Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

@Anonim bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Sizde bu lastik kullanıcısı iseniz çabuk patlama gibi bir sorunu varmı ?
 
Scudo
Tesekkur ederim yarin kismetse duzgun bir foto aticam bu araa firen veya vites kablolarinin biri kadronun icinden geciyor cok hosuma gitti dogrusu bu goruntu

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@ahmetdin Rica ederim, maalesef benim kullandığım lastikler Michelin, CST lastiklerle ilgili genel bir sıkıntı ve şikayet durumu vardı ancak biraz şansınız varsa ve sürüş tarzınız çok sert değilse çok sıkıntı yaşamazsınız diye düşünüyorum. Bisikletinizin keyfini çıkarın bence, çok sorun yaşarsanız en fazla dış lastiği değiştirirsiniz nihayetinde, keyifli sürüşler dilerim.
 
@Anonim O zaman inşallah bir müddet şansım yaver gider :) Artık olmazsa önerilere göre lastik alırım. Peki bizim tipteki bisikletlere dağ bisikleti lastiği takılabiliniyor mu ?
 
@ahmetdin Dağ lastiğinden kastınız nedir bilmiyorum ama patlamaya karşı dirençli, dişlileri daha kalın olan, zırhlı, farklı hava ve yol koşullarına göre üretilmiş bir çok lastik var. Kalınlık/lastik genişliği olarak bahsediyorsanız zaten jantın ve maşanın izin verdiği belirli sınırlar var en fazla oradaki maksimum değere göre dış lastik kullanabilirsiniz. Daha kalın/geniş bir lastik takmak isterseniz jantı değiştirmek durumundasınız ve burada da maşanın izin verdiği limitleri bilmek durumundasınız. Siz şimdilik bir kullanın bakalım, sorun yaşarsanız jant ölçülerinize göre dış lastik tavsiye ederiz, selamlar.
 
@ahmetdin
Ebatla ilgili sorduklarınıza yanıt buldunuz sanırım. 28 inçlik jantlara uygun lastik kısacası 700x35c, CST anladığım kadarıyla Carraro'nun sportive serisi 2016 model bisikletlerinin pek çoğunun üzerinde geliyor. Bende de bu lastiklerden var, iki aydır kullanıyorum. Yağmur sonrası sürüşlerimde düştüğüm oldu iki kez. İkisinde de dik bir yokuştan tırmanıyordum ve çok yavaştım, ayağa kalkıp pedala yüklendim. Ayağım pedaldan, ön lastik de yoldan kaydı. İki kez aynı hatayı nasıl yaptım? Yaptım işte. Endüstri mühendisi değilim tabii ama sanırım bu lastiklerde kauçuk miktarı da az bu yüzden kolay kayabiliyor yağmurlu havalarda. Muhtemelen mıcırda ve kumlu, kirli yolda da kayacaklardır. Bu çok kötü lastikler demek değil bence. Çok hızlı olmamak kontrol için yeterli olur yine de. Biraz sertler ve yağmura uygun değiller, ama yıpranma oranı da belki bu nedenle az. 8 haftadır kullanıyorum, yakından bakınca daha hiç yıpranmamış gibi görünüyorlar, defalarca sert fren yaptım, arkayı kaydırarak durdum, bu tür sürüşü sevdiğimden değil de yavaş alıştığımdan ve yayaların, araçların arasına çok girmek zorunda kaldığımdan. Henüz patlamadılar, kaç kilometre yaptım 8 haftada bilmiyorum ama çok temiz yollar yok hemen hiçbir yerde. Bisikletlilere genelde yolun kenarları kalır ve bu kısımlar da cam kırığı, tel, tuhaf metal süprüntülerle doludur.

Uzun tura çıkana dek değiştirmeyi düşünmüyorum CST'leri. Biraz eskitmeliyim ve en azından bir kez patlatmalıyım bisikletten sökene kadar diye düşünüyorum.

İç lastik alırken de 28" ya da 700mm gibi ölçülere dikkat etmelisiniz etikette. İkisi aynı şey, aynı zamanda genişlik için de (35>>45) gibi bir ibare olacak ona da dikkat etmelisiniz. Carraronun sportive serisine taktığı dış lastiklere uygun iç lastikler bu ölçüde olmalı siz dış lastiği değiştirmediğiniz sürece. Son olarak da jantlar otomobil sibop da denen schrader siboplu iç lastiklere uygun. Bazı etiketlerde de AV olarak geçiyor, Automobile Valve'ın kısaltması olabilir.

@@AKTÜRK ALİ@
Umarım bir gün...
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmetdin
Bu sabah önüme aniden çıkan taksi sebebiyle küçük bir kaza geçirdim ve arka jantım yamuldu sonrasında servisi arattırdım servis getir düzelttiririz dedi ama beli seneye marmara turu yaparım diyordum 32 dişli jantlarım var bunların bagaj taşıması zor değiştirmem gerekebilir önerileriniz nelerdir yorumlarınızı bekliyorum. Birde bunu garanti karşılar mı?
 
CS 227 modelinde 2015 ve 2016 model arasında fren yada vites kablosu kadronun içinden geçiyormuş diye birşey duydum. Bilginiz var mı? Ben ikinci bir Carraro alacağım da mat siyah-kırmızı renk, bu renk sanırım 2015 model. Fakat kablolar kadronun içinden mi geçiyor bilmiyorum.
 
@Emre Akçay Merhaba, 2015 model mat siyah/kırmızı CS 227 sahibiyim, kablolar kadro içinden geçmiyor, 2016'da aynı renk tekrar üretildi mi bir fikrim yok açıkçası, Accell Bisikleti arayıp öğrenmek mantıklı olanı sanırım.
 
@Emre Akçay
Mat siyah ve kırmızı 227 kullanıyorum 2016 model, kablolar kadronun içinden değil ama düzgün biçimde altından geçiyor.
 
Anladım demekki mat siyah-yeşil 2016 modellerde kadro içinden geçiyor.
 
1 hafta sonra yeni bisiklet alicam ve carraro 327 almayi düşünüyorum alinabilecek yerler olarak oneriniz nereler vardir acaba istanbul içi olursa sevinirim...
Saygilarimla
 
Izmite gelebilirseniz eger sisman motor

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Arkadaşlar merhaba. Yaz geliyor malum. Carraro 224'üm var. bir yıl önce aldım ama pek gezme şansım olmadı, şimdi bisiklet taşıyıcısını da aldım, gezmeyi planlıyorum. Benim merak ettiğim şu. sportive 224 hibrit bir bisiklet. Bu bisikletle uzun yola çıkılır mı? En kısası 10 km, en uzunu 90 km olan turlar planladım. Yoksa yanlış bir bisiklet mi aldım da sadece şehir içinde mi binmeliyim? Şimdiden teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: @AKTÜRK ALİ@
Hocam yaz geldi geciyor.neyse saka biyana ben 20 kg lik downhill bisikletle 80 km yol gidiyordum gunluk.hedefinden sasma 120 130 km de gidebilirsin emin ol

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@selçukatay Merhaba, bisikletinizin bakımını düzenli yapıyorsanız ve gerekli aksesuar/ekipmanlara sahipseniz rahatlıkla yapabilirsiniz. Hiç düşünmeyin bile yüzlerce kilometrelik günlerce süren turlar yapan arkadaşlar bulabilirsiniz forumda, selamlar.
 
Geri