Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Dağ bisikleti tavsiyeleri

Scudo
@rognam kron xc 100 lere bakın. Salcanonun birkaç bisikleti var.
 
@rognam başlangıç seviyesi tourney seti var. İdare eder işini görür.
 
  • Beğen
Tepkiler: rognam
Arkadaşlar almayı düşünüyorum nasıl sizce?

Corelli snoop 3.1 v fren 27.5 jant dağ bisikleti
 
@resevk kardeşim v fren mi disk fren mi daha iyi bende Snoop 5.1 almayı düşünüyorum da
 
@resevk kardeşim v fren mi disk fren mi daha iyi bende Snoop 5.1 almayı düşünüyorum da
Hocam biraz araştırdım v fren maliyetsiz bozulursa falan disk pahalı bozulursa yamulursa çok da fark olduğunu düşünmüyorum ama
 
herkese merhabalar, bu spora yeni başladım. ve salcano ng 333 satın aldım. bu bisiklet hakkında fikri, bilgisi olan biri ya da birileri bisiklet hakkında yorum yapabilirse çok memnun olurum. teşekkürler.
 
Arkadaşlar bende günde beş km yol yapicam.tavsiyeniz nasıl bir bisiklet olur 2000 TL kadar
Arkadaşlar günlük 10km yol yapicam bütçe 2000 ne tavsiyeniz olur bisiklet olarak ve yokuş çok ona göre öneri yazarsanız çok sevinirim
 
1250 TL ye 2. El salcano ng 400 aldım sizce fiyatı uygun mudur
 
arkadaşlar foruma daha dün kayıt olduğumdan sadece yorum yazabiliyorum iki bisiklet arasında kaldım hangisi sağlamlık açısından iyi merdivenlerden inme atlama agresif sürüşler olacak yani yardımcı olursanız sevinirim max 1500 tl lik bisiklet önerisi de yapabilirsiniz ama salcano fln demeyin üyelik yeni olduğundan link atamıyorum merida big seven 20 1300 tl btwin aero 1500 tl ikisi de boyuma uygun temizler meridayı sahibinden de ararsanız zaten sadece 1 tane seven 20 var ben kadrosundan dolayı biraz sağlamlık açısından şüphe duydum aranızda salih manavoğlunu tanıyan vardır ona sordum merida dedi bende bi size sorayım dedim yardımınız için şimdiden teşekkürler
 
merdivenlerden inme atlama agresif sürüşler olacak
Siz 3000, 5000 TL'yi gözden çıkarın bu dediğiniz gibi kullanacaksanız.
Yoksa sürekli tamire gidersiniz.
 
Siz 3000, 5000 TL'yi gözden çıkarın bu dediğiniz gibi kullanacaksanız.
Yoksa sürekli tamire gidersiniz.
peki merida big seven 20 mi daha iyi btwin aero mu ikisini de sahibinden de bulabilirsiniz durumum bunlara yetiyor param olsa enduro ya da downhill düşünüyordum
 
@Mamicann iki bisikleti de kullanmadım. Yorum yapamam ancak çok farklı olduklarını düşünmüyorum. O fiyatlardaki bir çok bisiklet benzer özelliklerde.
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet Ağrı
Selam herkese. Seneler önce başlayan bisiklet tutkuma uzun süredir ara vermiştim. Yeni bir hard tail alarak tekrar bisiklet sürmeye başlayacağım bu hobiyi aynı zamanda bir mesai olarak görüyorum buna ek olarak uzun ömürlü de bir bisiklet arıyorum.
Uzun zamandır piyasayla ilişiğim yoktu fakat bir süredir yaptığım şimdilik yüzeysel sayılacak araştırmalarımın da ışığında deore setli 29er hardtail bisiklet arayışım var. Bütçem 7000 lira civarında. İnternette ne yazık ki aradığımı bulabilmiş değilim bana bu konuda yardım edebilirseniz çok sevinirim. Temiz kullanılmış 2. el yahut yine bu fiyatta sıfır bisiklet alma imkanım var mıdır?
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman KABAKCI
Arkadaşlar 1500 1700 bantlarında öneriniz var mı?
 
Merhaba arkadaşlar. 2020 model salcano ng750 md modeli 1500 liraya taksitle sıfır almayı düşünüyorum pazarlık payı da olacak. Bu bisikleti kullanan var mı bu fşyata sıfır olarak alınır mı zayıf olduğu ve iyi olduğu noktalar nelerdir yardımcı olursanız mutlu olurum.
 
Bu aralar bisiklet sorgulamaları yine gözde olmaya başlamış ne guzel :)
Amatör kullanıcıdan (ben), yeni bisikletçi adayı arkadaşlara basitce bilgi vermeye calisacagim.
Hata, kaza, yanlış veya eksik bilgi varsa kusura bakmayın artık.

