Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Dahon Kullanıcıları Kulübü

Merhaba,
dahon vitesse d8 aldığımdan(ankabike türkiye ye ilk gelişi) bu yana farklı nedenlerle kullanma fırsatım olmamıştı. 250 km yap, bir bakıma getir denildi ama 6 ayı geçkindir ben henüz o km ye ulaşamadım.
bisikletle ilgili bazı durumları öğrenmek isterim.
8 vites üzerinden değerlendirdiğimde, bende epeydir kullanmama kaynaklı kondisyon eksikliğini bir kenara bırakarak, yaptığım sürüşlerde;
düz yolda 3-4 vites, hafif yukarı yollarda 2-3 vites ve biraz yokuş çıkarken 1.vites üzerinden sürüş yapıyorum. katlanır bisiklet tavsiyelerinde bir arkadaş, dahon yokuş performansının iyi olmadığı konusunda bilgi sunmuş, carraro flexi yokuş daha iyi gibi bir paylaşımı var. 8 vites üzerinden.
Ankara eryaman çok düz olmayan bir bölge yokuşlar çok, sürüşlerimde çok fazla yokuş olmayan yerlerde bile 1.vitesle zorlanarak çıkıyorum, yokuş olan yerleri denemedim, işkence olacağını tahmin ediyorum ama denemem de gerekecek.
Bisikletin genel yapısı mı, viteslerin genel yapısı mı, dahona özel bir durum mu, kondisyon eksikliğimi saymaz isek, durum konusunda beni biraz aydınlatmanızı isterim, arkadaşlar. Vites kullanım tercihlerim mi yanlış, özetle durum normal mi, normal olmayanları varsa paylaşırsanız ve düzeltme ihtimalim varsa düzeltmek isterim.
teşekkürler
Bisikletinizin aynakol ve ruble dişli oranları 20’ tekerlek boyutunda genel kullanım için normal ama eşim de yokuşlarda zorlanıyor. Aynakol dişlisi mevcutta 52 dişli. Bunu 46 dişli bir aynakolla değiştirirseniz rahatlarsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: jettthasan
Scudo
Merhaba,
dahon vitesse d8 aldığımdan(ankabike türkiye ye ilk gelişi) bu yana farklı nedenlerle kullanma fırsatım olmamıştı. 250 km yap, bir bakıma getir denildi ama 6 ayı geçkindir ben henüz o km ye ulaşamadım.
bisikletle ilgili bazı durumları öğrenmek isterim.
8 vites üzerinden değerlendirdiğimde, bende epeydir kullanmama kaynaklı kondisyon eksikliğini bir kenara bırakarak, yaptığım sürüşlerde;
düz yolda 3-4 vites, hafif yukarı yollarda 2-3 vites ve biraz yokuş çıkarken 1.vites üzerinden sürüş yapıyorum. katlanır bisiklet tavsiyelerinde bir arkadaş, dahon yokuş performansının iyi olmadığı konusunda bilgi sunmuş, carraro flexi yokuş daha iyi gibi bir paylaşımı var. 8 vites üzerinden.
Ankara eryaman çok düz olmayan bir bölge yokuşlar çok, sürüşlerimde çok fazla yokuş olmayan yerlerde bile 1.vitesle zorlanarak çıkıyorum, yokuş olan yerleri denemedim, işkence olacağını tahmin ediyorum ama denemem de gerekecek.
Bisikletin genel yapısı mı, viteslerin genel yapısı mı, dahona özel bir durum mu, kondisyon eksikliğimi saymaz isek, durum konusunda beni biraz aydınlatmanızı isterim, arkadaşlar. Vites kullanım tercihlerim mi yanlış, özetle durum normal mi, normal olmayanları varsa paylaşırsanız ve düzeltme ihtimalim varsa düzeltmek isterim.
teşekkürler

Çok vitese gerek yok aslında. Güzel konfigure edilmiş 8-9 vites iş görüyor. Ama Ankara şartları göze alındığında rubleyi değiştirmeniz belki 1. Vitesi daha hafifletir.

Lastik havalarını her biniş öncesi doğru barda olduğuna emin olun ben 95 kg olduğum için öne de arkaya da 70 bar basıyorum. Bu çok farkettiriyor sürüşü, uzun turda endiğiniz süt burnunuzdan gelebilir o derece...

