Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Bende g0 kullanıyorum fakat anlattığınız gibi bir ses veya vibrasyon hissetmedim hiç ama vites ayariniz bozuk olabilir mi
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: merihanac
Scudo
Merhaba sevgili gravel (gıravel) kullanan arkadaşlar. Şehir bisikletimin lastiklerinin değişme vakti geldi, şuan üzerinde 700x35c ebatlarında şehir lastikleri mevcut. Almak istediğim lastikler daha çok Gravel tarzı bisikletlerde kullanılıyor sanırım. Decatlonda iki tane model gördüm(uygun fiyatlı almak istiyorum)
Bisikletimi daha çok toz toprak yollarda kullanma planım var artık. Sizlerin tecrübelerinden faydalanarak seçim yapmak istiyorum, aşağıdaki seçeneklerden yada bunların dışında önerebileceğiniz seçenekler varmıdır ?

(link)
(link)
 
@merihanac Aynı zamanda almışız :) Bahsettiğiniz şekilde vibrasyonla ilgili bir sıkıntı yaşamadım. Sadece ilk zamanlar vitesler iyi ayarlanmadığı için zincir aynakola sürtme yapıyordu. Güzel bir ayar ve zincir yağıyla çözüldü. Ben 4 ay sonra rubleyi değiştirdim ve büyük ruble taktım dolayısıyla zincir boyu uzadı. Yine bir sıkıntı yaşamadım. Bu haliyle de memnunum.
 
Merhaba sevgili gravel (gıravel) kullanan arkadaşlar. Şehir bisikletimin lastiklerinin değişme vakti geldi, şuan üzerinde 700x35c ebatlarında şehir lastikleri mevcut. Almak istediğim lastikler daha çok Gravel tarzı bisikletlerde kullanılıyor sanırım. Decatlonda iki tane model gördüm(uygun fiyatlı almak istiyorum)
Bisikletimi daha çok toz toprak yollarda kullanma planım var artık. Sizlerin tecrübelerinden faydalanarak seçim yapmak istiyorum, aşağıdaki seçeneklerden yada bunların dışında önerebileceğiniz seçenekler varmıdır ?

(link)
(link)

Açıkçası Btwin lastikler ile ilgili net bir fikrim yok. Lakin neredeyse 2 tane kaliteli iç lastik fiyatına satılan bir dış lastiğe arazide güvenir miydim bilmiyorum.

Benim bisikletim Bisan Alltrail, üzerinde gelen CST Pika 38mm lastikleri haftasonu çıktığım Aydos zirvenin zorlu arazisinde test ettim. Şaşırtıcı şekilde iyi gevşek zemin performansı ve patlak direnci ile karşılaştım. Yüksek hızda inerken aha şimdi patlattım lastikleri dediğim sivri kenarlı taşların bulunduğu bölümü de sorunsuz geçtim. Yerler nispeten kuru olduğu için ıslak performansını deneme şansım olmadı henüz.

Asfaltta zemini ısırıp akmadığı için belki karışık kullanımda biraz yorabilir ama asfalt dışı için şimdilik memnun kaldım.

Fiyatı tanesi için 245 TL gibi görünüyor ama Panaracer Gravel King lastiklerin 700-800 TL fiyatlara satıldığı bir ortamda makul sayılır.
 
Açıkçası Btwin lastikler ile ilgili net bir fikrim yok. Lakin neredeyse 2 tane kaliteli iç lastik fiyatına satılan bir dış lastiğe arazide güvenir miydim bilmiyorum.

Benim bisikletim Bisan Alltrail, üzerinde gelen CST Pika 38mm lastikleri haftasonu çıktığım Aydos zirvenin zorlu arazisinde test ettim. Şaşırtıcı şekilde iyi gevşek zemin performansı ve patlak direnci ile karşılaştım. Yüksek hızda inerken aha şimdi patlattım lastikleri dediğim sivri kenarlı taşların bulunduğu bölümü de sorunsuz geçtim. Yerler nispeten kuru olduğu için ıslak performansını deneme şansım olmadı henüz.

Asfaltta zemini ısırıp akmadığı için belki karışık kullanımda biraz yorabilir ama asfalt dışı için şimdilik memnun kaldım.

