Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

İlk bisikletim Carraro Sportive 225 serisiydi. Ardından Whistle Patwin 1824 aldım. Şuan üçüncü bisikletimi almak üzereyim inşallah :)

225 - 227 ve 230 serileri arasında vites farkı dışında çok fazla bir fark var mı acaba? Sanırım vites dışında set farklılıkları var.

Aralarında epey fiyat farkı var. Sizce hangisini almalıyım? Özellikle de 225 ile 227 arasında kararsız kaldım.

Son olarak Carraro sitesinde 325 - 327 - 330 serilerini de gördüm. Bu seriler 225 - 227 - 230 serilerinden daha üst seviye mi yoksa alt seviye mi? Bazen bildiğiniz üzere rakamlar büyüdükçe eski model oluyor :) Acaba bunlarda da aynı durum söz konusu mu? 300 serisi mi iyidir 200 serisi mi?
farkları amortisor sadece. dün ben baktım ona göre öneri yapacaktım size ama şehir deyince pekte karışmadım. çünkü bilidiğim kadarıyla 300 serisinide amortisor olmadığı için daha agresif sürüşe sahip. bence 230 almanıza gerek yok 227 iyi kalan para ile aksesuar alırsınız. 300 serisinde muadili 328 oda iyi olur bi miktarda ucuz.

Sizin düşüncenize göre size drop barlı tur bisikletide uygun olabilir. bunlarda fazla eğilmeden sürülebilecek uzun turlar için uygun şehir içi ve dışı gezilerede uygun.

(link)
 
Scudo
Herkese merhaba. Daha yeni kayıt oldum foruma. Yakında (bahar döneminde) bir bisiklet almayı düşündüğüm için ve araştırma sürecinde olduğum için aranızdayım. Umarım bisikleti aldığımda buraya haber verdiğim günleri de görürüm. Araştırmam sonucunda Carraro Sportive 225 modelinde karar kıldım. Aklıma takılan bir şey de bisikletin ömrü konusunda. Aslında sadece Carraro için değil tüm kullanıcılar için geçerli soracağım şey. Aldığı bisikleti 3-4 yıl veya daha fazla süredir kullananlar bisikletten ilk zamanki akıcılığı alabiliyor mu? Alıyorsa bunu hangi işlemler sonucu başarıyor? Yaptıkları nelerdir? Çünkü uzun kullanımlık bir bisiklet olduğunu düşünüyorum alacağım bisikletin. Öğrenci olduğum için de sık sık bisiklet alabilecek bütçem yok. İyi akşamlar.
 
@rakabzugo 2017 yılından beri sportive 225 kullanıyorum bakımlarını düzgün yaparsan hiçbir sorun yaşamazsın.
kullanım amacın sadece şehirde ise düz maşalı model almanı tavsiye ederim çünkü bisiklerin ağırlığı 14 kg
 
  • Beğen
Tepkiler: rakabzugo
Carraro sportive 321 kulanıcılarına sesleniyorum 45c lastik takılırmı yada 42 çünki üstündeki 38
 
Bu seri genel olarak beğendiğim bir seriydi hatta belki almayı bile düşünüyordum fakat bu fiyatlar da neyin nesi.
Bildiğin kontrolden çıkmış fiyatlar fena.

 
@bonder76 300 serisi gerçekten güzel bir seri ama fiyatlar inanılmaz artmış durumda. İkinci el bir fırsat bulunursa değerlendirilebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: bonder76
Fiyatlar çok uçmuş. Benim aldığım 2018 model 2300 falandı. Şimdikiler 3700 falan olmuş.
 
2019 da 2500 tl ye sportive 227 almıştım şuan 5000 olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Carraro sportive 321 kulanıcılarına sesleniyorum 45c lastik takılırmı yada 42 çünki üstündeki 38
40c takmıştım ben .42c sorun olmaz bence. 45 c konusundan Bişi söylemiyorum (Varsayılan 35 C ile geliyo anım ki de ) sizin lastik konusunda şikayetiniz nedir
 
  • Beğen
Tepkiler: Olcay0899
@anılbaran yavaş gitmek için bide düz maşa olduğundan süspansiyon etkisi olur diye ne kadar kalın o kadar iyi sana saçma gelecekama
Carraro sportive 321 2020 ruble kasetmi vidalı rublemi bilgisi olan
 
Son düzenleme:
@anılbaran yavaş gitmek için bide düz maşa olduğundan süspansiyon etkisi olur diye ne kadar kalın o kadar iyi sana saçma gelecekama
Carraro sportive 321 2020 ruble kasetmi vidalı rublemi bilgisi olan
35c den 40 c ye geçtiğimde 10 kere maşa açıyorsam yarıya düştü diyebilirim.En çokta farkı arnavut kaldırımız dedıgımız o taşlarda alıyorsunuz.40c nin faydası olmsutu ama önemli olan dişli lastik olamsı yanı ebat büyük olabilir lakn dişli olması önemli nispeten yine düz diyebileceğimiz bir lastiğe geçerseniz beni konfor olarak çok bişi değişmez
 
@anılbaran carraro sportive 321 kaset rublemidir yoksa vidalımı ?
 
