Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Arkadaşlar lütfen yardım. Hepsi buradada bütçeme uygun carraro 220 buldum. İkinci ellere bakmaktan gına geldi adamlar sıfırdan fazla fiyat çekiyor. Yada 500 aşağısına satıyor bı lastik değişimi yapsam zaten aynı kapıya cikcak neyse... İç bacak ölçüm 80 cm lagarda ile carraro 220 arasında kaldım. Mosso da gidonun acılı olması hoşuma giden bir özellik çok faydalımı ararmiyim.bilmiyorum ikisi arasında bariz fark varmı ? Lagerda ile 220 arasinda

Legarda serisinde çok model var. 220 ile arasında kaldığınız hangisi?
(link)'ye en çok benzeyen model (link). Arka attırıcı, ruble ve fren+vites kollarında Legarda daha iyi, geriye kalan özellikler benzer. Fiyatları yakınsa 2221 MSM V'yi alın, çok fark varsa bütçeye göre değerlendirin. Arasında kaldığınız 2221 MSM V değilse ona göre karşılaştırmak lazım.
 
Scudo
Legarda serisinde çok model var. 220 ile arasında kaldığınız hangisi?
(link)'ye en çok benzeyen model (link). Arka attırıcı, ruble ve fren+vites kollarında Legarda daha iyi, geriye kalan özellikler benzer. Fiyatları yakınsa 2221 MSM V'yi alın, çok fark varsa bütçeye göre değerlendirin. Arasında kaldığınız 2221 MSM V değilse ona göre karşılaştırmak lazım.
Forumdaki araştırmalarıma göre disk fren gereksiz diyorlar. 3800 e şu anda carraro 220 var kırmızı renkli. 4600 de amortisörlü v frenli lagerda var. Sadece acılı bir gidon bogazi alayım desem 300 TL imiş. Çok öne eğilerek surmek istemiyorum
 
Forumdaki araştırmalarıma göre disk fren gereksiz diyorlar. 3800 e şu anda carraro 220 var kırmızı renkli. 4600 de amortisörlü v frenli lagerda var. Sadece acılı bir gidon bogazi alayım desem 300 TL imiş. Çok öne eğilerek surmek istemiyorum

"Amortisörlü V frenli Legarda" da güncel yılda 3 tane var, ayrıca hala satışta olan eski yılların modelleri de var. Tam model adı verseniz hangi model olduğunu anlamak daha kolay olur.
Ayarlı gidon boğazı ayar için çok faydalı ama doğru kadro seçildiyse, gerekirse spacer ve/veya gidon yükseltici kullanarak da istenilen konfor yakalanabilir. İleride kelebek gidona geçmek istenirse zaten ayarlı boğaza ihtiyaç olacak. Diğer özellikler yakınsa tercih sebebi olabilir ama olan ve olmayan arasında çok fiyat farkı varsa olmasa da olur.
 
"Amortisörlü V frenli Legarda" da güncel yılda 3 tane var, ayrıca hala satışta olan eski yılların modelleri de var. Tam model adı verseniz hangi model olduğunu anlamak daha kolay olur.
Ayarlı gidon boğazı ayar için çok faydalı ama doğru kadro seçildiyse, gerekirse spacer ve/veya gidon yükseltici kullanarak da istenilen konfor yakalanabilir. İleride kelebek gidona geçmek istenirse zaten ayarlı boğaza ihtiyaç olacak. Diğer özellikler yakınsa tercih sebebi olabilir ama olan ve olmayan arasında çok fiyat farkı varsa olmasa da olur.
2121 olan lagardanin en ucuz olanı şu an 4300 lira zaten. Carraro 220 de 3800 TL.

(link)
Bide şunu buldum ama kararsız kaldım nakit olarak 3400 diyor.
 
