Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

@obezkirpi hocam aynı şekilde ölçtüm 79.5 cm 80 denilebilir birde hocam sizede sormak istiyorum 327 mi alsam 225 mi günlük 30-40km civarı süreceğim asfaltta değil de sahilde süreceğim bazı yerlerde kaldırım falan var amortisörlü daha mı iyi olur ?
 
Scudo
@mrjoney1str

51 kadro da olur size ama bacak aranızla kadro arasında çok az boşluk kalır, 46 alırsanız biraz daha boşluk kalır, daha önce dağ bisikleti falan kullandıysanız daha az yadırgarsınız.

sahilde derken kum üzerinde mi süreceksiniz?
 
@obezkirpi sahil derken düz yol fakat asfalt değil hocam 225 mi 327 mi önerirsiniz hocam kadro boyunu (link) buradan hesapladım burasıda 46 diyor 48 falan nasıl olur hocam

edit: 48 derken yani 46 yoksa 48 alabilirmiyim ? sorun çıkar mı ?
 
@mrjoney1str
48 kadro yok, 46dan sonra 51 geliyor. boyunuz tam ortada kalıyor, sipariş edene kadar bu başlıkta okuyabildiğiniz kadar boy muhabbeti okuyun, benim boyum da 177 bacak boyum 79 cm, ben de baya araştırmıştım, bizim boylarda çok kişi var, kimisi 46 almış kimisi 51 cm kadro almış genel olarak herkes ne aldıysa memnun, direkt yönlendirmeyeyim ben sizi.

siz amortisörlü modeli alın, benim şu anki bisikletim amortisörsüz bir model, sadece bisiklet yolu ve asfaltta kullanıyorum, yol biraz bozuk olsa rahatsız etmeye başlıyor, hoplamaya zıplamaya gelmiyor hiç. 225 iyidir güzeldir.
 
3 haftadır yatıyor bisikletim :( Ramazan geldi, çıkamadık. Gece gezecek arkadaş da bulamadım
 
  • Beğen
Tepkiler: dengetekerci
Selamlar,

Bu fren ötmesi konusunda bende bir kaç şey yazayım.
Kız arkadaşım 222L kullanıyor, şirketten bir arkadaşım da 224 kullanıyor iki bisiklette V frenli.
İkisinde de ilk aldıklarında herhangi bir ötme yoktu ama balatalar alışında (yaklaşık 1 hafta kullanımdan sonra) her iki bisiklete deli gibiötmeye başladı.

Belki pabuçları ayarsızdır bilemiyorum detayını. Ötme konusunun fonsiyonellik konusunda yada fren mesafesini uzatma konusunda bir dezavantajı var mı bilmiyorum ama her 2 v-frenli carraro da aynı durum görüldü.
Bu hafta yada önümüzdeki hafta hem kendi hem de kız arkadaşımın bisikletini bakıma diye götüreceğiz. (aldığımız yer ilk 300-350km'den sonda ücretsiz bakım yatırabilirsiniz demişti.) Bakalım orada ne diyecekler göreceğiz. Geçen hafta bir kaç fikir danışmak için bu fren ötmesini dile getirmiştim bisikletçiye, ayarsızlık vardır bakıma getirdiğinizde düzeltiriz demişti.

Bu arada bende de 225 modeli var. Genel olarak bir problem yaşamadım şimdiye kadar.
Çakıllı yollarda da sürdüm bisikletimi bir problem yok. Asfatta yağ gibi akıyor :)
 
Benim 327 im de V fren, ötme yok ama pabuçlar aşırı hızlı bitiyor. Frenler Tektro 855 alüminyum, acaba pabuçlar mı kalitesiz diye kontrol ettim ama pabuçlar da orijinal tektro. Henüz bir hafta olmadı, arka pabuçların yarısı bitti neredeyse.
 
frwn otmesi berbat bisi deli etmisdi gecmiste beni

2 yilldiz carraro 227 sahibiyim sadece su sessiz fren icin bile hidrolik fren tafsiye ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: dengetekerci
Az önce 50 kadro sipariş verdim geldiğinde ki deneyimlerimide yazarım arkadaşlar.
 
Merhaba,
Dün aldığım sportive 230 modelini bugün test etme şansım oldu.
41.8 Km yol yaptım, bir önceki bisikletime göre farkını ortaya koydu diyebilirim.
Hızlanması ve akıcılığı gayet tatmin edici bir seviyede.
Vites geçişleri hissettirmiyor.
sadece 30.vitesde öndeki değiştirici zincire sürtüyor sanırım ordan zırıltı sesi geliyor.
onun dışında hiçbir problem ile karşılaşmadım.

bu da akşam turunda bir kare.
Giresun/Bulancak Sahili...

IMG_1584.JPG
 
@sebahattin atalay
Hocam bacak boyunuzu yere çıplak ayak basarak duvara sırtınızı dayayıp, apış aranıza bir kitabı yerleştirip kitabın en üst noktasından yere kadar ölçtünüz mü? 85 cm 1.75 boya fazla gibime geldi. Bu bacak içi boyda size 51 kadro uygun olacaktır diye düşünüyorum
 
@Metawox Bende 327 var. Ön frenler korna gibiydi. Xlc nin metal kabinli fren pabucları ile değiştirdim; ses devam etti. sonra youtube dan bir dizi araştırma yaptım ve şu uygulamaları yaptım: 1- jant üzerinde fren pabuçlarının değdiği yeri tertemiz bi hale getirdim. (alkol kullanmayı öneren var, hafif nemli bez, sabunlu su da öneren var. ben nemli bez ile temizledim, baya kir çıktı.) 2- pabuçları ince bir zımpara ile zımparaladım. normalda parlak bir görünümü olan pabuçları mat bi hale gelene kadar zımparaladım. (çok da abartmamak lazım...) 3- pabuçlar normalde janta paralel basıyordu. önce ön kısımları basacak şekilde açı verdim. Sonuç: frene çok abanmadıkca, ya da hatırı sayılır bi yokuştan aşağı inerken kullanmadıkça, ses yok oldu.
 
@muhisu
Eyvallah hocam bunları hafta sonu bende deneyeyim sonucu paylaşırım. Bir de fren pabuçalarının değişmesi fren mesafesinde ya da konforunda farkettiriyor mu merak ediyorum. Öyleyse bittiğinde en kalitelisini alayım diyorum.
 
@Metawox Ben devasa bir fark göremedim. Belki benim seçtiğim pabuçlarla alakalıdır. Daha iyi pabuçlar olduğuna eminim. Metal kafesin iki olayı var. 1- Şık duruyor (ki ben biraz da bu yüzden aldım.)2- pabuç bitince kafes duruyor, sen sadece pabuçu değiştiriyorsun. Fiyat olarak daha ekonomik oluyor diyorlar ama zaten bisikletin en ucuz parçası sanırım fren pabuçları. .) benim ki (link)
 
@çağatay atik
Hocam v frendeki ötmeyi, disk frendeki sürtmeye tercih ederim. :)
Tekeri her çıkarıp taktığımızda diskin sürtmemesi için akla karayı seçiyoruz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: dengetekerci
Geri