Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Scudo
Grupsette sadece aynakol ve ön aktarıcıyı grx ile değiştirseniz yeter bence.
Komple sram apex 1 e geçeceğim set şuan yolda. Tek aynakol istiyorum ön aktarıcı ayarından bıktım. 42 ayna 11-42 ruble dişli oranını kullanacağım. Komple değiştirmemin diğer bir sebebi ise hidroliğe geçiyorum. Mekanik tatmin etmiyor. Asıl karın sancım gidon şuan.
 
@fcbarca18991999 Beğendiğiniz türlere bakarak söyleyebilirim ki, sizin türünüz gravel değil. Siz daha çok efendi görünümlü ve rahat sürüşü olan bisikletlerden hoşlanıyorsunuz. Gravel tabiri uygunsa biraz haylaz bir bisiklet türü ve konforu bahsettiğini modellerden daha az... (ama arttırılabilir tabi) Ne kadar hafif olursa olsun rahatlık önemliyse şahsi görüşüm gravel sizi tatmin etmeyecektir. Katlanırı da satmayın canım onun yeri ayrı :).. ama bir yerde mutlaka gravel deneyin hissiyatı başka bir şey... Ben de aslında carraro crt wolrd tarzı tur bisikleti sevmeme rağmen gravel G4 ü geçenlerde denedim ve ikileme düştüm. Kafam hep gravelde... (adamı baştan çıkarıyor) :) Sizi biraz anlıyorum, şahsi fikrim öncelikle hangi türü sevdiğinizi veya hangi şeyi hissetmek istediğinizi belirleyin (mümkünse deneyerek) sonra teknik detaylara eğilebilirsiniz... Saygılar.... (Tabi para herşey:koptum:)
Hafta sonu Kapıdağ Yarımadası'nda tur yapmak istiyorum. Parkur bilgilerini okudum. Hoşuma gitti. Ara da bir böyle doğa içerisinde günü birlik turlara çıkmak istiyorum. Daha önce de belirttiğim gibi, daha çok ev-iş arasında kullanma şansım oluyor. Yokuşlarda Mariner D8 beni biraz yoruyor. Aynakol'u 52 dişliden 44 dişliye güncelledim. Beni biraz rahatlattı. Bisiklet sevdası geçen sene başladı fakat bu sene daha yoğun şekilde kullanabiliyorum. Gözümü katlanır ile açtım. Bu sebeple büyük teker tecrübem yok. Bu durum ben de büyük teker merakına sebep oldu. Büyük teker tecrübesi yaşamak için heyecanlıyım. Bu şartlar altında almak istersem hangi tür bisiklet almalıyım? Şu an bütçem 2000 TL civarı. Bu sene alma seneye al denirse bütçe 3000-3500 TL civarı olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Otepeyurt
Hafta sonu Kapıdağ Yarımadası'nda tur yapmak istiyorum. Parkur bilgilerini okudum. Hoşuma gitti. Ara da bir böyle doğa içerisinde günü birlik turlara çıkmak istiyorum. Daha önce de belirttiğim gibi, daha çok ev-iş arasında kullanma şansım oluyor. Yokuşlarda Mariner D8 beni biraz yoruyor. Aynakol'u 52 dişliden 44 dişliye güncelledim. Beni biraz rahatlattı. Bisiklet sevdası geçen sene başladı fakat bu sene daha yoğun şekilde kullanabiliyorum. Gözümü katlanır ile açtım. Bu sebeple büyük teker tecrübem yok. Bu durum ben de büyük teker merakına sebep oldu. Büyük teker tecrübesi yaşamak için heyecanlıyım. Bu şartlar altında almak istersem hangi tür bisiklet almalıyım? Şu an bütçem 2000 TL civarı. Bu sene alma seneye al denirse bütçe 3000-3500 TL civarı olabilir.

Kapıdağ derken rota nedir,

Erdek Doğanlarda yazlıktayım suan, yolunuz düşerse yazabilirsiniz.
 
