Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Ben kullanıyorum. arka taraftaki sabitleme telleri kısa kalıyor. Doğalgaz boru kelepçesi ile sabitledim. Ön taraftaki teller tamamen kısa kaldığı için siyah plastik kelepçeler ile maşaya sabitledim. Ön maşa için gönderdikleri vida da kısa kaldı. Gidip vida buldum vs.

Koruyor mu? Master degree!! Estetik mi? Hayır. Boru kelepçesi vs derken görüntü kötü.

278198 dosyayı görüntüle
Tavsiyesi yorumlarınız için teşekkür ederim N11 de satıcıya sormuştum bu çamurluk uyumlu mu diye değil dediği için vaz geçtim. Alıp sizin gibi uydurma sam elimde kalır diye endişeliyim
 
  • Beğen
Tepkiler: Spd-SL Terlik
Scudo
Carraro Gravel G4 Pro arayanlar için eski fiyattan satılan 50 kadro bir bisiklet var, 17000 TL, düşünen varsa değerlendirsin derim, güncel fiyatı 23000 TL olmuş durumda.

(link)

Not: Mağazayı tanımıyorum, sadece dolaşırken denk geldim.
 
MOSSO GVL700 GRX-600 vs Carraro Grvl G4 Pro karşılaştırması yapan olmuşmuydu?
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
MOSSO GVL700 GRX-600 vs Carraro Grvl G4 Pro karşılaştırması yapan olmuşmuydu?
sonunda güzel bir soru sormam için bana iyi bir pas oldu. ama ikisini yorumlayayım

bence önde 46.30 aynakol arkada 11.42 ruble ile daha iyi vites oranlarına sahip olduğu için kesinlikle mosso gvl 700. tek eksisi maşası karbon değil .
G4 Pro da gayet başarılı bir model. grx 810 vitesle arttırıcı ile gayet kaliteli bir donanıma sahip

*************
Soruma gelirsek . Lütfen bilen arkadaşlar fikirlerini paylaşırlarsa çok mutlu olurum.

mosso gvl 700 grx 600 de arka vites shimano RD-RX812 modeli
shimano web sayfasında grx 812 arka vitesin kapasitesini 31 t olarak vermiş ve min 11.40 max 11.42 ruble ile kullanılabileceğini belirtmiş . burdan anlaşılacağı üzere önde tek yaprak aynakolla kombinlenmeli

ama Mosso tek yaprak aynakolla kullanılması gereken, kapsitesı 31t olan grx812 aktarıcıyı önde 46.30 çift yaprak aynakolla kombinlemiş. kapasite aşımına rağmen gravel modellerde bunu yapan tek marka mosso .

shimano web sayfasına baktığımızda bu mümkün gözükmemesine rağmen mosso bunu koymuşsa bir bildiği var mı demeli

ya da mosso shimano teknik verilerine göre grx 812 arka arttırıcının kapasite aşımına rağmen bunu neye göre yapmış

şuraya grx 812 nin linkini bırakıyorum

(link)
 
Son düzenleme:
sonunda güzel bir soru sormam için bana iyi bir pas oldu. ama ikisini yorumlayayım

bence önde 46.30 aynakol arkada 11.42 ruble ile daha iyi vites oranlarına sahip olduğu için kesinlikle mosso gvl 700. tek eksisi maşası karbon değil .
G4 Pro da gayet başarılı bir model. grx 810 vitesle arttırıcı ile gayet kaliteli bir donanıma sahip

*************
Soruma gelirsek . Lütfen bilen arkadaşlar fikirlerini paylaşırlarsa çok mutlu olurum.

mosso gvl 700 grx 600 de arka vites shimano RD-RX812 modeli
shimano web sayfasında grx 812 arka vitesin kapasitesini 31 t olarak vermiş ve min 11.40 max 11.42 ruble ile kullanılabileceğini belirtmiş . burdan anlaşılacağı üzere önde tek yaprak aynakolla kombinlenmeli

ama Mosso tek yaprak aynakolla kullanılması gereken, kapsitesı 31t olan grx812 aktarıcıyı önde 46.30 çift yaprak aynakolla kombinlemiş. kapasite aşımına rağmen gravel modellerde bunu yapan tek marka mosso .

