Scudo Sports

Gravel bisiklet sayfası

Ben de burada kar yağsa da karda sürsem diye dört gözle bekliyorum :)
Ben de ya hava durumu karlı gosteriyodu ne kar yağıdı ne yağmur terledim geldim iyice 😁
Evet geriye çekmek zorunda kaldım, pedala değiyordu, bilemedim. Böyle kalsın ne olur ki, kabloya da değmiyor zaten tam boşlukta. Boyunu ayarladım aslında, kadro 50 cm.

Sorma yaa :( aldım getirdim Bursa'ya. Geldiğimden beri yağmur, çamur, şimdi de kar. Daha 1 km yapamadım, yanımda yürüdü sadece, gıcır gıcır duruyor hala. Haftaya Salı çıkabileceğim gibi görünüyor.
Pedala açıkken mi deyiyor kapalı ikenmi açıkken benimkide deyiyor kapaliyken deymiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altaç
Scudo
@Burak Altaç g2nin ayaklığı nedir? sağlam birşeye benziyor
 
Kıyamıyorum herhalde henüz çok yeni ya, psikolojisi farklı işte, en azından kuru hava olsun da çıkayım alıştırma yapayım diye bekliyorum. :) işte eksiklerini tamamlıyoruz.
Bu arada iç lastiği nedir bu Schwalbe G-One'nın 28'' jant için arkadaşlar? 700x38C diye bir model yok, 700x33-37 diye bir model var bu mudur bunu mu almalıyız? Decathlon'nun 700x35/45-48 mm diye bir modeli var uyumlu mu? Tüm 700 ler 28'' e uyumlu mu demek? Öleceğim cahilliğimden gerçekten, n'olur yardım edin :D
Dağ bisikleti ne kolaydı ya 26 jant, tak standart iç lastik, kalın kalın tamam :) mm hesabı yok, bir olayı yok. Bu alengirli.

@Mert Ali Ben senin taktığın yere takmak istediğimde, pedala nerdeyse çarpıyor oluyor, içim rahat etmedi. O yüzden fotodaki gibi taktım bıraktım.
 
Kıyamıyorum herhalde henüz çok yeni ya, psikolojisi farklı işte, en azından kuru hava olsun da çıkayım alıştırma yapayım diye bekliyorum. :) işte eksiklerini tamamlıyoruz.
Bu arada iç lastiği nedir bu Schwalbe G-One'nın 28'' jant için arkadaşlar? 700x38C diye bir model yok, 700x33-37 diye bir model var bu mudur bunu mu almalıyız? Decathlon'nun 700x35/45-48 mm diye bir modeli var uyumlu mu? Tüm 700 ler 28'' e uyumlu mu demek? Öleceğim cahilliğimden gerçekten, n'olur yardım edin :D
Dağ bisikleti ne kolaydı ya 26 jant, tak standart iç lastik, kalın kalın tamam :) mm hesabı yok, bir olayı yok. Bu alengirli.

@Mert Ali Ben senin taktığın yere takmak istediğimde, pedala nerdeyse çarpıyor oluyor, içim rahat etmedi. O yüzden fotodaki gibi taktım bıraktım.
iç lastikte direk ölçü olmuyor. 28" evet 700mm . 700x33-37 olur heralde ama yinede tam uyumlu bakın. 38 in altında kalması belki sıkıntı olurda üzerinde olmasının çok sorun olacağını sanmıyorum.

(link)


(link)

burdan bakın bulursunuz uygun birşey. bende bisikletçiden 25 tl almıştım en son
 
  • Beğen
Tepkiler: ShaManicTea
iç lastikte direk ölçü olmuyor. 28" evet 700mm . 700x33-37 olur heralde ama yinede tam uyumlu bakın. 38 in altında kalması belki sıkıntı olurda üzerinde olmasının çok sorun olacağını sanmıyorum.

