@Clemenza Sportive X'i yaklaşık 30-40 KM kadar kullandım. aşağı yukarı fikirlerimi belirteyim. görünüşü öncelikle muhteşem, parlak parlement lacivert rengi ve üstündeki birkaç dokunuşun albenisi çok yüksek. 35'lik tekerler sayesinde yoldan kaldırıma kafama göre geçebiliyorum, inanılmaz rahat değil ama yol bisikletiyle bunu yapmak mümkün değil. kondisyonlu olunca hızlanmak mümkün, tekerin kanalları sürtünmeyi çok fazla arttırmayacak cinsten seçilmiş. jantlar rodi diye inhouse bir marka ama görünüşü beklenilenden çok daha kaliteli duruyor ve genel sürüş performansı beklentimi de geçti. tiagra 4700'den inanılmaz memnun kaldım, gerçi fren performansı r7000'in yanına bile yaklaşamaz. vites geçişleri çok pürüzsüz, frenler biraz boşa sıkılıyor gibi hissettiriyor. ama farklı bir servis noktasında gene kontrole götürmeyi planlıyorum. hoş bir selesi var ve kablolar kadro içinden arka tarafa geçiyor. tek gördüğüm eksi yanı, gidonu fazla uzun. 42'lik dropbar gidona alışık olduğumdan baya büyük geleceğini biliyordum ama başka bisikletlere baktım, biraz ekstra büyük olduğunu fark ettim. bir de, sinir bozucu çok ufak bir detay olarak matara kafesi vidaları bisikletle gelmiyor, 4 tane plastik tıpa koymuşlar onların yerine. decathlon'dan 20 liraya 4 tane vida alınabiliyor evet de, marka tarafında bu yaklaşımı biraz itici buldum.
kadro boyu ararken birkaç yerle konuştum, 1-1.5 aya %30-40 arası zam geleceğini söylediler fiyatlara, üretici firmanın kararıyla.
277181 dosyayı görüntüle277182 dosyayı görüntüle277183 dosyayı görüntüle277184 dosyayı görüntüle277185 dosyayı görüntüle