Katlanır bisikletler 16” küçük tekere sahip olduğundan normal tam boylara göre sürekli pedal momenti ve efor istiyor o bir gerçek.
 
  • Beğen
Tepkiler: jettthasan
@jettthasan Merhaba şahsen yokuşları rahatça çıkabiliyorum. Düz yollarda 5 ve 6. vitesleri kullanıyorum genellikle buda 25-30 km gibi hızlara ulaşıyorum. Ön ayna kol 52 T olduğundan rahat ediyorum. Şahsen yokuşlar için yeterli olduğunu düşünüyorum. Fakat siz Ankara'da sürüyormuşsunuz Ankara'nın yokuşları gerçekten çok dik normal yokuşlar olmuyor :D. Teşekkür ederim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: jettthasan
İyi geceler, cevaplayan arkadaşlara teşekkürler.
bugün bir sürüş yaptım, caddeler, sokaklar düz-yokuş vs. Net olan birşey var kondisyonum eksik. Açıldıkça yokuşları tam çıkarım gibi, ama rampa adını verdiğimiz dik yokuşlar zor. Ürün üzerinde oynamadan bu hali ile kondisyon artırıp, keyifli sürüşler yapmak niyetindeyim.
Zamanla geliştireceğimi düşünüyorum, yakın zamanda cube touring sl şehir tur bisikletimle çıktığım bir yokuş vardı, orayı bir deneyeceğim, bakalım
teşekkürler herkese iyi yıllar
 
Merhaba,
dahon vitesse d8 aldığımdan(ankabike türkiye ye ilk gelişi) bu yana farklı nedenlerle kullanma fırsatım olmamıştı. 250 km yap, bir bakıma getir denildi ama 6 ayı geçkindir ben henüz o km ye ulaşamadım.
bisikletle ilgili bazı durumları öğrenmek isterim.
8 vites üzerinden değerlendirdiğimde, bende epeydir kullanmama kaynaklı kondisyon eksikliğini bir kenara bırakarak, yaptığım sürüşlerde;
düz yolda 3-4 vites, hafif yukarı yollarda 2-3 vites ve biraz yokuş çıkarken 1.vites üzerinden sürüş yapıyorum. katlanır bisiklet tavsiyelerinde bir arkadaş, dahon yokuş performansının iyi olmadığı konusunda bilgi sunmuş, carraro flexi yokuş daha iyi gibi bir paylaşımı var. 8 vites üzerinden.
Ankara eryaman çok düz olmayan bir bölge yokuşlar çok, sürüşlerimde çok fazla yokuş olmayan yerlerde bile 1.vitesle zorlanarak çıkıyorum, yokuş olan yerleri denemedim, işkence olacağını tahmin ediyorum ama denemem de gerekecek.
Bisikletin genel yapısı mı, viteslerin genel yapısı mı, dahona özel bir durum mu, kondisyon eksikliğimi saymaz isek, durum konusunda beni biraz aydınlatmanızı isterim, arkadaşlar. Vites kullanım tercihlerim mi yanlış, özetle durum normal mi, normal olmayanları varsa paylaşırsanız ve düzeltme ihtimalim varsa düzeltmek isterim.
teşekkürler
Aynakolu küçültmeniz gerekir 42 diş bir aynakolla yokuşları çıkabilirsiniz. Mevcut aynakolunuz 52
 
  • Beğen
Tepkiler: jettthasan
Arkadaşlar merhaba lastikle ilgili problemi yenisi alarak çözdüm bisikleti güncellemeye başlamak istiyorum önce seleden başlamayı düşündüm brooks almayı düşünüyorum hangi modelini önerirsiniz bisikletin rengi gri acil cvp rica ediyorum çünkü yurtdışından hediye olarak gelecek
 
Beni asla yarı yolda bırakmadı
 
Fren ayarlarında problem yasamaya basladim. Frenler için manuel olarak bizler bir şeyler yapabiliyor muyuz? Ayrıca normal bir bisikletçi fren ayarlarını yapabilir mi yoksa servise mi götürmek gerekir? (D8 marnier kullanıcısyim Denizli'deyim bu konuda önerilen bir bisikletçi var mıdır)
 
Sorun nedir? Vfren ayarlarını yapmak kolay.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tantana
@Tantana hocam sizin ihtiyacınız
1-) 5 alyan anahtar 👍
2-) Pense 👍
3-) Yıldız tornavida👍
Emin olun çok rahat bir şekilde yaparsınız:). Fren telini tutan vidayı az gevşetin pense yardımıyla fren telini kendinize çekin ve fren tel vidasını sıkın. Eğer sıktıktan sonra teker boşta dönerken pabuç janta sürtüyorsa fren bacaklarının altındaki yıldız vidayı sıkarsanız pabuçlar janta değmeyecek ve frenleriniz sağlam tutacak.

