n11'de faturasız ve 2. el ürün satışı yasaktı (resmiyette), muhtemelen o dönem içerikleri ekleyen elemanın hatası olarak eklenmiş sonra da kalmış gibi duruyor.
Şimdiye kadar çok memnun olduğum Erdoğanlar Bisiklet'in ilk defa bir hareketinden rahatsız oldum.
Epeydir N11 favorilerimde olan, açıklamasında "Ürün ikinci eldir fazla kullanılmamıştır ve kozmetik hataları vardır." notu olan Ritchey marka bir outlet sele borusu vardı:
Bir sele borusu ihtiyacı için, beğendiğim bir ürün olduğundan, tozla çizikle de derdim olmadığından mesaj atıp ürünün kozmetik sorunları hakkında detay ya da fotoğraf istedim. Cevap olarak detayları kendi web sitelerinde görebileceğimi, platformlar üzerinden bu tür ürünleri satmadıklarını yazdılar ve ürünü satıştan kaldırdılar. Oysa ben mesajı gönderene kadar ürün satıştaydı, herhalde mesajımdan sonra strateji değişikliğine gittiler. Ardından yazışmamız da silindi ya da satışa kapandığı için otomatik olarak kayboldu, onu bilemiyorum.
Ürün (link) hala var ama detay için oraya yönlendirmelerine rağmen ek bir bilgi ya da fotoğraf yok, n11'de ne varsa o var.
Sonuçta kendi malları, satarlar ya da satmazlar, kendileri bilir. Anlamadığım, N11'den ya da sitelerinden almam arasında ne fark var? Komisyon ödemek istemiyorlarsa, diğer ürünleri N11'de satılıyor. Ürün outlet olduğu için iade hakkı olmadan satmak istiyorlarsa neden ben soruncaya kadar N11'de satıştaydı? Oysa bana kusur hakkında detay verseler ben zaten iade etmemek şartıyla alırdım. "Ne görürsen/ne yazıyorsa/ne dedilerse o gelir" prensibine sahip birkaç bisikletçiden biri olduklarını düşündüğümden kendilerine o kadar güveniyorum. Detayları açıklayabilir, ne çekinceyle N11'den satmadıklarını yazabilir, siteden almamı isteyebilirlerdi. Şimdi tekrar başka yollardan siteleri üzerinden aynı soruyu sorup cevap beklemem, toplu bir alımın içinde taksitle almak varken ayrı bir alışveriş, ayrı bir kargo süreci yaşamam ve sitelerinden kaldırdıkları taksit seçeneği nedeniyle peşin olarak almam gerekecek.
Böyle ne olduğunu anlamadığım bir durum oluştu. Belki @Erdoğanlar Bisiklet buradan açıklamak ister.
hocam selam; bu sele borusunun aynisindan bende var, hatta bende erdoganlardan almistim, fakat sonra dropper seat post'a gectigim icin hic kullanmadim. Istersen sana gonderebilirim bunu, benim isime yaramiyor, oyle duracagina baskasinin isine yarasin. eger ilgilenirsen ozelden adresini yolla, zaten ikimizde karsiyakada oturuyoruz elden de verebilirim.
selamlar
@enzo ilgili bilgiyi arkadaşımız açıklamış bende açıklayım;
n11 gibi platformlarda 2. el veya outlet ürün satışı yasak. Belirli kurallar çerçevesinde hareket etmek zorundayız. Ancak bazı ürünler (50-60 adet) sistemsel bir hatadan dolayı n11 gibi platformlara gitmiş. Durum tespit edildi ve ürünler satıştan kaldırıldı. Yani herhangi bir strateji vs değişikliği yok
Bir hatayı sayenizde tespit etmiş olduk.
Bunun için ayrıca teşekkür ederim @Spartiat
Detay bilgi için info@erdoganlarbisiklet.com adresine mail atabilirseniz zaten teknik ekipten müsait olan bir arkadaş size foto vs gönderecektir.
İyi forumlar dilerim
hocam selam; bu sele borusunun aynisindan bende var, hatta bende erdoganlardan almistim, fakat sonra dropper seat post'a gectigim icin hic kullanmadim. Istersen sana gonderebilirim bunu, benim isime yaramiyor, oyle duracagina baskasinin isine yarasin. eger ilgilenirsen ozelden adresini yolla, zaten ikimizde karsiyakada oturuyoruz elden de verebilirim.
selamlar
Tamam resimlerini cektim, ozelden telefonunu paylasirsan resimleri atarim, isini gorurse elden teslim ederimİlginiz için teşekkürler. Bu vesileyle bu konuyu öğrenmiş oldum.
Aslında olumsuz bir şey beklemiyordum ama konuyu kendi kafamda anlamlandıramayınca burada yazılı düşünüp nedenini aradım. Az sayıdaki güvenilir yerlerden birine güvenim sarsılsaydı çok üzülürdüm.
