Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Camurlukları aldım güzel duruyor
 
  • Beğen
Tepkiler: everhard
Scudo
Arkadaşlar merhaba 227de bugün maşa değişimi yapıp düz maşaya geçiş yaptım. 20 km bi kullanım sonrasında yazıyorum bu yazıyı en az 1.5 kg fark ettiğini söyleyebilirim bike and outdoor dan aldığım aliminyum 1/1.8 maşa ile. Kullanımın çok değiştiği ve rahatladığını düşünüyorum. Artı bi yükten kurtuludğunu yol üzerindeyken anlayabiliyorsun. Dersenizki neden böyle birşey yaptın. Kadroyu sevdiğim için bu bisiklete binip devam ediyorum. Şimdi önümüzdeki değişim aynakol olacak yüksek ihtimalle. Güncelledikçe buraya yazacağım
 
Oda eşşekliğimizden oldu diyelim. Bisikletçi ile konuştuk tatmin olursun iyidir falan gibi şeyler konuşulunca alıp heycanla karışık acelecilik bunu yapmaya zorladı. Bu saatten sonra iade gibi olasılıkta olmayınca bu kadro üzerinden devam ediyorum. Sanırım bisikletide fazla sevmeye başladım değiştirmedim satacaktım bu maşa yüzünden. Şimdi keyifler yerinde uygun bi rakamada geldi.

ayrıca 330 alsaydık maşa değişimi yapmayacaktım belki ama yine üzerinde değişiklikler yapacaktım. Bu biraz kendimi rahatlatma cümlesi gibi oldu ama ben hazır bi kadronun üzerindeki parçaları yenileriyle değiştirip elimdeki satıp kendi istediğime ulaşmaya çalışıyorum galiba
 
@Ogulcan022
Estağfurullah olur mu öyle şey.
Sadece merak etmiştim. Güle güle kullanın. Değişiklikleri paylaşırsanız düşünen arkadaşlara da fikir olur.
 
Teşekkürler. Öyle yapmayı planlıyorum eve geçtikten sonra düz maşa montaj sonrası fotoğrafını çekip paylaşacağım sizlerle.

4821F1E3-5267-4BC7-AA05-0E5F8B5C213B.jpeg4821F1E3-5267-4BC7-AA05-0E5F8B5C213B.jpeg
 

Dosyalar

  • 6B6A3C40-1CCB-4123-A0F8-09756F08B295.jpeg
    6B6A3C40-1CCB-4123-A0F8-09756F08B295.jpeg
    896,3 KB · Okunma: 24
Son düzenleme:
@Ogulcan022
Aynakolu neden değiştirmeyi düşünüyorsunuz? Merak ettim :hımm:
 
@ExKyotoo


Hız konusunda biraz daha değişiklik istediğini düşündüğümden dolayı. Ayrıca dönüşlerde pedal yerede sürtüyor seviyesinide yükseltmek istiyorum parçanın. Henüz düşünme aşamasında şunu takarsan daha iyi olur bu dişlileri kullanırsan şu olur diye tavsiyelerinizde beklerim.
 
@Ogulcan022
Dönüşlerde pedal yere sürtüyorsa ya motosiklet yarışındaki arkadaşlar gibi yatıyorsunuz viraja ya da virajı alırken yanlış taraftaki pedal aşağıda kalıyor :) 48-36-26 dişliler olması lazım üstünde doğru mu? 48 dişliye geçince de yetmiyorsa bilemeyeceğim.
 
@Ogulcan022 merhabalar size bir sorum olacak, bende carraro sportive 224 kullanıyorum ve üzerindeki maşa SUNTOUR NEX 1-1/8" HLO 63mm MAŞADAN KİLİTLİ ve 2,5 kilodan fazla...Bende sizin gibi bir düz maşa değişimi istiyorum fakat nette bir türlü hangi ölçülerle ne arayacağımı bulamadım, sizinki disk fren sanırım benim ki V fren, rica etsem bilginiz olduğunu düşünüyorum, düz maşa için hangi ebatlar, ölçüler banada uygun olur, nerelerde bulurum? Yardımcı olursanız sevinirim
 