Kapıdağ derken rota nedir,

Erdek Doğanlarda yazlıktayım suan, yolunuz düşerse yazabilirsiniz.
(link)
Bu sitede 2 rotadan bahsediyor. Kısa ve uzun şeklinde. 8 vites Dahon Mariner D8 ve 44 aynakolu hesaba kattığınız zaman hangi rotayı tercih etmek daha mantıklı olur? Ramazandan sonra, hemen hemen her gün 20 km yol yapıyorum. Bu sebeple kondisyonum fena değil. Bir de hangi rotayı kullanırsam kullanayım, tahmini olarak bir gün içinde biter mi acaba? Bir de rotayı daha önce tecrübe ettiyseniz, bir iki cümle bahsedebilir misiniz? Bir de, bu sene ya tek ya da bir kere daha çıkabileceğim bir tur olabileceği için; başka parkur bakmayın, bu imkanlarla nokta atışı olmuş diyebilir misiniz?
 
(link)
Bu sitede 2 rotadan bahsediyor. Kısa ve uzun şeklinde. 8 vites Dahon Mariner D8 ve 44 aynakolu hesaba kattığınız zaman hangi rotayı tercih etmek daha mantıklı olur? Ramazandan sonra, hemen hemen her gün 20 km yol yapıyorum. Bu sebeple kondisyonum fena değil. Bir de hangi rotayı kullanırsam kullanayım, tahmini olarak bir gün içinde biter mi acaba? Bir de rotayı daha önce tecrübe ettiyseniz, bir iki cümle bahsedebilir misiniz? Bir de, bu sene ya tek ya da bir kere daha çıkabileceğim bir tur olabileceği için; başka parkur bakmayın, bu imkanlarla nokta atışı olmuş diyebilir misiniz?

Erdek, Ocaklar Narlı İlhanlar Büyükova, Doğanlar ve Turanlar rotasını biliyorum. Tatlısu taraflarına hiç gitmedim 25 senedir Erdeğe gelmemize rağmenMisal Erdek’ten Doğanlar’a iki rota var. Bi Ocaklar’dan başlayan bide Turanlar’dan.

Turanlar’a giden yol yeni yapıldı sayılır diğer tarafa göre, dün arabayla geçtim güzeldi. Asfalt kalitesi fena değil. Köylerden cıkarken-girerken sert eğimler var belli bi yükseltiğe ulaştığınızda ufak tefek eğimler var yine.

Bigünde bitirilebilir mi evet ama ya çok erken başlamak lazım yada akşam serinliğinde, akşam serinliğine kalırsanız geceye uzar iş yollarda domuz çakal tilki görmek mümkün.

Katlanırla tavsiye etmem ben, buranın sürücüleri çok tehlikeli. Şayet arabayla olsanız bile sıkıştırmaya yeltenenler var. Çevre illere yakın olduğu için haftasonu çok kalabalık oluyor mümkünse haftaiçi gelinmeli.

Turanlardan sonra Ormanlı var, şelalesi çok güzel diyenlere kanmayın bi b.k yok :) Ocaklarda market atm gibi yerler var.

Turanlarda da Şok Market ve kasap mevcut. Turanlar için dediklerim Narlıda da olması lazım. İlhanlar ve Doğanlar bildiğimiz köy sadece bakkal var. Kumsal ve deniz temizliği olarak Doğanlar derim.

Ek olarak ben İdoyla Bandırma ordan Erdek yaptım. Bu yolda da çok eğim yok rahatlıkla gidilebilir.

Aklınıza başka takılan olursa yazabilirsiniz...
 
