Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Decathlon Van Rysel Edr Road Af 2020 Ülkemizde Satışta

Scudo
ya toptan bir jant değişimine gidileceğini veya tamamen bu ürünün ( bisikletin edr af 105 ) hatalı üretim olduğundan dolayı tamamen ülkemizde geri çekileceğini bildirdiler ve bu olayın aksiyonunu hızlıca alacaklarını söylediler.
Öncelikle bilgilendirme ve güncelleme için teşekkürler.
Bu durumda önümüzdeki süreçte aranmayı bekleyeceğim ... ancak EDR AF 105 lerin geri toplanması mı yapılacak ya da kalan stoklar mı (ki yok denecek kadar az) geri gönderilecek bir jant için anlamadım tam olarak. Jant değişimi yeterli , geri kalanı fıstık gibi . Benim jantlarda sorun yok , yine de sorarlarsa sağlam olanları isterim değişsin. İlerde sorun çıkma ihtimaline karşı. Shimano WH-R501 jant setine baktım , birleştirme yerini bulmak bile çok zor oluyor.
 
@aysesaglam çabalarınız için teşekkür ederim ayşe hanım ben Van rysel Facebook grubunda diğer edr af 105 bisiklet sahiplerine sorduğumda aynı gün decathlon tarafından muadili veya üst sınıf jantlar ile değişim yapıldığını söylediler
 
Pazartesi bisikleti Decathlon'a bırakmıştım, az önce aradılar. Bölüm sorumlusu arkadaş izinliydi, dönmüş ve bisikleti kontrol ettiğini, sorunun önemli olduğunu kazaya sebep verebileceğini söyledi. @aysesaglam verdiği bilgilere benzer şeyler söyledi. Merkez, Türkiye genelinde benzer sorunlar olduğunu 10 gün içinde sorunu çözmeye çalışacaklarını (jant değişimi) söylemiş. Jantı sorunlu olanların da aranmayı beklemeyip şikayette bulunması süreci hızlandıracaktır diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: TatanQa_tr
@tunsef Ofisteyken aradım aldığım mağazayı da açan yok . Durumu iletecektim. Artık kendim giderim en azından baksınlar yeni seri jantlar geldiğinde ne olur ne olmaz değiştirsinzler. Sonuçta boncukla ödemiyoruz parasını :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tunsef
Decathlon ile WhatsApp üzerinden görüştüm jant değişimi ile ilgili böyle bir uygulamaları olmadığını istersem iade edebileceğimi söyledi müşteri temsilcisi. Bende sayfada bu topikte geçen Ayşe Hanım ve diğer arkadaşların değindiği konuyu anlattım araştırıp dönüş yapacakmış
 
4 ay önce Bisan Grand Tour siparişi vermiştim, bir haber çıkmadı ve bu süreçte fiyatı da arttı. Böyle olunca bunu bari kaçırmayayım diyerek stokta son 4 adet M kadro varken 28 Ekim' de gönderim yeri mağaza olarak verdiğim siparişim belirtilen tarih olan 31 Ekim cumartesi günü mağazaya ulaştığını sipariş takibinden gördüm. Hemen ardından mağazadaki sorumlu Tamer bey telefonla arayarak bisikletin geldiği bilgisini verdi. Hafta sonu yoğun olduğu için pazartesi kurarız dedim. Kendisi mağazaya gelemezsem salı günü eve gönderebileceğini söyledi. Bu akşam gidip bisikleti teslim aldım. Görevli arkadaşlar oldukça ilgili. Mağazadan çıkarken diğer birimde çalışanlarda bisikleti atölyede gördüklerini ve çok beğendiklerini belirtip hayırlı olsun demeden geçmediler. Stok sorunu veya başka bir sorun yaşamadan süreci sorunsuz bitirdik. İnşaAllah tüm arkadaşların teslimatları da sorunsuz olur.
Ben de Grand Tour Serisini takip ediyordum ancak bayilerden ve internetten ya satılmadı ya da az satıldı firmaya sorunca tedarik ile ilgili sorunlar olduğunu global koşullardan dolayı vs . sorunlar oluştuğunu söylediler ve ellerinde olan bayilerde fiyat bindirdikçe bindirdi. Bu bağlamda birçok ülkede satış yapan Decathlon gibi Kurumsal firmalara saygı duymamak elde değil zira global sorun varsa onları da etkiliyor döviz vs .de aynı şekilde, yılın son çeyreğinde dahi bu fiyatla satmaya devam ediyor şirket stok yok bahanesi yerine.Bu biraz da sanırım Ticari ahlakla alakalı sanırım
 