@deepofnight mehabalar ben bikeandoutdoor’dan aldım mağazaların sitelerinde olmasa bile bazen ellerinde olabiliyor. O yüzden ararken daha çok mağazaları direk telefonla arayın. Sizinkide 1-1/8 ölçüsünde yani 227ler ile aynı ben disc frenli aradığım için daha zor olmuş aradığında bir tam bir bölü 8 ölçüsünde alüminyum v fren uyumlu düz maşa varmı elinizde diye sorarsanız yardımcı olurlar. Kaçkar bisiklet bikeandoutdoor yeşil bisiklet kadıköy giant bu mağazaların elinde olabilir. Bulunduğunuz şehir neresi bilmiyorum ama. Yardımcı olabilidiysem ne ala :)

@deepofnight ayrıca şunuda söyleleyim ağırlık olarak gerçekten ön tarafta özellikle büyük ölçüde bi değişim oluyor 1.5 kg gibi lakin bisikletin geometrisini gerçek anlamda değiştirmiş oluyorsunuz yani aldıktan sonra takacak kişi sizseniz eğer şunu söylemeliyim vazgeçin ve iyi bir bisikletçiye götürün. Çünkü amortisörlü maşanın borusunun boyutunda keserse şayet 5 cm gibi aşşağıya inecektir ön taraf biraz daha uzun bırakıp gidonun boğaz altındaki ismini bilmediğim yuvarlak bakla gibi parçalardan birazdaha eklenirse en azından diğer maşa boyutunda tutulabilir

@ExKyotoo aslında haklısınız pedalın yanlış yerde olduğu dakikalar oluyor viraj dönerken pedalladığımda oluyor çünkü. 48 dişli yetmiyor ayrıca segment olarak turda aynakol problemi yaşayacağım abuk subuk bir durumlada karşılaşmadan önce daha iyi bir aynakola geçmek istiyorum. Hayırlısı diyelim yapmak istediklerim var ama yaparmıyım öyle kalırmı bilmiyorum. Biraz ara vereceğim zaten tur işine belki başladığım zaman komple bisikleti değiştirmekte isteyebilirim. O yüzden şuanda sadece düşünüyorum ve paylaştım
 
Son düzenleme:
@Ogulcan022 çok teşekkür ederim hocam zaten kendim yapmak istemem eskisehirde yaşıyorum ve birkaç bisikleti de sordum lakin bulman zor dedi hepsi belkide şehir kaynaklı..Bu arada bisikletin geometrik değişiminden bahsettiniz, peki keserek 5cm alçalması çok mu kötü olur? Hızlanma yada duruş pozisyonu olarak yani? Siz hangisini yaptınız mesela?, çünkü kesilmeyecek ise direksiyon boynuna halka eklenincede direksiyon boynu uzamış olacak o da sanki görüntü olarak hoş gözükmez...Fikriniz? Bu arada ölçüler için çok sağolun hemen araştırmaya giriyorum

@Ogulcan022 bu arada o zaman anlıyorum ki maşa boru uzunluğu da önemli 24_24,5 cm boyu diye ölçüm bu 1 tam 1 bölü 8 ölçüsü gidon boru uzunluğunu da içeriyor mu? Tekrar teşekkür ederim cevaplarınız için
 
@deepofnight yapmanız gereken aslında bisiklette amortisörlü maşa varken direksiyonun yerle olan yüksekliğini ölçüp aldığınız maşayıda taktığınızda ölçerek kesin. Bisikletl yapısı itibariyle dik bi oturuş sağlaması gerekiyor. Eğer 5 cm inerse urban bisiklet gibi olur kadro borusu düz olsa yakışırdı aslında diye düşünüyorum ama eğik olduğu için çok sırıtır. Aldığınız maşanın boru uzunluğu zaten fazla olacaktır mecburen biraz kesecekle.
 