Fiyatı tanesi için 245 TL gibi görünüyor ama Panaracer Gravel King lastiklerin 700-800 TL fiyatlara satıldığı bir ortamda makul sayılır.
(link) bu lastikler benim tecrübe ettiğim kadarıyla başarılı. Gerek asfaltta gerek hafif arazi-toprak yolda iş görüyor. Ben ön 70, arka 75 PSİ kullanıyorum ( max.87) henüz, şansıma patlamadı. Zamanında mtb de kullandığım shwalbe cx comp lastiklere çok benziyor.
Kısaca fiyatına göre iyi ve kolay kolay yolda bırakmayacak lastikler, handikapı bence ağırlığı. F/p başarılı.
 
Merhaba sevgili gravel (gıravel) kullanan arkadaşlar. Şehir bisikletimin lastiklerinin değişme vakti geldi, şuan üzerinde 700x35c ebatlarında şehir lastikleri mevcut. Almak istediğim lastikler daha çok Gravel tarzı bisikletlerde kullanılıyor sanırım. Decatlonda iki tane model gördüm(uygun fiyatlı almak istiyorum)
Bisikletimi daha çok toz toprak yollarda kullanma planım var artık. Sizlerin tecrübelerinden faydalanarak seçim yapmak istiyorum, aşağıdaki seçeneklerden yada bunların dışında önerebileceğiniz seçenekler varmıdır ?

(link)
(link)
attığınız linklerdeki 38 olan araziye daha uygun gibi görünüyor.
diğeri ise zamanında kullandığım michelin proteklere benzettim daha çok asfalta uygun gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Açıkçası Btwin lastikler ile ilgili net bir fikrim yok. Lakin neredeyse 2 tane kaliteli iç lastik fiyatına satılan bir dış lastiğe arazide güvenir miydim bilmiyorum.

Benim bisikletim Bisan Alltrail, üzerinde gelen CST Pika 38mm lastikleri haftasonu çıktığım Aydos zirvenin zorlu arazisinde test ettim. Şaşırtıcı şekilde iyi gevşek zemin performansı ve patlak direnci ile karşılaştım. Yüksek hızda inerken aha şimdi patlattım lastikleri dediğim sivri kenarlı taşların bulunduğu bölümü de sorunsuz geçtim. Yerler nispeten kuru olduğu için ıslak performansını deneme şansım olmadı henüz.

Asfaltta zemini ısırıp akmadığı için belki karışık kullanımda biraz yorabilir ama asfalt dışı için şimdilik memnun kaldım.

Fiyatı tanesi için 245 TL gibi görünüyor ama Panaracer Gravel King lastiklerin 700-800 TL fiyatlara satıldığı bir ortamda makul sayılır.
Yaşamış olduğun deneyimi aktardığın ve tavsiyede bulunduğun için teşekkür ederim. Önerdiğin lastiklerde oldukça iyi hatta fiyatı da güzel. İncelemiş bulundum. Bütçe konusunuda yeniden değerlendirme yapacağım. Tekrardan teşekkür ederim.
(link) bu lastikler benim tecrübe ettiğim kadarıyla başarılı. Gerek asfaltta gerek hafif arazi-toprak yolda iş görüyor. Ben ön 70, arka 75 PSİ kullanıyorum ( max.87) henüz, şansıma patlamadı. Zamanında mtb de kullandığım shwalbe cx comp lastiklere çok benziyor.
Kısaca fiyatına göre iyi ve kolay kolay yolda bırakmayacak lastikler, handikapı bence ağırlığı. F/p başarılı.
Bilgilendirme için teşekkür ederim f/p konusunda benimde gönlüm bunlarda yana.
attığınız linklerdeki 38 olan araziye daha uygun gibi görünüyor.
diğeri ise zamanında kullandığım michelin proteklere benzettim daha çok asfalta uygun gibi.
Değerlendirmeniz için teşekkür ederim. Lastik deseni bakımından ve f/p olarak oldukça iyi gibi evet. Birde mahalle bisikletcimin elinde ki lastiklere bakacağım ona göre bir karar vereceğim. En azından pazarlık şansım olur :)
 