Arkadaslar kullanım amacinizi göz önünde bulundurun. Görsel olarak size hoş gelen severek bineceginizi dusundugunuz bisikletlerden butcenize uygun olanlarını gözünüze kestirin. Paranızın yettigi ölçüde en üst donanımlı olanları alırsanız, tecrube edindikce pismanlık oranınız bir parca dusecektir. Eninde sonunda ufak tefek arıza, tamir, bakım sorunlari baş gösterecek, işi öğrendikçe ve kullandıkça ne istediginizi kendiniz anlayacaksiniz.
Ama sonucta aldiginiz sıfır veya 2. el bisiklet, basit mekanizmasini işler halde tutabildiginiz surece sizi bir yerlere götürecektir :)

İlk etapta yol (yarış) bisikletini genelde kimse dusunmez ve piyasada digerleri agirliklidir. Bu konuyu pek tecrube etmedigimden o kısmına dair bir sey söylememem daha dogru olur :)

-Çift amortisorlu ucuz bisikletlerden mumkunse uzak durun. Agir olurlar, her pedala guc verdiginizde esneyerek guc aktariminda verim kaybina neden olurlar. Bunlarin cok ust seviyeleri downhill için tasarlanmıştır.
-Şehir ve asfaltta binecekseniz ön çatal amortisorsuz olabilir.
-Özellikle işe gidip gelmek, ulaşım için kullanacaksaniz; çamurluk konusuna en baştan eğilin! Camurluğu olsun veya nasil çamurluk takacaginizi gözönünde bulundurun. İşe giderken kimse en ufak su birikintisi nedeni ile uzeri kirlensin istemez!
-V fren alırsanız zaman zaman fren pabucu ve jant akort ayarına ihtiyac duyacaksiniz. Yoksa fren veriminiz duser ve nahoş fren sesleri dinlersiniz. Bu konuda zamanla kendinizi gelistirin. Ancak V fren parcalari ucuzdur ve kolay bulunur.
-MD ve HD alırsanız kaliper ayarı, HD alırsanız olasi bir sorunda yag ekleme/degistirme gibi konularda bilgi sahibi olmaya calisin. Frenleme acisindan MD ve HD frenler, jant akort bozulmalarinda size sorun cikarmayacaktir.
-Arazi ve sert kullanım meraklilarindansanız su an icin 2000 TL civarlarina kadar satilan bisikletlerdeki amortisorler sizi sadece idare edecektir. Zoom ve suntour maşalar cok performansli ve dayanıklı amortisorler degildir. Dirt ride veya sehirde kaldirimda merdivende hoplayıp ziplarken sizi idare ederler.
-Vites sayısının genişliği özellikle çok tırmanışın çok olduğu bölgelerde kullanananlar için rahat pedal cevirme aralıgında avantajlı olacaktır. Vites sayısınin azligi ve coklugu yapacaginiz max. hız ile ilgili degildir! Hızınızı aynakol ve ruble dişlilerinin çapı/diş sayısı belirler.
-Vites, fren, aynakol, ruble seceneklerinizde cok alt modellere dusmezseniz ileride daha rahat edersiniz. Ancak hepsi sonucta is gorur ve en iyisi bile bir sure sonra aşınacaktır. O zaman gönlünüze ve bisikletinize göre marka/model secip yenilersiniz.
-Orta göbek (aynakol) ve teker göbeklerinin kaliteli olması bisikletin akıcılığı icin önemlidir.
-Lastiklerin kullanacaginiz ortama uygun modeller olmasi, tercih edilen guvenilir markalar olması, teker hava basinclarinin tavsiye edilen aralıkta ve kullanacaginiz ortama uygun olması guvenli ve akıcı surus yapmanızı saglayacaktır.

Bisiklet alacaksaniz kask, eldiven almanız ve bunlari takmaniz guvenliginiz icin iyi olacaktır. Olurda duserseniz ic gudusel olarak ellerinizi uzatip avuc içlerinizi asfaltta birakacak veya tas parcalari/dikenler ile dolduracaksiniz ki eldiven gereksinimini bu sekilde tecrube etmenizi istemeyiz. Kask için anlatmaya gerek yok zaten; ÖNEMLİ!
Aksam veya gece saatlerine kalacaksaniz reflektor/aydınlatma edinmeniz gorunur ve guvenli surus saglayacaktir.
Butun bunlarin yanısıra lastik tamiri, fren ayarı, vites ayarı gibi yolda ihtiyac duyabileceginiz konularda bilgi edinerek bunlari kendiniz cozebilmeniz, minimum alet edevat tasiyabileceginiz yol kitinizi olusturmaniz iyi olur.

Ayrıca bu konuların tamamına dair bol ve derinlemesine detaylı bilgiyi forum içerisinde arastirip bulabilirsiniz.
 
Bu aralar bisiklet sorgulamaları yine gözde olmaya başlamış ne guzel :)
Amatör kullanıcıdan (ben), yeni bisikletçi adayı arkadaşlara basitce bilgi vermeye calisacagim.
Hata, kaza, yanlış veya eksik bilgi varsa kusura bakmayın artık.

