Scudo Sports

Gravel bisiklet sayfası

Scudo
Merhabalar, goat 2.0 almayı düşünüyorum, fiyat konusunda yardımcı olmanız mümkün mü ? 4500 fiyat aldım daha uygun bulabilir miyim ?
Bende 4000 lira fiyat almıştım ama bisiklet yok :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Bana özelden yaz konuşalım
Sanırım yeni üyeyim diye özel mesaj hakkım yok yada ben bulamadım 😂bi selam çaksan ben kontrol etsem :)
Arkadaşlar corelli goat 2.0 hakkında yardımcı olabilecek herkesten yardım kabul edebilirim. Gravel e merak salmanın bedelini şu an sabırsızlığımla ödüyorum 😂
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: AkseL
goat 2 piyasaya daha zor çıkar fabrika anca bayram sonu çalışmaya başlayacak felan bekle bekle sıkıldım bende
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Gravel filan traş isler ya arkadas ne ulasilmaz makinaymis bu giravel . Seytan diyo al en kralini sonra lastikleri 23mm normal yol ile değiştir
kafamda zaten aldıktan sonra bi 25 lik lastik yapıştırmak var ya bisiklet ortada yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
gerçek gravel alınca jantı da değişmen gerekir,
aksi durumda 23mm takmak imkansız çünkü iç çap zaten lastikten daha geniş.1589782051709.png

Gravel filan traş isler ya arkadas ne ulasilmaz makinaymis bu giravel . Seytan diyo al en kralini sonra lastikleri 23mm normal yol ile değiştir
 

Dosyalar

  • d0c3ff0e420cd75768e8291d47dacdf1.jpg
    d0c3ff0e420cd75768e8291d47dacdf1.jpg
    99,1 KB · Okunma: 58
700x32 yol lastiği takarak gayet asfaltta iyi performans alabilirsiniz. Ama yeni birde jant seti almak lazım ki asfalta gidince lastik değişimi ile uğraşmak eziyet gelir, diğer türlü direk asfalt lastiği takilacaksa gravel bisiklet almanın mantığı pek yok zaten.. Bisan all traill güzel görünüyor benimde gözüme... Disk fren omayan tüm bisikletlerde eski geliyor bana artık. Sanırım herkes alışacak disk frenler ve geleceğin trendi olacak gibi.. ayrıca yol bisikletleri de de daha çok 700x28 yada 32 gibi lastikler görülmeye başlandı, jant frenler kalın lastiğe pek izin vermiyor ama disk frende daha kalın lastikler takılabiliyor buda ilave konfor ve uzun mesafede verimlilik sağlıyor. Bu nedenle disk frene yerli firmalar da daha fazla ağırlık vermeli bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: FuBu ve AkseL
Hazirana kalmış
 

Dosyalar

  • Screenshot_2020-05-18-14-32-43-095_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_2020-05-18-14-32-43-095_com.instagram.android.jpg
    103,8 KB · Okunma: 86
@MertV hayırlı olsun güle güle kullan. :harika:
 
  • Beğen
Tepkiler: MertV
''Bu gravelcilerin %90 'ı gravellerini aldıktan sonra lastikleri inceltir '' demiştim. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.Ama herkesin kendi tercihi.
Büyük ihtimalle disk fren ve geniş lastik aralığı insanları kendilerine çekiyor. Yoksa (mesaj-2454210) son içeriklerinde de dedikleri gibi kimse Amerika'daki gibi gravel yarışlarında koşturup, x teker daha iyi y kadro olsa şöyle olurdu derdinde değil. O yüzden sanki endurance karo tercihi yapmak daha iyi, lastik olarak 40c takmazsın da 32c takarsın. @MertV 'nin tercihi aslında yerinde olmuş. Ülkemizde malum bu işe giren herkes mtb ile giriyor ama çoğunluğu dağ yerine yolda kullanıyor. Sadece @Mustafa Zeybek gibiler dağ bisikleti alıp dağlarda biniyor.

Misal yine çok sevdiğim abilerimden bir tanesi olan @Ronin45 trek 920'nin üzerindeki lastikler kenarda duruyor deme abi. Sen çoğunlukla şehir içi binsen de, toprak yolları da es geçmiyorsun. Tam hakkını veriyorsun, seni kaç kere @mariokaldato gibi pazar erzaklarını bisikletin ile taşırken gördüm. :D

Koskoca firma dış mihraklar büyük güçler bile @mariokaldato'nun dediklerini dinleyip ilk saldırılarını yapıp gravel diye düz gidonlu bisiklet yaptılar. Eeee o zaman bundan 2-3 yıl sonra da düz maşa mtbleri gravel diye pazara çıkaran firmaları mı göreceğiz ? (link)
Yine Evil firmasının mtb kadro geometrisine çıkardığı 50c lastik alan gravel'e ne demeli.
(link)

Sonra gelip burada bir birimizi yiyoruz. Gravel şöyle olmalı böyle olmalı diye, iyi de coni hans yapınca oluyor da biz yapınca niye olmuyor. Ben bu oyunu bozarım benim bisikletim de gravel, cyclocross değil.
 
