Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Merhaba;
Hazır park ayağı konusu açılmışken, ben de bir kaç hafta önce Cannondale Topstone 1 gravel bisiklet siparişi verdim. Gelmesi bir kaç ayı bulacak. Ben de şimdiden aksesuar araştırıyorum. Link veremiyorum ama internette Topeak Flashstand Slim X isimli bir bisiklet ayağı buldum. Seyyar bir ayak. Sizce bu iş görür mü? Her bisiklete uyar mı?
Hocam merhabalar öncelikle.Ben de şu sıralar gravel bisiklet araştırıyorum sipariş verdiğiniz bisiklet çok güzel hayırlı olsun.Delta bisiklet aracılığıyla mı sipariş verdiniz yoksa yurtdışından mı?
 
Scudo
Hocam merhabalar öncelikle.Ben de şu sıralar gravel bisiklet araştırıyorum sipariş verdiğiniz bisiklet çok güzel hayırlı olsun.Delta bisiklet aracılığıyla mı sipariş verdiniz yoksa yurtdışından mı?
Merhaba Hocam,
Çok teşekkür ederim. Daha güzeli sizlerin olsun. Evet, Delta bisiklet aracılığı ile sipariş verdim. Mart ayı içerisinde üretileceğini, Nisan gibi de geleceğini belirttiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: nezdarov
Evet ama acemiliğimde olabilir sonra kolaylaşabilir yani

Benimki de hem sıkı hem yaylı yani yarısı açılana kadar geri eski yerine dönüyor aldığım ilk gün bisikleti kaldırıp attım hiç bişey olmadı zıplıyor ama açılmıyor

Kaldırıp attın :D Keşke bunun videosunu çekip bizimle paylaşsaydınız.
 
  • Hahaha
Tepkiler: Mert Ali
g0 ın aktarıcısı hangisi? bazı yerlerde uzun var kısa var alttada kısa orta diye yazıyor. sitesinde de sadece "SHIMANO CLARIS R2000" yazıyor.


(link)
 
g0 ın aktarıcısı hangisi? bazı yerlerde uzun var kısa var alttada kısa orta diye yazıyor. sitesinde de sadece "SHIMANO CLARIS R2000" yazıyor.


(link)
34 e uzun bacak atıyo üstündeki RD-R2000-GS
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Evet gençler, bugün buzlu mu buzlu bir günde, ilk deneyimimi yaşadım nihayet. Tecrübelerimi paylaşayım;

- Asla yol bisikleti kadar konforsuz değil ama dağ bisikleti kadar da kaptan köşkü değil.
- Alüminyum maşa titreşimleri güzel güzel hissettiriyor. :) Karbon deneyimim yok, kıyaslayamam.
- Frenleri sevdim ama V frenden sonra çok narin bir sistemmiş gibi hissettirdi neden bilmem bir de sanki fren yapınca otobüs gibi tıslama sesi duyuyorum. :D (bilen arkadaşlara sorum; bu frenlere acil bir durumda yüklenildiğinde sorun çıkar mı?)
- Drop bar hakimiyetim çok düşük, bu yüzden çok alıştırma yapmalıyım ama çok eğilmek zorunda olmamak sevindirdi.
- Vites geçişlerini biraz sert buldum, sanki bisiklet agresifleşiyor gibi.
- Park ayağına kafayı taktım, sanırım çıkaracağım çünkü pedal çevirirken bu sefer pedal değil ama topuğum çarpıyor arada. Sanırım bu bisiklet park ayağı takılacak bir yapıda değil.
- Tekerlekleri sevdim, güvende hissettiriyor. Dağ bisikleti kadar olmasa da çakıl, çukura girebildim hatta buzun üstünde kaymadan sürdüm.

Şimdilik bu kadar, daha fazla kendisiyle vakit geçirdikçe, bilgi veririm.