Komple sram apex 1 e geçeceğim set şuan yolda. Tek aynakol istiyorum ön aktarıcı ayarından bıktım. 42 ayna 11-42 ruble dişli oranını kullanacağım. Komple değiştirmemin diğer bir sebebi ise hidroliğe geçiyorum. Mekanik tatmin etmiyor. Asıl karın sancım gidon şuan.
Keşke sram apex1 yerine grx 'in 1x setini alsaydınız, ama yine de hayırlı olsun. Bende sram'ı seviyorum ama graveldiggers ekibinin podcastlerinden sürekli sram'ın yedek parça konusunu ele almışlardı. @drillroid kullandığı bisiklette parça değişimi için haftalarca beklediğini söylemişti.
Gidon olarak maalesef yurt içinde bende göremedim. Pro marka gidonlar varmış ama artık satışta değil. (link) buradan beğendiğim gidonlardan Avrupa sitelerinde olup olmadığına bakıyordum ama döviz kurları yüzümüze tokat gibi vurunca vazgeçtim.

Beğendiğim marka ve modellerden 1 tane örnek : (link)
 
(link)
Bu sitede 2 rotadan bahsediyor. Kısa ve uzun şeklinde. 8 vites Dahon Mariner D8 ve 44 aynakolu hesaba kattığınız zaman hangi rotayı tercih etmek daha mantıklı olur? Ramazandan sonra, hemen hemen her gün 20 km yol yapıyorum. Bu sebeple kondisyonum fena değil. Bir de hangi rotayı kullanırsam kullanayım, tahmini olarak bir gün içinde biter mi acaba? Bir de rotayı daha önce tecrübe ettiyseniz, bir iki cümle bahsedebilir misiniz? Bir de, bu sene ya tek ya da bir kere daha çıkabileceğim bir tur olabileceği için; başka parkur bakmayın, bu imkanlarla nokta atışı olmuş diyebilir misiniz?
Kapıdağ yarımadasındaki uzun rotayı festival kapsamında dahon mu 10 bisikletim ile 2 günde turladmı. Aynakol 44 ruble 11-34 10luydu. Nereden baksanız 4 sene oluyor fazla hatırımda değil. Ancak çok sağlam rampalar var insanı canından bezdiren. En düşük viteste pedala yüklenince bisikleti şaha kaldırmışlığım olmuştur bolca. Belki de kilom itibariyle (92) bisikletin arkasında oluşan yük ve eğim birleşince olmuş da olabilir. Bir de yol soğuk asfalt olması sebebiyle özellikle inişlerde salayım bisikleti olmuyor malesef. Jant çapının küçük olması ve katlanırın kadro yapısı buna müsait değil bence. Bisiklet hızlandıkça her an altımdan kayıverecekmiş gibi geliyor. Yağ gibi yol olsa bu dert olmazdı. Neyse çok gözünüzü korkutmayayım. Rota güzel efsane manzaralar var yolda. Mental olarak güçlüyseniz turda bisikletin eksilerini siz kapatırsınız zaten.
Keşke sram apex1 yerine grx 'in 1x setini alsaydınız, ama yine de hayırlı olsun. Bende sram'ı seviyorum ama graveldiggers ekibinin podcastlerinden sürekli sram'ın yedek parça konusunu ele almışlardı. @drillroid kullandığı bisiklette parça değişimi için haftalarca beklediğini söylemişti.
Gidon olarak maalesef yurt içinde bende göremedim. Pro marka gidonlar varmış ama artık satışta değil. (link) buradan beğendiğim gidonlardan Avrupa sitelerinde olup olmadığına bakıyordum ama döviz kurları yüzümüze tokat gibi vurunca vazgeçtim.

Beğendiğim marka ve modellerden 1 tane örnek : (link)
Açıkçası shimanodan çıkmak istedim artık. Sram seti de uyguna getirdiğim için aldım açıkçası. Yoksa parça kıtlığından haberim var. Bakalım biraz da sram tadalım nasıl olacak.

