Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Continental GP4000S II

Scudo
Birkaç gün önce Türkiye içinden uygun bir fiyata aldım bu lastiği. Bugün takabildim bisikletime fakat sürüş yapma fırsatım olmadı. Yapılan inceleme ve yorumlardan iyi bir lastik olduğunu tahmin ediyorum zaten. Eski Kenda Kriterium lastiklerimden daha hafif, daha düşük yuvarlanma direnci, daha iyi yol tutuş olacağından şüphem yok
 
Teslim aldım 2 adeti 375 tl ye mal oldu bana
fe1908825045fc3ba3da02344622c47c.jpg
 
@mertgulkokan İyi günlerde kullanın eminim bir çok kişi gibi sizde memnun kalacaksınızdır.
 
F35EFB32-2FD2-412F-AAAE-D187AFC6C6B8.jpeg 15460E24-2EBA-492B-A0B1-5EC7A7C59F08.jpeg Bende İzmir’den bir arkadaştan aldım. 375 + 8 ₺ Kargo bedeliyle geldi.
İlk sürüşümde 30km yaptım.Yol tutuşu gayet iyi ve hızımın da bariz şekılde arttığını farkettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Vedat_Çakar
@KUTAY67
evet yine üzülerek lastiğim sıcak asvaltta yarıldı, bu 2 oldu şu an 3. contiler var bakalım ne zaman yarılacak. patlamıyor ama yarılan lastik yapmış adamlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke Şahan
Lastik yumuşak hamur bir lastik cam ve benzeri maddelerin üzerinden geçildiğinde yarılması içten bile değil.
Ben 2 hafta önce bir çift Mavic i kullanılamaz hale getirdim.

Customer service ile iletişime geçtim bana bir takım göndereceklerini söylediler beklemedeyim.

upload_2018-5-18_11-47-14.jpeg
 
Yaklaşık 900 km'dir kullanıyorum. daha öncesinde bisikletin üzerinde gelen mavic yksion elite guardlar vardı. mavicler 400 km de 2 kez lastik patlatınca contilere geçtim. henüz patlak vs. ile karşılaşmadım. hem mavicler hemde contiler 25 mm olmasına rağmen contiler gözle görülür şekilde maviclerden daha kalın biraz daha etli gibi gözüküyor bu da herhalde daha iyi yol tutuşu sağlar diye düşünüyorum. 900 km dir bir sorunla karşılaşmadım maviclere kıyasla güven veren kaliteli bir lastik.
 
  • Beğen
Tepkiler: Vedat_Çakar
@Fuubar Kesinlikle katılıyorum sonuçta Mavic zoraki verilen bir lastik ya aldığınız jant setinin üzerinde yada yeni aldığınız bisikletin üzerinde stock olarak geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Fuubar
Merhaba
Bir seneden beri aktif bisiklet kullanıcısıyım. Geçen sene 2017 temmuz ayında canyon firmasından almış olduğum bisiklet ultimate cf 7.0, continental grand prix 4000s II lastiklerle geldi. Lastiklerin biri 2018 nisan ayında yandan yarılması sonucu bir çift tekrar continental grand prix 4000s II lastik alarak yenilemedim. Fakat geçen gün lastiğin biri aynı şekilde tekrar yandan yarıldı. Neyse ki önceki çiften kalan yedek lastiği kullanacağım. Benim anlam veremediğim bu lastik yandan bu kadar kolay nasıl yarılıyor. Ben mi yanlış birşey yapıyorum anlam veremiyorum lastiğin markasından soğumaya başladım. Bu arada lastiği yüzde 80 sıcak asfaltta 100-110 psi aralığında kullanıyorum.
Konu hakkında tecrübelerini paylaşacak varsa çok memnun olurum. Bu gidişle lastikte aynı problemi tekrar yaşadığım takdirde farklı bir markaya geçiş yapacağım.
 
Gp4000lerin yandaki kauçuk üstteki yola temas eden kauçukla aynı malzeme. Böylece lastik bayağı esnek, hızlı ve hissi güzel oluyor. Ancak yanlardan yarılmaya kesilmeye müsait oluyor.
Avrupa'da belki çok problem değil ama bizde biraz daha fazla prıblpr çıkabiliyor.

Bende de 28lik gp4000 var. Çok konforlu lastik. Ama evet patlak koruması süper değil, kesiklere hiç dayanıklı değil. Ama o zaten bir performans lastiği.
Kesilmesin diyorsanız birazcık daha yavaş ama dayanıklı lastiklere bakabilirsiniz.
 
Yarışlara katılıp kullanmayacaksanız Maxxis Re Fuse alın rahat edin derim. Islak,kuru yol performansı, dayanıklılık ve patlamaya direnci ile Türkiye şartlarında amatör kullanıcıların tercih edebileceği en iyi seçeneklerden biri.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emre-SEZER
@Ozan k.

Bu sorunu başka yaşayan varmı ,

Bendede aynı sorun meydana geldi bisikleti alalı 3-4 ay sonra yep yeni lastik perte çıktı. :(
 
@Emre7055 @bugra_5211 Geçmiş olsun.
Aynı sorun geçen yıl da benim başıma geldi. Mesajımın linki:

Dış lastik yarıldı

O konuda bilen arkadaşlar açıklamışlardı bizim lastiklerin yan duvar baya kolay yarılıyormuş.
Konunun linki:

Dış lastik yarıldı

Ben daha sonra schwalbe lugano aldım nasıl olsa yollar benim yaşadığım yerde bozuk çok da para vermeyeyim diye. O da bildiğin balon gibi patladı bi kaç hafta önce. Şimdi ise bildiğin tur lastiği aldım :) Schwalbe maraton green guard 700x28C. Daha takmadım bakalım takıp ağırlığı hantallığı deneyip görücez artık.
Şu da patlayan lugano :)
IMG_20180729_170557.jpg
 
@Emre7055
Maalesef performans lastiklerinin bir cogunda sidewall denilen yan kisimlari korumasiz. Dolayisiyla yarilmaya, kesilmeye cok musaitler. Eger performans ve dayanikli lastik ariyorsaniz tubularlar sadece bu ihtiyaci karsiliyorlar. Onlarda da lastik patlamasi zor olsa da patladiginda yolda kalmaniz garanti oluyor yaninizda yedek tasimiyorsaniz. Bu arada kesiklerin bir cogu yanlis fren pabucu ayarindan kaynaklaniyor. Pabuclar duzgun ayarli degilse frenler lastige surtup yariyor olabilir.
 
@Özhan Akgöğ

Aslında tubular lastikler, muadili oldukları clincherlardan daha sağlam değiller. Ancak yumuşak hamurlu, yüksek performanslı ve yanları sağlam lastik arıyorsanız tubular seçenek çok, clincher ise sadece birkaç tane var. Mesela ben Veloflex Arenberg kullanıyorum, bozuk yollar için performans lastiği olduğu için yanları sağlam, ancak Veloflex'in ürettiği benzer özellikte clincher yok. Öte yandan Vittoria Corsa veya Schwalbe One'ın tubuları, aynı modellerin clincherından daha sağlam değil.
 
Bu arada Michelin pro4 endurance v2 gayet performanslı ama yarılmalara da dayanıklı. Açıkçası benim kullandığım en iyi allround lastik diyebilirim.
 
@Ozan k. Bende yeni bisiklete pro4 endurance v2 taktım 200km dir gayet memnunum.
Önceden vittoria rubino kullanıyordum onlarda gayet güzel lastikerdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan k.
Geri