Not: Yazdıklarım kişisel fikir ve tecrübelerim, geneli yansıtmaz. (Hatırlatma: Bisiklet Carraro Gravel G0)
IMG_6489.jpg
 
Evet gençler, bugün buzlu mu buzlu bir günde, ilk deneyimimi yaşadım nihayet. Tecrübelerimi paylaşayım;

- Asla yol bisikleti kadar konforsuz değil ama dağ bisikleti kadar da kaptan köşkü değil.
- Alüminyum maşa titreşimleri güzel güzel hissettiriyor. :) Karbon deneyimim yok, kıyaslayamam.
- Frenleri sevdim ama V frenden sonra çok narin bir sistemmiş gibi hissettirdi neden bilmem bir de sanki fren yapınca otobüs gibi tıslama sesi duyuyorum. :D (bilen arkadaşlara sorum; bu frenlere acil bir durumda yüklenildiğinde sorun çıkar mı?)
- Drop bar hakimiyetim çok düşük, bu yüzden çok alıştırma yapmalıyım ama çok eğilmek zorunda olmamak sevindirdi.
- Vites geçişlerini biraz sert buldum, sanki bisiklet agresifleşiyor gibi.
- Park ayağına kafayı taktım, sanırım çıkaracağım çünkü pedal çevirirken bu sefer pedal değil ama topuğum çarpıyor arada. Sanırım bu bisiklet park ayağı takılacak bir yapıda değil.
- Tekerlekleri sevdim, güvende hissettiriyor. Dağ bisikleti kadar olmasa da çakıl, çukura girebildim hatta buzun üstünde kaymadan sürdüm.

Şimdilik bu kadar, daha fazla kendisiyle vakit geçirdikçe, bilgi veririm.

Not: Yazdıklarım kişisel fikir ve tecrübelerim, geneli yansıtmaz. (Hatırlatma: Bisiklet Carraro Gravel G0)
254409 dosyayı görüntüle
Hatırlatma iyi olmuş :) sayfaları aramama gerek kalmadı. Masa karbon kullandım 32 c merıda ıle. 35 c amortisörlu kullandım birde Amortisör kapalı iken. Fark pek göremedim ama eşit şartlarda karsılastırmada oluyodur ıllakı fark
 
  • Beğen
Tepkiler: ShaManicTea
Evet gençler, bugün buzlu mu buzlu bir günde, ilk deneyimimi yaşadım nihayet. Tecrübelerimi paylaşayım;

- Asla yol bisikleti kadar konforsuz değil ama dağ bisikleti kadar da kaptan köşkü değil.
- Alüminyum maşa titreşimleri güzel güzel hissettiriyor. :) Karbon deneyimim yok, kıyaslayamam.
- Frenleri sevdim ama V frenden sonra çok narin bir sistemmiş gibi hissettirdi neden bilmem bir de sanki fren yapınca otobüs gibi tıslama sesi duyuyorum. :D (bilen arkadaşlara sorum; bu frenlere acil bir durumda yüklenildiğinde sorun çıkar mı?)
- Drop bar hakimiyetim çok düşük, bu yüzden çok alıştırma yapmalıyım ama çok eğilmek zorunda olmamak sevindirdi.
- Vites geçişlerini biraz sert buldum, sanki bisiklet agresifleşiyor gibi.
- Park ayağına kafayı taktım, sanırım çıkaracağım çünkü pedal çevirirken bu sefer pedal değil ama topuğum çarpıyor arada. Sanırım bu bisiklet park ayağı takılacak bir yapıda değil.
- Tekerlekleri sevdim, güvende hissettiriyor. Dağ bisikleti kadar olmasa da çakıl, çukura girebildim hatta buzun üstünde kaymadan sürdüm.

Şimdilik bu kadar, daha fazla kendisiyle vakit geçirdikçe, bilgi veririm.

