AeroKnight
Daimi Üye
- Kayıt
- 12 Nisan 2020
- Mesaj
- 392
- Tepki
- 459
- Şehir
- Ordu
- İsim
- Emre
- Başlangıç
- 2007—08
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Takmadan, cihaz ekle bölümünden.Üzerine takarak mı deniyorsun yoksa takmadan mı ?
Takmadan, cihaz ekle bölümünden.Üzerine takarak mı deniyorsun yoksa takmadan mı ?
Bilmiyorum garmin connect sitesine giriş yapınca görünüyor bende.ios kullanıyorum ben de hrm dual bağlanmıyor garmin connecte?
530 un klasik sorunu. Tuşlar ile sürüş esnasında navigasyon ayarlamak tamanen vakit kaybı ve ayrıca 530 tuşlu olduğu için POI özelliği yok. POI point of interest yeni istediğin yeri işaretleyip gitme. İmkanın varsa geri iade et.Sürüş sırasında detaylı bir şekilde harita kontrolu çok zor. Tuşlardan harita sekmesine gelip sağ üst tuştan pan/zoom'a geliyorsun ardından haritayı açıyor. İnsanların neden dokunmatik tercih ettiğini anladım.
Ayrıca göğüs bandını tanımıyor. Görüyor fakat bağlanmıyor. Üstüme takarak deniyorum. Aktif edilmiş bir şekilde. Ama yine de görmüyor.
Harita ekranında iken sağ üst köşedeki ok tuşuna 1 sn kadar basılı tutunca doğrudan o sayfada yakın /uzak, ileri/geri, sağa /sola yapılabiliyor...Tuşlardan harita sekmesine gelip sağ üst tuştan pan/zoom'a geliyorsun ardından haritayı açıyor.
Garmin ürünlerin kutusunu açıp, kurulum yapıp kullandıktan sonra iade alan nereler var acaba?530 un klasik sorunu. Tuşlar ile sürüş esnasında navigasyon ayarlamak tamanen vakit kaybı ve ayrıca 530 tuşlu olduğu için POI özelliği yok. POI point of interest yeni istediğin yeri işaretleyip gitme. İmkanın varsa geri iade et.
Türkçe yazmama rağmen anlamamış olman ilginç.Garmin ürünlerin kutusunu açıp, kurulum yapıp kullandıktan sonra iade alan nereler var acaba?
@samet akkaya iade falan uğraşma yak o cihazı.
Satıcı firmaların politikasına göre değişiyor. Misal benim yaşadığım yerde 30 gün memnuniyet, 365 gün iade politikası uyguluyor büyük firmalar. Birşeyi aldıktan 30 gün içerisinde kullandıktan sonra sorgusuz sualsiz memnun kalmadım diyerek iade etme hakkın var. Kullanılmamış ve paketi hasar görmemiş ürünü ise 365 gün içerisinde yine sorgusuz sualsiz iade etme imkanı var.Garmin ürünlerin kutusunu açıp, kurulum yapıp kullandıktan sonra iade alan nereler var acaba?
@samet akkaya iade falan uğraşma yak o cihazı.
Bak senin bir altında adam akıl-mantık çerçevesinde yurt dışı ve Türkiye durumunu özetlemiş, sinirlenmeden veya senin gibi saygısızca üst perdeden imada bulunmadan.Türkçe yazmama rağmen anlamamış olman ilginç.
300707 dosyayı görüntüle
Sen hala anlamıyorsun anlaşılan. Şunu bırakıyorum buraya bir şeyler öğrenirsin sayemde.Bak senin bir altında adam akıl-mantık çerçevesinde yurt dışı ve Türkiye durumunu özetlemiş, sinirlenmeden veya senin gibi saygısızca üst perdeden imada bulunmadan.
Türkçe yazmış ta bilmem ne.
Neden saçmaladığına gelince: İyi kötü adamın elinde bir cihaz var, bin özellik içinde bir sıkıntıdan bahsetmiş, aklına gelen ilk çözüm cihazı iade etmek.
Ben Türkçeyi gayet iyi anlıyor ve konuşuyorum merak etme sen.
Ben bu cahil ama kibirli arkadaşı engelliyorumSen hala anlamıyorsun anlaşılan. Şunu bırakıyorum buraya bir şeyler öğrenirsin sayemde.
(link)
Başka bir ülkede olsan hayır herhangi bir ücret ödemeden sorununu hallederler ama Türkiye farklı politika uyguluyor. Direk garmin merkezi ile iletişime gelmeyi deneyin benceMerhabalar, yurt disindan aldigim garmin edge 530'un backlight'i calismiyor. Baytekini aradim yurt disi cihaz oldugu icin 125 dolar istediler. Sizce bu normal bir surec mi? Bu parayi vermeli miyim?
Türkiye faktöründen dolayı. Buna benzer bir olay logitech ile karşılaştım. Logitech Türkiye benden ücret istedi kusurlu ürün tamiri için sonra uluslararası Logitech email attım ertesi gün bana geri dönüş yaptılar. Benden ürünün gerçekten kusurlu olduğuna dair bir videolu kanıt istediler, video çekip yolladım ve yanlış hatırlamıyorsam İsviçre'den UPS kargo aracılığı ile yeni bir fare göndermişlerdi hiç bir şekilde benden para talep etmeyip.Merhabalar, yurt disindan aldigim garmin edge 530'un backlight'i calismiyor. Baytekini aradim yurt disi cihaz oldugu icin 125 dolar istediler. Sizce bu normal bir surec mi? Bu parayi vermeli miyim?
Türkiye faktöründen dolayı. Buna benzer bir olay logitech ile karşılaştım. Logitech Türkiye benden ücret istedi kusurlu ürün tamiri için sonra uluslararası Logitech email attım ertesi gün bana geri dönüş yaptılar. Benden ürünün gerçekten kusurlu olduğuna dair bir videolu kanıt istediler, video çekip yolladım ve yanlış hatırlamıyorsam İsviçre'den UPS kargo aracılığı ile yeni bir fare göndermişlerdi hiç bir şekilde benden para talep etmeyip.
Siz şansınızı uluslararası garmin destek hattı ile deneyin derim malum bu ülke de herkes bir birini yeme derdinde.
Klasöre kısa yolundan giriyor olabilir misiniz?merhabalar garmin 1030 plus kullanıyorum geçmişte bytekinden haritaları belirtilen şekilde kurmuştum ve kullanıyordum. bugün cihazı sıfırlayıp tekrar belirtilen şekilde haritaları yüklediğimde güncel haritalar gözükmüyor bir kaç defa sıfırlayıp tekrar klasörü belirtilen yere atmama rağmen sonuç yok yardımcı olabilcek varmı acaba