shimano web sayfasına baktığımızda bu mümkün gözükmemesine rağmen mosso bunu koymuşsa bir bildiği var mı demeli

ya da mosso shimano teknik verilerine göre grx 812 arka arttırıcının kapasite aşımına rağmen bunu neye göre yapmış

şuraya grx 812 nin linkini bırakıyorum

(link)
Mosso alü maşa kullanmış carraro g4 pro karbon her iki bisikletin toplam ağırlığı hemen hemen aynı tabi carraro nun bazı ekstralarını da unutmadan yazayım titreşim engelleme özelliği olan gidon boğazı neredeyse yarım kilo yine modern bir yaylı sele kullanmış o da titreşim emiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Mosso alü maşa kullanmış carraro g4 pro karbon her iki bisikletin toplam ağırlığı hemen hemen aynı tabi carraro nun bazı ekstralarını da unutmadan yazayım titreşim engelleme özelliği olan gidon boğazı neredeyse yarım kilo yine modern bir yaylı sele kullanmış o da titreşim emiyor
doğru katılıyorum .
dediğim gibi Mosso nun Tek artısı grx 812 ve 11.42 ruble ile gelmesi .
carraro G4 kesinlikle geri kalan bir ürün değil.

bir de bence ikisi çok farklı . mesela mosso nun iki teker göbeği arasında ki mesafe çok uzunken, carraro da ise çok kısa .bu yüzden mosso daha gravel iken g4 ise daha çok endurance bir yol bisikleti sanki

ikisini de kullanmadım ama teorik olarak söylüyorum. bence mosso daha stabilken carraro ise daha çevik ve hızlıdır
***************
Gravel bisiklet diye satılan yerli ürünler arasında vites komponentlerini bir kenarda bırakırsak sadece kadro tasarımı açısından en beğendiğim bisiklet peugeot gr14
 
Son düzenleme:
mosso gvl 700 grx 600 de arka vites shimano RD-RX812 modeli
shimano web sayfasında grx 812 arka vitesin kapasitesini 31 t olarak vermiş ve min 11.40 max 11.42 ruble ile kullanılabileceğini belirtmiş . burdan anlaşılacağı üzere önde tek yaprak aynakolla kombinlenmeli

ama Mosso tek yaprak aynakolla kullanılması gereken, kapsitesı 31t olan grx812 aktarıcıyı önde 46.30 çift yaprak aynakolla kombinlemiş. kapasite aşımına rağmen gravel modellerde bunu yapan tek marka mosso .

shimano web sayfasına baktığımızda bu mümkün gözükmemesine rağmen mosso bunu koymuşsa bir bildiği var mı demeli

ya da mosso shimano teknik verilerine göre grx 812 arka arttırıcının kapasite aşımına rağmen bunu neye göre yapmış

şuraya grx 812 nin linkini bırakıyorum

(link)

Tam olarak Mosso Türkiye distribütörü Ümit Bisiklet'in "ben yaptım oldu" isimli çalışmasıdır.

Shimano aktarıcıların katalog verilerinde belirtilen kapasitelerinin bir miktar daha üstünde çalışabildiği hepimizin bildiği bir gerçek. Bununla birlikte 31t kapasiteli bir aktarıcıyı 47t kapasitede çalıştırma fikri hangi parlak zekalı Ümit Bisiklet çalışanının aklına geldiyse kendisini tebrik etmek gerekir.

Muhtemelen "biz bunu ikili aynakolda da bir denesek ya" diye düşünüp, "aa oluyormuş" diye sonuç aldıkları bir "ar-ge" projesinin eseri. Shimano bu kapasite sınırlarını koyarken kendi geçiş hızı, kararlılık, sessiz çalışma, güç aktarımı verimi gibi yüksek standartlarını göz önüne alıyor. Kapasite aşımında sistem çalışsa bile bu standartlar sağlanamaz duruma geliyor.

Bir GVL700 kullanıp yük altında vites değiştirirken aktarıcıdan gelen sesleri dinlemek isterdim.
 
Tam olarak Mosso Türkiye distribütörü Ümit Bisiklet'in "ben yaptım oldu" isimli çalışmasıdır.

Shimano aktarıcıların katalog verilerinde belirtilen kapasitelerinin bir miktar daha üstünde çalışabildiği hepimizin bildiği bir gerçek. Bununla birlikte 31t kapasiteli bir aktarıcıyı 47t kapasitede çalıştırma fikri hangi parlak zekalı Ümit Bisiklet çalışanının aklına geldiyse kendisini tebrik etmek gerekir.