Merhabalar..
Siz değerli forumdaşlara bazı sorularım olacak. Bisan All Trail Eco kullanıyorum. Geçen sene Temmuz ayında aldım. 3250km yol yaptım şimdilik ve bisikletimde bazı değişiklikler de yaptım ( jant çemberi, lastik ,sele ,gidon+boğazı ve zincir) . Rublem 9lu Sora. Aldığımdan beri tek sıkıntım zincir aynakol büyük dişlideyken ve arka en küçük dişlideyken (8. ve 9.dişliler) aynakolda sürtünmeye benzer, ya da vibrasyona benzer bir durum hissediyordum(aktarıcı sürtünmesi değil dostlar,ayalarlarını kendim yapabiliyorum ve mükemmel çalışıyor ön aktarıcı). Biraz araştırdım ve bu doğrultuda "zincir yeni,biraz açılsın düzelir" gibisinden yorumlar yapıldı çoğunlukla... Bisiklet üzerinde gelen zincir kmc super narrow z9. Ben de durum zincirle alakalı diye düşündüm ve 10gün önce zincirimi shimano cn-hg53 ile değiştirdim.
Zincir değişikliğinden sonra;
- Ruble 8 ve 9 dişlideki vibrasyon azaldı (yarı yarıya)
- Ruble 4 ve 5 te vibrasyon hissetmeye başladım (daha önce 8. ve 9. dışında hiç yoktu)
- Bazen zincir "küt" ses yaparak atmış gibi oluyor. Sanki 1 ya da 2 dişli kaymış gibi. bu daha önceki zincirimde olmamıştı hiç.
- Henüz 120km yol gittim bu yeni zincirle. Özellikle pedala hiç yüklenmediğim zamanlarda yapıyor bunu, yumuşak davranınca oluyor. Örneğin keskin bir virajı dönmek için yavalşıyorum vr dönerken yumuşak pedallamada bunu yapıyor ( sürekli olan birşey değil ama ne zaman olacağını da kestiremiyorum) .
- Arka göbek Shimano FH-RS470 . Resmi sitesinde baktığımda 10-11 vites yazıyor. Bisan 9 lu Sora ruble kullanmış, bu durumu bunları yazmadan hemen önce farkettim.
Göbek-ruble uyumsuzluğu söz konusu olabilir mi ?
Bisikletimden bu durum dışında memnunum ama performans istediğim zaman yukarıdaki durumlarla karşılaşmak canımı sıkıyor.
Özellikle All Trail Eco kullanan arkadaşlar kendi deneyimlerini paylaşırlarsa çok sevinirim.
Bu hissettiğim vibrasyon bu grup set ve benzeri segmenttekilerde sıradan bir durum mu ? hissetmemek için grx-105 ya da daha üstün grupsetler mi kullanmak lazım ?
Samimi bir dostumda g0 var,aynı durum onda da var...
Aynı durum benim g0'mda var diyecektim ki sen yazmışsın!
Ya korkunç can sıkıcı bir his. Ben çıkma GRX mi bulsam, yol bisikletimin 105'ini mi taksam diye kara kara düşünüyorum.
Çaresini bulursan bana da haver atar mısın?
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
İlginç. çözersiniz bızde bılmek isteriz,geçmiş olsun.
 
Merhabalar..
Siz değerli forumdaşlara bazı sorularım olacak. Bisan All Trail Eco kullanıyorum. Geçen sene Temmuz ayında aldım. 3250km yol yaptım şimdilik ve bisikletimde bazı değişiklikler de yaptım ( jant çemberi, lastik ,sele ,gidon+boğazı ve zincir) . Rublem 9lu Sora. Aldığımdan beri tek sıkıntım zincir aynakol büyük dişlideyken ve arka en küçük dişlideyken (8. ve 9.dişliler) aynakolda sürtünmeye benzer, ya da vibrasyona benzer bir durum hissediyordum(aktarıcı sürtünmesi değil dostlar,ayalarlarını kendim yapabiliyorum ve mükemmel çalışıyor ön aktarıcı). Biraz araştırdım ve bu doğrultuda "zincir yeni,biraz açılsın düzelir" gibisinden yorumlar yapıldı çoğunlukla... Bisiklet üzerinde gelen zincir kmc super narrow z9. Ben de durum zincirle alakalı diye düşündüm ve 10gün önce zincirimi shimano cn-hg53 ile değiştirdim.
Zincir değişikliğinden sonra;
- Ruble 8 ve 9 dişlideki vibrasyon azaldı (yarı yarıya)
- Ruble 4 ve 5 te vibrasyon hissetmeye başladım (daha önce 8. ve 9. dışında hiç yoktu)
- Bazen zincir "küt" ses yaparak atmış gibi oluyor. Sanki 1 ya da 2 dişli kaymış gibi. bu daha önceki zincirimde olmamıştı hiç.
- Henüz 120km yol gittim bu yeni zincirle. Özellikle pedala hiç yüklenmediğim zamanlarda yapıyor bunu, yumuşak davranınca oluyor. Örneğin keskin bir virajı dönmek için yavalşıyorum vr dönerken yumuşak pedallamada bunu yapıyor ( sürekli olan birşey değil ama ne zaman olacağını da kestiremiyorum) .
- Arka göbek Shimano FH-RS470 . Resmi sitesinde baktığımda 10-11 vites yazıyor. Bisan 9 lu Sora ruble kullanmış, bu durumu bunları yazmadan hemen önce farkettim.
Göbek-ruble uyumsuzluğu söz konusu olabilir mi ?
Bisikletimden bu durum dışında memnunum ama performans istediğim zaman yukarıdaki durumlarla karşılaşmak canımı sıkıyor.
Özellikle All Trail Eco kullanan arkadaşlar kendi deneyimlerini paylaşırlarsa çok sevinirim.
Bu hissettiğim vibrasyon bu grup set ve benzeri segmenttekilerde sıradan bir durum mu ? hissetmemek için grx-105 ya da daha üstün grupsetler mi kullanmak lazım ?
Samimi bir dostumda g0 var,aynı durum onda da var...
Ben all trail eco kullanıcısıyım. Kaç aydır binmedim . (Günlük mtb kullanıyorum) . Zincir sürekli yağsızlık sesi yapıyordu. Xcp yağ aldım . Yine arada yapıyor. Vibrasyon konusunda ise çok hissetmedim .

