Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Arkadaşlar merhaba,
Özgür ulaşım aracı olan bisikletimi alma arefesindeyim.

Ancak aklımda bazı sorularım var bunları burda carraro kullanan tecrübeli arkadaşlara danışmak istedim yanlışım olursa affola..

1.Carraro sportive 230 vs Kron tx 1000 arasında hangi seçimi yapardınız?(neden?)

2.Carraro sahibi arkadaşlar Carraro ya ait olumsuz kronik sorunları var mıdır? (bisikletin ağırlığı donanımsal sıkıntılar vb)

3.Örneğin Carraro sportive 230 ile günlük ortalama 50 km bir haftalık veya daha uzun yüklü turlara çıkmak çok sıkıntı yaratırmı? yani kısaca
karşılaşılabilecek sorunlar var mıdır?

4.sportive 230 yerine tavsiye edebileceğiniz bir model ya da marka mevcut mudur?

Biliyorum biraz uzun soru oldu şimdiden cevap verecek, deneyimlerini paylaşıcak arkadaşlara çok teşekkür ederim.
 
Scudo
@Peacess

Merhaba,

Bahsettiğiniz Kron ile ilgili bir bilgim yok.

2) Carraro Sportive 'e dair kronik bir sorun yok. En çok beğenilen yönlerinden biri kadrosudur. Sağlam, hafif bir alüminyum. Bisikletin ağırlığını bu modelde belirleyen kadro değil, donanım (disk fren, amortisör) belirliyor. Bunların da alayı Shimano. Hali ile hangi bisikleti bu donanımda alırsanız (karbon dışı) bundan hafif olmayacaktır.

3) Bu sportive modeline geçildiğinde değiştirilmesi arzu edilen 3 nokta var. Bunlar ise kronik sorun değil, modelin özellikleri;

a) Selesi : Orijinal SR (italyan Selle Royal) kullanılmış olsa da, modeli itibariyle sert ve rahatsız edebiliyor. Bu yüzdendir ki bir çok kişi Brooks, Jelli SR model sele ile değiştirebiliyor (Jelli sele kılıfını ben tavsiye etmiyorum, biraz daha üstü ile jelli sele ile değiştirilebiliyor!).
b) Elcik : Bunu problem eden arkadaşların yazısını bir çok yerde okudum ama ben elcik ile ilgili bir sıkıntı yaşamadım, keyfimden komple gidonu kelebek gidon ile değiştirdim.
c) Pedaller : Kalitesiz bir pedal kullanıldığını (en azınsan 227 modelinde) söyleyebilirim. Ben de Shimano bir versiyon ile değiştirdim.

Bunların dışında Sportive 230 gibi bir modelde teker millerine kadar, tüm donanım Shimano ve hatta bu markanın orta-üst segmenti kullanılmıştır. Bu bağlamda soru işareti bıraktırmıyor.

Kolay gelsin...
 
@Scherwin güzel bir yazı olmuş bende 2 gün önce aldım ama daha binmek nasip olmadı hava şartlarından dolayı zamanla bende + ve - yönlerini paylaşırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Scherwin
Bisikletim kuzu gibi yatıyor ben kullanamadıkça içim gidiyor yazın aldım ama hiç hakkını vererek kullanamadım gerçi kış vakti ama hafta sonu var ama üşengeçlik mi desem bilmiyorum ben mi abartıyorum aynı duyguları taşıyan vardır belki [emoji15]
 
@kursatihtilali. 2 aydır binmiyorum. Sebep ıslak zeminde 3 kere dustum. Mart gibi baslarım. Her halde. Birde satıp. Katlanır almayı düşünüyorum. Daha uzaklarda bisiklet sürebilmek için
 
@devilmycarlos
Anladım[emoji6]
 
Merhaba değerli carraro kullanıcısı arkadaşlar 2016 model carraro'lar hakkında düşünceleriniz nelerdir acaba gerek fiyatları gerek komponentleri hakkında görüşlerinizi öğrenmek isterim . Bisiklet alma aşamasındayım da sizce 2016 model mi düşünülmeli yoksa 2015 model mi alınmalı .Cevaplarınız ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :)
 
sportive 327 nin lastiği değişmiş sanırım. 2015'e göre farkı ne acaba. Bende araştırma aşamasındayım sportive 327 üzerine düştüm bi kaç gündür
 
DSC_0249.JPG verdiğiniz parayı fazlasıyla hakeden bisiklet bu gün çıkdığım rampaları görseydiniz hak verirdiniz arkadaşlar allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin hayırlı uğurlu olsun
 
@Seyyah özkan selamlar hocam..225 iniz çok hoş olmuş allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin,bende de bir tane var..rica etsem aksesuarları yazabilir misiniz fiyatlarıyla..ben bisikletimle işe gidip geliyorum yanımda taşımam gereken eşyalar var yedek elbiseler tamir aletleri ve ıvır zıvır için geniş hacimli bir çanta ihtiyacım var açıkçası..bu konuda baya kararsız kaldım sırt çantası mı yoksa bagaj mı diye..siz bagaj kullanan biri olarak artı ve eksileri yazabilir misiniz..teşekkür ederim
 
@serchester merhaba bu 225 dezavantajı bence elcik ve gidon ben kelebek takdım ağırlık aksesuarsız 15, 5 kg ağırlık dezavantaj değil bu tur bisikleti olduğu için benim için problem yok
 
@kumuşi merhaba bende 1 adet gidon çantası 50 tl...45litre büyük heybe 170 tl...iki parçalı zixtro ön çanta 150 tl arka bagaj aliminyum 70 tl ön taşıyıcı xlc 50 tl.. mini pompa 30 tl..suluk ve kafesi 60 tl...moon ön far şarjlı 140tl xlc ön far iki adet 120 tl...arka çakarxlc 30 tl ben sonradan çamurluk40 tl...kelebek gidon gidon bantı ve elçik ekledim onlarda115 tl yani bir bisiklet parası harcadım
 
  • Beğen
Tepkiler: kumuşi
@kumuşi arkadaşım ben sırt çantasıda kullandım ama bence bisiklet çantası taraftarıyım tabi zevk meselesi
 
  • Beğen
Tepkiler: kumuşi
@Seyyah özkan
Yokusta amortisor nasi zorluyomu amortisorsuze gore
 
@serchester maşayı kilitleyebiliyorsun aslına bakarsan bence avantaj bozuk zeminlerde açtığın zaman konforlu bi sürüş sağlıyor..
 
@Seyyah özkan masayi durup mu kitlemek gerekiyor peki? Birde kilitleyince yokusta yine amortisoru sıkıstırmak icin guc sarfediliyomu
 
@serchester giderkende kilitleyebilyorsun sıkıştırmak felanda gerekmiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Seyda Ünlü
Geri