Pro marka gidon benim de hoşuma gitti. Dediğiniz gibi malesef döviz yüzünden yurtdışından parça cep yakıyor artık. Erdoğanlarda fsa gravel gidon gördüm ama pek açılı değil sanki yol gidonu gibi duruyor. Öyle olunca da gereksiz masrafa gerek yok. İkinci el falan düşmezse sanırım yol gidonuyla devam edeceğiz şimdilik.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Kadro boyu biraz büyük gibi sanki , iç bacak boyunuzu ölçtünüz mü ?
Merhaba.
Buralarda linkini gordugum competitivecyclist.com daki hesaplamalari yaptim.

54 kadroluk bir modeli olsaydı onu alirdim.. .Alırken deneme şansım olmadı.. Bir iki kişiys sordum... 55 lik alabileceğimi söyledi..

Neyse bisiklet geldi.. Şu anda gördüğüm kadarı ile bisiklet ucu ucuna denk geliyor..

Bisiklet'in üst tüpünün seleye en yakın yeri yerden 80cm yukarıda.. Gidon tarafında 85 cm.

Ayakkabı da giyince boya ekstra 1.5 2 cm eklendiği için şu ana kadar hiç sıkıntı çekmedim.

Açıkçası 55 almakla doğru yapıp yapmadığımı da henüz bilmiyorum.


1595516784017.png
 
Selamünaleyküm arkadaşlar. Bu mesajı şehir-tur bisikleti sayfasına yazdım. Mesajı okuyan bir arkadaşımız, aradığım bisiklet türünün gravel olduğunu, bu sebeple gravel bisiklet konusuna yazarsam, daha iyi dönüşler alabileceğimi söyledi.

An itibariyle Dahon Mariner d8 2019 model katlanır bisiklet kullanıcıyım. İstanbul, Bahçelievler/Yenibosna'da ikamet etmekteyim. İşe bisikletimle gidip gelmekteyim. 8 vites olduğu için yokuş performansı beni tatmin etmiyordu. Ben de 52 aynakolu 44 ile değiştirdim. Hissedilir derecede faydasını görüyorum. Geçen hafta içi, değişimin ilk haftası idi. Bu değişime kadar gözüm şehir bisikletindeydi, hala da öyle... Bisiklet sevdası ben de geçen sene hasıl oldu. Geçen sene pek hevesimi alamamıştım. Bu sene ev ile iş arasında -E5 güzargahında, Yenibosna-Topkapı 2. Matbaacılar sitesi rotasında- doya doya biniyorum. Lakin yukarıda dediğim gibi, şehir bisikleti deneyimi yaşamak için de sabırsızlanıyorum. Katlanırım ilk göz ağrım olduğu için satmaya da kıyamıyorum. Bu noktada tercihimi belirlemede tavsiyeleriniz yol gösterici olacak. Bu arada almayı düşündüğüm şehir bisikletini az da olsa, günü birlik turlar ve doğada yapacağım sürüşlerde de kullanmayı düşünüyorum. Malum bu sene bisiklet sıkıntısı çekildiği için fiyatlar yüksek seyrediyordur diye düşünüyorum. Bu sebeple acaba seneye mi alsam diyorum. Hem nasipse seneye kadar biraz da birikim yapar, imkanlarımın el verdiği en iyi bisikleti alma şansım olur. Ya da; katlanırımı satıp, üstüne birikimimi de koyarak, gönlümde yatan aslana şimdi mi sahip olsam? 3. katta oturduğum için alacağım bisikletin Giant Escape 2 gibi 10 kilo civarında olması en önemli tercih sebebim olacaktır. Onun da turuncu rengi çok tatlı ama tipi pek hoşuma gitmiyor. Bisan trx8600 de tasarım olarak hoşuma gidiyor ama o da 12,30 kg. Şehir bisikletleri görsellikten bu kadar uzak olmak zorunda mı? Bu soruyu, yol bisikletlerin yakışıklı mı yakışıklı üyelerine bakarak söylüyorum. Lafı fazla uzatmayayım. Son tahlilde almayı düşündüğüm yol bisikletinin genel özellikleri; hafif olmalı, haliyle yokuşlarda beni üzmemeli, en azından sora set olmalı (teknik bir nedenle değil, sadece giriş seviyesinin 1-2 tık üstü olsun istediğim için tercih nedenimdir), görsel olarak göze hoş gelmeli. Gerçekten kafama yatan bir model ile karşılaşırsam, her ne kadar kıyamıyor olsam da, sattığım kişiye; ileri de satarsan ilk alıcısı ben olacağım şartıyla satmayı düşünebilirim. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Aleyküm Selam, ben de benzer bir durumdan Gravel'e geçtiğim için bir nebze yardımcı olabilirim diye düşünüyorum. Fakat aramızdaki fark şu ki ben katlanırla yokuş çıkamamaktan değil 50km/s hızın üzerinde yokuş bile inememekten şikayetçiydim. Ben Gravel G4'e geçtim öncelikle, bütçe itibariyle sizin belirlediğiniz rakamın biraz üzerinde kalıyor. Tabi aldıktan hemen sonra acaba direk yol mu alsaydım diye bir dellendim ama sonra geçti:) Çünkü gravel müthiş rahat ve konforlu(yol bisikleti ile karşılaştırdığımda bunu söylüyorum, katlanır sürüş pozisyonu itibariyle ikisinden de daha rahat).

