Büyük ihtimalle disk fren ve geniş lastik aralığı insanları kendilerine çekiyor. Yoksa (
mesaj-2454210) son içeriklerinde de dedikleri gibi kimse Amerika'daki gibi gravel yarışlarında koşturup, x teker daha iyi y kadro olsa şöyle olurdu derdinde değil. O yüzden sanki endurance karo tercihi yapmak daha iyi, lastik olarak 40c takmazsın da 32c takarsın.
@MertV 'nin tercihi aslında yerinde olmuş. Ülkemizde malum bu işe giren herkes mtb ile giriyor ama çoğunluğu dağ yerine yolda kullanıyor. Sadece
@Mustafa Zeybek gibiler dağ bisikleti alıp dağlarda biniyor.
Misal yine çok sevdiğim abilerimden bir tanesi olan
@Ronin45 trek 920'nin üzerindeki lastikler kenarda duruyor deme abi. Sen çoğunlukla şehir içi binsen de, toprak yolları da es geçmiyorsun. Tam hakkını veriyorsun, seni kaç kere
@mariokaldato gibi pazar erzaklarını bisikletin ile taşırken gördüm.
Koskoca firma dış mihraklar büyük güçler bile
@mariokaldato'nun dediklerini dinleyip ilk saldırılarını yapıp gravel diye düz gidonlu bisiklet yaptılar. Eeee o zaman bundan 2-3 yıl sonra da düz maşa mtbleri gravel diye pazara çıkaran firmaları mı göreceğiz ? (link)
Yine Evil firmasının mtb kadro geometrisine çıkardığı 50c lastik alan gravel'e ne demeli.
(link)
Sonra gelip burada bir birimizi yiyoruz. Gravel şöyle olmalı böyle olmalı diye, iyi de coni hans yapınca oluyor da biz yapınca niye olmuyor. Ben bu oyunu bozarım benim bisikletim de gravel, cyclocross değil.