Rubleyi değiştireceğim yine mecburiyetten 9'lu 11-40 mtb rublesi takacağım.

Göbek ruble uyumsuzluğu 3250 km sonra sitesinden fark etmişsin . Bence yok yani . Zincir uyumsuz diyebilirsin. Gerginliğine tekrar bak . Yukarı 1 cm falan oynamalı aşağı da aynı şekilde.

Zinciri takarken rublenin dişleri tam baklaların boşluğuna denk gelsin . Mümkünse 1 kişi daha al yanına . Sana yardımcı olsun. Arka aktsrıcının ufak dişlilerini de yağla . Baya km yapmışsın. En kötü Lityumlu gres en iyisi de shimano gres öneririm.

Kolay gelsin takibe aldım.
All Trail Eco kullanocıları olarak GRX 400 sete geçelim biz en iyisi. Şahsen ben düşünüyorum. Sora seti satıp GRX 400 almayı lakin çok pahalı.
 
Merhaba, G0 modelini almak istiyorum, Giant SCR2 yol bisikletim L beden, ondan önceki bisikletlerim dandik şeyler olduğu için pek hatırlamıyorum.
Carraro'nun ölçülendirmesinde biraz kafam karıştı. Sitelerinde bir tablo da bulamadım, konuya da pek hakim sayılmam : )

Boyum 188, iç bacak boyum 89cm : ) Bu bisiklet ile ilgili tecrübesi olan var mıdır?
 
gözüm yandı okurken :)
Hız konusunda bende iki laf söyleyeyim dedim.
Gerçi daha önce de söylemiş olabilirim bazen yazıp yazıp sonra siliyorum neyi paylaştım neyi paylaşmadım hatırlayamaya biliyorum. :)
Bu gravel denen alet tam bir yol bisikleti değildir maalesef :( Böyle kopup gideyim ortalama 30 35 km yapayım 100 km de falan diye düşünmeyin olmaz o işler.
Bu aletle dağ bayır çıkayım atlayayım hoplayayım down hill yapayım diyorsanız öyle bir dünya hiç yok.
Demekki gravel gereksiz bir şey işe yaramaz çöp :acpsnr: müüü acaba??
Yolda yol bisikleti 100 birim ise gravel 85 90 dır. Arazide (patika orman yolu gibi) dağ bisikleti 100 birim ise gravel 80 90 dır.
Evden formamı giyip çıkar kilitli pedalımı takar 100 150 km yapar eve dönerim diyen biri değilseniz.... Gravel alın
Ben yol da yol bisikleti arazide dağ bisikleti kullanırım gerisini bilmem diyen biri değilseniz Gravel Alın
Yollar berbat çukur yama sıkıntı yaratıyor diyorsanız Gravel alın
Yav bu yol bisikleti tırtır çok yüksek hava basıncı çok titretiyor diyorsanız Gravel Alın
Yol bisikleti konforsuz çok öne yatırıyor bu kadara gerek yok diyorsanız Gravel Alın
Dağ bisikletim var ama yolda çok zorlanıyorum çok yoruluyorum diyorsanız Gravel Alın
Dağ iyi hoş ama yol için hantal kalıyor millet kopup gidiyor ben arkada kalıyorum diyorsanız Gravel Alın
Yav araziye girdiğimiz mi var diyorsanız Gravel Alın
araziye girsekte patikada gidiyorum öyle sert arazi bana göre değil diyorsanız Gravel Alın
Bisikleti arabanın arkasına takıyorum araziye kadar gidiyorum orda da çok sert bir parkura girmiyorum bu beni memnun etmiyor diyorsanız Gravel Alın
adı güzel diyorsanız Gravel Alın, denicem bakalım diyorsanız Gravel Alın, severseniz binin gezin, sevmezsseniz keyif sizin satın başka bir Gravel Alın 😆 😆 😆
Merhaba, G0 modelini almak istiyorum, Giant SCR2 yol bisikletim L beden, ondan önceki bisikletlerim dandik şeyler olduğu için pek hatırlamıyorum.
Carraro'nun ölçülendirmesinde biraz kafam karıştı. Sitelerinde bir tablo da bulamadım, konuya da pek hakim sayılmam : )

