@Ahmet Fidancı
O zaman lütfen kardeş firmanız olan grup üyelerinizden biri olan Dede Bike çalışanlarına şunları iletirseniz:
İnsanların muatap olduğu yerler Melsa bayiileridir, onları aradığımızda sorduğumuzda gelecek eli kulağında gemi limana demir atıyor yanaştı yanaşacak haftaya burda, haftaya da yok daha yanaşamadı, kapora bırak istersen az gelcek derler. (Bu ara ben kapora bırakmadım, vazgeçtim çoktan, bayiileri ile iletişim kopukluğu var sanırım)
Eğer bu bisiklet gelmeyecek ise Dede Bisiklet bayiilerine neden söylemiyor? Eğer söylemiş ise bayiiler bilerek insanlardan kapora alıp toplama yoluna gidiyor, yada ithalat sürecinde sorun çıktı ve konteynır geri gitti ve bayiilr bilmiyor. 2015 model ithali de geç olduğundan(2016 modeller çoktan başladı). Ekim ayından sonrada zaten dünya genelinden 2016 siparişleri alınacağından bir şekilde sanırım Ocak ortasına kadar hazır müşterileri oyalamaya çalışıyor bayiler veya Melsa.
Ama büyük bir sorun melsanın web sitesinde belirttiği numarayı aradığınız da da gelecek diyorlardı. (0 530 772 76 27, 10-16 saatleri arası) Şİmdi ne derler bilmiyorum.
Eğer bu durumu bilipde sizde grup çalışanı iseniz ve kardeş firmanızda böyle bir durum olduğunda bildirip onlarda bayilerinize iletse ve kapora veren herkese kusura kalmayın getiremedik, sorun çıktı vs. oldu diye bayilerine yapmalarını söyleseler. İndirim çeki verseler 2016 modelleri isterseniz sizin için getireceğiz, istiyormusunuz diye sorsalar? Biliyorum bu tür müşteriyi mutlu edecek tutumlar için farklı bir ülkeye gitmemiz gerekiyor
Güzide ülkemizde arasaydınız yapsaydınız, bilseydiniz diye firmalar yaklaşır.
Web sitesinde o bisikletin 2014 modelinin satılamaz/stoklarda yok türünden farklı bir ibare olmadığından fiyat bilgisi ile de tanıtımı yapıldığından ve bu kapsamda bir ürünün yasal olarak satılabilmek zorunda olduğunu biliyormusunuz? Herhangi bir insanın o web sitesini noterden onaylatıp tüketici mahkemelerine gidebileceğini ve ceza durumu oluşabileceğini umarım kardeş grup firmanız biliyordur