Online alışverişte neler görüyoruz bir bilseniz. Mesela geçen hafta bir yerden Acera 11-32 ruble siparişi verdim, perişan bir Alivio 11-32 kutusunda modelini bilmediğim hafif yağlı 11-28 ruble geldi.Tekrar teşekkür eder, başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim.
Çok teşekkürler, özelden yazıyorum.
Değişim yapmak zorunda zira hata senden degil firmadan kaynaklı. Erdoganlarbisiklet hakkında olumsuz yorum neredeyse yok denilecek kadar, sizide kendi hatalarından kaynaklanan bir durumdan dolayı mağdur edeceklerini sanmıyorum.@Erdoğanlar Bisiklet , HB mağazanızdan aldığım, sayfadaki özelliklerinde bana lazım olduğu gibi "68 mm" yazan ama "70 mm" modeli gönderilen SM-BBR60 size döndüğünde 68 mm'lik doğru model sitenizde ve HB'de hala satışta olduğuna göre değişim yapıp doğru ölçüyle gönderirsiniz, değil mi?
(link)
(link)
Başka yer olsa,
fiyatı böyleyken
3 günde böyle oldu diye
yenisinin gelmeyeceğinden endişelenirdim ama Erdoğanlar güvenimi sarsmaz diyorum.
Değişim yapmak zorunda zira hata senden degil firmadan kaynaklı. Erdoganlarbisiklet hakkında olumsuz yorum neredeyse yok denilecek kadar, sizide kendi hatalarından kaynaklanan bir durumdan dolayı mağdur edeceklerini sanmıyorum.
Değişim yapmak yerine geri iade almak bence fırsatçılık. Doların yerinde durmadığını biliyorlar3-5 ne koparsak kar ederiz mantığındalar sanırım.Ben de aslında mağdur edilmeyeceğime inanıyorum ama oluşabilecek olumsuz bir durumun da önünü almaya çalışıyorum.
Son dönemde çeşitli firmalardan aldığım malzemeler çok sık yanlış gelmeye ve doğrusuyla değiştirilmek yerine iade alınmaya başlandı. İade alınınca tekrar satın almak gerekiyor, hem ciddi zaman kaybı yaşanıyor, hem de fiyat uçmuş oluyor, çeşit çeşit mağdur oluyoruz.
@Erdoğanlar Bisiklet , HB mağazanızdan aldığım, sayfadaki özelliklerinde bana lazım olduğu gibi "68 mm" yazan ama "70 mm" modeli gönderilen SM-BBR60 size döndüğünde 68 mm'lik doğru model sitenizde ve HB'de hala satışta olduğuna göre değişim yapıp doğru ölçüyle gönderirsiniz, değil mi?
(link)
(link)
Başka yer olsa,
fiyatı böyleyken
3 günde böyle oldu diye
yenisinin gelmeyeceğinden endişelenirdim ama Erdoğanlar güvenimi sarsmaz diyorum.
Şaka mısın sen? O zaman firma da yanlış göndermesin.Değişim yapmak yerine geri iade almak bence fırsatçılık. Doların yerinde durmadığını biliyorlar3-5 ne koparsak kar ederiz mantığındalar sanırım.
Aradınız mı hiç? Açıklamaları ne acaba?Olacağını tahmin ettiğim ama @Erdoğanlar Bisiklet 'ten beklemediğim oldu, firma kendi yanlışının cezasını bana ödetti, yanlışı düzeltip doğru ürünü göndermek yerine ücreti iade etti.
Ürün hala kendi sitelerinde ve HepsiBurada'da satışta, tabii ben aldıktan en fazla 3 gün sonra değişen epey yüksek fiyatıyla:
(link)
(link)
Ne yazık ki firmanın bu yaptığının buradaki olaydan ya da KRTL Bike gibi firmaların her zaman yaptığından hiçbir farkı yok.
Güvendiğim dağlara kar yağdı, güvenilir firmalar listemin başındaki Erdoğanlar artık orada değil.
Aradınız mı hiç? Açıklamaları ne acaba?
Bu anlayış kapasitesiyle bu yaşa yine iyi gelmişsin ya valla... @Semih Cavdar'ın bu dediğine "şaka mısın?" demek... Yazılandan alakasız anlamlar çıkarıyorsun. Dur tahmin edeyim, ilkokulu yarım bırakmak zorunda kaldın?Şaka mısın sen? O zaman firma da yanlış göndermesin.
Şaka mısın sen? O zaman firma da yanlış göndermesin.
Bazı firmalar elinde sipariş edilen ürün olmamasına rağmen ne yapılması gerektiği için mesaj çeker veya arayıp sorar?
Ben bir üründe problem yaşadığımda firma arayıp sordu xx ürününün m bedeni yok hangi bedeni yada başka bir model var ise onu gönderelim dedi (ürün fiyatı, sipariş ettiğimden biraz daha fazla olmasına rağmen)