe olmasına rağmen çevirmeli kol 8 kademeli ve sürtme önlenene ve zincir tam oturana kadar çevriliyor ve arka dişli değiştirildiğinde tekrar sıkıntılı bir durum olursa ön viteste 1 tık çevrilerek ayarlanılıyor...buna zamanla el alışıyor ve ince ayar gibi birşey...
 
@appendix Aslında ben çevirmeli sistemi değiştirdim. Dediğiniz olay hala oluyor. Sanırım zamanla alışıcam. Bazen ses geliyor tam geçmiyor sanırım, hemen 1 vites büyütüyorum ses gidiyor ama vites değişmiyor. Sadece o sürtünme sesi kesiliyor. Aslında çokta şikayet etmemek lazım alışıcaz artık ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: appendix
@parathoner vites ayarınız değişmiş olabilir mi?
 
@Yagizz2 aslında vites ayarını yaptı aldığım yer fakat tekrar bir gitmek gerekiyor sanırım. Çünkü henüz yeni 1 ay bile olmadı. Daha önceki katlanırımda hiç vites sorunu yaşamadım. Gerçi onda 2x9 sora vites sistemi vardı.
 
  • Beğen
Tepkiler: FoldingRider
@parathoner bence vites ayarı kaymış gibi vites değiştirdiğiniz de vitesten hırıltı geliyor ise ayar kaçmış gibi bir durum olabilir
 
Geri