Boyum 188, iç bacak boyum 89cm : ) Bu bisiklet ile ilgili tecrübesi olan var mıdır?

benim 182 boy 87 iç bacak boyu 55 kullanıyorum.
 
Merhaba, G0 modelini almak istiyorum, Giant SCR2 yol bisikletim L beden, ondan önceki bisikletlerim dandik şeyler olduğu için pek hatırlamıyorum.
Carraro'nun ölçülendirmesinde biraz kafam karıştı. Sitelerinde bir tablo da bulamadım, konuya da pek hakim sayılmam : )

Boyum 188, iç bacak boyum 89cm : ) Bu bisiklet ile ilgili tecrübesi olan var mıdır?

G0 ile tecrübem yok ama boyum 188, bacak boyu 90cm. Yani sizle aynıyız, yol bisikleti olarak da Giant TCR L beden kullanıyorum. Gravel da beden seçimi için teoride L da XL da size uyabilir. Gravel XL kadronun, sizin Giant'a göre 2.7cm daha fazla uzanma mesafesi var, bu aklınızda bulunsun. Kullanılan gidon boğazı yazmıyor ama en kötü 80mm gidon boğazı takılarak Giant'ınıza benzer bir fit yapılabilir. 80mm gidon boğazıyla virajlı arazi/patika sürüşlerinde daha çevik bir kontrol sağlarsınız ama uzun düz yolda da stabilite kaybı yaşanır.

Gravel L beden ile benzer fite ulaşmak için ise gidon altına 3cm spacer takmak gerekir. 3cm spacer için de üst limit diyebiliriz. (burası tartışmalı bir konu) Giant'ınızı spacersız kullandığınızı varsayarak söylüyorum bunu, çok muhtemel bir varsayım değil ama neyse... Son olarak gravel gidonları ile yol gidonlarının uzanma mesafeleri farklı oluyor, ama Carraro bu bilgileri paylaşmadığı için pek bir şey söyleyemiyorum. Ama en fazla 3-5mm fark vardır, beden seçerken göz ardı edilebilir.

Sonuç olarak ben şahsen çok pinpirikli biri olduğum için başka markalara bakardım. Onun haricinde XL büyük ihtimalle en uygun seçim olurdu. Ama eğer Giant'ınızı spacersız rahat bir şekilde kullanıyorsanız ve memnunsanız. Ayrıca agresif bir sürüş pozisyonu tercih ederim ve esnek bir vücudum var diyorsanız, L beden daha iyi bir seçim olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: cku
G0 ile tecrübem yok ama boyum 188, bacak boyu 90cm. Yani sizle aynıyız, yol bisikleti olarak da Giant TCR L beden kullanıyorum. Gravel da beden seçimi için teoride L da XL da size uyabilir. Gravel XL kadronun, sizin Giant'a göre 2.7cm daha fazla uzanma mesafesi var, bu aklınızda bulunsun. Kullanılan gidon boğazı yazmıyor ama en kötü 80mm gidon boğazı takılarak Giant'ınıza benzer bir fit yapılabilir. 80mm gidon boğazıyla virajlı arazi/patika sürüşlerinde daha çevik bir kontrol sağlarsınız ama uzun düz yolda da stabilite kaybı yaşanır.

Gravel L beden ile benzer fite ulaşmak için ise gidon altına 3cm spacer takmak gerekir. 3cm spacer için de üst limit diyebiliriz. (burası tartışmalı bir konu) Giant'ınızı spacersız kullandığınızı varsayarak söylüyorum bunu, çok muhtemel bir varsayım değil ama neyse... Son olarak gravel gidonları ile yol gidonlarının uzanma mesafeleri farklı oluyor, ama Carraro bu bilgileri paylaşmadığı için pek bir şey söyleyemiyorum. Ama en fazla 3-5mm fark vardır, beden seçerken göz ardı edilebilir.