Not: Yazdıklarım kişisel fikir ve tecrübelerim, geneli yansıtmaz. (Hatırlatma: Bisiklet Carraro Gravel G0)
254409 dosyayı görüntüle
Tıslama sesinin bir çok sebebi var internetten bakabilirsiniz asılıncada bişey olmuyor olmadı agresif bulmanızda acayip aslında dişli oranı oldukça yumuşak ama vites sayısı az ve park ayağı konusunda bişey diyemem ben de olmuyor ama tabi bisiklet farkı olabilir mutlu nice sürüşler
 
Tıslama sesinin bir çok sebebi var internetten bakabilirsiniz asılıncada bişey olmuyor olmadı agresif bulmanızda acayip aslında dişli oranı oldukça yumuşak ama vites sayısı az ve park ayağı konusunda bişey diyemem ben de olmuyor ama tabi bisiklet farkı olabilir mutlu nice sürüşler

Aslında olumsuz anlamda söylemek istemedim onu. Önden komut verince çok yumuşak kayıyor vites kolu, sonra arkadan bir tak sesi. Hani bu kadar narinliğe karşı sert geldi diyelim :D yoksa problem teşkil eden ya da arıza var gibi gelmiyor zaten.
En sonunda bisikleti senin oraya getirip, park ayağını senin takmanı rica edeceğim bu gidişle. Artık nasıl taktıysan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mert Ali
Aslında olumsuz anlamda söylemek istemedim onu. Önden komut verince çok yumuşak kayıyor vites kolu, sonra arkadan bir tak sesi. Hani bu kadar narinliğe karşı sert geldi diyelim :D yoksa problem teşkil eden ya da arıza var gibi gelmiyor zaten.
En sonunda bisikleti senin oraya getirip, park ayağını senin takmanı rica edeceğim bu gidişle. Artık nasıl taktıysan :)
Sert asılmadan olabilir kadans dusukken çeviriyorsan bende de oluyor o
 
  • Beğen
Tepkiler: ShaManicTea
Yanlış sayfaya mi geldim ben yav? Gravele park ayağı takmalar, yol lastigi danışmalar, oh oh bende tur bisikletime pompalı korna arıyorum. Bunu tavsiye eder misiniz ?
@Sadettin Z. @MakRo
Hwahhaha

"Neden Gravel Bisiklet Alıp Şehirde Kullanıyoruz?" başlığı yakındır sevgili Kaldato. :D

Aslında çok da şaşırmamak lazım, modifiye bizde ata sporu. Kara Şahin alıp Doğan SLX'e çevirme hayaliyle büyüyen, sonunda Doblo'sunun arka camına tuğra yapıştırıp huzura eren milletin evlatlarıyız biz. Ayrıca herkesin hayatına kimse karışamaz.

Korna konusunda şu arkadaşı daha etkili buluyorum

images.jpeg

Aha bu da videosu
 
Son düzenleme:
Neden bu kadar negatif şeyler yazdığınızı anlamadım açıkçası. Bu mu bisiklet kardeşliği? Küçümseyerek, tepeden bakarak nereye varıyoruz?
Siz evinizden dışarı adım atar atmaz dağ veya toprak yola mı çıkıyorsunuz? Nerede yaşıyorsunuz?
Ayrıca, burada konuşulan konular sizi neden bu kadar rahatsız etti? Burası, spesifik özellikleri olan bir modelin tartışma ve bilgi alışverişi yapma sayfası. Tabidir, park ayağı da soracağım, sele borusu da, gerekirse jant da, lastik de. Neden? Çünkü bilmiyorum ve öğreniyorum, kendimi geliştiriyorum. Bilmeyenlere anlatmak, öğretmek, tecrübelerinizi aktarmak, yanlışları, uygun bir dille düzeltmek ve insanları desteklemek gerekir. Fakat siz böyle dalgaya alır, küçümser tavırlar içinde olursanız, bu spordan soğuttuğunuz insanlar, yarın öbür gün arabasına biner, size de trafikte saygı göstermez ve üzerinize sürer, siz de bunu hak etmiş olursunuz.
Ek olarak herkes bisikletini istediği gibi kullanır ve istediği şeyi monte eder. İstersem yangın tüpü takarım istersem ambulans sireni. İstersem yeniden dağ bisikleti alır, otoyolda sürerim. Sizin doğrularınız ve kurallarınız sadece sizin yaşam alanınızla ve tercihlerinizle sınırlıdır.
-Çok ustayım ve dünyalar yarattım çünkü bisikletime park ayağı takmıyorum- diye düşünüyorsanız buyrun sizi yol bisikleti ve buna uygun sadece ''ustaların'' olduğu başlığına alalım, buraya uğramayın, kendinizi kurtarmış olun. Ya da arzu ederseniz, iki adet Gravel sayfası açılsın, amatörler ve profesyoneller diye. Böyle keskin çizgilerle ayrılarak oradan devam edelim, kimse üzülmesin.
Lütfen, saygı!
 