Az önce carraro sportive 327 2021 modelini alarak aranıza katıldım.. 3-5 gün evveline dek hiç bir bisiklet bilgim yokken bir anda bisiklet sahibi oldum.. 4200 tl ye 7 aylık ancak toplasanız 10 gün kullanılmamış bir bisikleti aldım.. faturalı garantili.. umarım doğru fiyata doğru tercihi yapmışımdır.
 
Az önce carraro sportive 327 2021 modelini alarak aranıza katıldım.. 3-5 gün evveline dek hiç bir bisiklet bilgim yokken bir anda bisiklet sahibi oldum.. 4200 tl ye 7 aylık ancak toplasanız 10 gün kullanılmamış bir bisikleti aldım.. faturalı garantili.. umarım doğru fiyata doğru tercihi yapmışımdır.
Hayırlı olsun bende Bisan trx 8400 den yana kullandım tercihimi 3900 e aldım garantili. Sülük fener kadro çantası pompa alyan takımı yedek iç lastik ve yama takımı hediye :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sugosu ve cndnali
Az önce carraro sportive 327 2021 modelini alarak aranıza katıldım.. 3-5 gün evveline dek hiç bir bisiklet bilgim yokken bir anda bisiklet sahibi oldum.. 4200 tl ye 7 aylık ancak toplasanız 10 gün kullanılmamış bir bisikleti aldım.. faturalı garantili.. umarım doğru fiyata doğru tercihi yapmışımdır.

Hayırlı olsun hocam. Bende Sportive serisinin en alt modeli olan 220 var. Fazlasıyla memnunum. Sizin memnun olmama şansınız yok bence :) İyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: sugosu
Carraro Sportive 220 bisikletimin lastiklerini değiştirmek istiyorum. Doğru ve uygun kalın lastik seçimi için nasıl bir yol izlemeliyim? Bir de pedallamalarımı değiştirmek istiyorum. Hantal kalmayan uygun pedal seçimi için fikirlerinizi alabilir miyim?
286594 dosyayı görüntüle
 
Doğru ve uygun kalın lastik seçimi için nasıl bir yol izlemeliyim

Bu sorunun cevabı sürüş yaptığınız yol şartlarına ve bisikleti kullanma şeklinize göre değişir. Ayrıca rahatlık durumu da önemli bir faktördür.
pedallamalarımı değiştirmek istiyorum

Bu bisikletin pedalları sıkıntı gerçekten. Ayaktan kayıyor. Üzerinde tırtık olan pedallarla değiştirmek gerekli diye düşünüyorum.
 
Carraro Sportive 220 bisikletimin lastiklerini değiştirmek istiyorum. Doğru ve uygun kalın lastik seçimi için nasıl bir yol izlemeliyim? Bir de pedallamalarımı değiştirmek istiyorum. Hantal kalmayan uygun pedal seçimi için fikirlerinizi alabilir miyim?
Pedal olarak PD-EF202 Tavsiye ederim.
Lastik olarak kullanım amacınızı ve genelde kullandığınız zemini yazarsanız daha kolay yardımcı olunur diye düşünüyorum.
F/P noktasında Vittoria'ların güzel modelleri var. Schwalbe bizim ülkemiz için lüks artık bana göre.
Ebat olarak jantınıza uygun ölçüde 700x38, olabiliyorsa 700x35 tercih edebilirsiniz.
 
@Kadir Eskici @Samet M. Çok teşekkür ederim yorumlarınız için.. Antalya'da dağlık alanda ve toprak yolda daha sık kullanıyorum. Stok güncellendiğinde dağ bisikleti alacağım fakat o süre zarfına kadar da o güzergahlarda daha rahat idare etmesini istiyorum.
 