@amatorbisikletci1 6500 TL fiyat ile satılıyordu bu model. Sonradan 7500 yaptılar zaten. Şimdi tekrar bir zam geleceği öngörülüyor...
 
@amatorbisikletci1 6500 TL fiyat ile satılıyordu bu model. Sonradan 7500 yaptılar zaten. Şimdi tekrar bir zam geleceği öngörülüyor...
hocam tüm markalarda bir tur zam yapıldı malesef benim bahsettiğim grand tourdaki gibi 2. 3. zamlar ve bisiklet bulamama gibi hatta bayilere bu esnekliği vermek için bisan siteden fiyat bilgisi bile kaldırmış geçen ay ,mecburen 2021 bekle ordada zam oranını tahmin etmek bile insanı ürkütüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: tunsef
Bu arada bugün Decathlon'a uğradım , bisiklet reyonundaki arkadaş beni hemen tanıyarak yanıma geldi halimi hatrımı sordu sağolsun ve ben söylemeden kendisi soru: " Sizin bisikletin janlatında sorun var mı ? Merkez ile görüşme halindeyiz birkaç şikayet daha gelince , merkez Fransa ile görüşmüş onlar da Fulcrum firmasıyla görüşme halindeyiz" dedi. Ben de benim de jantlarımda az da olsa var olduğunu ve jantların değiştirilmesinin orta-uzun vade için doğru olacağını söyledim. " Zaten sizi ve diğer alanları arayacağız bu net , sanırım jant değişikliğine gidilecek " dedi.

Bu arada bizim forumdan haberi var , hatta burada arada yazıyormuş da nickini sormayı unuttum . "Forumdan da okudum konuyla ilgili." dedi.

Bakalım umarım Decathlon beklediğimiz ve güvendiğimiz 'büyüklüğünü' gösterir . Ben güveniyorum şahsen. Gelişme olursa yazarım.
 
Merhabalar arkadaşlar yaşadıklarımız ile ilgili bir bilgilendirme yapayım;

Fulcrum'un Italya'daki merkezi ile görüştük; görüşmemiz sonucunda jantların hatalı üretim olduğunu ve değişim gerçekleştireceklerini bildirdiler; değişim yapabilmeleri için jantları gönderecekleri Decathlon'da yetkili bir kişiyi de ekleyerek iletmemizi istediler; mail içeriğinde kısaca jantların değişimini yapacaklarını söylediler.

Decathlon genel merkezine gittik ( Merter ); durumu anlattık ve Fulcrum'un bize gönderdiği maili kendilerini de ekleyerek ilettik.
Bugün Decathlon'dan geri dönüş yaptılar önümüzdeki günlerde bu bisikleti alan bütün müşterilere mail/telefon ile ulaşarak ufak bir anket yapacaklarını ve jantlarında problem yaşayanların oranını çıkartarak ya toptan bir jant değişimine gidileceğini veya tamamen bu ürünün ( bisikletin edr af 105 ) hatalı üretim olduğundan dolayı tamamen ülkemizde geri çekileceğini bildirdiler ve bu olayın aksiyonunu hızlıca alacaklarını söylediler.

Bu süreçte Fulcrum'un bize sunduğu jant değişimi durumu ile ilgili bu sadece bizim çabalarımız ile oluşmuş bir fırsat kısaca şahsa özel bir değişim olacağı için şuanda böyle bir adım atmak yerine; Decathlon'un bize önerdiği şekilde bütün müşteriler ile beraber hatalı jantları toptan değişim yoluna gitmek istediler; biz de bize özel bir değişim sağlanmaması ve diğer Decathlon'un bütün müşterilerine de aynı şekilde yaklaşabilme fırsatı sunabilmek adına şahsi olarak Fulcram'ın bize söylediği jant değişim seçeneğini tercih etmedik bütün müşteriler ile beraber bekleme yoluna girdik.

