@Joseph Cavalcanti Bu kadar detaylı ve açıklayıcı anlatımınız/yorumlarınız için kendi adıma ben teşekkür ederim. Jant konusunda dikkat çektiğiniz husus çok iyi oldu buna dikkat etmem gerekir diye düşünerek aklımın bir yerine yazdım şimdiden.
Gravel tarzına dönüşüm için sadece 700x35 lik lastik takılması kaldı , eğer kısmetse 2-5 Temmuz arasındaki Seydişehir turuna katılmak istediğimden bu lastik ebatını zaten almam gerekli , bu durumda da ilk Gravel dönüşüm testini yapabileceğiz diye düşünüyorum - tabii siz daha erken davranmaz iseniz
Yine bahsettiğiniz jant değişimi benim de aklımdan geçmiyor değildi lakin, benim düşüncem daha hafif jant düşüncesiyken , oluşması muhtemel jant telinin iç lastiği patlatması durumu bu arayışımı hızlandırabilir. Sonuçta ; daha iyi bir jant setine , grup setine vs. sahip yeni bir bisiklet almak kuvvetle muhtemel daha pahalıya patlayacak . Elimizdekini geliştirmek bana daha yakın geliyor ki kadro yapısı agresif yol bisikletlerinden 1 - 2 tık daha konfor odaklı.
Burada kadro boyunun biraz büyük olduğunu belirtmişsiniz , eğer ciddi rahatsızlık veriyorsa bir küçük kadro düşünmeniz çok doğal. Benim 1.83 boy ve 81cm iç bacak boyuma L kadro tam sınır gibi hissediyorum hatta M bile olabilirmiş demiyorum değil , en azından deneme şansım olsaydı daha net yorumlayabilirdim.
Tekrar teşekkürler.