Muhtemelen "biz bunu ikili aynakolda da bir denesek ya" diye düşünüp, "aa oluyormuş" diye sonuç aldıkları bir "ar-ge" projesinin eseri. Shimano bu kapasite sınırlarını koyarken kendi geçiş hızı, kararlılık, sessiz çalışma, güç aktarımı verimi gibi yüksek standartlarını göz önüne alıyor. Kapasite aşımında sistem çalışsa bile bu standartlar sağlanamaz duruma geliyor.

Bir GVL700 kullanıp yük altında vites değiştirirken aktarıcıdan gelen sesleri dinlemek isterdim.
dostum ağzına sağlık. ben de senin gibi düşünüyorum . kesinlikle katılıyorum
 
başka ne gibi farkları var ikisi arasıda
 
Arkadaşlar merhaba deore setli carraro daytone 930 mu tercih etmeliyim clarisli gravel g0 mı tercih etmeliyim kararsız kaldım sizce hangi modeli almalıyım
 
Arkadaşlar merhaba deore setli carraro daytone 930 mu tercih etmeliyim clarisli gravel g0 mı tercih etmeliyim kararsız kaldım sizce hangi modeli almalıyım
Biri dağ bisikleti diğeri yola daha yatkın daha hızlı bir bisiklet, donanım olarak daytona çok üstün size kalmış g0 da sürüş pozisyonun eğik ,diğeri dik...asfalttada dağ bisikletiyle sıkıntı yaşamadan binerim derseniz, hız yerine konfor ,rahat sürüş tercihiniz ise dağ bisikleti iyidir
 
  • Beğen
Tepkiler: CeCeKa ve MakRo
Biri dağ bisikleti diğeri yola daha yatkın daha hızlı bir bisiklet, donanım olarak daytona çok üstün size kalmış g0 da sürüş pozisyonun eğik ,diğeri dik...asfalttada dağ bisikletiyle sıkıntı yaşamadan binerim derseniz, hız yerine konfor ,rahat sürüş tercihiniz ise dağ bisikleti iyidir
mtb sistemleri ve yol sistemleri arasında ki denkliği bilmiyordum teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için
Biri dağ bisikleti diğeri yola daha yatkın daha hızlı bir bisiklet, donanım olarak daytona çok üstün size kalmış g0 da sürüş pozisyonun eğik ,diğeri dik...asfalttada dağ bisikletiyle sıkıntı yaşamadan binerim derseniz, hız yerine konfor ,rahat sürüş tercihiniz ise dağ bisikleti iyidir
Gravel düşünürsem g0ın 58 kadrosu olur mu 190 küsür boyum var tek tek oldu mesajlarım kusura bakma üstad
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
mtb sistemleri ve yol sistemleri arasında ki denkliği bilmiyordum teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için

Gravel düşünürsem g0ın 58 kadrosu olur mu 190 küsür boyum var tek tek oldu mesajlarım kusura bakma üstad
dostum görerek alıcaksan bisikletin üstünde durman yeterli .senle üst boru arasında bir karış boşluk varsa olmuştur

internetten alacaksan satıcıya bisiklet dik haldeyken üst borunun orta noktasının zeminden yüksekliğini sormalısın. eğer bu yükseklik senin iç bacak boyundan en az 5cm az olmalı .
 
dostum görerek alıcaksan bisikletin üstünde durman yeterli .senle üst boru arasında bir karış boşluk varsa olmuştur

internetten alacaksan satıcıya bisiklet dik haldeyken üst borunun orta noktasının zeminden yüksekliğini sormalısın. eğer bu yükseklik senin iç bacak boyundan en az 5cm az olmalı .
Tamamdır çok teşekkür ederim bunları göz önünde bulundararak haraket edeceğim
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
görseldeki kadro aluminyum kadro
alın borusu ve sele borusu birleşim noktalarında ki kaynak izleri tamamen temizlenmiş .