Gravelin özelliklerine gelecek olursam üzerindeki aynakol ve ruble oranları itibariyle güçlü olsanız da yol bisikleti kadar hızlanamıyorsunuz, zaten teker de yaklaşık 1.5 kat sürtünme yüzeyine sahip bir de oradan darbe yiyorsunuz dolayısıyla yol bisikletleri ile yarışmayın en azından düz yolda. Fakat eğim belli bir oranın üzerine çıkınca arka rublenin avantajı ile fıtı fıtı tırmanmaya başlıyorsunuz sizin istediğiniz kısım bu kısım fakat bu tek başına gravel almak için bir sebep değil çünkü bahsettiğiniz trx8600 bile Gravel G4'ten daha iyi yokuş çıkabilir(dişli oranlarını tam hatırlamadığım için ihtimalli yazdım fakat öyleydi diye aklımda kalmış).

Gravelin arkasına bagaj bağlayabilmek benim için önemli bir avantaj, bu da sizin düşündüğünüz trx8600'de olan bir özellik.

Toparlayacak olursak şu an sizin Gravel almanız için gerek özellik gerek bütçe itibariyle geçerli bir sebep ben göremedim. Baktığınız modeller sizin için daha uygun olacaktır. Fakat yarın birgün iyi hoş yokuş çıkıyoruz ama biraz da hızlı gidelim ama bu esnada arkamıza bagaj da bağlayalım e biraz toprağa da girelim gibi bir "all rounder" 'a ihtiyaç duyacak olursanız o zaman Gravel düşünebilirsiniz.

Umarım yardımcı olabilmişimdir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhat İlter
Merhaba.
Buralarda linkini gordugum competitivecyclist.com daki hesaplamalari yaptim.

54 kadroluk bir modeli olsaydı onu alirdim.. .Alırken deneme şansım olmadı.. Bir iki kişiys sordum... 55 lik alabileceğimi söyledi..

Neyse bisiklet geldi.. Şu anda gördüğüm kadarı ile bisiklet ucu ucuna denk geliyor..

Bisiklet'in üst tüpünün seleye en yakın yeri yerden 80cm yukarıda.. Gidon tarafında 85 cm.

Ayakkabı da giyince boya ekstra 1.5 2 cm eklendiği için şu ana kadar hiç sıkıntı çekmedim.

Açıkçası 55 almakla doğru yapıp yapmadığımı da henüz bilmiyorum.