Not: Fren telini çok fazla çekmeyin pabuçlar tamamen janta yapışmasın az boşluk bırakın. :harika:👍
 
Ben de Ankaradayım, yokus yukari hep 1 de cikarim eger 2 ile cikmaya baslayip duzluge varamazsam 1 bile zorluyor sonra hem dizleri yormaya gerek yok. Duz yolda 2-3-4 bazen 5e kadar cikiyorum cok fazla duzluk yok ki 7-8 cikalim. telegram grup var ankara katlanir bisiklet adiyla katilirsaniz sayimiz artar
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilge dönmez
Ben de Ankaradayım, yokus yukari hep 1 de cikarim eger 2 ile cikmaya baslayip duzluge varamazsam 1 bile zorluyor sonra hem dizleri yormaya gerek yok. Duz yolda 2-3-4 bazen 5e kadar cikiyorum cok fazla duzluk yok ki 7-8 cikalim. telegram grup var ankara katlanir bisiklet adiyla katilirsaniz sayimiz artar
Selamlar, teşekkürler, gruba katıldım, yukarıda yazılarımda var. Henüz kondisyon olarak iyi durumda değilim, grup sürüşlerine katılamayabilirim ama kondisyon iyi duruma gelince yokuş ve rampa durumuna göre bir değerlendirme yapıp, 42 aynakol a gerek varsa onu güncelleme niyetinde olacağım. Eryaman yokuşlar, Ankara yokuşlar vs.
teşekkürler
 
Merhaba arkadaşlar. Dahon Landing Gear (Park Ayağı) Trendyol'da 186 TL'ye düşmüş. Ben kuponla 176'ya almış bulundum. Normalde 311'den aşağı yoktu. En uygun 289'a görmüştüm. Bence fiyat gayet makul. Buraya yazarak almak isteyen arkadaşları bilgilendirmek istedim. Saygılar :)
 
Merhaba, gidon katlama yerinde sorun yaşayan var mı? Bende Dahon vybe d7 var. Gidon katlama yeri 30-40 km sonra titreme yapıyor. Nihai çözüm arıyorum.
 
vybe modelini bilmiyorum ama vitesse'de içiçe geçmeli bir yapı var bir de takoz var. vidalar gevşemiş olabilir ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Sungur ve Kutay P
Merhaba, gidon katlama yerinde sorun yaşayan var mı? Bende Dahon vybe d7 var. Gidon katlama yeri 30-40 km sonra titreme yapıyor. Nihai çözüm arıyorum.
Merhaba benimde aynı şekilde problemim vardı cıvata sertleştirici solüsyon sıktım tam katlanma mekanizmasının orada beyaz takozu tutan cıvatanın üstüne 2 ay idare etti şuan yine sallanmaya başladı tekrardan solüsyon uygulayacağım.

@Bilgetd nin dediği bir ihtimal var
 
  • Beğen
Tepkiler: Sungur
Merhaba benimde aynı şekilde problemim vardı cıvata sertleştirici solüsyon sıktım tam katlanma mekanizmasının orada beyaz takozu tutan cıvatanın üstüne 2 ay idare etti şuan yine sallanmaya başladı tekrardan solüsyon uygulayacağım.

@Bilgetd nin dediği bir ihtimal var

Teşekkürler, solüsyonu ben de deneyeyim. Bu sorunun tam bir çözümü yok sanırım. Her katlanırda oluyor mu acaba bu durum?
 
Teşekkürler, solüsyonu ben de deneyeyim. Bu sorunun tam bir çözümü yok sanırım. Her katlanırda oluyor mu acaba bu durum?
Maalesef bir fikrim yok ben vitesse d8 kullanıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sungur
Geri