Ayrıca o eski Bisan çalışanına kesinlikle katılmıyorum . 279347 dosyayı görüntüle

mesela bu bisikletin kadrosu da alüminyum ve Bisana ait .
Bisan İhlas a aitken üretim kalitesi düşüktü derse olabilir derim ama 2019 dan itibaren yeni sahiplerine geçtiğinden beri bence en iyi kadrolara sahipler . bu tamamen benim görüşüm .
@by0ne hd fren olsaydı fikrine sonuna kadar katılıyorum . o zaman tadından yenmezdi. 2 üç kağıt daha pahalı olurdu ama çok güzel bir tercih ve çok daha rekabetçi olurdu
arka aktarıcı uzun bacak Allah tan böylece 11.34 takilabilir . firmalar bunu niye yapar anlamıyorum . uzun arka bacak takmışken niye küçük ruble kullanırsın
All Trail eco'nun arka aktarıcının uzun olması münasebetiyle rublesi 11-34 olanı 11-42 MTB rublesiyle değiştirdim.
Çok rahat oluyor işte
 
mtb sistemleri ve yol sistemleri arasında ki denkliği bilmiyordum teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için

Gravel düşünürsem g0ın 58 kadrosu olur mu 190 küsür boyum var tek tek oldu mesajlarım kusura bakma üstad
boyumuz yaklasık aynı ben 55 kadro bulabildim ve aldım. Şehir bisikletinden geçtiğim için konforumu arttırmak için gidon yükseltici taktım şu an sürüş konforum ve keyfim yerinde. Genelde turlarımız asvalt toprak yol ve patika zemininden oluştuğu için gayet memnunum . 3x10 deore setten sonra bile G0 ın claris seti akıcı ve seri. Lastikleri şu an için iş görür ama bütcemi ayarladığım da cst platinum protector 700x38 le değiştirmeyi düşünüyorum Şehir bisikletimde de kullandığım güzel bir lastik ...
 
All Trail eco'nun arka aktarıcının uzun olması münasebetiyle rublesi 11-34 olanı 11-42 MTB rublesiyle değiştirdim.
Çok rahat oluyor işte
dostum güle güle kullan. bir resim paylaşırsan gözümüz bayram eder.

bisikletinizde grx 810 veya grx 812 arka aktarıcılardan hangisi bulunuyor
yalnız grx 810 büyük dişlide max 34 t ye izin verirken grx 812 ise max 42 t müsade ediyor

benim fikrim aktarıcınız grx 810 ise , 11.42 ruble ile çok zorlamış olursunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
boyumuz yaklasık aynı ben 55 kadro bulabildim ve aldım. Şehir bisikletinden geçtiğim için konforumu arttırmak için gidon yükseltici taktım şu an sürüş konforum ve keyfim yerinde. Genelde turlarımız asvalt toprak yol ve patika zemininden oluştuğu için gayet memnunum . 3x10 deore setten sonra bile G0 ın claris seti akıcı ve seri. Lastikleri şu an için iş görür ama bütcemi ayarladığım da cst platinum protector 700x38 le değiştirmeyi düşünüyorum Şehir bisikletimde de kullandığım güzel bir lastik ...
İnternette stoklarda 58 kadro var görünüyor belli başlı mağazalara bakmıştım şimdi samsunda mağazaları araştıracağım bulursam burda deneyeceğim bulamazsam internette mağazalardan sipariş etmeyi düşünüyorum sizin yazdıklarınıza göre 58 kadro rahatlıkla olur gibi tabi yinede denemekte fayda var teşekkür ederim faydalı mesajınız için
 
  • Beğen
Tepkiler: areklim
  • Beğen
Tepkiler: Şenol U.
İnternette stoklarda 58 kadro var görünüyor belli başlı mağazalara bakmıştım şimdi samsunda mağazaları araştıracağım bulursam burda deneyeceğim bulamazsam internette mağazalardan sipariş etmeyi düşünüyorum sizin yazdıklarınıza göre 58 kadro rahatlıkla olur gibi tabi yinede denemekte fayda var teşekkür ederim faydalı mesajınız için
Dağ bisikleti kaç lira? g0 kac lira? merak ettim...iç bacak boyunuzu ölçmeyi unutmayın....arkadaşların dediği gibi 4-5 cm boşluk yeterlidir üst demir ile aranızda...her bisikletin aynı kadrolarda bile ölçüleri farklıdır mtb nin de farklıdır gravelinde farklıdır tur bisikletide farklıdır...satıcıdan aldıgınız ölçü önemlidir.
 
Geri