235099 dosyayı görüntüle
Bu ölçümü ben de yaptım. Tam ölçülerde alabilmek için bisikleti özel yaptırmak gerekiyor🙂 1-2 cm oynasa da problem olmuyor. Buraya bakarsak bana 58 diyor önceki bisikletim 57 kadroydu. Şuan 60 kullanıyorum açıkçası tam oldu. Dediğiniz gibi ayakkabıyı da giyince orada cm lik kazanç oluyor. Rahatsanız sıkıntı yok.
 
Aleyküm Selam, ben de benzer bir durumdan Gravel'e geçtiğim için bir nebze yardımcı olabilirim diye düşünüyorum. Fakat aramızdaki fark şu ki ben katlanırla yokuş çıkamamaktan değil 50km/s hızın üzerinde yokuş bile inememekten şikayetçiydim. Ben Gravel G4'e geçtim öncelikle, bütçe itibariyle sizin belirlediğiniz rakamın biraz üzerinde kalıyor. Tabi aldıktan hemen sonra acaba direk yol mu alsaydım diye bir dellendim ama sonra geçti:) Çünkü gravel müthiş rahat ve konforlu(yol bisikleti ile karşılaştırdığımda bunu söylüyorum, katlanır sürüş pozisyonu itibariyle ikisinden de daha rahat).

Gravelin özelliklerine gelecek olursam üzerindeki aynakol ve ruble oranları itibariyle güçlü olsanız da yol bisikleti kadar hızlanamıyorsunuz, zaten teker de yaklaşık 1.5 kat sürtünme yüzeyine sahip bir de oradan darbe yiyorsunuz dolayısıyla yol bisikletleri ile yarışmayın en azından düz yolda. Fakat eğim belli bir oranın üzerine çıkınca arka rublenin avantajı ile fıtı fıtı tırmanmaya başlıyorsunuz sizin istediğiniz kısım bu kısım fakat bu tek başına gravel almak için bir sebep değil çünkü bahsettiğiniz trx8600 bile Gravel G4'ten daha iyi yokuş çıkabilir(dişli oranlarını tam hatırlamadığım için ihtimalli yazdım fakat öyleydi diye aklımda kalmış).

Gravelin arkasına bagaj bağlayabilmek benim için önemli bir avantaj, bu da sizin düşündüğünüz trx8600'de olan bir özellik.

Toparlayacak olursak şu an sizin Gravel almanız için gerek özellik gerek bütçe itibariyle geçerli bir sebep ben göremedim. Baktığınız modeller sizin için daha uygun olacaktır. Fakat yarın birgün iyi hoş yokuş çıkıyoruz ama biraz da hızlı gidelim ama bu esnada arkamıza bagaj da bağlayalım e biraz toprağa da girelim gibi bir "all rounder" 'a ihtiyaç duyacak olursanız o zaman Gravel düşünebilirsiniz.

Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Değerli yorumunuz için teşekkür ederim kardeşim. Aynakolu küçülttüğüm için hız konusunda ben de sizin gibi şikayetçiyim. İşe gidip gelirken ortaya konan yokuş performansı, hız performansından daha önemli. Tura çıkacak olursam ikisi de önemli. :) Haklısınız. Başından beri trx8600 hoşuma gidiyor. Giant escape 2 de fena değil. Ağırlığı, turuncu rengiyle beraber tasarım açığını kapatıyor. Herhalde alacak olursam ve radarıma kendi araştırmalarım ve sizlerin önerileri sonrasında başka bir model girmezse,, bu iki modelden birisini seçmek mantıklı olacaktır. Binmeden, deneyimlemeden de, birkaç seçenekten hangisini almalıyım sorusuna da cevap vermek istemiyorum. Geçen sene Dalaman da düzenlenen Dahon katlagel festivaline katıldım. Müthiş keyif aldım. Tadı damağımda kaldı. Doğa içinde bisiklet sürmek çok keyifli.
Kapıdağ yarımadasındaki uzun rotayı festival kapsamında dahon mu 10 bisikletim ile 2 günde turladmı. Aynakol 44 ruble 11-34 10luydu. Nereden baksanız 4 sene oluyor fazla hatırımda değil. Ancak çok sağlam rampalar var insanı canından bezdiren. En düşük viteste pedala yüklenince bisikleti şaha kaldırmışlığım olmuştur bolca. Belki de kilom itibariyle (92) bisikletin arkasında oluşan yük ve eğim birleşince olmuş da olabilir. Bir de yol soğuk asfalt olması sebebiyle özellikle inişlerde salayım bisikleti olmuyor malesef. Jant çapının küçük olması ve katlanırın kadro yapısı buna müsait değil bence. Bisiklet hızlandıkça her an altımdan kayıverecekmiş gibi geliyor. Yağ gibi yol olsa bu dert olmazdı. Neyse çok gözünüzü korkutmayayım. Rota güzel efsane manzaralar var yolda. Mental olarak güçlüyseniz turda bisikletin eksilerini siz kapatırsınız zaten.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim kardeşim. Bu rotadan, bisikletimden dolayı biraz soğudum. İstanbul Bahçelievler'de oturuyorum. Çok uzak olmamak kaydıyla, Hafta sonu için (1,5 gün) bir rota tavsiyeniz olursa sevinirim.
 