Son düzenleme:
Neden bu kadar negatif şeyler yazdığınızı anlamadım açıkçası. Bu mu bisiklet kardeşliği? Küçümseyerek, tepeden bakarak nereye varıyoruz?
Siz evinizden dışarı adım atar atmaz dağ veya toprak yola mı çıkıyorsunuz? Nerede yaşıyorsunuz?
Ayrıca, burada konuşulan konular sizi neden bu kadar rahatsız etti? Burası, spesifik özellikleri olan bir modelin tartışma ve bilgi alışverişi yapma sayfası. Tabidir, park ayağı da soracağım, sele borusu da, gerekirse jant da, lastik de. Neden? Çünkü bilmiyorum ve öğreniyorum, kendimi geliştiriyorum. Bilmeyenlere anlatmak, öğretmek, tecrübelerinizi aktarmak, yanlışları, uygun bir dille düzeltmek ve insanları desteklemek gerekir. Fakat siz böyle dalgaya alır, küçümser tavırlar içinde olursanız, bu spordan soğuttuğunuz insanlar, yarın öbür gün arabasına biner, size de trafikte saygı göstermez ve üzerinize sürer, siz de bunu hak etmiş olursunuz.
Ek olarak herkes bisikletini istediği gibi kullanır ve istediği şeyi monte eder. İstersem yangın tüpü takarım istersem ambulans sireni. İstersem yeniden dağ bisikleti alır, otoyolda sürerim. Sizin doğrularınız ve kurallarınız sadece sizin yaşam alanınızla ve tercihlerinizle sınırlıdır.
-Çok ustayım ve dünyalar yarattım çünkü bisikletime park ayağı takmıyorum- diye düşünüyorsanız buyrun sizi yol bisikleti ve buna uygun sadece ''ustaların'' olduğu başlığına alalım, buraya uğramayın, kendinizi kurtarmış olun. Ya da arzu ederseniz, iki adet Gravel sayfası açılsın, amatörler ve profesyoneller diye. Böyle keskin çizgilerle ayrılarak oradan devam edelim, kimse üzülmesin.
Lütfen, saygı!
Hocam sadece şaka idi. Gravel zaten ne idüğü belirsiz bir tür iken böyle karmaşalar çıkması normal.
Sizi aşırı alıngan gördüm. Park ayağı konusuna gelirsek gereksiz bir aksesuar olur. Aşırı yük zaten olmaz gravellerle, e zaten hafif olacaksa duvara da dayarsın kenara da firlatirsin problem değil yani.
 
