LaLinea
Üye
- Kayıt
- 11 Ağustos 2020
- Mesaj
- 19
- Tepki
- 35
- Yaş
- 33
- Şehir
- İzmir
- İsim
- Yusuf Ş.
- Başlangıç
- 2000—01
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Merhabalar, jant konusuyla ilgili bugün Decathlon'a gittim ve gelişmelerle ilgili size de bilgi vermek istedim.
Benim bisikletin jant birleşim yerlerindeki açıklık nedeniyle frenleme sırasında hem ön hem de arka jant bir süre sonra zarar gördü. Bugün Ege Park Decathlon'a giderek konuyla ilgili bilgilendirmede bulundum. Decathlon personeli, konuyla ilgili jant firması Fulcrum ile görüştüklerini belirterek gerekli mailin kendilerine ulaştığını, Fulcrum'un janttaki hatayı kabul ettiğini, hasar gören jantların yenileri ile değişiminin yapılacağını ifade etti. Anladığım kadarıyla süreç, en azından ilk etapta şu şekilde ilerleyecek:
1- Jantında problem olan kişi, Decathlon'a başvurarak konuyla ilgili bilgilendirmede bulunacak.
2- Decathlon personeli, zarar gören jantın fotoğrafını çekecek ve Fulcrum'a gönderilecek mailin eklerine bunu ekleyerek jant talep edecek.
3- Fulcrum talebin ardından jantları Decathlon'a gönderecek. (21 iş gücü içinde gerekli jantların ellerine ulaşmasını beklediklerini söylediler)
4- Jantlar Decathlon'a ulaştıktan sonra bisiklet sahibi ile iletişim kurulacak ve jantlar ücretsiz şekilde yenileri ile değiştirilecek.
Eğer bisikletin jantında herhangi bir problem yoksa, Fulcrum'un o jantın değişimine sıcak bakacağını zannetmiyorum. Zira jantın ek yerlerinin yanı sıra, jantta oluşan hasarın fotoğrafları da çekildi. Bugün yaptığımız görüşmenin ardından jant değişimi için benim adıma bir kayıt açıldı ve her iki jant da hasar gördüğü için çift jant talep edildi. Benim tavsiyem, eğer jantta herhangi bir problem ve hasar olduğunu düşünüyorsanız, vakit kaybetmeden Decathlon'a giderek talep açılmasını sağlayın. Bu sayede hasarlı jantların bir an önce değişmesini sağlayabilirsiniz.
Ege Park Decathlon'da çalışan ve bana ellerinden geldikçe yardımcı olan 2 personele de (İsimlerini hatırlayamadım, affetsinler) burayı okuyorlarsa tekrar teşekkür ederim.
Benim bisikletin jant birleşim yerlerindeki açıklık nedeniyle frenleme sırasında hem ön hem de arka jant bir süre sonra zarar gördü. Bugün Ege Park Decathlon'a giderek konuyla ilgili bilgilendirmede bulundum. Decathlon personeli, konuyla ilgili jant firması Fulcrum ile görüştüklerini belirterek gerekli mailin kendilerine ulaştığını, Fulcrum'un janttaki hatayı kabul ettiğini, hasar gören jantların yenileri ile değişiminin yapılacağını ifade etti. Anladığım kadarıyla süreç, en azından ilk etapta şu şekilde ilerleyecek:
1- Jantında problem olan kişi, Decathlon'a başvurarak konuyla ilgili bilgilendirmede bulunacak.
2- Decathlon personeli, zarar gören jantın fotoğrafını çekecek ve Fulcrum'a gönderilecek mailin eklerine bunu ekleyerek jant talep edecek.
3- Fulcrum talebin ardından jantları Decathlon'a gönderecek. (21 iş gücü içinde gerekli jantların ellerine ulaşmasını beklediklerini söylediler)
4- Jantlar Decathlon'a ulaştıktan sonra bisiklet sahibi ile iletişim kurulacak ve jantlar ücretsiz şekilde yenileri ile değiştirilecek.
Eğer bisikletin jantında herhangi bir problem yoksa, Fulcrum'un o jantın değişimine sıcak bakacağını zannetmiyorum. Zira jantın ek yerlerinin yanı sıra, jantta oluşan hasarın fotoğrafları da çekildi. Bugün yaptığımız görüşmenin ardından jant değişimi için benim adıma bir kayıt açıldı ve her iki jant da hasar gördüğü için çift jant talep edildi. Benim tavsiyem, eğer jantta herhangi bir problem ve hasar olduğunu düşünüyorsanız, vakit kaybetmeden Decathlon'a giderek talep açılmasını sağlayın. Bu sayede hasarlı jantların bir an önce değişmesini sağlayabilirsiniz.
Ege Park Decathlon'da çalışan ve bana ellerinden geldikçe yardımcı olan 2 personele de (İsimlerini hatırlayamadım, affetsinler) burayı okuyorlarsa tekrar teşekkür ederim.