(link)

Süper, o zaman 38'i de kapsayacak şekilde 28-42, 35-44 mm gibi herhangi bir iç lastik alsam yetiyor diye anlıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Süper, o zaman 38'i de kapsayacak şekilde 28-42, 35-44 mm gibi herhangi bir iç lastik alsam yetiyor diye anlıyorum.
doğru. yukarıdaki mesaja 2 tane link editledim. almışken 2 yedek alın lazım olur dursun yanınızda uzun yola giderseniz zaman tasarrufu olur yama ile uğraşmazsınız. zırhsız lastikle kullanacaksanız helede alın bence. ben ne zaman zırhsız lastikle dolaşsam diken battı cam girdi bişiler oldu yani :D gittiğim yerler tarla vs. gibi yerlerden geçtiği için. bakalım yarında biraz dolaşacağım soğuk çok etkilemezise
 
doğru. yukarıdaki mesaja 2 tane link editledim. almışken 2 yedek alın lazım olur dursun yanınızda uzun yola giderseniz zaman tasarrufu olur yama ile uğraşmazsınız. zırhsız lastikle kullanacaksanız helede alın bence. ben ne zaman zırhsız lastikle dolaşsam diken battı cam girdi bişiler oldu yani :D gittiğim yerler tarla vs. gibi yerlerden geçtiği için. bakalım yarında biraz dolaşacağım soğuk çok etkilemezise

Teşekkür ederim.
Ben bu tür bisiklette başlangıç seviyesinde olduğum için, kolay kolay modifiye etmem henüz evet. Orijinal sahip olduklarıyla pişerim ilk. Lastikleri değiştirmeyeceğim o yüzden. Bir de zırhlılar ağır oluyormuş sanırım.
Evet tamir kiti taşırım her zaman yanımda, o yüzden iç lastikleri de alayım, kafam rahat olsun çıkınca.
Sen daha lastik patlasın, eğlenceyi o zaman gör bende. V frenden sonra bu fren ayarları nasıl yapılacak, o lastik nasıl değişecek, göreceğiz. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Teşekkür ederim.
Ben bu tür bisiklette başlangıç seviyesinde olduğum için, kolay kolay modifiye etmem henüz evet. Orijinal sahip olduklarıyla pişerim ilk. Lastikleri değiştirmeyeceğim o yüzden. Bir de zırhlılar ağır oluyormuş sanırım.
Evet tamir kiti taşırım her zaman yanımda, o yüzden iç lastikleri de alayım, kafam rahat olsun çıkınca.
Sen daha lastik patlasın, eğlenceyi o zaman gör bende. V frenden sonra bu fren ayarları nasıl yapılacak, o lastik nasıl değişecek, göreceğiz. :D
Aynı direk cekince çıkıyo girerkende tam hizzasindan giriyo frene ama lastik kenarları sert ben sökerken çok yırtındım haberiniz olsun 😊
 
  • Beğen
Tepkiler: ShaManicTea
@Burak Altaç g2nin ayaklığı nedir? sağlam bir şeye benziyor
(link) bu ama kilitli pedal kullanıyor olmasam, ayakkabının topuğu ayağa değebilir. Çok milimetrik bir farkla kurtarıyor. Daha geriye takarsam da arka çatalın geometrisi yüzünden çok dışarıda duruyor. Sağlamlığına da gerçekten sağlam.
 
  • Beğen
Tepkiler: tennozer
Teşekkür ederim.
Ben bu tür bisiklette başlangıç seviyesinde olduğum için, kolay kolay modifiye etmem henüz evet. Orijinal sahip olduklarıyla pişerim ilk. Lastikleri değiştirmeyeceğim o yüzden. Bir de zırhlılar ağır oluyormuş sanırım.
Evet tamir kiti taşırım her zaman yanımda, o yüzden iç lastikleri de alayım, kafam rahat olsun çıkınca.
Sen daha lastik patlasın, eğlenceyi o zaman gör bende. V frenden sonra bu fren ayarları nasıl yapılacak, o lastik nasıl değişecek, göreceğiz. :D
zırhlıda performans etkileniyor doğru. ama yollarda heryerde cam kırıkları ve kurumuş çoban çökerten dikeni çok sıkıntı oluyor. büyük şehirlerde pek denk gelmez ama küçük yerde 2 km sürsen zaten şehir dışındasın :)
 
Gravel veya arazide sürülecek herhangi bir bisiklet için park ayağı sakıncalı. Titreşimler sonucu istemeden açılırsa ciddi kazalara sebep olabilir. İlla kullanacağım derseniz de çok sağlam modellere bakın.
 