Hocam sadece şaka idi. Gravel zaten ne idüğü belirsiz bir tür iken böyle karmaşalar çıkması normal.
Sizi aşırı alıngan gördüm. Park ayağı konusuna gelirsek gereksiz bir aksesuar olur. Aşırı yük zaten olmaz gravellerle, e zaten hafif olacaksa duvara da dayarsın kenara da firlatirsin problem değil yani.
Evde sorun degılde dışarıda yere yatırmak yerıne ayaklık ıyı olur bencede. Arazi pisıkletı hem nereye dayayacaz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Neden bu kadar negatif şeyler yazdığınızı anlamadım açıkçası. Bu mu bisiklet kardeşliği? Küçümseyerek, tepeden bakarak nereye varıyoruz?
Siz evinizden dışarı adım atar atmaz dağ veya toprak yola mı çıkıyorsunuz? Nerede yaşıyorsunuz?
Ayrıca, burada konuşulan konular sizi neden bu kadar rahatsız etti? Burası, spesifik özellikleri olan bir modelin tartışma ve bilgi alışverişi yapma sayfası. Tabidir, park ayağı da soracağım, sele borusu da, gerekirse jant da, lastik de. Neden? Çünkü bilmiyorum ve öğreniyorum, kendimi geliştiriyorum. Bilmeyenlere anlatmak, öğretmek, tecrübelerinizi aktarmak, yanlışları, uygun bir dille düzeltmek ve insanları desteklemek gerekir. Fakat siz böyle dalgaya alır, küçümser tavırlar içinde olursanız, bu spordan soğuttuğunuz insanlar, yarın öbür gün arabasına biner, size de trafikte saygı göstermez ve üzerinize sürer, siz de bunu hak etmiş olursunuz.
Ek olarak herkes bisikletini istediği gibi kullanır ve istediği şeyi monte eder. İstersem yangın tüpü takarım istersem ambulans sireni. İstersem yeniden dağ bisikleti alır, otoyolda sürerim. Sizin doğrularınız ve kurallarınız sadece sizin yaşam alanınızla ve tercihlerinizle sınırlıdır.
-Çok ustayım ve dünyalar yarattım çünkü bisikletime park ayağı takmıyorum- diye düşünüyorsanız buyrun sizi yol bisikleti ve buna uygun sadece ''ustaların'' olduğu başlığına alalım, buraya uğramayın, kendinizi kurtarmış olun. Ya da arzu ederseniz, iki adet Gravel sayfası açılsın, amatörler ve profesyoneller diye. Böyle keskin çizgilerle ayrılarak oradan devam edelim, kimse üzülmesin.
Lütfen, saygı!

Hocam bu ne asabiyet böyle. Forumda olduğunuzu bazen eleştirileceğinizi, bazen teşekkür edilip beğenileceğinizi unutmayın. İsterseniz bisikletinizi aşağıdaki gibi yapın kimsenin umrunda olmaz. Kaldıramıyorsanız forumu kullanmamınızı tavsiye ederim.
maxresdefault.jpg
 
@ShaManicTea merhaba hocam. Foruma hosgeldiniz öncelikle. Tabiidir yeni olmanız sebebiyle @mariokaldato arkadaşımızı tanımıyorsunuz. Biraz aratirsanız bol bol mizansen yapan, bim poşeti ile meşhur, gırgır samatasi bol bir abimiz. Yaptığı yorumlara genellikle sadece ve sadece güleriz. Çünkü şaka amaçlı yapıldığını biliyoruz. Ama sizin bilmemeniz normal.
Park ayağı konusuna gelecek okursak, Fitness tur bisikletleri dahil, gravel cyclocross ve yol bisikletleri ile fabrikasyon olarak gelmiyorlar. Bu biraz fikir veriyor aslında bize. 100 gram ağırlık tasarrufu için iç lastiğin ultra light olaniyla değiştirildigi bu camiada yarım kiloluk park ayağı elbette bir külfet bu türlerin kullanıcısı için. Ayrıca chainstay uzunluklarınin kısa olması nedeniyle pek uymuyor da. Sizin yaşadığınız problemleri yaşıyor takanların çoğu. Ayrica bir arkadaşımızın da söylediği gibi araziye çıktığınızda düşme veya açılıp bisiklete veya size zarar verme olasılığı var.
Yine de siz zaten deneme yanılma yoluyla tecrübe edinmissiniz. Burada uzun sürelerdir aktif olan forumdaslarimiz aynı muhabbetleri her 10-15 sayfada bir tekrar gördükleri için haliyle işi gırgıra vurabiliyorlar. O yüzden alınmanıza kırılmanıza gerek yok.