Sıfır bir sportive 227 alıp biraz kullandım. Ama çok hantal kaldığı için değiştirmek durumunda kaldım. Bu konuda yalnız mıyım yoksa benzer tecrübesi olanlar var mı? Ve ya tam aksini düşünenler?
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
Sıfır bir sportive 227 alıp biraz kullandım. Ama çok hantal kaldığı için değiştirmek durumunda kaldım. Bu konuda yalnız mıyım yoksa benzer tecrübesi olanlar var mı? Ve ya tam aksini düşünenler?
Biraz ağır evet ama fiyatına oranla iyi kadrolar bunlar.
Daha serisi var elbet ama fiyat yükseliyor.
14 kg bir ağırlığı var 328 modelinin sizdekinde disk olmadığından yarım kilo kadar daha hafiftir.
27 vitesli bir başka marka mosso: 13.8 kg
Segmentle alakalı bir durum yani.

Bu arada carraro 327 ve 328 üzerindeki lastikler zırhlı tanesi 940 gr ağırlığında.
Muadili diğer marka modellerde çok daha düşük ağırlıkta lastik kullanılıyor.
Söz gelimi lastikleri Kojak ile değiştirirseniz 1.5 kg bir hafifleme oluyor. Bu da bisikleti 12 kg seviyesine indiriyor. Yani bisikletin serileşmesini isteyen 700x28-35 aralığında hafif daha az zırhlı bir lastik deneyebilir. Doğru bir lastik- jant seti müdahalesiyle Bisiklet çok daha hafif, seri hızlı ve atik bir hal alabilir.
Stok haliyle tam bir şehir-trekking bisikleti.
 
Bana kadro geometrisinden kaynaklanıyor gibi geldi. Ama dediğiniz gibi en nihayetinde şehir bisikleti olduğu için beklentiyi çokta yüksek tutmamak lazım. Ben biraz Fitness bisiklet performansı bekledim galiba
 
Bana kadro geometrisinden kaynaklanıyor gibi geldi. Ama dediğiniz gibi en nihayetinde şehir bisikleti olduğu için beklentiyi çokta yüksek tutmamak lazım. Ben biraz Fitness bisiklet performansı bekledim galiba
Onun için Manifestoyu yaptılar.
 
@anılbaran carraro sportive 321 kaset rublemidir yoksa vidalımı ?
ben ki 227 kaset diye biliyorum bakmak lazım ona yanlış bilgi vermiyim
Sıfır bir sportive 227 alıp biraz kullandım. Ama çok hantal kaldığı için değiştirmek durumunda kaldım. Bu konuda yalnız mıyım yoksa benzer tecrübesi olanlar var mı? Ve ya tam aksini düşünenler?
aramıza hoşgeldin kardeşim :) bir 227 sahibi olarak aynı görüştüreyim.Açıkçası bu hantallık hissi bence kadronun neredeyse tam bir dağ bisikleti gibi ağrı olması.5 basamaklı merdivenden çıkarırken bile bunu hissedebiliyorum.Alırken üzerinde ki kompanentlere bakarak aldım ama ağırlık ve rijitlik meselesini akıl edemedim.Ayrıca nispeten ince lastikler (700x35-38) takılı olması durumu toparlıyormuş gibi olsada bisiklet ağır olduğu için bu lastik ebatının uygun olduğunu düşünmüyorum hep maşayı açmak lazım hali ile zaten hantallaşan bisiklet maşa açılınca aynı devirde -5 km hızın düşmesi demek. Bisikletin kilosunun 15 KG diye biliyorum ayrıca.

Bir de kadro boyu bana uygun gelmedi mi acaba onda mı böyle bir sorun yaşıyorum diye düşünüyorum benim için biraz bunun da etkisi var.Boy 1.85 iç bacak (79) ama kadro 51 . Belki bir tık daha büyük kadro alsaydım biraz daha rahat edebilirdim diye düşünüyorum.

Bir sonra ki bisikletimin maşasız ve kesinlikle 11 kg MAX 12 KG bir bisiklet olmasını temenni ediyorum (Giant,Trek Cannondale gibi şehir bisikleti bakıyorum artık)

Neyse sonuç olarak sahibinden satılık Carrora 227 var elimde :)
 
Son düzenleme:
Carraro sportive 321 tek aynakol takabilirmiyim ?
 
Geri