Gravel veya arazide sürülecek herhangi bir bisiklet için park ayağı sakıncalı. Titreşimler sonucu istemeden açılırsa ciddi kazalara sebep olabilir. İlla kullanacağım derseniz de çok sağlam modellere bakın.
Aldığım XLC son derece sıkı açılıp kapanıyor.
 
@Mert Ali Levye kullandın mı, ona rağmen mi zorluyor?
@Sadettin Z. Doğrudur ama ben bisikleti yatırmayı sevmiyorum mesela. O yüzden ayak istedim. MTB'mde orta kalite bir şey vardı hiç sıkıntı yaşamadım. Bu da kendini belli eder zaten kullandıkça.

@Burak Altaç XLC nin bir çok ürünü baya iyi, ben de kullanıyorum. 👍
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altaç
@Sadettin Z. Doğrudur ama ben bisikleti yatırmayı sevmiyorum mesela. O yüzden ayak istedim. MTB'mde orta kalite bir şey vardı hiç sıkıntı yaşamadım. Bu da kendini belli eder zaten

Yol bisikletlerinin %99'unda park ayağı göremezsiniz. Enteresan bir şekilde bu bisikletleri yerde uzanırken de göremezsiniz. Sele, gidon veya pedal ile bir yere dayanmış halde dururlar. Kullanıcılarına park ayağı sorarsanız size uzaylı görmüş gibi bakmaları muhtemeldir.

Siz yine istiyorsanız park ayağı kullanmaya devam edin, ancak araziye girdiğinizde ara sıra göz atmayı ihmal etmeyin.
 
bu cumada bitti yine açıklanan bişey olmadı


 
Merhaba;
Hazır park ayağı konusu açılmışken, ben de bir kaç hafta önce Cannondale Topstone 1 gravel bisiklet siparişi verdim. Gelmesi bir kaç ayı bulacak. Ben de şimdiden aksesuar araştırıyorum. Link veremiyorum ama internette Topeak Flashstand Slim X isimli bir bisiklet ayağı buldum. Seyyar bir ayak. Sizce bu iş görür mü? Her bisiklete uyar mı?
 
@T-Zone güzel bisiklet, şimdiden hayırlı olsun. Dediğiniz ayaklığın söküp takılması pratik olarak görünse de kullanımı bence değil. Durdunuz bisikletten inip çantanızdan bu ayaklığı çıkarıp park edeceksiniz, yola çıkarken söküp tekrar çantaya koyacaksınız. Her duruş da bunu yapmak bana çok kullanışlı gelmedi. Yani bisikleti dayayabileceğiniz yer varsa bunu takmak yerine dayamak daha tercih edilir. Sabit ayaklıklar da ayaklığı indir, yola çıkarken kaldır devam et, daha kullanışlı. Bir de bu ayaklık bozuk, eğimli zeminler de ne kadar stabil kalacak, güvenilir olacak mı o da bakmak lazım. Görüntü şık duruyor ama bana pek pratik bir çözüm gibi gelmedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: T-Zone
@Mert Ali Levye kullandın mı, ona rağmen mi zorluyor?
@Sadettin Z. Doğrudur ama ben bisikleti yatırmayı sevmiyorum mesela. O yüzden ayak istedim. MTB'mde orta kalite bir şey vardı hiç sıkıntı yaşamadım. Bu da kendini belli eder zaten kullandıkça.

@Burak Altaç XLC nin bir çok ürünü baya iyi, ben de kullanıyorum. 👍
Evet ama acemiliğimde olabilir sonra kolaylaşabilir yani
Yol bisikletlerinin %99'unda park ayağı göremezsiniz. Enteresan bir şekilde bu bisikletleri yerde uzanırken de göremezsiniz. Sele, gidon veya pedal ile bir yere dayanmış halde dururlar. Kullanıcılarına park ayağı sorarsanız size uzaylı görmüş gibi bakmaları muhtemeldir.

Siz yine istiyorsanız park ayağı kullanmaya devam edin, ancak araziye girdiğinizde ara sıra göz atmayı ihmal etmeyin.
Benimki de hem sıkı hem yaylı yani yarısı açılana kadar geri eski yerine dönüyor aldığım ilk gün bisikleti kaldırıp attım hiç bişey olmadı zıplıyor ama açılmıyor
 
Geri