Slm millet. Forumda yeniyim.ben de bisikletlet almayi dusunuyorum. Ilk bisikletim olacak. Sportive 223 icin yorumlarinizi alabilirmiyim..? Boy 183 kilo 76
 
Merhabalar. Eşim için sportive 222 almayı düşünüyoruz. 1.50 cm boy ile 40 cm kadroda zorlanır mı sizce? En küçük kadro 40 cm gözüküyor
 
@Belkab
Eğer 350 lira kadar daha bütçeyi zorlayabilirseniz 224 HD frenli olanından öneririm. Maşasından arka artırıcıya lastiğine kadar daha iyi. Yok bütçe o kadar ise alınabilir. Sizin boyunuza 51 kadronun uygun olduğu düşüncesindeyim. Ama yine de imkan varsa deneyerek alın.

@"Oğuzz"
Merhabalar,
Zaten Sportive serisi kadın bisikletlerinde en küçük kadro 41. Sele ve gidon yükseklikleri doğru ayarlanırsa bence zorlanmadan kullanılabilir. Ama tekrar etmekte fayda var, deneyerek alma imkanı varsa mutlaka deneyin derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: "Oğuzz"
Merhaba arkadaşlar. Foruma yeni katıldım, aranıza da yarın katılacağım umarım. CS 330 aradım fakat bulmakta sorun yaşadım. Fabrikada yok diyen de var 2-3 güne gelir diyen de. Maşa haricinde bir fark olmayınca CS 230 a döndüm tercih olarak. 2019 model, 3750 civarına alabileceğim bir yer buldum. Nasıl sizce? Israrcı olup 330 bekle diyen var mıdır aranızda? Hergün işe gidip gelmek için kullanacağım. Tek yön yaklaşık 15km. Bilenler varsa İzmit Yahyakaptan-Yeniköy Teknopark arası. Rotanın yaklaşık yarısını deniz kenarı ve bisiklet yolundan yapabiliyorum. Bazı kısımlarda trafiğe girmem gerekiyor. Hafiften arnavut taşlı yerler, birkaç kaldırım in çık ve bozuk yollar olunca ön amortisör işime de yarayabilir diye düşünmeye başladım. Fikriniz nedir bu konuda?

Aklımdaki olmazsa olmaz ilave aksesuarlar ön-arka lambalar ve çamurluk. Çamurluk için yukarılarda bir arkadaşın fotoğraflı paylaşımını gördüm, teşekkürler. Özellikle ön çamurluk çok yüksek, bi biçimsiz cross tarzı geldi bana. Çıplak gözle görmek lazım tabi. Daha 40yaş görünümünde bi tavsiyesi olan olur mu? ☺️ Ön-arka lamba için de benzer şekilde.

Öncelikle alınca, sonra da değişiklik yaptıkça paylaşmaya çalışacağım. Tanışmak üzere, pedalınıza taş değmesin ?
 
Merhaba arkadaşlar. Foruma yeni katıldım, aranıza da yarın katılacağım umarım. CS 330 aradım fakat bulmakta sorun yaşadım. Fabrikada yok diyen de var 2-3 güne gelir diyen de. Maşa haricinde bir fark olmayınca CS 230 a döndüm tercih olarak. 2019 model, 3750 civarına alabileceğim bir yer buldum. Nasıl sizce? Israrcı olup 330 bekle diyen var mıdır aranızda? Hergün işe gidip gelmek için kullanacağım. Tek yön yaklaşık 15km. Bilenler varsa İzmit Yahyakaptan-Yeniköy Teknopark arası. Rotanın yaklaşık yarısını deniz kenarı ve bisiklet yolundan yapabiliyorum. Bazı kısımlarda trafiğe girmem gerekiyor. Hafiften arnavut taşlı yerler, birkaç kaldırım in çık ve bozuk yollar olunca ön amortisör işime de yarayabilir diye düşünmeye başladım. Fikriniz nedir bu konuda?

Aklımdaki olmazsa olmaz ilave aksesuarlar ön-arka lambalar ve çamurluk. Çamurluk için yukarılarda bir arkadaşın fotoğraflı paylaşımını gördüm, teşekkürler. Özellikle ön çamurluk çok yüksek, bi biçimsiz cross tarzı geldi bana. Çıplak gözle görmek lazım tabi. Daha 40yaş görünümünde bi tavsiyesi olan olur mu? ☺️ Ön-arka lamba için de benzer şekilde.