Süreç ile ilgili gelişmeler olursa bilgilendirmeye devam edeceğim.
Bilgilendirme için teşekkür ederiz. Fulcrum da kimle temas halinde oldunuz ve size gönderilen mail kopyasını özelden göndermeniz mümkün müdür?
 
Jant sorunu ile ilgili bugün decathlon Türkiyede yetkili bir beyefendi aradı. yoğun şekilde Fransa decathlon ve fulcrum ile görüştüklerini kısa zamanda çözüm üreteceklerini, lakin gümrük nakliye vs. İşlemlerden dolayı sürecin biraz uzayabileceğini gelişmelerden bilgi verileceğini bildirdi
 
  • Beğen
Tepkiler: TatanQa_tr
Merhabalar benim de jant setinde aynı sorun var Decathlon a mail attım sizce bundan sonra nasıl bir yol izlemelyim.
 
Merhabalar

Jantların değişimi ile ilgili Bisiklet Spor Lideri Berker beyin bugünkü bilgilendirmesi alttaki gibidir.

"Süreçten kısaca bahsetmem gerekirse problem için Fulcrum firması ve kendi markamız Van Rysel ile iletişim halindeyiz. İlk etapta dönüş aldığımız kullanıcılarımız için ihtiyaç duyduğumuz adetlerdeki yeni jantları getirebilmek adına bir uzlaşmaya vardık. Ancak önümüzde gümrükleme gibi bir prosedür var ve bu sürecin ne kadar süreceğini kestiremiyoruz. Önümüzdeki dönemde süreç netleştiği zaman sizlerle tek tek iletişime geçerek detayları aktaracağım.

Bana sürecin netleşmesi için bir kaç hafta vermenizi rica ediyorum. Ancak tahminimce eğer bir terslik yaşanmazsa 4-8 hafta içerisinde jantlarınız yenileri ile değiştirilecek. Öncesinde bisikletleri atölyelerimize çağırarak jantlar gelir gelmez değişimi yapmayı ve size teslim etmeyi planlıyoruz.


Teşekkürler

Sağlık ve sporla kalın."
 
Merhabalar

Jantların değişimi ile ilgili Bisiklet Spor Lideri Berker beyin bugünkü bilgilendirmesi alttaki gibidir.

"Süreçten kısaca bahsetmem gerekirse problem için Fulcrum firması ve kendi markamız Van Rysel ile iletişim halindeyiz. İlk etapta dönüş aldığımız kullanıcılarımız için ihtiyaç duyduğumuz adetlerdeki yeni jantları getirebilmek adına bir uzlaşmaya vardık. Ancak önümüzde gümrükleme gibi bir prosedür var ve bu sürecin ne kadar süreceğini kestiremiyoruz. Önümüzdeki dönemde süreç netleştiği zaman sizlerle tek tek iletişime geçerek detayları aktaracağım.

Bana sürecin netleşmesi için bir kaç hafta vermenizi rica ediyorum. Ancak tahminimce eğer bir terslik yaşanmazsa 4-8 hafta içerisinde jantlarınız yenileri ile değiştirilecek. Öncesinde bisikletleri atölyelerimize çağırarak jantlar gelir gelmez değişimi yapmayı ve size teslim etmeyi planlıyoruz.


Teşekkürler

Sağlık ve sporla kalın."
Biraz ağırdan alıyorlar gibi bir his uyandırdılar bende. bir ay zaten geçti 2 ay da şimdi diyorlar tahminimce o da uzayacaktır etti mi dört ay. Adamlar S400 leri 1 ayda teslim ettiler neymiş nasılmış bu uzun süren görüşmeler o da ayrı bir mevzu
 
  • Beğen
Tepkiler: tunsef
Geri