Büyük ihtimalle disk fren ve geniş lastik aralığı insanları kendilerine çekiyor. Yoksa (mesaj-2454210) son içeriklerinde de dedikleri gibi kimse Amerika'daki gibi gravel yarışlarında koşturup, x teker daha iyi y kadro olsa şöyle olurdu derdinde değil. O yüzden sanki endurance karo tercihi yapmak daha iyi, lastik olarak 40c takmazsın da 32c takarsın. @MertV 'nin tercihi aslında yerinde olmuş. Ülkemizde malum bu işe giren herkes mtb ile giriyor ama çoğunluğu dağ yerine yolda kullanıyor. Sadece @Mustafa Zeybek gibiler dağ bisikleti alıp dağlarda biniyor.

Misal yine çok sevdiğim abilerimden bir tanesi olan @Ronin45 trek 920'nin üzerindeki lastikler kenarda duruyor deme abi. Sen çoğunlukla şehir içi binsen de, toprak yolları da es geçmiyorsun. Tam hakkını veriyorsun, seni kaç kere @mariokaldato gibi pazar erzaklarını bisikletin ile taşırken gördüm. :D

Koskoca firma dış mihraklar büyük güçler bile @mariokaldato'nun dediklerini dinleyip ilk saldırılarını yapıp gravel diye düz gidonlu bisiklet yaptılar. Eeee o zaman bundan 2-3 yıl sonra da düz maşa mtbleri gravel diye pazara çıkaran firmaları mı göreceğiz ? (link)
Yine Evil firmasının mtb kadro geometrisine çıkardığı 50c lastik alan gravel'e ne demeli.
(link)

Sonra gelip burada bir birimizi yiyoruz. Gravel şöyle olmalı böyle olmalı diye, iyi de coni hans yapınca oluyor da biz yapınca niye olmuyor. Ben bu oyunu bozarım benim bisikletim de gravel, cyclocross değil.
Öngörülerim bir bir cikiyor. Sasirdim mi ? Tabiki hayir. Dropbar gidon bir bisikletn gercek mtb parkurunda basari orani , bir sempazenin Oxford universitesine tam burslu girmesiyle ayni seviyede.

Tamam cakil bisikletlerinde dropbar olmasin mi? Olmasin demedik , insanlara boşbeleş hayal satmasinlar istiyorum.

Zaten tum bisikletlerle hemen hemen offroad bir yolda pekala yol alabilirsin.Bunu gozardi etmemek gerek
 
Son düzenleme:
Benim anlayamadığım enduro motorlar değildi.Bir Bmw Gs 1200 veya Yamaha Süper Tenere i asla eleştirmedim.Çünkü bu motorları tamamen kullanım amacına uygun olarak kullanırsanız bu motorlar en iyisi idi.Toprakta, çakılda, çölde her türlü yol koşulunda gidebiliyordu.Ama insanlar bu motorlara asfalt lastiği taktılar ve şehirde kullandılar.Sadece kaldırımın üstüne çıktılar, belediyenin asfaltlama çalışması yaptığı 100 metrelik toprak bezemede kullandılar.Bu ise tamamen mantığa tersti.

Motorların yerine graveli koyunuz , asfalt lastiği yerine 25 mmlik ince lastiği koyunuz.Tamamen aynı mantık.Benim anlayamadığım gravel bisiklet değildi tıpkı enduro adventure motorlar gibi.


Bu motorların yüzde 90 ı asfalt lastiği ile şehirde ve asfaltlı uzun yollarda kullanılıyor.Gerçek habitatında değil aynı graveller gibi.
2017-bmw-r-1200-gs.jpg

Asıl yeri ise bu
bmw-r1200gs-vs-r1200gsa-carrying-gear.jpg
 
Arkadaşlar gravel corelli goat 2.0 temmuzda teslim edilecekmiş, haziran teslimi olacak modeller goat 1.0 ler olacakmış. Fabrika içi kesin bilgi. Bu arada ön siparişten 3900 e sipariş verdim çok mutluyum.
 
''Bu gravelcilerin %90 'ı gravellerini aldıktan sonra lastikleri inceltir '' demiştim. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.Ama herkesin kendi tercihi.
Tespitin dibi:) şimdi gravel hem yolda hem de arazide akar gider “hızlı turlar yaparsınız ” şiarıyla pazarlandığı için alan tüketici de bu işte bir terslik var 42t aynakol 700x38 lastik ebadıyla hızlı turlar yapamayacağı gerçeğiyle yüzleşince lastik inceltmeye gidiyor .
@MakRo arada mahalle turları yapıyorum onu unutmuşsun:) stok lastikler çok patladı bıktırdı .
F27DC0E7-1426-4834-B8BF-6A3743F5E0EA.jpeg
 
Son düzenleme:
Geri