Arkadaslar kullanım amacinizi göz önünde bulundurun. Görsel olarak size hoş gelen severek bineceginizi dusundugunuz bisikletlerden butcenize uygun olanlarını gözünüze kestirin. Paranızın yettigi ölçüde en üst donanımlı olanları alırsanız, tecrube edindikce pismanlık oranınız bir parca dusecektir. Eninde sonunda ufak tefek arıza, tamir, bakım sorunlari baş gösterecek, işi öğrendikçe ve kullandıkça ne istediginizi kendiniz anlayacaksiniz.
Ama sonucta aldiginiz sıfır veya 2. el bisiklet, basit mekanizmasini işler halde tutabildiginiz surece sizi bir yerlere götürecektir :)

İlk etapta yol (yarış) bisikletini genelde kimse dusunmez ve piyasada digerleri agirliklidir. Bu konuyu pek tecrube etmedigimden o kısmına dair bir sey söylememem daha dogru olur :)

-Çift amortisorlu ucuz bisikletlerden mumkunse uzak durun. Agir olurlar, her pedala guc verdiginizde esneyerek guc aktariminda verim kaybina neden olurlar. Bunlarin cok ust seviyeleri downhill için tasarlanmıştır.
-Şehir ve asfaltta binecekseniz ön çatal amortisorsuz olabilir.
-Özellikle işe gidip gelmek, ulaşım için kullanacaksaniz; çamurluk konusuna en baştan eğilin! Camurluğu olsun veya nasil çamurluk takacaginizi gözönünde bulundurun. İşe giderken kimse en ufak su birikintisi nedeni ile uzeri kirlensin istemez!
-V fren alırsanız zaman zaman fren pabucu ve jant akort ayarına ihtiyac duyacaksiniz. Yoksa fren veriminiz duser ve nahoş fren sesleri dinlersiniz. Bu konuda zamanla kendinizi gelistirin. Ancak V fren parcalari ucuzdur ve kolay bulunur.
-MD ve HD alırsanız kaliper ayarı, HD alırsanız olasi bir sorunda yag ekleme/degistirme gibi konularda bilgi sahibi olmaya calisin. Frenleme acisindan MD ve HD frenler, jant akort bozulmalarinda size sorun cikarmayacaktir.
-Arazi ve sert kullanım meraklilarindansanız su an icin 2000 TL civarlarina kadar satilan bisikletlerdeki amortisorler sizi sadece idare edecektir. Zoom ve suntour maşalar cok performansli ve dayanıklı amortisorler degildir. Dirt ride veya sehirde kaldirimda merdivende hoplayıp ziplarken sizi idare ederler.
-Vites sayısının genişliği özellikle çok tırmanışın çok olduğu bölgelerde kullanananlar için rahat pedal cevirme aralıgında avantajlı olacaktır. Vites sayısınin azligi ve coklugu yapacaginiz max. hız ile ilgili degildir! Hızınızı aynakol ve ruble dişlilerinin çapı/diş sayısı belirler.
-Vites, fren, aynakol, ruble seceneklerinizde cok alt modellere dusmezseniz ileride daha rahat edersiniz. Ancak hepsi sonucta is gorur ve en iyisi bile bir sure sonra aşınacaktır. O zaman gönlünüze ve bisikletinize göre marka/model secip yenilersiniz.
-Orta göbek (aynakol) ve teker göbeklerinin kaliteli olması bisikletin akıcılığı icin önemlidir.
-Lastiklerin kullanacaginiz ortama uygun modeller olmasi, tercih edilen guvenilir markalar olması, teker hava basinclarinin tavsiye edilen aralıkta ve kullanacaginiz ortama uygun olması guvenli ve akıcı surus yapmanızı saglayacaktır.

Bisiklet alacaksaniz kask, eldiven almanız ve bunlari takmaniz guvenliginiz icin iyi olacaktır. Olurda duserseniz ic gudusel olarak ellerinizi uzatip avuc içlerinizi asfaltta birakacak veya tas parcalari/dikenler ile dolduracaksiniz ki eldiven gereksinimini bu sekilde tecrube etmenizi istemeyiz. Kask için anlatmaya gerek yok zaten; ÖNEMLİ!
Aksam veya gece saatlerine kalacaksaniz reflektor/aydınlatma edinmeniz gorunur ve guvenli surus saglayacaktir.
Butun bunlarin yanısıra lastik tamiri, fren ayarı, vites ayarı gibi yolda ihtiyac duyabileceginiz konularda bilgi edinerek bunlari kendiniz cozebilmeniz, minimum alet edevat tasiyabileceginiz yol kitinizi olusturmaniz iyi olur.

Ayrıca bu konuların tamamına dair bol ve derinlemesine detaylı bilgiyi forum içerisinde arastirip bulabilirsiniz.
Paylaşımınız için teşekkürler. Ng 750 modelini alıp daha sonra güzel bir maşa almak istiyorum kadro tasarımını beğendiğim için ve fiyat avantajından dolayı bu seçimi yapmayı düşünüyorum. Daha üst seviye bir maşa takmak ng750 modeli için sorun olur mu? Kullanan arkadaşlar varsa onlardan da cevap bekliyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: suat akman
Geri