Ama şu cümleniz bana biraz uçuk geldi, üzerinde bir muddet düşünülmesi lazım:

'' Fakat siz böyle dalgaya alır, küçümser tavırlar içinde olursanız, bu spordan soğuttuğunuz insanlar, yarın öbür gün arabasına biner, size de trafikte saygı göstermez ve üzerinize sürer, siz de bunu hak etmiş olursunuz. ''

Bu cümlenizin üzerinde durmak lazım diye düşünüyorum. Suç unsuru içerdiği gibi; saygısızca ve saçma cikarimlarda bulunmussunuz. Hayal dünyanıza saygı duyuyorum ama bisikletten soğuyup arabaya binip bisikletcilerin üzerine araba sürmek?!? Üstüne bir de üzerine araba surulen bisikletçinin bunu hak etmiş olması?!?...
 
@ShaManicTea merhaba hocam. Foruma hosgeldiniz öncelikle. Tabiidir yeni olmanız sebebiyle @mariokaldato arkadaşımızı tanımıyorsunuz. Biraz aratirsanız bol bol mizansen yapan, bim poşeti ile meşhur, gırgır samatasi bol bir abimiz. Yaptığı yorumlara genellikle sadece ve sadece güleriz. Çünkü şaka amaçlı yapıldığını biliyoruz. Ama sizin bilmemeniz normal.
Park ayağı konusuna gelecek okursak, Fitness tur bisikletleri dahil, gravel cyclocross ve yol bisikletleri ile fabrikasyon olarak gelmiyorlar. Bu biraz fikir veriyor aslında bize. 100 gram ağırlık tasarrufu için iç lastiğin ultra light olaniyla değiştirildigi bu camiada yarım kiloluk park ayağı elbette bir külfet bu türlerin kullanıcısı için. Ayrıca chainstay uzunluklarınin kısa olması nedeniyle pek uymuyor da. Sizin yaşadığınız problemleri yaşıyor takanların çoğu. Ayrica bir arkadaşımızın da söylediği gibi araziye çıktığınızda düşme veya açılıp bisiklete veya size zarar verme olasılığı var.
Yine de siz zaten deneme yanılma yoluyla tecrübe edinmissiniz. Burada uzun sürelerdir aktif olan forumdaslarimiz aynı muhabbetleri her 10-15 sayfada bir tekrar gördükleri için haliyle işi gırgıra vurabiliyorlar. O yüzden alınmanıza kırılmanıza gerek yok.

Ama şu cümleniz bana biraz uçuk geldi, üzerinde bir muddet düşünülmesi lazım:

'' Fakat siz böyle dalgaya alır, küçümser tavırlar içinde olursanız, bu spordan soğuttuğunuz insanlar, yarın öbür gün arabasına biner, size de trafikte saygı göstermez ve üzerinize sürer, siz de bunu hak etmiş olursunuz. ''

Bu cümlenizin üzerinde durmak lazım diye düşünüyorum. Suç unsuru içerdiği gibi; saygısızca ve saçma cikarimlarda bulunmussunuz. Hayal dünyanıza saygı duyuyorum ama bisikletten soğuyup arabaya binip bisikletcilerin üzerine araba sürmek?!? Üstüne bir de üzerine araba surulen bisikletçinin bunu hak etmiş olması?!?...
Zaten trafikte kekolar yeterince üstümüze sürüyor,küfür ediyor,soda -bira bilimum şişeleri üstümüze fırlatıyor .Alışkınız...Ama forumdan alıngan bir arkadasimizin üstüme sürmesi çok dramatik bir durum olurdu.
 
Son düzenleme:
Geri