Sonuç olarak ben şahsen çok pinpirikli biri olduğum için başka markalara bakardım. Onun haricinde XL büyük ihtimalle en uygun seçim olurdu. Ama eğer Giant'ınızı spacersız rahat bir şekilde kullanıyorsanız ve memnunsanız. Ayrıca agresif bir sürüş pozisyonu tercih ederim ve esnek bir vücudum var diyorsanız, L beden daha iyi bir seçim olacaktır.
Merhaba, çok güzel bir rastlantı olmuş güzel detaylı cevabınız için teşekkür ederim. L Giant'ımda hiç spacer kullanmadım hatta ihtiyaç da duymadım, konfor noktam tam olarak o bisikletimin hissi. Tabi bunu ilk defa alacağım bir tip bisiklette aramak ne kadar doğru bilemiyorum ama bunun gibi diyaloglar olaya daha sağlıklı bakmama yardımcı oluyor. Yol bisikletindeki agresif pozisyonumu gravel'da denemek isterim diye düşünüyorum. Sanki L -yani 55- doğru olacak gibi görünüyor. Zaten şu anda yaşadığım yerde bisiklet karaborsa olmuş durumda, ulaşana kadar biraz daha düşüneceğim. Tekrar teşekkürler!
 
  • Beğen
Tepkiler: Veto8
gözüm yandı okurken :)
Hız konusunda bende iki laf söyleyeyim dedim.
Gerçi daha önce de söylemiş olabilirim bazen yazıp yazıp sonra siliyorum neyi paylaştım neyi paylaşmadım hatırlayamaya biliyorum. :)
Bu gravel denen alet tam bir yol bisikleti değildir maalesef :( Böyle kopup gideyim ortalama 30 35 km yapayım 100 km de falan diye düşünmeyin olmaz o işler.
Bu aletle dağ bayır çıkayım atlayayım hoplayayım down hill yapayım diyorsanız öyle bir dünya hiç yok.
Demekki gravel gereksiz bir şey işe yaramaz çöp :acpsnr: müüü acaba??
Yolda yol bisikleti 100 birim ise gravel 85 90 dır. Arazide (patika orman yolu gibi) dağ bisikleti 100 birim ise gravel 80 90 dır.
Evden formamı giyip çıkar kilitli pedalımı takar 100 150 km yapar eve dönerim diyen biri değilseniz.... Gravel alın
Ben yol da yol bisikleti arazide dağ bisikleti kullanırım gerisini bilmem diyen biri değilseniz Gravel Alın
Yollar berbat çukur yama sıkıntı yaratıyor diyorsanız Gravel alın
Yav bu yol bisikleti tırtır çok yüksek hava basıncı çok titretiyor diyorsanız Gravel Alın
Yol bisikleti konforsuz çok öne yatırıyor bu kadara gerek yok diyorsanız Gravel Alın
Dağ bisikletim var ama yolda çok zorlanıyorum çok yoruluyorum diyorsanız Gravel Alın
Dağ iyi hoş ama yol için hantal kalıyor millet kopup gidiyor ben arkada kalıyorum diyorsanız Gravel Alın
Yav araziye girdiğimiz mi var diyorsanız Gravel Alın
araziye girsekte patikada gidiyorum öyle sert arazi bana göre değil diyorsanız Gravel Alın
Bisikleti arabanın arkasına takıyorum araziye kadar gidiyorum orda da çok sert bir parkura girmiyorum bu beni memnun etmiyor diyorsanız Gravel Alın
adı güzel diyorsanız Gravel Alın, denicem bakalım diyorsanız Gravel Alın, severseniz binin gezin, sevmezsseniz keyif sizin satın başka bir Gravel Alın 😆 😆 😆


benim 182 boy 87 iç bacak boyu 55 kullanıyorum.
Durumu çok iyi anlatmışssın. Yol bisikleti almaya gittim . Mağazanın elinde kalmamış . MTB ile gitmiştim. Gel sana gravel verelim dedi. Daha rahat . Bak bende kullanıyorum. Sanki çok biliyorum graveli baktım , yolda rahat ettirir , Hoş güzel dedim . Fiyatı da uygun olunca aldım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Clal ve orhankou
Geri