merhaba,

carraro'nun e-gravel modelini aldım. bisiklet üzerinde aşağıdaki resimdeki gibi schwalbe g-one raceguard 700x38C lastikler bulunmakta standart olarak. bu model hakkında bilgisi olan var mı?

acaba lastikleri g-one allround olarak değiştirsem sizce nasıl olur? daha dişli yapılı ve göze hoş geldi açıkçası. üzerinde olanlar (raceguard) stabil olmayan yol ve arazide sizce üzer mi?


234982 dosyayı görüntüle234983 dosyayı görüntüle

Güle güle kullanın, kazasız belasız sürüşler dilerim.

Siz de benim gibi Canyon kovaladınız bir süre yanlış hatırlamıyorsam. Korona bizim işleri vurdu gerçi, bisiklete bütçe ayırmak zorlaştı benim için ama şu sıralar aklımı çelen elektrikli bisikletler ve gravel ikilemini tek bisikletle çözmüşsünüz:)

Bir ara deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
 
@fcbarca18991999

Dahon
katlanırı
satıp da
pişman
olmayan
görmedim
göremezsin
Kesin net.
 
Arkadaşlar 78 cm bacak boyun var.Gravel bisiklette 52 kadro tercih ettim.Seçimin doğru mu?
 
Güle güle kullanın, kazasız belasız sürüşler dilerim.

Siz de benim gibi Canyon kovaladınız bir süre yanlış hatırlamıyorsam. Korona bizim işleri vurdu gerçi, bisiklete bütçe ayırmak zorlaştı benim için ama şu sıralar aklımı çelen elektrikli bisikletler ve gravel ikilemini tek bisikletle çözmüşsünüz:)

Bir ara deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

evet canyon kovalamıştık hatırlıyorum, malum koronadan dolayı yalan oldu. zaten aklımda carraro g4, canyon vardı. elektrikli bisikletlere hakim bir arkadaşımın tavsiyesiyle carraro e-gravele giriştim ama şuan bisikleti ben de göremedim istanbulda bayide. ben ailemin yanında izmirdeyim. ben antalya'ya geçince oradaki bayi kargolayıp gönderecek. şimdilik fotoğraflarına bakarak idare ediyoruz :)

deneyimlemek için ben de sabırsızlanıyorum, mutlaka detayları paylaşırım sizinle de. teşekkür ederim bu arada daha iyileri sizin olsun. siz naptınız almış mıydınız en son karar verip?
 
@vivo Ben Mosso Legarda aldım geçtim yaz başında bu seneyi de kaybetmemek için. 600 km oldu bile :)

İşler düzelirse yine araştırmaya başlarım ama şu aşamada üst düzey bisiklet fikrimi sonraya erteledim.
 
Geri