Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Komple hata varmış yazımda EDIT............
 
Son düzenleme:
Scudo
Ben de öyle düşünüyorum sıfirı o fiyat ama brn bi yerde 0 bulamadim haberiniz olsun
7700 liraya mosso gvl 700 grx 400 var aslında bence onuda bütçeniz varsa düşünebilirsiniz
50 yada 48 bulabilir miyim? İnternette yok.
 
@ozozgur house of bike istanbul /esenyurt magazasında ve 48, 50 ve 52 kadro grx 400 mosso var gözüküyor internet sitesinden bakabilirsin
 
@ozozgur

Üst modelini 1x sistem olarak sarı siteye koymuşlar

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: ozozgur
Konun ilk 50 sayfası bunun üzerine tartışma usulü ile geçti. Gravel şöyle olur böyle olur öyle olmaz baktılar ki imam bildiğini okuyor saldılar gittiler. sonrasında zaten carraro g2 ile atak yaptı sonra diğer yerli üreticiler model çıkarınca konu ilerledi gitti. Genel olarak disk veya kumpas fren değil de kadro geometrisi ve lastik aralığı ile yol-gravel-endurance-cyclocross bisikletin farkları çıkıyor. Yani bizim mantık ile her kalın teker, disk fren ve dropbarlı bisiklet gravel değil.
Tabi ki tercih sizin bisikletinizi istediğiniz gruba katabilir ve bu isimde kullanabilirsiniz.

Şu da benim gönlümün efendisi. 29x2.25'e kadar lastik aralığı olan ön göbekte dinamosu ve 1x11 vites ve daha niceleri ile resmi olarak satışta olan canavar. 1500€ olması ve döviz kuru dışında tam istediğim bisiklet.
(link)
(link)
(link)

249383 dosyayı görüntüle

@MakRo ben de bayıldım bu makinaya
Kadrodaki bağantı noktaları muhteşem
Maşa muhteşem
Konik alın borusu muhteşem
Renk muhteşem
2.25 lastik kalınlığı muhteşem
Dropbaar ve hidrolik sti kollara zaten hastayız
10 bin verirdim hiç acımadan...
 
  • Beğen
Tepkiler: Otepeyurt ve MakRo
@MakRo Dağ bisikleti bu :D . Aklıma GCN'in kardeş kanalı GMBN'deki bir sunucunun "Gravellar, b*ktan gidonlu dağ bisikletleridir." demesini getirdi.
Aynen bana da öyle geldiği vakitler oluyor. Kendime göre kadro bulsam düz maşalı MTB toplamayı düşünüyorum. Monzadaki çoğu parça deore.
 
Selamlar, Goat 1'im için lastik bakıyorum .Satıp daha iyi bir şey almaktı amacım ama dolar kuru yüzünden bakamıyorum .

Bir çift lastik almak istiyorum . Sürekli lastik patlamasından sıkıldım.700x35 mitas var üzerinde.Schwalbe g one ve türevleri dikkatimi çekti ama kullanan varsa fikir açısında ço memnun olurum
 
Bir çok sitede mosso gvl modeli gözükmüyor house of bike sitesinde 21'' gözüküyor ilgilenen olursa (link) . Sarı sitede bile sıfır fiyat isteyen var.
 
Bu teker sök takta sokma mil çok mu iyi.. Bisan all trailde sokma mil varken Carraro da yok sanırım.. Sırf bundan dolayı bisan tercih edilebilir mi
 
@tennozer

Bisan kadro geometrisi, karbon maşa ve ilave bağlantı noktaları bakımından da daha uygun bir tercih gravel disiplini için. Qr mil ile de kullanılabilir gayet tabi, ancak patlaklarda tekeri söküp taktığınızda disk fren kaliperini ayarlamanız gerekebilir. Sokma mil her zaman aynı konuma getirdiği için bu sorun ortadan kalkıyor. Ayrıca ileriye dönük olarak sokma mil güncel teknoloji konumunda.

Makul fiyat farkı varsa qr milli bir kadro da tercih edilebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: tennozer
@Sadettin Z. Sokma mil kullanan başka gravel var mı? Jantla alakalı değil mi bu sokma mil kullanıp kullanmama durumu
 
@tennozer

Yerli olarak nitelenebilecek markalarda sadece Bisan Alltrail sokma mile sahip. Yabancı markalar ise standart hale getirmiş durumdalar. 2021 modellerde durum değişir mi göreceğiz.