@Kadir Eskici @Samet M. Çok teşekkür ederim yorumlarınız için.. Antalya'da dağlık alanda ve toprak yolda daha sık kullanıyorum. Stok güncellendiğinde dağ bisikleti alacağım fakat o süre zarfına kadar da o güzergahlarda daha rahat idare etmesini istiyorum.
Lastik olarak üzerinde diş olan lastikler sizin için daha uygun. Şimdiki bisikletinizde 38 mm lastik var ama dağda bayırda sürmek için çok uygun değil. Dişleri olan aynı genişlikte bir lastik işinizi görür.

Bir üstteki arkadaşın tavisye ettiği pedallar çok güzel ama biraz pahalı. Şu linkteki pedallar hem uygun hem de renk olarak uyumlu (link)
 
  • Beğen
Tepkiler: NoCycling
Lastik olarak üzerinde diş olan lastikler sizin için daha uygun. Şimdiki bisikletinizde 38 mm lastik var ama dağda bayırda sürmek için çok uygun değil. Dişleri olan aynı genişlikte bir lastik işinizi görür.

Bir üstteki arkadaşın tavisye ettiği pedallar çok güzel ama biraz pahalı. Şu linkteki pedallar hem uygun hem de renk olarak uyumlu (link)
Buna benzer bir tane aldım bende biraz ağırlar fakat hem görüntü olarak hem de genişlik açısından hoşuma gitti.
Fotoğrafını isterseniz bir ara atarım.
 
Finally. Is the 46 size perfect for you?
I bought one, need two more. Going to do 10-40km this weekend, so I would be able to tell for sure.
for me size 48 would be perfect, but such doesn’t exist.

it is hard to buy Carraro. But I will buy two more of 250 now. It’s a great bike.
I would consider 350, but dislike the tires.
X is weird Color.

now I choose accessories. I need everything as I left all my stuff behind.
 
Friends, any recommendations for bike bags, preferably best from practical perspective?

Also I consider lightweight back rack and for top bag only. Not sure which one would work with Sportive?

Also looking for underframe bags and any other that you can recommend - from convenience perspective?

something like this?
(link)
There is also such option, which should work, but it looks not great, is it practical?
(link)
 
Friends, any recommendations for bike bags, preferably best from practical perspective?

Also I consider lightweight back rack and for top bag only. Not sure which one would work with Sportive?

Also looking for underframe bags and any other that you can recommend - from convenience perspective?

something like this?
(link)
There is also such option, which should work, but it looks not great, is it practical?
(link)

If buying from abroad is not a problem, I use a selection of (link) on two bikes and I am satisfied.

On road bike: (link)
On trekking bike: (link) and (link)
If I didn't get the other one I would get this: (link)

There is a version of (link) from Decathlon, I don't use it as it doesn't look good on the bike.

I can suggest (link) as an in-frame bag, however, it may not fit in a 46 frame 250 with a bottle.
On a 46 frame Legarda, Sahoo looks like this:
IMG_20220423_173853.jpg


The rear rack I use weighs 780 gr, but it's not disc brake compatible.
 
  • Beğen
Tepkiler: pix530
Thank you and for friend who wrote me in PM too. Really appreciate it.

Coming back to bikes, I still need to order 2 more of 250s, so I decided may be I take one 350 just to have some difference between 3 of us.
However 350 comes with not great tires. SHould I buy it and change tires immediately? or stick with 250 instead?

Why I like 350 is size, 48" is perfect frame for me. And I am fine without front suspension.

Any inputs?
 
Thank you and for friend who wrote me in PM too. Really appreciate it.

Coming back to bikes, I still need to order 2 more of 250s, so I decided may be I take one 350 just to have some difference between 3 of us.
However 350 comes with not great tires. SHould I buy it and change tires immediately? or stick with 250 instead?

Why I like 350 is size, 48" is perfect frame for me. And I am fine without front suspension.

Any inputs?

I would replace them with the (link) and sell the Kojaks brand new. In my opinion, "Marathon Racer"s are the sportiest option among armored tires for trekking bikes. If the use of dirt roads will be intense, other Marathon models may also be available, of course, but they are too heavy.
 
Geri