Öncelikle alınca, sonra da değişiklik yaptıkça paylaşmaya çalışacağım. Tanışmak üzere, pedalınıza taş değmesin ?
bende 321 modeli var
kesinlikle 330 icin bekle derim
 
bende 321 modeli var
kesinlikle 330 icin bekle derim
Teşekkür ederim bilgi için. 230u incelemiş miydiniz? Donanım olarak kilitlenebilir maşa fazlası (dolayısıyla biraz ekstra ağırlık) dışında farkı yok 330 dan. Ön amortisör şehir içinde düz yol ya da rampa olmayan bozuk yerlerde konforu artırabilir diye aklım ona kaymaya başladı gibi. 230 a göre 330u tavsiye etmenizin mümkünse sebebini yazabilir misiniz?

Bu arada, model aynı olsa bile üretim yılına dikkat edelim arkadaşlar. Bir bayide Carraro Sportive 230 un 2018 modeli olduğu için farklarını anlamaya çalışmıştım 2019 modeliyle. Görebildiğim farklar aşağıdaki gibi. Özellikle krank setindeki farklılık (Hollowtech II) 2019 modelde önemli sanki; T6000 serisinden. Fren ve lastiklerin fabrika verilerini karşılaştırınca göze batan bir fark görmemiştim. Neticede fark var mı var, göz önünde bulundurup anlamak lazım. Gözümden kaçan başka fark varsa affola.

KRANK TAKIMI
2019: SHIMANO DEORE T6000 48X36X26T
2018: SHIMANO DEORE M6000 48X36X26T

FREN
2019: SHIMANO MT200 HİDROLİK DİSK
2018: SHIMANO M315 HİDROLİK DİSK

LASTİK
2019: SCHWALBE DELTA CRUISER 700X35C PATLAMAYA KARŞI DİRENÇLİ REFLEKTÖRLÜ
2018: SCHWALBE KOJAK RACEGUARD 700X35C PATLAMAYA KARŞI DİRENÇLİ REFLEKTÖRLÜ
 
Son düzenleme:
Teşekkür ederim bilgi için. 230u incelemiş miydiniz? Donanım olarak kilitlenebilir maşa fazlası (dolayısıyla biraz ekstra ağırlık) dışında farkı yok 330 dan. Ön amortisör şehir içinde düz yol ya da rampa olmayan bozuk yerlerde konforu artırabilir diye aklım ona kaymaya başladı gibi. 230 a göre 330u tavsiye etmenizin mümkünse sebebini yazabilir misiniz?

Bu arada, model aynı olsa bile üretim yılına dikkat edelim arkadaşlar. Bir bayide Carraro Sportive 230 un 2018 modeli olduğu için farklarını anlamaya çalışmıştım 2019 modeliyle. Görebildiğim farklar aşağıdaki gibi. Özellikle krank setindeki farklılık (Hollowtech II) 2019 modelde önemli sanki; T6000 serisinden. Fren ve lastiklerin fabrika verilerini karşılaştırınca göze batan bir fark görmemiştim. Neticede fark var mı var, göz önünde bulundurup anlamak lazım. Gözümden kaçan başka fark varsa affola.

KRANK TAKIMI
2019: SHIMANO DEORE T6000 48X36X26T
2018: SHIMANO DEORE M6000 48X36X26T

FREN
2019: SHIMANO MT200 HİDROLİK DİSK
2018: SHIMANO M315 HİDROLİK DİSK

LASTİK
2019: SCHWALBE DELTA CRUISER 700X35C PATLAMAYA KARŞI DİRENÇLİ REFLEKTÖRLÜ
2018: SCHWALBE KOJAK RACEGUARD 700X35C PATLAMAYA KARŞI DİRENÇLİ REFLEKTÖRLÜ
dağ yollarında gitmediğiniz sürece gereksiz yükten başka bir şey değil de ondan diyorum
aradaki farkları ben de biliyorum tabiki de ama 330 ün hem karizması da bir başka ya
 
Geri