Sadece jant değil, kadronun da uyumlu olması gerekiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: tennozer
@Sadettin Z. Ben geometrılerden anlamam pek, elımdekı bısıkletı dönüştürme düşüncesindeyim bundan olur mu gravel? Aslında sıfır düşündüm ama satıcılarda carraro ve bisan yok mossoda göremedim. Bu iş 2021 e kalırsa fıyatlar 2-3 bın cıvarı artacak. O parayıda verebileceğimı sanmıyorum.

(link)
 
@osmancan71

Siz istedikten sonra dropbar ve sti kol ilavesiyle gravel görünümü kazandırabilirsiniz elbette. Ancak dropbar'ın uzanma mesafesi (reach) düz gidona göre daha ileride olacağı için normalden çok daha agresif bir sürüş pozisyonuna sahip olursunuz.

Kadro geometrisine bakıldığında 72° alın borusu ve 1018mm teker arası mesafesi ile yol bisikletine yakın bir kadroya sahip. Takabileceğiniz en geniş teker ölçüsünü de hesaba katmak gerek. Hafif gravel zemin için en az 35mm cyclocross lastiklere ihtiyaç var.

Ayrıca hidrolik sti kollar minimum 10'lu sisteme uyumlu olacağı için ya sistemi mekanik disk frene çevirmeli veya komple çekiş sistemini değiştirmelisiniz.

Bunca uğraşıya değip değmeyeceğine kendiniz karar verin derim. Ben olsam elimdekini satıp gerçek bir gravel almayı düşünürüm.
 
Selamlar, Goat 1'im için lastik bakıyorum .Satıp daha iyi bir şey almaktı amacım ama dolar kuru yüzünden bakamıyorum .

Bir çift lastik almak istiyorum . Sürekli lastik patlamasından sıkıldım.700x35 mitas var üzerinde.Schwalbe g one ve türevleri dikkatimi çekti ama kullanan varsa fikir açısında ço memnun olurum
Şehir içi kullanıyosanız genellikle maratonlara da bakabilirsiniz 35lik plus olmayan maraton işinizi görür gibi.
 
Selamlar, Goat 1'im için lastik bakıyorum .Satıp daha iyi bir şey almaktı amacım ama dolar kuru yüzünden bakamıyorum .

Bir çift lastik almak istiyorum . Sürekli lastik patlamasından sıkıldım.700x35 mitas var üzerinde.Schwalbe g one ve türevleri dikkatimi çekti ama kullanan varsa fikir açısında ço memnun olurum
Bene schwalbe g one hem şehir hem yol hemde arazi için güzel ve yeterli dişide okadar f,zla değil goat 1 dekinden daha çok yola yakın ama arazi kabiliyetide iyi ben bi kaç kere kayan toprakta gittim hiç bir sorun olmadi
 
  • Beğen
Tepkiler: samet akkaya
@osmancan71

Siz istedikten sonra dropbar ve sti kol ilavesiyle gravel görünümü kazandırabilirsiniz elbette. Ancak dropbar'ın uzanma mesafesi (reach) düz gidona göre daha ileride olacağı için normalden çok daha agresif bir sürüş pozisyonuna sahip olursunuz.

Kadro geometrisine bakıldığında 72° alın borusu ve 1018mm teker arası mesafesi ile yol bisikletine yakın bir kadroya sahip. Takabileceğiniz en geniş teker ölçüsünü de hesaba katmak gerek. Hafif gravel zemin için en az 35mm cyclocross lastiklere ihtiyaç var.

Ayrıca hidrolik sti kollar minimum 10'lu sisteme uyumlu olacağı için ya sistemi mekanik disk frene çevirmeli veya komple çekiş sistemini değiştirmelisiniz.

Bunca uğraşıya değip değmeyeceğine kendiniz karar verin derim. Ben olsam elimdekini satıp gerçek bir gravel almayı düşünürüm.


Marathon kullanmıştım çok güzeldi ama genel olarak arazi için istiyorum .

Bene schwalbe g one hem şehir hem yol hemde arazi için güzel ve yeterli dişide okadar f,zla değil goat 1 dekinden daha çok yola yakın ama arazi kabiliyetide iyi ben bi kaç kere kayan toprakta gittim hiç bir sorun olmadi

G one'lara baktım . Çok geçmeden sipariş geçeyim artık

Çok teşekkürler cevaplar için
 
Marathon kullanmıştım çok güzeldi ama genel olarak arazi için istiyorum .



G one'lara baktım . Çok geçmeden sipariş geçeyim artık

Çok teşekkürler cevaplar için
Arazi isteğiniz dağ bayir ormansa farklı almalisınız ama toprak yol çakıl gidecekseniz doğru bir karar
 
  • Beğen
Tepkiler: samet akkaya
Geri